Pic van je nieuwe kamerquote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een tyfusweer. Ik begrijp nu hoe Dven zich voelt
Robot gaat livebeelden van de maan naar Oculus Rift sturen http://nu.nl/gadgets/3909(...)lus-rift-sturen.html (via @NUnl)quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:13 schreef Typisch het volgende:
mijn pinpas is kapot
ik ga straks boodschappen doen door 3 kratten bier in te leveren
#deleven
Ik slaap niet thuis, halve zool. Ik zit nu bij mijn oma maar daar is de ligging ongunstig t.o.v de wind. Thuis heb ik nooit last van dit kutweer bij het slapen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:22 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Pic van je nieuwe kamer
Tevens: rip dven
Ik heb het niet gezienquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ben jij in Australië en hebben ze daar ook nasi?
Een turkse mod werd piswoest van zijn Koerdistan op en pleegde digitale genocidequote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat is Dven overkomen? Aangevallen door een naar Bulgarije geëmigreerde bosneger?
Jeetje zegquote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Een turkse mod werd piswoest van zijn Koerdistan op en pleegde digitale genocide
Ik ging ervoor zitten, nou ja, ervoor zitten is een relatief begrip. Laptop op schoot, koffie en kruidnootjes erbij. Het kon niet beter. Al snel was daar de 1-0 en toen dacht ik bij mezelf: ''moest dit nou?''. De wedstrijd vorderde en vorderde. Daar was de 2-0 en het was wachten op de derde. Het is een nog groter wonder dat die niet viel dan dat SC Cambuur zondag zou kunnen winnen van Feyenoord. De eerste helft was uiteindelijk een straf om uit te zitten.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vertel ons over je wedstrijdbelecting van gisteravond
riedewald of serero voorlopig inzetten daar. ben ik wel tevreden over.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:49 schreef Tarado het volgende:
we kunnen wel concluderen dat die Zimling een miskoop is
Die Riedewald viel lekker in ja, beter dan zo'n oudje die zich niet inzet, Poulsen kon ook niet voetballen maar die compenseerde dat met inzet en een beetje schoffelen, bij die Zimling zie ik dat niet, bij dat doelpunt bleef hij gewoon staan na die ziekenhuis balquote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
riedewald of serero voorlopig inzetten daar. ben ik wel tevreden over.
Poulsen wordt nu wel gemist ja. Beetje naïef om te denken dat Viergever/Zimling dat zou kunnen compenserenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die Riedewald viel lekker in ja, beter dan zo'n oudje die zich niet inzet, Poulsen kon ook niet voetballen maar die compenseerde dat met inzet en een beetje schoffelen, bij die Zimling zie ik dat niet, bij dat doelpunt bleef hij gewoon staan na die ziekenhuis bal
Viergever valt me voetballend ook tegen maar die heeft tenminste wel inzetquote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Poulsen wordt nu wel gemist ja. Beetje naïef om te denken dat Viergever/Zimling dat zou kunnen compenseren
Alleen hoort hij niet echt op dit niveau thuis. In de eredivisie kan hij nog wel redelijk mee, ben er nog steeds niet weg vanquote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:58 schreef Tarado het volgende:
[..]
Viergever valt me voetballend ook tegen maar die heeft tenminste wel inzet
Nice. Al vind ik de maan niet zo interessant.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Robot gaat livebeelden van de maan naar Oculus Rift sturen http://nu.nl/gadgets/3909(...)lus-rift-sturen.html (via @NUnl)
Je had toch niet verwacht dat Ajax zou gaan verrassen, was bijna nog gelukt ook al had dat weinig met het spelbeeld te maken.quote:
Paar slordige ballen, wel goed zijn lichaam gebruikt bij de goal van El Ghazi. Zet die jongen er zaterdag maar vanaf het begin in. Helaas is dat ijdele hoop.quote:
Aan de ene kant vond ik het weer buitengewoon opportunistisch om gisteren die zimling erbij te slepen en vervolgens kritiek leveren op hand op de knip van marc netto, aan de andere kant is het toch echt wel tijd om te concluderen dat je gewoon zal moeten betalen om zelfs nog maar aansluiting bij de middenmoot van europa te kunnen maken.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 07:49 schreef Tarado het volgende:
we kunnen wel concluderen dat die Zimling een miskoop is
ik ben het wel met het beleid eens hoor maar dat neemt niet weg dat deze jongen niet brengt wat moet.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:20 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aan de ene kant vond ik het weer buitengewoon opportunistisch om gisteren die zimling erbij te slepen en vervolgens kritiek leveren op hand op de knip van marc netto, aan de andere kant is het toch echt wel tijd om te concluderen dat je gewoon zal moeten betalen om zelfs nog maar aansluiting bij de middenmoot van europa te kunnen maken.
Siggy moet spelen want die moeten ze verkopen dit jaar.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik vind Milik wel wat weg hebben van guidetti in zijn tijd bij Feyenoord. Lekker sleuren voorin, goede techniek en venijnig schot.
Itt Siggy heb je bij hem het gevoel dat hij zelf voor gevaar zorgt ipv moeten vertrouwen op het werk van anderen.
heeft een aflopend contract dus dat is het nietquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:25 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Siggy moet spelen want die moeten ze verkopen dit jaar.
Ja dan hoop je toch dat je hem in januari kan verkopen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
heeft een aflopend contract dus dat is het niet
Je kan niet anders concluderen dat dit beleid ajax verder heeft doen wegzakken tenzij er nu een legendarische lichting godenzonen in de jeugd loopt.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ben het wel met het beleid eens hoor maar dat neemt niet weg dat deze jongen niet brengt wat moet.
Ik kijk dan ook meer van hopen dat het meevalt ipv we gaan stunten, daar kom je gewoon zwaar te kort voor
het is de vraag of je dat met geld had op kunnen lossen, zolang je beste spelers vertrekken kan je ook met veel geld daar alleen maar mindere voor terug kopen, het is dus niet anders dan met talenten werken en zorgen dat die er eerder staan.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan niet anders concluderen dat dit beleid ajax verder heeft doen wegzakken tenzij er nu een legendarische lichting godenzonen in de jeugd loopt.
Er komt wel echt een goede lichting aan, maar met alleen jeugd gaat het ook niet goed komen natuurlijk. We zullen voor de nodige ervaring toch de knip moeten trekken. En dan heb ik het niet over een Maduro, maar echt een speler die iets toevoegd. De vraag is alleen wie?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:27 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan niet anders concluderen dat dit beleid ajax verder heeft doen wegzakken tenzij er nu een legendarische lichting godenzonen in de jeugd loopt.
Xabi Alonsoquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:34 schreef S15 het volgende:
[..]
Er komt wel echt een goede lichting aan, maar met alleen jeugd gaat het ook niet goed komen natuurlijk. We zullen voor de nodige ervaring toch de knip moeten trekken. En dan heb ik het niet over een Maduro, maar echt een speler die iets toevoegd. De vraag is alleen wie?
In het grote Ajax van de jaren 90 werd er toch ook nog gezocht naar belangrijke spelers zoals Rijkaard en Litmanen buiten de eigen jeugd, en dat was misschien wel de allerbeste lichting ooit van alle clubs in europa.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
het is de vraag of je dat met geld had op kunnen lossen, zolang je beste spelers vertrekken kan je ook met veel geld daar alleen maar mindere voor terug kopen, het is dus niet anders dan met talenten werken en zorgen dat die er eerder staan.
Ik had aan het begin van het seizoen nog het idee dat het voor het eerst in 4 jaar niet minder was dan vorig seizoen, helaas was Blind wel belangrijk voor de balans, dat heeft ze dan toch weer een stapje terug gezet.
Is niet te vergelijken, toen lagen de verhoudingen nog heel anders, dat zal je ook nooit meer bereiken, tenminste niet in de huidige situatie.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In het grote Ajax van de jaren 90 werd er toch ook nog gezocht naar belangrijke spelers zoals Rijkaard en Litmanen buiten de eigen jeugd, en dat was misschien wel de allerbeste lichting ooit van alle clubs in europa.
Prima dat je het helemaal zelf wilt proberen, maar dan is de (onrealistische) doelstelling over een paar jaar overwinteren in de EL.
Voor de revolutie van Cruijff: Maarten Stekelenburg, Gregory van der Wiel, Toby Alderweireld, Jan Vertonghen, Vurnon Anita, Eyong Enoh, Siem de Jong, Miralem Sulejmani, Luis Suárez, Mounir El Hamdaoui, Urby Emanuelsonquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit beleid doet Ajax helemaal niet wegzakken, Knut. Je bent heel opportunistisch bezig als je twee en een half jaar gaat lopen schreeuwen dat er niks terecht komt van het beleid. Laat dat lekker over aan de praatjesmakers Sjek van Gelder, Johan Derksen, Arno Vermeulen, Willem Vissers en co. Ajax heeft zoveel geld dus volgens de media moeten ze iedere wedstrijd met 7-0 winnen, best realistisch wel.
Niemand probeert de bonus van Overmars in een ander perspectief te zien. Overmars verdient zelfs minder geld dan Earnest fucking Stewart. Overmars is gewoon heel goed bezig. De reden dat niet meer om de haverklap elk leuk spelertje zoals Tadic, Soelejmani wordt gekocht, die is vrij helder. Ajax vertrouwt op de jeugd. Cruijff roemt de jeugd flink. Dat zegt wel wat over de spelers die eraan komen. Ajax gaat dus bij iedere speler, waar ze interesse in hebben, na: 1) Kunnen we dit met jeugd opvangen, 2) gaan we een nieuwe speler een verbintenis geven waardoor hij de jeugd blokkeert.
Ajax heeft tov van die clubs nog wel een beetje naam en vooral een zekerheid van CL-voetbal in de aanbieding.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Verder heb je gewoon geen keus, je hebt niet alleen Real en Manchester als concurrent maar ook clubs als Hull City betalen een veelvoud aan salaris.
dat is wel zo, op het moment dat je een behoorlijk elftal bij elkaar hebt en je hebt 1 of 2 pionnen nodig om een grote stap te maken dan kan je wel een keer diep in de buidel tasten maar vooralsnog is het niveau niet hoog genoeg, dus moet het nog steeds van onderaf komen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ajax heeft tov van die clubs nog wel een beetje naam en vooral een zekerheid van CL-voetbal in de aanbieding.
Sport1quote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Welk sportkanaal heb ik nodig voor barca real madrid dit weekend
Liverpool lijkt me kansloos, Suarez is toch echt wel een topspeler, Balotelli een clownquote:Op woensdag 22 oktober 2014 08:50 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond gaat de Real-trein weer doordenderen. Denk niet dat Liverpool gaat winnen maar als ze Real lang op 0-0 houden of de 1-0 maken, is er heel misschien wat mogelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |