abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145932274
Linkje naar deel 1: NWS / Agent: 'Dood aan de islam!'

quote:
Een Rotterdamse agent heeft zich in de nesten gewerkt door op internet gepeperde uitspraken over moslims en de islam te doen.

Het korps waar de man actief is, heeft de zaak bij het Openbaar Ministerie (OM) gelegd. Het OM bepaalt of de man mogelijk vervolgd wordt. Ook worden mogelijk disciplinaire maatregelen tegen hem genomen, zo schrijft de Telegraaf.

Op Facebook schreef de man "Ik ben helemaal klaar met die k islamieten. Ik hoop dat ze zeer snel een langzame pijnlijke dood sterven. Oftewel dood aan de islam!!!"

Hij verwijderde zijn uitspraken direct, maar die circuleren inmiddels op internet.

http://www.powned.tv/nieu(...)od_aan_de_islam.html
Het zou gaan om de volgende uitspraak:

https://pbs.twimg.com/media/B0uOaP-IIAEqhgM.jpg

Als je op de desbetreffende naam zoekt op het net, kom je ook de volgende uitspraak tegen:

http://webcache.googleuse(...)=nl&client=firefox-a

quote:
Nico Groenewold Ik haat moslims. Punt. Ben er klaar mee,
September 6 at 12:48am

Marcouch heeft ook gereageerd:

"Uitspraken van deze politieman, zijn #politie onwaardig en verwerpelijk. Goed dat politieleiding dit niet accepteert "
https://twitter.com/ahmed(...)246037303296/photo/1

Volgens diverse berichten op Twitter is de agent inmiddels op non-actief gesteld en wordt onderzocht of hij ook vervolgd zal worden. Volgens berichten op Facebook zijn er diverse aangiften gedaan tegen deze meneer.

Wat er mis is met zijn uitspraken? Lees het hier.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 19:23:35 #2
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_145932328
Tis wat. :')
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_145932383
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:21 schreef Ceberut het volgende:

[..]

En om geen nieuwe Breiviks op ideeën te brengen, moet er tegen openlijke moslimhaat opgetreden worden.
Je kan zo op het CDA stemmen, met hun gedachtepolitie.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_145932407
Intelligente kerel.

Je niet kunnen beheersen op sociale media :')
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_145932487
quote:
99s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:25 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Je kan zo op het CDA stemmen, met hun gedachtepolitie.
Ik vind pogingen om haatzaaierij te voorkomen, niet verkeerd. Propaganda van ISIS-fanaten/moslimhaters/neo-nazi's etc. mag van mij aangepakt worden.
pi_145932629
Nu al vol? :?
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145932709
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:26 schreef KoosVogels het volgende:
Intelligente kerel.

Je niet kunnen beheersen op sociale media :')
Tja, we betalen niet genoeg om enkel intelligente politiefunctionarissen te hebben en we selecteren daar ook niet echt op, zolang je niet heel erg dom bent mag je door naar de volgende selectieronde. De politie selecteert vooral op het psychologische profiel en dat is allesbehalve objectief en betrouwbaar (als je maar een beetje toneel kan spelen en weet wat de ander wil zien en horen...). ;)
#NoDAPL
pi_145932857
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:28 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Ik vind pogingen om haatzaaierij te voorkomen, niet verkeerd. Propaganda van ISIS-fanaten/moslimhaters/neo-nazi's etc. mag van mij aangepakt worden.
Het wordt nog eens wat met je.
pi_145933272
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:41 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het wordt nog eens wat met je.
Hij gaat nog eens een PvdA-minister worden. ;)
#NoDAPL
pi_145935109
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 19:21 schreef Ceberut het volgende:

[..]

En om geen nieuwe Breiviks op ideeën te brengen, moet er tegen openlijke moslimhaat opgetreden worden.
Dan zou ik maar een toontje lager gaan zingen. 'Jullie' (lees de van Jolebrigade en alles dat daarop lijkt) zorgen namelijk voor veel meer wrijving en frictie dan hele hordes haatbaarden, dan wel kutmarokkaantjes voor elkaar kunnen krijgen.

Zonder 'jullie' was er zelfs nooit een Wilders met zijn PVV geweest.
pi_145939141
Bizar dat je in dit land niet eens meer een hekel aan een bepaald geloof met bijbehorende gelovigen mag hebben. Dat geloof met zijn gelovigen hebben dat namelijk wel aan jou.
  zaterdag 25 oktober 2014 @ 22:20:45 #12
326858 Toekito
Fietst zich de pleuris
pi_145939840
Sommige Rotterdammers zou je willen oproepen afstand van hun Rotterdammerschap te doen.
PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
pi_145943785
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:05 schreef hpeopjes het volgende:
Bizar dat je in dit land niet eens meer een hekel aan een bepaald geloof met bijbehorende gelovigen mag hebben. Dat geloof met zijn gelovigen hebben dat namelijk wel aan jou.
True, voor een bepaalde hoeveelheid binnen dat geloof. Die laten het dagelijks merken niet met de levenswijze hier eens te zijn.. maar toch blijven ze.

Niet slim om het op internet te zetten natuurlijk, maar hoeveel mocrotjes doen dit met hun haat tegen alles en nog wat hier?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 27 oktober 2014 @ 16:13:45 #14
414204 WoordenShuffelaar
Wereldkampioen shuffelaar
pi_145998576
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:05 schreef hpeopjes het volgende:
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 23:58 schreef Red_85 het volgende:

[..]

True, voor een bepaalde hoeveelheid binnen dat geloof. Die laten het dagelijks merken niet met de levenswijze hier eens te zijn.. maar toch blijven ze.

Niet slim om het op internet te zetten natuurlijk, maar hoeveel mocrotjes doen dit met hun haat tegen alles en nog wat hier?
Er is niets mis met hekel hebben aan Islam of een andere religie. Je moet ook je mening daarover kunnen geven, ook als agent.

Alleen wat de agent in kwestie doet is de dood wensen aan alle moslims. Hij zegt dus dat iedereen die moslim is mag sterven. Dat gaat toch net een tikje te ver vind je niet?
Ik shuffel je woorden naar een hoogtepunt.
pi_145999308
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:13 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

[..]

Er is niets mis met hekel hebben aan Islam of een andere religie. Je moet ook je mening daarover kunnen geven, ook als agent.

Alleen wat de agent in kwestie doet is de dood wensen aan alle moslims. Hij zegt dus dat iedereen die moslim is mag sterven. Dat gaat toch net een tikje te ver vind je niet?
Dit bedoelde hij zo niet, dat is overduidelijk. Je moet het in de context plaatsen, en dan zie je dat hij reageert op bepaalde filmpjes. Hij kan zich alleen niet zo goed uitdrukken. Kopje thee, tik op de vingers (spreekwoordelijke tik!!!) en laten gaan.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_146004346
Hij hoopt dat we zeer snel een langzame pijnlijke dood sterven.

Een langzame pijnlijke dood.

Zoals verkeersboetes uitschrijven.Zie CJIB.
Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend.
  maandag 27 oktober 2014 @ 19:03:40 #17
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_146004665
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 oktober 2014 22:20 schreef Toekito het volgende:
Sommige Rotterdammers zou je willen oproepen afstand van hun Rotterdammerschap te doen.
Dat is zoiets als zeggen tegen mensen met down dat ze moeten ophouden met het hebben van down.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  maandag 27 oktober 2014 @ 19:17:51 #18
414204 WoordenShuffelaar
pi_146005356
quote:
99s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:33 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dit bedoelde hij zo niet, dat is overduidelijk. Je moet het in de context plaatsen, en dan zie je dat hij reageert op bepaalde filmpjes. Hij kan zich alleen niet zo goed uitdrukken. Kopje thee, tik op de vingers (spreekwoordelijke tik!!!) en laten gaan.
Welke flimpjes? Heb me er niet zo in verdiept en weet niet waarom hij dat precies gezegd heeft. Echter kan ik me wel voorstellen dat de korps het niet zomaar erbij kan laten. Wat de agent gedaan heeft getuigt van onprofessionaliteit, ik kan met voorstellen dat de korps zich daar niet mee wil associëren. Ook zal zo'n uitspraak niet uit het niets komen. Ik denk dat de agent wel degelijk iets tegen moslims heeft, en dat kan zich uiten in het anders behandelen van moslims dan niet moslims. Straks gaat hij random moslims lastig vallen terwijl ze niets hebben gedaan. Dat is een risico dat de korps niet wil nemen, en dat begrijp ik.

Als laatste wil ik zeggen dat wat die man roept doodsverwensing is. Zelfs op fok, waar zo een beetje alles wordt getolereerd, krijg je daar een ban voor.
pi_146005519
Lekker, zulke mensen als popo :r
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_146006648
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:17 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Welke flimpjes? Heb me er niet zo in verdiept en weet niet waarom hij dat precies gezegd heeft.
Hij reageert op filmpjes/nieuwsberichten op facebook.
quote:
Straks gaat hij random moslims lastig vallen terwijl ze niets hebben gedaan. Dat is een risico dat de korps niet wil nemen, en dat begrijp ik.
Als alleen het zeggen van zulke dingen al duidt op een potentieel gevaar, dan moeten we nieuwe gevangenissen bouwen zeg!
quote:
Als laatste wil ik zeggen dat wat die man roept doodsverwensing is. Zelfs op fok, waar zo een beetje alles wordt getolereerd, krijg je daar een ban voor.
Lol, op fok wordt alles zo'n beetje getolereerd? _O-
pi_146006674
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 16:13 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

[..]

Neehoor, dat vind ik helemaal niet.

In de Koran worden dat soort zaken ook over ongelovigen geschreven. Dat boek, dat de leidraad vormt voor alle moslims, roept op tot de vreselijkste dingen.
  maandag 27 oktober 2014 @ 19:49:19 #22
414204 WoordenShuffelaar
pi_146006998
quote:
99s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:42 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Als alleen het zeggen van zulke dingen al duidt op een potentieel gevaar, dan moeten we nieuwe gevangenissen bouwen zeg!
Als een random Henk of piet die ergens bij bedrijf x werkt dat zegt, dan is er niets aan de hand en hoeft er geen acties te worden ondernomen. Als een politie agent het zegt ligt het toch net wat anders.
  maandag 27 oktober 2014 @ 20:01:52 #23
414204 WoordenShuffelaar
pi_146007597
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:43 schreef hpeopjes het volgende:

[..]

Neehoor, dat vind ik helemaal niet.

In de Koran worden dat soort zaken ook over ongelovigen geschreven. Dat boek, dat de leidraad vormt voor alle moslims, roept op tot de vreselijkste dingen.
Dat is een retarded argument dat veel te vaak wordt gebruikt. We zijn het met elkaar eens dat wat er in de koran staat over niet moslims afschuwelijk is. Dus waarom zou je je als een westerse persoon verlagen tot dat niveau? Overigens vergeten mensen de koran in de juiste perspectief te plaatsen. Het is een boek waar historische gebeurtenissen veel effect op hebben gehad. Geen enkel weldenkend mens neemt de teksten in de koran over niet moslims serieus. Ook de moslims zelf niet, behalve een heel klein minderheid, die niet helemaal in orde is daarboven. Als je aan een random moslim op straat in Nederland, Turkije of zelfs Iran vraagt of ze vinden dat alle ongelovigen zich moeten bekeren tot de islam of moeten sterven, dan zullen 999 van de 1000 nee antwoorden. Er is inderdaad die ene persoon die ja zal antwoorden en 1 persoon is al teveel daar ben ik het helemaal met je over eens. Maar laten we die andere 999 niet over dezelfde kan scheren. Want daarmee zorgen we dat die 1 een 2 wordt, of meer.
pi_146009285
quote:
1s.gif Op maandag 27 oktober 2014 19:49 schreef WoordenShuffelaar het volgende:

[..]

Als een random Henk of piet die ergens bij bedrijf x werkt dat zegt, dan is er niets aan de hand en hoeft er geen acties te worden ondernomen. Als een politie agent het zegt ligt het toch net wat anders.
Dat is wel heel erg kort door de bocht. Als een politiefunctionaris niet partijdig handelt ligt het anders. Geloof het of niet maar je kan prima onpartijdig handelen terwijl je een hekel hebt aan die specifieke groep moslims. Het hangt volledig van de persoon af. Kwestie van werk en privé scheiden en de regels volgen.
#NoDAPL
  maandag 27 oktober 2014 @ 21:10:25 #25
414204 WoordenShuffelaar
pi_146011232
quote:
0s.gif Op maandag 27 oktober 2014 20:35 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is wel heel erg kort door de bocht. Als een politiefunctionaris niet partijdig handelt ligt het anders. Geloof het of niet maar je kan prima onpartijdig handelen terwijl je een hekel hebt aan die specifieke groep moslims. Het hangt volledig van de persoon af. Kwestie van werk en privé scheiden en de regels volgen.
Als iemand niet eens weet dat het niet zo handig is ok zoiets op Facebook te zetten, dan is de kans klein dat hij zo stabiel is dat hij zijn werk en privé gescheiden houden. Je zegt in je post 'die specifieke groep moslims', maar de agent heeft het over alle moslims. jij denkt dat hij het over een specifiek groep moslims heeft? Als dat zo is dan heeft hij het wel heel erg verkeerd geformuleerd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')