Boeterse is niet meer welkom in Nederland. Je trapt nog steeds in de smoes dat hij in Belgie woont?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je vergeet Ron.
Al is dat technisch gezien geen allochtoon natuurlijk
Lange_Lans?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo weinig allochtonen hier.
1 Koerd
1 Viking
1 negerin
Ik ben ook allochtoonquote:
Wat denk jij wat de top 3 in de Eredivisie wordt dit jaar?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1 Koerd
1 Viking
1 negerin
Het zou wel het één en ander verklaren inderdaadquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Boeterse is niet meer welkom in Nederland. Je trapt nog steeds in de smoes dat hij in Belgie woont?
Gelukkig kom ik uit het Gooi om tegenwicht te biedenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1 Koerd
1 Viking
1 negerin
allochtoon pridequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
1 Koerd
1 Viking
1 negerin
1. Ajaxquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat denk jij wat de top 3 in de Eredivisie wordt dit jaar?
[..]
Het zou wel het één en ander verklaren inderdaad![]()
Wel jammer voor haar dat het vrouwenelftal van Arsenal weinig leeft op FOK!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet enkel de kont... en zelfs al val je daarop heb je als man nog weinig aan haar
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Maar om dan toch nog serieus te reageren. Ik denk dat Psv het wel gaat redden dit seizoen. Ik hoop het eigenlijk zelfs.
4. FC Groningenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
1. Feyenoord
2. ADO
3. Legia
Dit wordt de eredivisie uitslag
Zou leuk zijn.quote:
5x oprij dezelfde kampioen is echt de dood voor de Eredivisie. Zeker met dit niveau.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik hoop met je mee.
Waarom hoop je het eigenlijk?
Truequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
5x oprij dezelfde kampioen is echt de dood voor de Eredivisie. Zeker met dit niveau.
Wie niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
True
Maar ik zie PSV echt geen kampioen worden. Spelen echt slecht.
Jong Ajax staat nu met 0-2 voor tegen jong Barcelona.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:12 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
5x oprij dezelfde kampioen is echt de dood voor de Eredivisie. Zeker met dit niveau.
Effectief en daarin toch redelijk constant waarom een blessure hier en daar makkelijk wordt opgevangen. Ze doen gewoon geen gekke dingenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
True
Als ze een keer na de winterstop net zo goed zijn als ervoor geef ik ze dit seizoen wel een goeie kans.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
True
Ik heb heb dit seizoen geen één wedstrijd zonder stress gekeken. Ik wacht altijd op de tegendoelpunt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Effectief en daarin toch redelijk constant waarom een blessure hier en daar makkelijk wordt opgevangen. Ze doen gewoon geen gekke dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |