Sweet Lake Cityquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet echt er door
[ afbeelding ]
Hier wel regelmatig, dat is best dichtbij denk ik.
Ja, ik kan wel een keer met een spons en een bidon langs de weg gaan staan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet echt er door
[ afbeelding ]
Hier wel regelmatig, dat is best dichtbij denk ik.
Nootdorp ligt hier bijna letterlijk op een steenworp afstand. Heb er nooit last van.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Nootdorp dan. Stelletje doorgesnoven paupers.
Heb nooit gezegd dat mijn filmsmaak geweldig is. Ik vind films als american pie helemaal geweldigquote:
Pijnacker heb ik op wat zaterdagen ook getrotseerd. Ook wel een geinige boel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Nootdorp dan. Stelletje doorgesnoven paupers.
Dat weet ik toch ook wel, en nou ja... Er loopt daar echt debiel volk rond.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nootdorp ligt hier bijna letterlijk op een steenworp afstand. Heb er nooit last van.
Vaak naar het zwembad geweest daar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pijnacker heb ik op wat zaterdagen ook getrotseerd. Ook wel een geinige boel.
Dat is allicht beter dan stinho met zn bidon vol grindquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel een keer met een spons en een bidon langs de weg gaan staan.
Stijn schijnt een stok tussen je spaken te willen steken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is allicht beter dan stinho met zn bidon vol grind
Ik heb daar mooie korfbalzeges geboekt. Ging er zelden met een nederlaag weg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weet ik toch ook wel, en nou ja... Er loopt daar echt debiel volk rond.
[..]
Vaak naar het zwembad geweest daar.
Hahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat mijn filmsmaak geweldig is. Ik vind films als american pie helemaal geweldig
Hij is aan het radicaliseren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn schijnt een stok tussen je spaken te willen steken.
Trouwens Knut. Ik wil verder niet stoken of zo maar volgens Lange_Lans zou jij de tweelingbroer van Froome kunnen zijn. Lijken jullie echt zo op elkaar?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is allicht beter dan stinho met zn bidon vol grind
Dit is wel vrij verwerpelijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat mijn filmsmaak geweldig is. Ik vind films als american pie helemaal geweldig
Nog een paar stapjes verder en hij zit in Syrië.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij is aan het radicaliseren.
Dat is moeilijk over je zelf te zeggen maar toch vind ik t wat vergezocht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trouwens Knut. Ik wil verder niet stoken of zo maar volgens Lange_Lans zou jij de tweelingbroer van Froome kunnen zijn. Lijken jullie echt zo op elkaar?
[..]
Kleine radicalisatie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij is aan het radicaliseren.
Ben je zo fucking ecto dan en lijk je op een kankerpatient?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is moeilijk over je zelf te zeggen maar toch vind ik t wat vergezocht.
Al snap ik nu ik nog een keer kijk wel waarom hij dat zegt
Nog lang niet droog genoeg man. 185 / 74 kilo nu.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben je zo fucking ecto dan en lijk je op een kankerpatient?
^^ -.-quote:
186/82 nuquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog lang niet droog genoeg man. 185 / 74 kilo nu.
Aangekomen op vakantie
Schelen wij maar 6 kiloquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aangekomen op vakantie
ik 2cm korter, 13kg zwaarder en toch maar 10% vet, dan moet jij er toch wel als een scharminkel uitzienquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aangekomen op vakantie
Wtf. 1m79 / 79 kilo nu. Heb wel eens 83 gewogen. 10-12% vet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aangekomen op vakantie
sorry knutquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga maar weer terug naar australie mafklapper die je er bent
Ben je zo gespierd ja?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik 2cm korter, 13kg zwaarder en toch maar 10% vet, dan moet jij er toch wel als een scharminkel uitzien
Haha papzak. Jij dacht modereren kan ik niet dan maar wat natuurlijk overgewicht creërenquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha papzak. Jij dacht modereren kan ik niet dan maar wat natuurlijk overgewicht creëren
hahahaha
VBL / VBL smoelenboek
Dat vind ik best meevallen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik 2cm korter, 13kg zwaarder en toch maar 10% vet, dan moet jij er toch wel als een scharminkel uitzien
87 kg en 10% vet met jouw lengte moet wel gespierd zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het vrij normaal, niks overdreven
Je onderschat of je vetpercentage of je gespierdheid.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het vrij normaal, niks overdreven
Geen probleem, zo lang het maar hele rijke joden waren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er is nog plek op mijn zolder maar daar hebben vroeger wel joden ondergedoken gezeten, ik weet niet of dat een dealbreaker is.
Ben jij in Australië en hebben ze daar ook nasi?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
sorry knut
Zijn we nu weer vriendjes?
is ook wel zo maar niet zoals een bodybuilder en goed verdeeldquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
87 kg en 10% vet met jouw lengte moet wel gespierd zijn
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha papzak. Jij dacht modereren kan ik niet dan maar wat natuurlijk overgewicht creëren
hahahaha
VBL / VBL smoelenboek
Goed topic wel. Ere wie ere toekomt. Vluggejapie99 bedankt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hahahaha
VBL / VBL smoelenboek
Vluggejapie is echt een topuser.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed topic wel. Ere wie ere toekomt. Vluggejapie99 bedankt.
Ik hoop dat hij binnenkort weer eens moppen gaat tappen. De vorige keer heb ik helemaal dubbel gelegen.quote:
Los van hier en daar wat verknipte sympathieën zou ik maar wat graag vast komen te zitten in een bunker ergens in Berlijn met hemquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |