quote:Koerdistan (Koerdisch: كوردستان - letterlijk land van de Koerden - vroeger Curdia, Latijn: Corduene) is een historisch-geografische landstreek in het noordoosten van het Midden-Oosten die sinds 1918 verdeeld is over Turkije, Perzië (Iran), Syrië, Armenië en Irak en die voornamelijk bewoond wordt door Koerden. De Koerden verdienen een eigen staat maar worden hierin laf tegengewerkt door een kwade staat genaamd Turkije. Sommige dappere mannen strijden tegen dit grote onrecht. Voor meer informatie over deze helden kan je op deze webpagina kijken.
Het is altijd wel op zijn Koerdisch geregeld. Vliegtuig gaat pas, wanneer het gevuld is. Dus je hebt nooit een vaste vertrekdatumquote:
Ze vliegen ook op Bagdad zie ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het is altijd wel op zijn Koerdisch geregeld. Vliegtuig gaat pas, wanneer her gevuld is. Dus je hebt nooit een vaste vertrekdatum
Of het was een andere. Weet niet meer zeker
Misschien heb ik tegen die tijd een toestel waar Untappd wel op werkt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Op het veld af en toe je Untappd bijwerken
Lekker een paar dagen wachten in het vliegtuig tot het vol zitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Het is altijd wel op zijn Koerdisch geregeld. Vliegtuig gaat pas, wanneer her gevuld is. Dus je hebt nooit een vaste vertrekdatum
Of het was een andere. Weet niet meer zeker
Die zin heeft een dubbele betekenis.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:19 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze vliegen ook op Bagdad zie ik.
Oh dat niet. Je gaf vroegah altijd een indicatie wanneer je wilde. Wanneer het gevuld was, gingen ze je bellenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heb ik tegen die tijd een toestel waar Untappd wel op werkt.
[..]
Lekker een paar dagen wachten in het vliegtuig tot het vol zit
Dit keer niet eens bewust.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Die zin heeft een dubbele betekenis.
Last call for mrstylo, you are delaying the flight.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh dat niet. Je gaf vroegah altijd een indicatie wanneer je wilde. Wanneer het gevuld was, gingen ze je bellen
op de een of andere manier zijn reisbureaus vaak goedkoper met vluchten. In Vietnam was het online 140 euro voor een vlucht en bij een bureau 85quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oh dat niet. Je gaf vroegah altijd een indicatie wanneer je wilde. Wanneer het gevuld was, gingen ze je bellen
Dat is alleen in landen waar een fatsoenlijke website draaiende houden meer kost dan een paar manuren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:23 schreef Saind het volgende:
[..]
op de een of andere manier zijn reisbureaus vaak goedkoper met vluchten. In Vietnam was het online 140 euro voor een vlucht en bij een bureau 85
True. Hebben ze daar ook. Daarom altijd beter een enkeltje kopen. Is veel goedkoper om vanaf daar te kopen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:23 schreef Saind het volgende:
[..]
op de een of andere manier zijn reisbureaus vaak goedkoper met vluchten. In Vietnam was het online 140 euro voor een vlucht en bij een bureau 85
Dat sjaaltje maakt het helemaal af.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:23 schreef mrstylo het volgende:
https://twitter.com/arjdnn/status/524467448813469696
Ooit zo'n stoere man gezien?
Wacht, even nieuwe maken. Zal het mooi doen.quote:
Koert zou trots zijn op deze grapquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:32 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
Vergeet je deze Koert niet?
Je weet me te vinden he als je moet schuilen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok ik ga fietsen jongens![]()
Wens me geluk
Hebben de Turken gekaapt.quote:
quote:Koerdistan (Koerdisch: كوردستان - letterlijk land van de Koerden - vroeger Curdia, Latijn: Corduene) is een historisch-geografische landstreek in het noordoosten van het Midden-Oosten die sinds 1918 verdeeld is over Turkije, Perzië (Iran), Syrië, Armenië en Irak en die voornamelijk bewoond wordt door Koerden. De Koerden verdienen een eigen staat maar worden hierin laf tegengewerkt door een kwade staat genaamd Turkije. Sommige dappere mannen strijden tegen dit grote onrecht. Voor meer informatie over deze helden kan je op deze webpagina kijken.
Succesquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ok ik ga fietsen jongens![]()
Wens me geluk
Ik kon elke OP maken behalve de OP zoals hij bedoeld is.quote:
Op de Koerdische FOK zou het in 1x goed zijn gegaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kon elke OP maken behalve de OP zoals hij bedoeld is.
Na 100 keer proberen eindelijk gelukt
Het is ook lastig om te copy pasten, kun je niks aan doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik kon elke OP maken behalve de OP zoals hij bedoeld is.
Na 100 keer proberen eindelijk gelukt
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:18 schreef Dven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oke knul. Probeer het ergens anders nog maar een keerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:43 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het is ook lastig om te copy pasten, kun je niks aan doen.
Turken worden alleen geaccepteerd als ze lurken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:44 schreef opperkleurder het volgende:
Hebben we ook Turken of Irakezen in dit topic?
Doublepainquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:44 schreef opperkleurder het volgende:
Hebben we ook Turken of Irakezen in dit topic?
Sexyquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
alors
Oh nee, dat is een negerin.
Uh, nee. Dat is een Antilliaanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
alors
Antillianen kunnen ook negers zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uh, nee. Dat is een Antilliaan
Zo weinig allochtonen hier.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
alors
Je vergeet Ron.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo weinig allochtonen hier.
1 Koerd
1 Viking
1 negerin
Boeterse is niet meer welkom in Nederland. Je trapt nog steeds in de smoes dat hij in Belgie woont?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je vergeet Ron.
Al is dat technisch gezien geen allochtoon natuurlijk
Lange_Lans?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1 Koerd
1 Viking
1 negerin
Ik ben ook allochtoonquote:
Wat denk jij wat de top 3 in de Eredivisie wordt dit jaar?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1 Koerd
1 Viking
1 negerin
Het zou wel het één en ander verklaren inderdaadquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Boeterse is niet meer welkom in Nederland. Je trapt nog steeds in de smoes dat hij in Belgie woont?
Gelukkig kom ik uit het Gooi om tegenwicht te biedenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1 Koerd
1 Viking
1 negerin
allochtoon pridequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1 Koerd
1 Viking
1 negerin
1. Ajaxquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat denk jij wat de top 3 in de Eredivisie wordt dit jaar?
[..]
Het zou wel het één en ander verklaren inderdaad![]()
Wel jammer voor haar dat het vrouwenelftal van Arsenal weinig leeft op FOK!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet enkel de kont... en zelfs al val je daarop heb je als man nog weinig aan haar
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Maar om dan toch nog serieus te reageren. Ik denk dat Psv het wel gaat redden dit seizoen. Ik hoop het eigenlijk zelfs.
4. FC Groningenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
1. Feyenoord
2. ADO
3. Legia
Dit wordt de eredivisie uitslag
Zou leuk zijn.quote:
5x oprij dezelfde kampioen is echt de dood voor de Eredivisie. Zeker met dit niveau.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee.
Waarom hoop je het eigenlijk?
Truequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
5x oprij dezelfde kampioen is echt de dood voor de Eredivisie. Zeker met dit niveau.
Wie niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
True
Maar ik zie PSV echt geen kampioen worden. Spelen echt slecht.
Jong Ajax staat nu met 0-2 voor tegen jong Barcelona.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
5x oprij dezelfde kampioen is echt de dood voor de Eredivisie. Zeker met dit niveau.
Effectief en daarin toch redelijk constant waarom een blessure hier en daar makkelijk wordt opgevangen. Ze doen gewoon geen gekke dingenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
True
Als ze een keer na de winterstop net zo goed zijn als ervoor geef ik ze dit seizoen wel een goeie kans.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
True
Ik heb heb dit seizoen geen één wedstrijd zonder stress gekeken. Ik wacht altijd op de tegendoelpunt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Effectief en daarin toch redelijk constant waarom een blessure hier en daar makkelijk wordt opgevangen. Ze doen gewoon geen gekke dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |