quote:Koerdistan (Koerdisch: كوردستان - letterlijk land van de Koerden - vroeger Curdia, Latijn: Corduene) is een historisch-geografische landstreek in het noordoosten van het Midden-Oosten die sinds 1918 verdeeld is over Turkije, Perzië (Iran), Syrië, Armenië en Irak en die voornamelijk bewoond wordt door Koerden. De Koerden verdienen een eigen staat maar worden hierin laf tegengewerkt door een kwade staat genaamd Turkije. Sommige dappere mannen strijden tegen dit grote onrecht. Voor meer informatie over deze helden kan je op deze webpagina kijken.
Het is altijd wel op zijn Koerdisch geregeld. Vliegtuig gaat pas, wanneer het gevuld is. Dus je hebt nooit een vaste vertrekdatumquote:
Ze vliegen ook op Bagdad zie ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het is altijd wel op zijn Koerdisch geregeld. Vliegtuig gaat pas, wanneer her gevuld is. Dus je hebt nooit een vaste vertrekdatum
Of het was een andere. Weet niet meer zeker
Misschien heb ik tegen die tijd een toestel waar Untappd wel op werkt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Op het veld af en toe je Untappd bijwerken
Lekker een paar dagen wachten in het vliegtuig tot het vol zitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het is altijd wel op zijn Koerdisch geregeld. Vliegtuig gaat pas, wanneer her gevuld is. Dus je hebt nooit een vaste vertrekdatum
Of het was een andere. Weet niet meer zeker
Die zin heeft een dubbele betekenis.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze vliegen ook op Bagdad zie ik.
Oh dat niet. Je gaf vroegah altijd een indicatie wanneer je wilde. Wanneer het gevuld was, gingen ze je bellenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heb ik tegen die tijd een toestel waar Untappd wel op werkt.
[..]
Lekker een paar dagen wachten in het vliegtuig tot het vol zit
Dit keer niet eens bewust.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die zin heeft een dubbele betekenis.
Last call for mrstylo, you are delaying the flight.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh dat niet. Je gaf vroegah altijd een indicatie wanneer je wilde. Wanneer het gevuld was, gingen ze je bellen
op de een of andere manier zijn reisbureaus vaak goedkoper met vluchten. In Vietnam was het online 140 euro voor een vlucht en bij een bureau 85quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh dat niet. Je gaf vroegah altijd een indicatie wanneer je wilde. Wanneer het gevuld was, gingen ze je bellen
Dat is alleen in landen waar een fatsoenlijke website draaiende houden meer kost dan een paar manuren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:23 schreef Saind het volgende:
[..]
op de een of andere manier zijn reisbureaus vaak goedkoper met vluchten. In Vietnam was het online 140 euro voor een vlucht en bij een bureau 85
True. Hebben ze daar ook. Daarom altijd beter een enkeltje kopen. Is veel goedkoper om vanaf daar te kopen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:23 schreef Saind het volgende:
[..]
op de een of andere manier zijn reisbureaus vaak goedkoper met vluchten. In Vietnam was het online 140 euro voor een vlucht en bij een bureau 85
Dat sjaaltje maakt het helemaal af.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:23 schreef mrstylo het volgende:
https://twitter.com/arjdnn/status/524467448813469696
Ooit zo'n stoere man gezien?
Wacht, even nieuwe maken. Zal het mooi doen.quote:
Koert zou trots zijn op deze grapquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:32 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeet je deze Koert niet?
Je weet me te vinden he als je moet schuilen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok ik ga fietsen jongens![]()
Wens me geluk
Hebben de Turken gekaapt.quote:
quote:Koerdistan (Koerdisch: كوردستان - letterlijk land van de Koerden - vroeger Curdia, Latijn: Corduene) is een historisch-geografische landstreek in het noordoosten van het Midden-Oosten die sinds 1918 verdeeld is over Turkije, Perzië (Iran), Syrië, Armenië en Irak en die voornamelijk bewoond wordt door Koerden. De Koerden verdienen een eigen staat maar worden hierin laf tegengewerkt door een kwade staat genaamd Turkije. Sommige dappere mannen strijden tegen dit grote onrecht. Voor meer informatie over deze helden kan je op deze webpagina kijken.
Succesquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok ik ga fietsen jongens![]()
Wens me geluk
Ik kon elke OP maken behalve de OP zoals hij bedoeld is.quote:
Op de Koerdische FOK zou het in 1x goed zijn gegaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kon elke OP maken behalve de OP zoals hij bedoeld is.
Na 100 keer proberen eindelijk gelukt
Het is ook lastig om te copy pasten, kun je niks aan doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kon elke OP maken behalve de OP zoals hij bedoeld is.
Na 100 keer proberen eindelijk gelukt
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:18 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke knul. Probeer het ergens anders nog maar een keerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het is ook lastig om te copy pasten, kun je niks aan doen.
Turken worden alleen geaccepteerd als ze lurken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:44 schreef opperkleurder het volgende:
Hebben we ook Turken of Irakezen in dit topic?
Doublepainquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:44 schreef opperkleurder het volgende:
Hebben we ook Turken of Irakezen in dit topic?
Sexyquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
alors
Oh nee, dat is een negerin.
Uh, nee. Dat is een Antilliaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
alors
Antillianen kunnen ook negers zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, nee. Dat is een Antilliaan
Zo weinig allochtonen hier.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
alors
Je vergeet Ron.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo weinig allochtonen hier.
1 Koerd
1 Viking
1 negerin
Boeterse is niet meer welkom in Nederland. Je trapt nog steeds in de smoes dat hij in Belgie woont?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je vergeet Ron.
Al is dat technisch gezien geen allochtoon natuurlijk
Lange_Lans?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1 Koerd
1 Viking
1 negerin
Ik ben ook allochtoonquote:
Wat denk jij wat de top 3 in de Eredivisie wordt dit jaar?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1 Koerd
1 Viking
1 negerin
Het zou wel het één en ander verklaren inderdaadquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Boeterse is niet meer welkom in Nederland. Je trapt nog steeds in de smoes dat hij in Belgie woont?
Gelukkig kom ik uit het Gooi om tegenwicht te biedenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1 Koerd
1 Viking
1 negerin
allochtoon pridequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1 Koerd
1 Viking
1 negerin
1. Ajaxquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat denk jij wat de top 3 in de Eredivisie wordt dit jaar?
[..]
Het zou wel het één en ander verklaren inderdaad![]()
Wel jammer voor haar dat het vrouwenelftal van Arsenal weinig leeft op FOK!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet enkel de kont... en zelfs al val je daarop heb je als man nog weinig aan haar
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Maar om dan toch nog serieus te reageren. Ik denk dat Psv het wel gaat redden dit seizoen. Ik hoop het eigenlijk zelfs.
4. FC Groningenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
1. Feyenoord
2. ADO
3. Legia
Dit wordt de eredivisie uitslag
Zou leuk zijn.quote:
5x oprij dezelfde kampioen is echt de dood voor de Eredivisie. Zeker met dit niveau.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee.
Waarom hoop je het eigenlijk?
Truequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
5x oprij dezelfde kampioen is echt de dood voor de Eredivisie. Zeker met dit niveau.
Wie niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
True
Maar ik zie PSV echt geen kampioen worden. Spelen echt slecht.
Jong Ajax staat nu met 0-2 voor tegen jong Barcelona.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
5x oprij dezelfde kampioen is echt de dood voor de Eredivisie. Zeker met dit niveau.
Effectief en daarin toch redelijk constant waarom een blessure hier en daar makkelijk wordt opgevangen. Ze doen gewoon geen gekke dingenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
True
Als ze een keer na de winterstop net zo goed zijn als ervoor geef ik ze dit seizoen wel een goeie kans.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
True
Ik heb heb dit seizoen geen één wedstrijd zonder stress gekeken. Ik wacht altijd op de tegendoelpunt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Effectief en daarin toch redelijk constant waarom een blessure hier en daar makkelijk wordt opgevangen. Ze doen gewoon geen gekke dingen
zo zo, en dat bij een verlies van slechts 7,2 miljoenquote:Munsterman stopt als directeur FC Twente en blijft voorzitter
Tering hequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zo zo, en dat bij een verlies van slechts 7,2 miljoen
Wel in oogmerking neming dat transfer Tadic nog niet op de balans is verwerkt, maar alsnog. Dit betekent dat Twente elk jaar een sterkhouder moet verkopen om te overleven..quote:
Met het stadion zoals het nu is zullen ze toch wel flink wat inkomsten hebben denk ik, ze hebben volgens mij alles zelf betaald.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wel in oogmerking neming dat transfer Tadic nog niet op de balans is verwerkt, maar alsnog. Dit betekent dat Twente elk jaar een sterkhouder moet verkopen om te overleven..
Ze waren vroeger zo gezond en binnen paar jaar gelijk 7.2 miljoen verlies als je geen sterkhouder verkoopt. Zijn ontslag is zeker terecht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wel in oogmerking neming dat transfer Tadic nog niet op de balans is verwerkt, maar alsnog. Dit betekent dat Twente elk jaar een sterkhouder moet verkopen om te overleven..
Kan hij lekker de wijken in.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze waren vroeger zo gezond en binnen paar jaar gelijk 7.2 miljoen verlies als je geen sterkhouder verkoopt. Zijn ontslag is zeker terecht.
nah hij is niet echt ontslagen he, hij neemt zelf ontslag. Ze gaan van een two tier board naar een on tier board.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze waren vroeger zo gezond en binnen paar jaar gelijk 7.2 miljoen verlies als je geen sterkhouder verkoopt. Zijn ontslag is zeker terecht.
Dit is vooral gedaan omdat hij eerst zelf zijn eigen beleid controleerde.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah hij is niet echt ontslagen he, hij neemt zelf ontslag. Ze gaan van een two tier board naar een on tier board.
Was Da?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:40 schreef Dven het volgende:
Zijn 'ontslag' heeft niets met de prestaties maar alles met z'n dubbelfunctie te maken.
En nu ga ik eten
[ afbeelding ]
Allemaal lekkere groenten en vlees en kruiden en een eitje.quote:
Ik gok op een bakje boerenkool met een spiegelei.quote:
Nu begrijp ik dat je zei dat je voor 20 euro een maand kon eten in Bulgarije.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:40 schreef Dven het volgende:
Zijn 'ontslag' heeft niets met de prestaties maar alles met z'n dubbelfunctie te maken.
En nu ga ik eten
[ afbeelding ]
maar de transfers van Michailov, Fer en Chadli zijn wel van het vorigboek jaar neem ik aan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wie zijn viking en negerin?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1 Koerd
1 Viking
1 negerin
Niks mis met LOT. Ook een keer mee gevlogen naar Warschau.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen voor het eerst in 10 jaar met LOT vliegen
ze spelen toch niet goed? Scoreverloop zit mee, dat gaat ook nog wel een paar keer tegenzittenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze een keer na de winterstop net zo goed zijn als ervoor geef ik ze dit seizoen wel een goeie kans.
Dat vind ik niet zo aardig van je.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu begrijp ik dat je zei dat je voor 20 euro een maand kon eten in Bulgarije.
Geen flauw idee, ik wacht op het moment dat er een tukker ons meer duidelijk komt scheppen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
maar de transfers van Michailov, Fer en Chadli zijn wel van het vorigboek jaar neem ik aan?
daar wacht je op?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Excuus, ik heb trek trouwens. Mijn vrouw gaat nu pas weg van kantoor
ja zeker maar wachten nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is wel zo gezellig om samen te eten toch.
mja, het gros maakt wel deel uit van de Joop-sekte en mist het vermogen om kritisch naar de eigen club te kijken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik wacht op het moment dat er een tukker ons meer duidelijk komt scheppen.
Viking is LRquote:
Ziet er goed uit, zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Allemaal lekkere groenten en vlees en kruiden en een eitje.opgewarmd in een bulgaars 1 persoons ovenschaaltje annex bord
Vind je, vond zelfs het ei er niet goed uitzienquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, zelf gemaakt?
Was ook een grapquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn beide niet echt een nationaliteit
Napo is student he.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind je, vond zelfs het ei er niet goed uitzien
Hoop dat de kat op tijd weg is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu even alles opvreten wat ik in mn handen krijg.
Zijn Bulgaarse eieren he. Tevensquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind je, vond zelfs het ei er niet goed uitzien
quote:
Ben je nog naar Katwijk geblazen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme man
Helemaal naar de tering
Meer richting Duitsland. Niet normaal man, reed je helemaal rechts maar bij iedere windvlaag helemaal naar de andere kant van de wegquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je nog naar Katwijk geblazen?
Zo erg ja? Hier nog niks gemerkt vandaag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Meer richting Duitsland. Niet normaal man, reed je helemaal rechts maar bij iedere windvlaag helemaal naar de andere kant van de weg![]()
1e stukje wind tegen, toen een heel stuk schuin mee en laatste stuk weer tegen. Toen was de jus op.
Mooi man. En na t skiën lekker opwarmen in dequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:02 schreef napoleonfour het volgende:
http://whitelines.com/vid(...)helen-schettini.html
Knut, wanneer gaan we?
Haha blijft in je hoofd zittenquote:
Ergste moet nog komen geloof ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:36 schreef RensAjacied het volgende:
Nu gaan de weergoden hier ook los.
In Koerdistan kan je ook skiën sinds kort. Just sayingquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:02 schreef napoleonfour het volgende:
http://whitelines.com/vid(...)helen-schettini.html
Knut, wanneer gaan we?
Koerdistanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In Koerdistan kan je ook skiën sinds kort. Just saying
Heeft Dven een stadionverbod?quote:
Dven's galgenmaal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:11 schreef napoleonfour het volgende:
Dven, stuur mij dat recept van dat eten als je dat graag wil doen? #asjeblieft #weetdatjeditleest.
Irakquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stylo kom jij uit Turkije, irak of Iran Koerdistan
Dit niet in je noodblokje hebben staanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stylo kom jij uit Turkije, irak of Iran Koerdistan
Iemand die zo'n OP maakt geef je toch geen banquote:
Volgens mij welquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk ook christen koerden
Inderdaad, iemand die zich zo inzet voor de mensenrechten zou je moeten koesteren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iemand die zo'n OP maakt geef je toch geen ban
Ja best veel. Toen ik vroeger in Irak woonde, was er op loopafstand een kerk. Gingen tijdens kerst daar altijd naar toe.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk ook christen koerden
ik had laatst op facebook gezien (nou ja was al wel flink tijdje geleden) in syrie waar koerden de macht hadden was zieke kathedraal gewoon in werking echt baasquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja best veel. Toen ik vroeger in Irak woonde, was er op loopafstand een kerk. Gingen tijdens kerst daar altijd naar toe.
Je hebt genoeg mods die van Turks komaf zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iemand die zo'n OP maakt geef je toch geen ban
In de Koerdische deel van Syrië heb je ook veel Armenen en Assyriërs. Zij waren daar heen gevlucht, toen Turkije genocide aan het plegen was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik had laatst op facebook gezien (nou ja was al wel flink tijdje geleden) in syrie waar koerden de macht hadden was zieke kathedraal gewoon in werking echt baas
Sympathiek volk die Koerden in tegenstelling tot andere rakkers daar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In de Koerdische deel van Syrië heb je ook veel Armenen en Assyriërs. Zij waren daar heen gevlucht, toen Turkije genocide aan het plegen was.
In Syrië had je ook die Nederlandse pasToor tochquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik had laatst op facebook gezien (nou ja was al wel flink tijdje geleden) in syrie waar koerden de macht hadden was zieke kathedraal gewoon in werking echt baas
Klopt ja hebben ze ook gemurdered terwijl die altijd goede dingen deed voor moslims en christenen en iedereen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Syrië had je ook die Nederlandse pasToor toch
Koerden aan de machtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt ja hebben ze ook gemurdered terwijl die altijd goede dingen deed voor moslims en christenen en iedereen.
kankervolk ;r
Hij zal waarschijnlijk IS ook nog steunen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt genoeg mods die van Turks komaf zijn.
GGMM
Hij heeft nu niet alleen een snor maar ook een volle baardquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk IS ook nog steunen.
Als het er op aan komt geeft hij niet thuis. Zou niet voor het eerst zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk IS ook nog steunen.
Assyriërs en Armenen hebben zelf nu ook de wapens opgepakt en vechten samen met de Koerden tegen ISIS en Assad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sympathiek volk die Koerden in tegenstelling tot andere rakkers daar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij heeft nu niet alleen een snor maar ook een volle baard
Stylo z'n moeder regelt de ticketsquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Wanneer gaan we jongens.
Eerst smoofie helpen met zn raidquest, daarna door naar Koerdistan
Op de fiets naar Dusseldorfquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stylo z'n moeder regelt de tickets
Even wat AK-47's en munitie met geharde punt regelen en ik ben klaar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Wanneer gaan we jongens.
Eerst smoofie helpen met zn raidquest, daarna door naar Koerdistan
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:37 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Stylo z'n moeder regelt de tickets
Ajax topic zit altijd vol huilies-quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:42 schreef opperkleurder het volgende:
Dacht ik in het live topic te posten, was dat het ajax topic. Vond de mensen al zo ongenuanceerd.
Ik merkte het pas om het moment dat ik me ging ergeren aan het posten van tussenstanden van andere wedstrijden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ajax topic zit altijd vol huilies-
Rawrquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]![]()
-----
[ afbeelding ]
Ik ben verliefd, Inso
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:45 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik merkte het pas om het moment dat ik me ging ergeren aan het posten van tussenstanden van andere wedstrijden.
Is niet van mijn eigen Facebook.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 23:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
jij hebt zkr veel trailerparkmatties op facebook?
Pic van je nieuwe kamerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een tyfusweer. Ik begrijp nu hoe Dven zich voelt
Robot gaat livebeelden van de maan naar Oculus Rift sturen http://nu.nl/gadgets/3909(...)lus-rift-sturen.html (via @NUnl)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:13 schreef Typisch het volgende:
mijn pinpas is kapot
ik ga straks boodschappen doen door 3 kratten bier in te leveren
#deleven
Ik slaap niet thuis, halve zool. Ik zit nu bij mijn oma maar daar is de ligging ongunstig t.o.v de wind. Thuis heb ik nooit last van dit kutweer bij het slapen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pic van je nieuwe kamer
Tevens: rip dven
Ik heb het niet gezienquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij in Australië en hebben ze daar ook nasi?
Een turkse mod werd piswoest van zijn Koerdistan op en pleegde digitale genocidequote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is Dven overkomen? Aangevallen door een naar Bulgarije geëmigreerde bosneger?
Jeetje zegquote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een turkse mod werd piswoest van zijn Koerdistan op en pleegde digitale genocide
Ik ging ervoor zitten, nou ja, ervoor zitten is een relatief begrip. Laptop op schoot, koffie en kruidnootjes erbij. Het kon niet beter. Al snel was daar de 1-0 en toen dacht ik bij mezelf: ''moest dit nou?''. De wedstrijd vorderde en vorderde. Daar was de 2-0 en het was wachten op de derde. Het is een nog groter wonder dat die niet viel dan dat SC Cambuur zondag zou kunnen winnen van Feyenoord. De eerste helft was uiteindelijk een straf om uit te zitten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vertel ons over je wedstrijdbelecting van gisteravond
riedewald of serero voorlopig inzetten daar. ben ik wel tevreden over.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:49 schreef Tarado het volgende:
we kunnen wel concluderen dat die Zimling een miskoop is
Die Riedewald viel lekker in ja, beter dan zo'n oudje die zich niet inzet, Poulsen kon ook niet voetballen maar die compenseerde dat met inzet en een beetje schoffelen, bij die Zimling zie ik dat niet, bij dat doelpunt bleef hij gewoon staan na die ziekenhuis balquote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
riedewald of serero voorlopig inzetten daar. ben ik wel tevreden over.
Poulsen wordt nu wel gemist ja. Beetje naïef om te denken dat Viergever/Zimling dat zou kunnen compenserenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Riedewald viel lekker in ja, beter dan zo'n oudje die zich niet inzet, Poulsen kon ook niet voetballen maar die compenseerde dat met inzet en een beetje schoffelen, bij die Zimling zie ik dat niet, bij dat doelpunt bleef hij gewoon staan na die ziekenhuis bal
Viergever valt me voetballend ook tegen maar die heeft tenminste wel inzetquote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Poulsen wordt nu wel gemist ja. Beetje naïef om te denken dat Viergever/Zimling dat zou kunnen compenseren
Alleen hoort hij niet echt op dit niveau thuis. In de eredivisie kan hij nog wel redelijk mee, ben er nog steeds niet weg vanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Viergever valt me voetballend ook tegen maar die heeft tenminste wel inzet
Nice. Al vind ik de maan niet zo interessant.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Robot gaat livebeelden van de maan naar Oculus Rift sturen http://nu.nl/gadgets/3909(...)lus-rift-sturen.html (via @NUnl)
Je had toch niet verwacht dat Ajax zou gaan verrassen, was bijna nog gelukt ook al had dat weinig met het spelbeeld te maken.quote:
Paar slordige ballen, wel goed zijn lichaam gebruikt bij de goal van El Ghazi. Zet die jongen er zaterdag maar vanaf het begin in. Helaas is dat ijdele hoop.quote:
Aan de ene kant vond ik het weer buitengewoon opportunistisch om gisteren die zimling erbij te slepen en vervolgens kritiek leveren op hand op de knip van marc netto, aan de andere kant is het toch echt wel tijd om te concluderen dat je gewoon zal moeten betalen om zelfs nog maar aansluiting bij de middenmoot van europa te kunnen maken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:49 schreef Tarado het volgende:
we kunnen wel concluderen dat die Zimling een miskoop is
ik ben het wel met het beleid eens hoor maar dat neemt niet weg dat deze jongen niet brengt wat moet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aan de ene kant vond ik het weer buitengewoon opportunistisch om gisteren die zimling erbij te slepen en vervolgens kritiek leveren op hand op de knip van marc netto, aan de andere kant is het toch echt wel tijd om te concluderen dat je gewoon zal moeten betalen om zelfs nog maar aansluiting bij de middenmoot van europa te kunnen maken.
Siggy moet spelen want die moeten ze verkopen dit jaar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind Milik wel wat weg hebben van guidetti in zijn tijd bij Feyenoord. Lekker sleuren voorin, goede techniek en venijnig schot.
Itt Siggy heb je bij hem het gevoel dat hij zelf voor gevaar zorgt ipv moeten vertrouwen op het werk van anderen.
heeft een aflopend contract dus dat is het nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Siggy moet spelen want die moeten ze verkopen dit jaar.
Ja dan hoop je toch dat je hem in januari kan verkopen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
heeft een aflopend contract dus dat is het niet
Je kan niet anders concluderen dat dit beleid ajax verder heeft doen wegzakken tenzij er nu een legendarische lichting godenzonen in de jeugd loopt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben het wel met het beleid eens hoor maar dat neemt niet weg dat deze jongen niet brengt wat moet.
Ik kijk dan ook meer van hopen dat het meevalt ipv we gaan stunten, daar kom je gewoon zwaar te kort voor
het is de vraag of je dat met geld had op kunnen lossen, zolang je beste spelers vertrekken kan je ook met veel geld daar alleen maar mindere voor terug kopen, het is dus niet anders dan met talenten werken en zorgen dat die er eerder staan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan niet anders concluderen dat dit beleid ajax verder heeft doen wegzakken tenzij er nu een legendarische lichting godenzonen in de jeugd loopt.
Er komt wel echt een goede lichting aan, maar met alleen jeugd gaat het ook niet goed komen natuurlijk. We zullen voor de nodige ervaring toch de knip moeten trekken. En dan heb ik het niet over een Maduro, maar echt een speler die iets toevoegd. De vraag is alleen wie?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan niet anders concluderen dat dit beleid ajax verder heeft doen wegzakken tenzij er nu een legendarische lichting godenzonen in de jeugd loopt.
Xabi Alonsoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:34 schreef S15 het volgende:
[..]
Er komt wel echt een goede lichting aan, maar met alleen jeugd gaat het ook niet goed komen natuurlijk. We zullen voor de nodige ervaring toch de knip moeten trekken. En dan heb ik het niet over een Maduro, maar echt een speler die iets toevoegd. De vraag is alleen wie?
In het grote Ajax van de jaren 90 werd er toch ook nog gezocht naar belangrijke spelers zoals Rijkaard en Litmanen buiten de eigen jeugd, en dat was misschien wel de allerbeste lichting ooit van alle clubs in europa.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is de vraag of je dat met geld had op kunnen lossen, zolang je beste spelers vertrekken kan je ook met veel geld daar alleen maar mindere voor terug kopen, het is dus niet anders dan met talenten werken en zorgen dat die er eerder staan.
Ik had aan het begin van het seizoen nog het idee dat het voor het eerst in 4 jaar niet minder was dan vorig seizoen, helaas was Blind wel belangrijk voor de balans, dat heeft ze dan toch weer een stapje terug gezet.
Is niet te vergelijken, toen lagen de verhoudingen nog heel anders, dat zal je ook nooit meer bereiken, tenminste niet in de huidige situatie.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In het grote Ajax van de jaren 90 werd er toch ook nog gezocht naar belangrijke spelers zoals Rijkaard en Litmanen buiten de eigen jeugd, en dat was misschien wel de allerbeste lichting ooit van alle clubs in europa.
Prima dat je het helemaal zelf wilt proberen, maar dan is de (onrealistische) doelstelling over een paar jaar overwinteren in de EL.
Voor de revolutie van Cruijff: Maarten Stekelenburg, Gregory van der Wiel, Toby Alderweireld, Jan Vertonghen, Vurnon Anita, Eyong Enoh, Siem de Jong, Miralem Sulejmani, Luis Suárez, Mounir El Hamdaoui, Urby Emanuelsonquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit beleid doet Ajax helemaal niet wegzakken, Knut. Je bent heel opportunistisch bezig als je twee en een half jaar gaat lopen schreeuwen dat er niks terecht komt van het beleid. Laat dat lekker over aan de praatjesmakers Sjek van Gelder, Johan Derksen, Arno Vermeulen, Willem Vissers en co. Ajax heeft zoveel geld dus volgens de media moeten ze iedere wedstrijd met 7-0 winnen, best realistisch wel.
Niemand probeert de bonus van Overmars in een ander perspectief te zien. Overmars verdient zelfs minder geld dan Earnest fucking Stewart. Overmars is gewoon heel goed bezig. De reden dat niet meer om de haverklap elk leuk spelertje zoals Tadic, Soelejmani wordt gekocht, die is vrij helder. Ajax vertrouwt op de jeugd. Cruijff roemt de jeugd flink. Dat zegt wel wat over de spelers die eraan komen. Ajax gaat dus bij iedere speler, waar ze interesse in hebben, na: 1) Kunnen we dit met jeugd opvangen, 2) gaan we een nieuwe speler een verbintenis geven waardoor hij de jeugd blokkeert.
Ajax heeft tov van die clubs nog wel een beetje naam en vooral een zekerheid van CL-voetbal in de aanbieding.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verder heb je gewoon geen keus, je hebt niet alleen Real en Manchester als concurrent maar ook clubs als Hull City betalen een veelvoud aan salaris.
dat is wel zo, op het moment dat je een behoorlijk elftal bij elkaar hebt en je hebt 1 of 2 pionnen nodig om een grote stap te maken dan kan je wel een keer diep in de buidel tasten maar vooralsnog is het niveau niet hoog genoeg, dus moet het nog steeds van onderaf komen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ajax heeft tov van die clubs nog wel een beetje naam en vooral een zekerheid van CL-voetbal in de aanbieding.
Sport1quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Welk sportkanaal heb ik nodig voor barca real madrid dit weekend
Liverpool lijkt me kansloos, Suarez is toch echt wel een topspeler, Balotelli een clownquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond gaat de Real-trein weer doordenderen. Denk niet dat Liverpool gaat winnen maar als ze Real lang op 0-0 houden of de 1-0 maken, is er heel misschien wat mogelijk.
Die Mignolet begon vorig seizoen wel redelijk maar die is nu ook aardig aan het schutteren. Vind het ook vreemd dat ze Divock Origi weer naar Lille toesturen terwijl hij imo de beste optie na Sturridge is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Liverpool lijkt me kansloos, Suarez is toch echt wel een topspeler, Balotelli een clown
Real speelt ook met zaterdag in het achterhoofd denk ik. Die zullen het ook wel snel willen beslissen en daarna rustig uitspelen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond gaat de Real-trein weer doordenderen. Denk niet dat Liverpool gaat winnen maar als ze Real lang op 0-0 houden of de 1-0 maken, is er heel misschien wat mogelijk.
Die Origi, had een goeie voor Ajax geweest (toen hij nog betaalbaar was), ik weet niet of hij in dat countervoetbal van Liverpool tot zijn recht komt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die Mignolet begon vorig seizoen wel redelijk maar die is nu ook aardig aan het schutteren. Vind het ook vreemd dat ze Divock Origi weer naar Lille toesturen terwijl hij imo de beste optie na Sturridge is.
Na zo'n wedstrijd is het moeilijk kijken, dan lijkt het of het in slow motion afgespeeld wordtquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:54 schreef S15 het volgende:
Ik twijfel nog of ik Real-Barca ga kijken. Misschien zoek ik wel een kroegje op in Amsterdam waar ze het uitzenden en daarna snel door naar de topper Ajax-GAE.
Ik zie godszijdank in het stadion nooit zo heel veel van dit soort wedstrijden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Na zo'n wedstrijd is het moeilijk kijken, dan lijkt het of het in slow motion afgespeeld wordt
die tijd heb ik wel gehadquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:05 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik zie godszijdank in het stadion nooit zo heel veel van dit soort wedstrijden.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:10 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik heb gisteren genoten van Jack van Gelder maar ik vond Ajax vrij matig voetballen.
Het deed mij weer denken aan de vermakelijke Jack van Gelder van Te Land, ter Zee en in de Lucht.quote:
En van dat programma dat je moest strijden tegen andere dorpen in europa.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het deed mij weer denken aan de vermakelijke Jack van Gelder van Te Land, ter Zee en in de Lucht.
deed hij het commentaar of de interviews?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:17 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Het deed mij weer denken aan de vermakelijke Jack van Gelder van Te Land, ter Zee en in de Lucht.
Hij deed de interviews vanuit een rubberbootje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
deed hij het commentaar of de interviews?
De "analyse" met youri en bert.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
deed hij het commentaar of de interviews?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:21 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Hij deed de interviews vanuit een rubberbootje.
Spel zonder grenzen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
En van dat programma dat je moest strijden tegen andere dorpen in europa.
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Spel zonder grenzen.
Kent iemand nog dat programma dat hij presenteerde dat duo's door heel Nederland moesten reizen, ze geen 2 keer hetzelfde traject af mochten leggen en tijdens de uitzending in een telefooncel stonden te bellen?
Weet het niet meer precies, maar dat was een topshow.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tros_Wantedquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]![]()
Er borrelt nu iets naar boven.
Dit was echt een topshow jaquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tros_Wanted
Al gevonden, op de zoekterm jack van gelder telefooncel![]()
Daar bleef ik echt voor thuis.
Ik denk dat Ajacied422 dit programma ook nog wel kan herinneren.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Tros_Wanted
Al gevonden, op de zoekterm jack van gelder telefooncel![]()
Daar bleef ik echt voor thuis.
Heel goed. 's nachts lig ik in bed en dan denk ik terug aan de tijden dat deze kwaliteit werd uitgezonden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Ik denk dat Ajacied422 dit programma ook nog wel kan herinneren.
Dat was echt de glorietijd van Sjek. Daarna is het bergafwaarts gegaan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel goed. 's nachts lig ik in bed en dan denk ik terug aan de tijden dat deze kwaliteit werd uitgezonden.
Hij werd daarna vast dikker, dikker, dikker en dikker.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat was echt de glorietijd van Sjek. Daarna is het bergafwaarts gegaan.
Zou dat GGMM zijn?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Goed pakje van die linker
Ron B.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Goed pakje van die linker
Ik kan het me nog vaag herinneren. Dat je Hongaren had die altijd faaldenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Kijk stinho, dit was vroeger nou echt TOPSHOW-tv
Nee joh, juist niet. Het 12de arrondissement van Boedapestquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan het me nog vaag herinneren. Dat je Hongaren had die altijd faalden
Nederland was altijd slecht. Volgens mij hebben wij nooit gewonnen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nee joh, juist niet. Het 12de arrondissement van Boedapest
Is ook een soort spel zonder grenzen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb zin in de Europa League morgen.
Eerst Rijeka v Feyenoord in een stadion met een knotsgekke ligging, niks mis mee. Daarna naar Eindhoven voor PSV tegen Panathinaikos in een uitgestorven Philipsstadion.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is ook een soort spel zonder grenzen.
Volgens mij was alleen Nederland zo naïef om wat willekeurige inwoners uit een gemeente daarheen te sturen. De teams uit andere landen bestonden louter uit afgetrainde sporters.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nederland was altijd slecht. Volgens mij hebben wij nooit gewonnen.
Lekker gezellig en meedoen was belangrijker dan winnenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Volgens mij was alleen Nederland zo naïef om wat willekeurige inwoners uit een gemeente daarheen te sturen. De teams uit andere landen bestonden louter uit afgetrainde sporters.
Gaat de stinho cup naar finland, wie zal het zeggen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst Rijeka v Feyenoord in een stadion met een knotsgekke ligging, niks mis mee. Daarna naar Eindhoven voor PSV tegen Panathinaikos in een uitgestorven Philipsstadion.
Daarna alle samenvattingen van de knotsgekke wedstrijden. Mijn speciale aandacht gaat uit naar Torino v HJK Helsinki.
Als je mensen uit fucking Steenwijk gaat sturen, weet je dat er niet veel van gaat komen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:56 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Volgens mij was alleen Nederland zo naïef om wat willekeurige inwoners uit een gemeente daarheen te sturen. De teams uit andere landen bestonden louter uit afgetrainde sporters.
De VBL SC-cup, noem ik 'm.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaat de stinho cup naar finland, wie zal het zeggen.
De moeder van Renscheerenveen deed ook mee.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als je mensen uit fucking Steenwijk gaat sturen, weet je dat er niet veel van gaat komen.
Alphen aan de Rijn is in de jaren 70 2x tweede geworden in de grote finale. In de jaren 90 kwam Heerlen niet verder dan plaats 5 en Vlieland werd 3de. Winnaar toen waren het Portugese Amadora en het Hongaarse Százhalombatta.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 09:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De moeder van Renscheerenveen deed ook mee.
Laat ons niet langer in spanning.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb voor de grap ook eens gekeken waar de cup zou uithangen als we de JCS 2013 als startpunt zouden nemen.
Heeft jumbo goed bier?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Alphen aan de Rijn is in de jaren 70 2x tweede geworden in de grote finale. In de jaren 90 kwam Heerlen niet verder dan plaats 5 en Vlieland werd 3de. Winnaar toen waren het Portugese Amadora en het Hongaarse Százhalombatta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |