Koerdibul of koerdisporquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat zou de hoofdstad van kurdistan worden stylo?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we een rondreis maken: Groningen, Bulgarije, Koerdistan, Japan.
Alsof er momenteel een onafhankelijk Koerdistan zit aan te komen, vooral nu Turkije zich gaat bemoeien met de IS. Die heeft een ongelofelijke deal gesloten met de Amerikanen mbt Syrie en Koerdistan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij een canyon in het noordoosten van koerdistanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kurdistan of USA?
[ afbeelding ]
Van groot Koerdistan Amed(Diyarbakir). Van Koerdistan Irak zou het Erbil worden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Roadtripquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we een rondreis maken: Groningen, Bulgarije, Koerdistan, Japan.
Hmm. Kan je best gelijk in hebben ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof er momenteel een onafhankelijk Koerdistan zit aan te komen, vooral nu Turkije zich gaat bemoeien met de IS. Die heeft een ongelofelijke deal gesloten met de Amerikanen mbt Syrie en Koerdistan.
Dven en ik gaan ook bij de PKK en dat gaat de doorslag gevenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof er momenteel een onafhankelijk Koerdistan zit aan te komen, vooral nu Turkije zich gaat bemoeien met de IS. Die heeft een ongelofelijke deal gesloten met de Amerikanen mbt Syrie en Koerdistan.
Misschien kunnen we de wapens oppakkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hmm. Kan je best gelijk in hebben ja.
Ik ga aan de slag als kok bij de PKK.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dven en ik gaan ook bij de PKK en dat gaat de doorslag geven
Even lobbyen of we bepaalde leden als menselijk schild mogen meenemenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dven en ik gaan ook bij de PKK en dat gaat de doorslag geven
http://sorentravel.comquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
250 euro? Die kan ik niet vinden dan.
Met jouw supernasi en melk overrompelen we iedere haatbaardquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga aan de slag als kok bij de PKK.
Nasi en een Gronings speciaalbiertje alvorens we ten strijde trekkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga aan de slag als kok bij de PKK.
Hoe hadden de Koerden het onder Assad trouwens? Turkije gaat nu FSA rebellen trainen toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hmm. Kan je best gelijk in hebben ja.
Dan is het 205 voor een enkeltje. Nu is het ook zo dat er de laatste tijd niemand terug komt uit die kontrijen.quote:
De meeste Koerden hadden geen paspoort, dus konden ze bijna geen werk vinden in Syrië en kon je ook niet uit Syrië komen. En wanneer er wel werk was, had Assad expres bedrijven die slecht betaalde(denk aan bedrijven die tarwe maakte).quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe hadden de Koerden het onder Assad trouwens? Turkije gaat nu FSA rebellen trainen toch?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De meeste Koerden hadden geen paspoort, dus konden ze bijna geen werk vinden in Syrië en kon je ook niet uit Syrië komen. En wanneer er wel werk was, had Assad expres bedrijven die slecht betaalde(denk aan bedrijven die tarwe maakte).
Je mocht ook geen Koerdisch praten, anders ging je naar de gevangenis.
Raar. Mijn ouders boeken altijd via de telefoon en dan is het 250 voor een retourtje.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan is het 205 voor een enkeltje. Nu is het ook zo dat er de laatste tijd niemand terug komt uit die kontrijen.
Dit is nog erger dan het onrecht dat negers wordt aangedaan met zwarte pietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De meeste Koerden hadden geen paspoort, dus konden ze bijna geen werk vinden in Syrië en kon je ook niet uit Syrië komen. En wanneer er wel werk was, had Assad expres bedrijven die slecht betaalde(denk aan bedrijven die tarwe maakte).
Je mocht ook geen Koerdisch praten, anders ging je naar de gevangenis.
Lekker afdingenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Raar. Mijn ouders boeken altijd via de telefoon en dan is het 250 voor een retourtje.
Assad maffiaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is nog erger dan het onrecht dat negers wordt aangedaan met zwarte piet
Op het veld af en toe je Untappd bijwerkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nasi en een Gronings speciaalbiertje alvorens we ten strijde trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |