zo zo, en dat bij een verlies van slechts 7,2 miljoenquote:Munsterman stopt als directeur FC Twente en blijft voorzitter
Tering hequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:24 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zo zo, en dat bij een verlies van slechts 7,2 miljoen
Wel in oogmerking neming dat transfer Tadic nog niet op de balans is verwerkt, maar alsnog. Dit betekent dat Twente elk jaar een sterkhouder moet verkopen om te overleven..quote:
Met het stadion zoals het nu is zullen ze toch wel flink wat inkomsten hebben denk ik, ze hebben volgens mij alles zelf betaald.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wel in oogmerking neming dat transfer Tadic nog niet op de balans is verwerkt, maar alsnog. Dit betekent dat Twente elk jaar een sterkhouder moet verkopen om te overleven..
Ze waren vroeger zo gezond en binnen paar jaar gelijk 7.2 miljoen verlies als je geen sterkhouder verkoopt. Zijn ontslag is zeker terecht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Wel in oogmerking neming dat transfer Tadic nog niet op de balans is verwerkt, maar alsnog. Dit betekent dat Twente elk jaar een sterkhouder moet verkopen om te overleven..
Kan hij lekker de wijken in.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze waren vroeger zo gezond en binnen paar jaar gelijk 7.2 miljoen verlies als je geen sterkhouder verkoopt. Zijn ontslag is zeker terecht.
nah hij is niet echt ontslagen he, hij neemt zelf ontslag. Ze gaan van een two tier board naar een on tier board.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:31 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze waren vroeger zo gezond en binnen paar jaar gelijk 7.2 miljoen verlies als je geen sterkhouder verkoopt. Zijn ontslag is zeker terecht.
Dit is vooral gedaan omdat hij eerst zelf zijn eigen beleid controleerde.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:40 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nah hij is niet echt ontslagen he, hij neemt zelf ontslag. Ze gaan van een two tier board naar een on tier board.
Was Da?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:40 schreef Dven het volgende:
Zijn 'ontslag' heeft niets met de prestaties maar alles met z'n dubbelfunctie te maken.
En nu ga ik eten
[ afbeelding ]
Allemaal lekkere groenten en vlees en kruiden en een eitje.quote:
Ik gok op een bakje boerenkool met een spiegelei.quote:
Nu begrijp ik dat je zei dat je voor 20 euro een maand kon eten in Bulgarije.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:40 schreef Dven het volgende:
Zijn 'ontslag' heeft niets met de prestaties maar alles met z'n dubbelfunctie te maken.
En nu ga ik eten
[ afbeelding ]
maar de transfers van Michailov, Fer en Chadli zijn wel van het vorigboek jaar neem ik aan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
wie zijn viking en negerin?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:58 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Zo weinig allochtonen hier.
1 Koerd
1 Viking
1 negerin
Niks mis met LOT. Ook een keer mee gevlogen naar Warschau.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:00 schreef Insomnia_ het volgende:
morgen voor het eerst in 10 jaar met LOT vliegen
ze spelen toch niet goed? Scoreverloop zit mee, dat gaat ook nog wel een paar keer tegenzittenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:16 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als ze een keer na de winterstop net zo goed zijn als ervoor geef ik ze dit seizoen wel een goeie kans.
Dat vind ik niet zo aardig van je.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nu begrijp ik dat je zei dat je voor 20 euro een maand kon eten in Bulgarije.
Geen flauw idee, ik wacht op het moment dat er een tukker ons meer duidelijk komt scheppen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
maar de transfers van Michailov, Fer en Chadli zijn wel van het vorigboek jaar neem ik aan?
daar wacht je op?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Excuus, ik heb trek trouwens. Mijn vrouw gaat nu pas weg van kantoor
ja zeker maar wachten nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:07 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Is wel zo gezellig om samen te eten toch.
mja, het gros maakt wel deel uit van de Joop-sekte en mist het vermogen om kritisch naar de eigen club te kijken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:06 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Geen flauw idee, ik wacht op het moment dat er een tukker ons meer duidelijk komt scheppen.
Viking is LRquote:
Ziet er goed uit, zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Allemaal lekkere groenten en vlees en kruiden en een eitje.opgewarmd in een bulgaars 1 persoons ovenschaaltje annex bord
Vind je, vond zelfs het ei er niet goed uitzienquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, zelf gemaakt?
Was ook een grapquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
zijn beide niet echt een nationaliteit
Napo is student he.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind je, vond zelfs het ei er niet goed uitzien
Hoop dat de kat op tijd weg is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Nu even alles opvreten wat ik in mn handen krijg.
Zijn Bulgaarse eieren he. Tevensquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind je, vond zelfs het ei er niet goed uitzien
quote:
Ben je nog naar Katwijk geblazen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:32 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Godverdomme man
Helemaal naar de tering
Meer richting Duitsland. Niet normaal man, reed je helemaal rechts maar bij iedere windvlaag helemaal naar de andere kant van de wegquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 18:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je nog naar Katwijk geblazen?
Zo erg ja? Hier nog niks gemerkt vandaag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 19:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Meer richting Duitsland. Niet normaal man, reed je helemaal rechts maar bij iedere windvlaag helemaal naar de andere kant van de weg![]()
1e stukje wind tegen, toen een heel stuk schuin mee en laatste stuk weer tegen. Toen was de jus op.
Mooi man. En na t skiën lekker opwarmen in dequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:02 schreef napoleonfour het volgende:
http://whitelines.com/vid(...)helen-schettini.html
Knut, wanneer gaan we?
Haha blijft in je hoofd zittenquote:
Ergste moet nog komen geloof ikquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:36 schreef RensAjacied het volgende:
Nu gaan de weergoden hier ook los.
In Koerdistan kan je ook skiën sinds kort. Just sayingquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:02 schreef napoleonfour het volgende:
http://whitelines.com/vid(...)helen-schettini.html
Knut, wanneer gaan we?
Koerdistanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
In Koerdistan kan je ook skiën sinds kort. Just saying
Heeft Dven een stadionverbod?quote:
Dven's galgenmaal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:11 schreef napoleonfour het volgende:
Dven, stuur mij dat recept van dat eten als je dat graag wil doen? #asjeblieft #weetdatjeditleest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |