Irakquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stylo kom jij uit Turkije, irak of Iran Koerdistan
Dit niet in je noodblokje hebben staanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stylo kom jij uit Turkije, irak of Iran Koerdistan
Iemand die zo'n OP maakt geef je toch geen banquote:
Volgens mij welquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk ook christen koerden
Inderdaad, iemand die zich zo inzet voor de mensenrechten zou je moeten koesteren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iemand die zo'n OP maakt geef je toch geen ban
Ja best veel. Toen ik vroeger in Irak woonde, was er op loopafstand een kerk. Gingen tijdens kerst daar altijd naar toe.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zijn er eigenlijk ook christen koerden
ik had laatst op facebook gezien (nou ja was al wel flink tijdje geleden) in syrie waar koerden de macht hadden was zieke kathedraal gewoon in werking echt baasquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:28 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ja best veel. Toen ik vroeger in Irak woonde, was er op loopafstand een kerk. Gingen tijdens kerst daar altijd naar toe.
Je hebt genoeg mods die van Turks komaf zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iemand die zo'n OP maakt geef je toch geen ban
In de Koerdische deel van Syrië heb je ook veel Armenen en Assyriërs. Zij waren daar heen gevlucht, toen Turkije genocide aan het plegen was.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik had laatst op facebook gezien (nou ja was al wel flink tijdje geleden) in syrie waar koerden de macht hadden was zieke kathedraal gewoon in werking echt baas
Sympathiek volk die Koerden in tegenstelling tot andere rakkers daar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In de Koerdische deel van Syrië heb je ook veel Armenen en Assyriërs. Zij waren daar heen gevlucht, toen Turkije genocide aan het plegen was.
In Syrië had je ook die Nederlandse pasToor tochquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik had laatst op facebook gezien (nou ja was al wel flink tijdje geleden) in syrie waar koerden de macht hadden was zieke kathedraal gewoon in werking echt baas
Klopt ja hebben ze ook gemurdered terwijl die altijd goede dingen deed voor moslims en christenen en iedereen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Syrië had je ook die Nederlandse pasToor toch
Koerden aan de machtquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Klopt ja hebben ze ook gemurdered terwijl die altijd goede dingen deed voor moslims en christenen en iedereen.
kankervolk ;r
Hij zal waarschijnlijk IS ook nog steunen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je hebt genoeg mods die van Turks komaf zijn.
GGMM
Hij heeft nu niet alleen een snor maar ook een volle baardquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk IS ook nog steunen.
Als het er op aan komt geeft hij niet thuis. Zou niet voor het eerst zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zal waarschijnlijk IS ook nog steunen.
Assyriërs en Armenen hebben zelf nu ook de wapens opgepakt en vechten samen met de Koerden tegen ISIS en Assad.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Sympathiek volk die Koerden in tegenstelling tot andere rakkers daar.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:33 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij heeft nu niet alleen een snor maar ook een volle baard
Stylo z'n moeder regelt de ticketsquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:35 schreef Insomnia_ het volgende:
Wanneer gaan we jongens.
Eerst smoofie helpen met zn raidquest, daarna door naar Koerdistan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |