Hebben de Turken gekaapt.quote:
quote:Koerdistan (Koerdisch: كوردستان - letterlijk land van de Koerden - vroeger Curdia, Latijn: Corduene) is een historisch-geografische landstreek in het noordoosten van het Midden-Oosten die sinds 1918 verdeeld is over Turkije, Perzië (Iran), Syrië, Armenië en Irak en die voornamelijk bewoond wordt door Koerden. De Koerden verdienen een eigen staat maar worden hierin laf tegengewerkt door een kwade staat genaamd Turkije. Sommige dappere mannen strijden tegen dit grote onrecht. Voor meer informatie over deze helden kan je op deze webpagina kijken.
Succesquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok ik ga fietsen jongens![]()
Wens me geluk
Ik kon elke OP maken behalve de OP zoals hij bedoeld is.quote:
Op de Koerdische FOK zou het in 1x goed zijn gegaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kon elke OP maken behalve de OP zoals hij bedoeld is.
Na 100 keer proberen eindelijk gelukt
Het is ook lastig om te copy pasten, kun je niks aan doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kon elke OP maken behalve de OP zoals hij bedoeld is.
Na 100 keer proberen eindelijk gelukt
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:18 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke knul. Probeer het ergens anders nog maar een keerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het is ook lastig om te copy pasten, kun je niks aan doen.
Turken worden alleen geaccepteerd als ze lurken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:44 schreef opperkleurder het volgende:
Hebben we ook Turken of Irakezen in dit topic?
Doublepainquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:44 schreef opperkleurder het volgende:
Hebben we ook Turken of Irakezen in dit topic?
Sexyquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
alors
Oh nee, dat is een negerin.
Uh, nee. Dat is een Antilliaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
alors
Antillianen kunnen ook negers zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, nee. Dat is een Antilliaan
Zo weinig allochtonen hier.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
alors
Je vergeet Ron.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo weinig allochtonen hier.
1 Koerd
1 Viking
1 negerin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |