Is in zee gebouwd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoi Gaijin, die van Osaka is toch in de vorm van een vleugel, daar was ooit op Discovery een hele serie over.
wie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind vond ze ook onbeschoft opper.
En dat zegt wat want hij is een korpsbal.
Ik vind mensen niet snel onbeschoft. Saind is trouwens helemaal niet zo corporaal.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Saind vond ze ook onbeschoft opper.
En dat zegt wat want hij is een korpsbal.
Ja, die was het, over de hele bouw en het ontwerp was toen een hele documentaire reeks.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is in zee gebouwd.
[ afbeelding ]
Wel bijzonder als je aan komt vliegen, echt tot het laatste moment zie je alleen maar water. Vliegveld zelf is prima, verbinding is snel met een coole trein
[ afbeelding ]
Alleen de sushi is niet goed en laatste keer dat ik er was voelde ik een aardbeving
Omdat het hem uitmaakt welke alcohol hij achterover slaat.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:31 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik vind mensen niet snel onbeschoft. Saind is trouwens helemaal niet zo corporaal.
Nee, bedanktquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:32 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, die was het, over de hele bouw en het ontwerp was toen een hele documentaire reeks.
Ken je deze site al?
http://www.happyjappy.com/
Vanavond weer speciaalbiertjes drinkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Omdat het hem uitmaakt welke alcohol hij achterover slaat.
Welke biertjes zal ik bij de molen halen Saind? Ik kan er maar 3 in mn wielershirt proppen dus moet wel de beste hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Vanavond weer speciaalbiertjes drinken
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:31 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Het personeel op moskou airport
Ik ga me nu even een paar dagen inhouden wat betreft speciaalbier.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:33 schreef Saind het volgende:
[..]
Vanavond weer speciaalbiertjes drinken
Zit je nou al op untappd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga me nu even een paar dagen inhouden wat betreft speciaalbier.
Hel & Verdoemenis (liefst een barrel aged) is het beste wat ze hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welke biertjes zal ik bij de molen halen Saind? Ik kan er maar 3 in mn wielershirt proppen dus moet wel de beste hebben.
21 grams anniversary ale, Hel en Verdoemenis en blikken & blozenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welke biertjes zal ik bij de molen halen Saind? Ik kan er maar 3 in mn wielershirt proppen dus moet wel de beste hebben.
Hemel en Hel kan ook nog.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:37 schreef Saind het volgende:
[..]
21 grams anniversary ale, Hel en Verdoemenis en blikken & blozen
21 grams en Blikken & Blozen nietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:39 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Is dat niet rokerig jongens? Dat lijkt me niks.
Ken alleen die Royal Rha niet, wasda?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:41 schreef opperkleurder het volgende:
Bronckhorster Nightporter
Bronckhorster Royal Rha
Maredsous Tripel
Rodenbach Klassiek
Schneider Weisse Aventinus
St. Bernardus Abt 12
St. Bernardus Pater 6
St. Bernardus Tripel
Urthel Hop It
Urthel Samaranth
Kan ik dit weekend afhalen bij de Mitra. Zit ex statiegeld net onder de 15 euro.
Fruitige Engelse IPAquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ken alleen die Royal Rha niet, wasda?
Zullen ze zijn handtekening hebben gevraagd?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Pelle neemt de tijd om met Feyenoordfans op de foto te gaan
Gewaagdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik speel met t idee om toch ook maar terug te fietsen.
http://www.dumpert.nl/med(...)_over_japanners.htmlquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik speel met t idee om toch ook maar terug te fietsen.
Ik vraag me af of mn vriendin weduwepensioen krijgt als ik ergens t kanaal in waai of dat ze dat beoordelen als zelfmoord.quote:
Jij zit zeker in Barcelonaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond ben ik er niet. Gezellig toch, jongens.
Ik denk dat je een kansloze nederlaag misloopt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond ben ik er niet. Gezellig toch, jongens.
Ik mensen die dat pas na een nederlaag doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, mijn kamer wordt verbouwd. Mooi man
Wutquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie net op AjaxLife een foto van een oude vriend van me in Barca.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Zie net op AjaxLife een foto van een vriend van me in Barca. Heeft ie niet eens verteld
stijn heb jij gif van schreeuwmeisje nog?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja dat is 'm dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
He de broer van schreeuwmeisje
Ik ga het even aan mijn moeder vragen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
stijn heb jij gif van schreeuwmeisje nog?
Bedanktquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga het even aan mijn moeder vragen.
Nee. Dan moet ik zeker allemaal biertjes die ik al gehad heb nog een keer drinken alleen om prestaties te unlocken. Daar heb ik geen zin in.quote:
Juist een goed excuus man. Ik heb mezelf ook weer toestemming gegeven 3 fonteinen te kopen voor veel teveel geld omdat ik hem nog niet ingechecked hebquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee. Dan moet ik zeker allemaal biertjes die ik al gehad heb nog een keer drinken alleen om prestaties te unlocken. Daar heb ik geen zin in.
Je hebt nog een heel leven voor je.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee. Dan moet ik zeker allemaal biertjes die ik al gehad heb nog een keer drinken alleen om prestaties te unlocken. Daar heb ik geen zin in.
Schreeuwmeisje is toch een term die geintroduceerd is door de Cuil?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen die wedstrijd waarbij schreeuwmeisje was, was ik 13 jaar
Vanavond hoef je niet naar Pauw te kijken want de dames vanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
A is de grootste reden om niet te kijken dus ik denk Aquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond hoef je niet naar Pauw te kijken want de dames van
A. Toren C
B. Zaai
C. Kanniewaarzijn
komen langs.
Druk op de knop als je het antwoord weet.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Het plaatje kan ik helaas niet meer vinden, RIP.
Kanniewaarzijn dat de dames van Toren C komen want die zijn zaai.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond hoef je niet naar Pauw te kijken want de dames van
A. Toren C
B. Zaai
C. Kanniewaarzijn
komen langs.
Druk op de knop als je het antwoord weet.
Je hebt een volle bingokaart, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
A is de grootste reden om niet te kijken dus ik denk A
Ik ga al die herfstbokjes niet nog een keer kopen, dus dan moet ik zeker op volgend jaar wachten voordat ik dat in mag checken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Juist een goed excuus man. Ik heb mezelf ook weer toestemming gegeven 3 fonteinen te kopen voor veel teveel geld omdat ik hem nog niet ingechecked heb
Misschien heb ik het wel, alleen weet ik niet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even LR en zn archief vragen straks.
Dan begin je lekker met de kerst en winterbieren. Ook heel leuk. de I will be Bock badge komt volgend jaar dan wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga al die herfstbokjes niet nog een keer kopen, dus dan moet ik zeker op volgend jaar wachten voordat ik dat in mag checken.
Klinkt als te veel moeite.
Hoe gaat het eigenlijk met De Cuil, ik hoor weinig van hem de laatste tijd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schreeuwmeisje is toch een term die geintroduceerd is door de Cuil?
Je kan ze ook inchecken zonder fotoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga al die herfstbokjes niet nog een keer kopen, dus dan moet ik zeker op volgend jaar wachten voordat ik dat in mag checken.
Klinkt als te veel moeite.
Inchecken na dato mag niet. Dan had ik er nu makkelijk 200 meer gehadquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan ze ook inchecken zonder foto
Maar dan speel ik vals.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan ze ook inchecken zonder foto
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met De Cuil, ik hoor weinig van hem de laatste tijd.
Ik hanteer de regel maximaal een dag na dato. Tenzij vakantie en helemaal geen internet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Inchecken na dato mag niet. Dan had ik er nu makkelijk 200 meer gehad
De AIVD heeft zijn website offline gehaald helaas.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:12 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met De Cuil, ik hoor weinig van hem de laatste tijd.
Turks meisje met monobrow in ajax shirt met vlaggetje dat woedend staat te schreeuwen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien heb ik het wel, alleen weet ik niet wat je bedoelt.
Ik maximaal 10 minutenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hanteer de regel maximaal een dag na dato. Tenzij vakantie en helemaal geen internet.
Ik heb dat enkel gedaan met biertjes waar ik toevallig een foto van had.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Inchecken na dato mag niet. Dan had ik er nu makkelijk 200 meer gehad
Heel jammer, het was toch een van de beste Nederlandse sites.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De AIVD heeft zijn website offline gehaald helaas.
Gelukkig bestaan de topfilmpjes nog wel
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Turks meisje met monobrow in ajax shirt met vlaggetje dat woedend staat te schreeuwen.
Ik heb de foto van de rekening van laatst, telt dat ook?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb dat enkel gedaan met biertjes waar ik toevallig een foto van had.
Ik vind van wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb de foto van de rekening van laatst, telt dat ook?
Zou jij remmen voor zo'n kind?quote:
Ik durf zelfs te zeggen de beste Nederlandse site.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:15 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Heel jammer, het was toch een van de beste Nederlandse sites.
Als ik die dag melk zou hebben gedronken voordat ik op mijn fiets stapte, dan niet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou jij remmen voor zo'n kind?
[..]
Ik durf zelfs te zeggen de beste Nederlandse site.
Vooral de foto's van de Cuil met tijgers en leeuwen vond ik goed.
Ik heb ook wel eens als de melk dan door mijn aderen giert dat ik nergens anders meer aan kan denken dat snel fietsen. Best gevaarlijk eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als ik die dag melk zou hebben gedronken voordat ik op mijn fiets stapte, dan niet.
Dat zeg je alleen maar omdat ze Turks is.quote:
Noem jij stylo nu een racist?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat ze Turks is.
Voor een Arabier ookquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:26 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat zeg je alleen maar omdat ze Turks is.
Ik doe dat ook dankzij jou.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb ook wel eens als de melk dan door mijn aderen giert dat ik nergens anders meer aan kan denken dat snel fietsen. Best gevaarlijk eigenlijk.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Noem jij stylo nu een racist?
Heel begrijpelijk, je ziet ook in het profwielrennen steeds meer successen worden behaald dankzij melk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voor een Arabier ook
[..]
Ik doe dat ook dankzij jou.
En voetbalquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heel begrijpelijk, je ziet ook in het profwielrennen steeds meer successen worden behaald dankzij melk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILER: eng eng engOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
En voetbal
[ afbeelding ]actricesSPOILER: eng eng engOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat voor toestel heb jijquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daar gaan mijn untappd dromen
[ afbeelding ]
Waar kunnen we pillenboer HMF zien?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:39 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Man zonder shirt is happel.
Straks verzuip je nog.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word heel verdrietig van dit weer. Al weet ik nu wel dat mijn dak niet geheel waterdicht is
Nokia godenquote:
Ik zit hoog op mijn stoel. Ik spoel niet weg.quote:
Mijn dak uit 18nogwat houdt zich keurig staande. Vroeger waren er dus nog vakmensen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word heel verdrietig van dit weer. Al weet ik nu wel dat mijn dak niet geheel waterdicht is
Mijn echte telefoon is ook ongelofelijk kek hoor, geen kwaad woord daarover. Alhoewel misschien niet het nieuwste van het nieuwste.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nokia goden
Al weet ik heel stiekem welke telefoon je werkelijk hebt. Wat een anticlimax.
[..]
Ik zit hoog op mijn stoel. Ik spoel niet weg.
Nou ja. Ik kan je er enkel mee feliciterenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn dak uit 18nogwat houdt zich keurig staande. Vroeger waren er dus nog vakmensen.
http://tweakers.net/pricewatch/322599/nokia-lumia-620-zwart.htmlquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Opperkleurder als jij mij een nieuw toestel geeft kunnen we untappd vrienden worden
Mijn broertje heeft een OnePlus One, die ziet er op zich wel zeer fraai uit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja. Ik kan je er enkel mee feliciteren
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/322599/nokia-lumia-620-zwart.html
Koop gewoon zo'n Lumia. Perfecte telefoons.
Ja oké. Maar ik ging ervan uit dat je outdated telefoon voornamelijk een geld kwestie was afgezet tegen je interesse om uberhaupt alle functies te hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een OnePlus One, die ziet er op zich wel zeer fraai uit.
Ik ga zo terugfietsen, als ik t niet red ben jij samen met opper en stinho 1 van mijn uitwijkplaatsen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Je bent welkom hoor. Werk vanuit huis vandaag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga zo terugfietsen, als ik t niet red ben jij samen met opper en stinho 1 van mijn uitwijkplaatsen.
Dat je de wind maar mee mag hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga zo terugfietsen, als ik t niet red ben jij samen met opper en stinho 1 van mijn uitwijkplaatsen.
OnePlus One is ook geen geld voor wat je er voor krijgt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja oké. Maar ik ging ervan uit dat je outdated telefoon voornamelijk een geld kwestie was afgezet tegen je interesse om uberhaupt alle functies te hebben.
Ik dacht er aan die telefoon te ontvreemden tijdens het kerstdiner.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja oké. Maar ik ging ervan uit dat je outdated telefoon voornamelijk een geld kwestie was afgezet tegen je interesse om uberhaupt alle functies te hebben.
Daniel Arends is een Indo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:47 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_over_japanners.html
Heb je hem al vermoord knut?
Mocht de wind je naar Groningen blazen ben je van harte welkomquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet alleen een invite zien te regelen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
OnePlus One is ook geen geld voor wat je er voor krijgt.
Hoeft niet meer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet alleen een invite zien te regelen.
Ik had mn vanmorgen mee, maar toen was ie nog niet zo hardquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je de wind maar mee mag hebben.
En kom gerust langs.
Vanaf 299 dollar. Mijn broertje had zich ergens ingeschreven en als je dan geluk had kreeg je een code waardoor je dat ding al eerder kon hebben dan de pre-order.quote:
Echt waar Hans? Heb je ook de inhoud bekeken van het filmpje?quote:
Misschien krijg je straks naar huis toe extra harde windquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had mn vanmorgen mee, maar toen was ie nog niet zo hard
Nee, ik heb besloten dat ik dit filmpje ook niet ga bekijken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Echt waar Hans? Heb je ook de inhoud bekeken van het filmpje?
Heb een stuk slecht gesneden fugu gestuurdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:47 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_over_japanners.html
Heb je hem al vermoord knut?
Dat is om. Kom je wel eens door Ypenburg Knut?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kan je schuilen in Katwijk bij Marco.
Of bij Sunfield. Al denk ik dat hij met dit weer alles heeft dichtgetimmerd en de kuisheidsgordeltjes heeft ingekocht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Of in Sassem schuilen bij mani
Je beseft dat zowel Katwijk als Sassem de verkeerde kant op is he? Zit die arme Knut niet zo te pestenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Of in Sassem schuilen bij mani
Bros before hoesquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:53 schreef napoleonfour het volgende:
Daniël Arends is in die Nederlandse film wel geinig trouwens. Welke film weet ik niet, maar was een leuke film.
Je weet maar nooit waar de wind hem heen blaastquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat zowel Katwijk als Sassem de verkeerde kant op is he? Zit die arme Knut niet zo te pesten
Straks komt hij uit in het wonderdorp Raalte.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet maar nooit waar de wind hem heen blaast
Er is nog plek op mijn zolder maar daar hebben vroeger wel joden ondergedoken gezeten, ik weet niet of dat een dealbreaker is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Valt me tegen van jouquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:53 schreef napoleonfour het volgende:
Daniël Arends is in die Nederlandse film wel geinig trouwens. Welke film weet ik niet, maar was een leuke film.
Niet echt er doorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is om. Kom je wel eens door Ypenburg Knut?
Die film ja. Heb mij daar kostelijk mee vermaakt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bros before hoes
[..]
Sweet Lake Cityquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet echt er door
[ afbeelding ]
Hier wel regelmatig, dat is best dichtbij denk ik.
Ja, ik kan wel een keer met een spons en een bidon langs de weg gaan staan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet echt er door
[ afbeelding ]
Hier wel regelmatig, dat is best dichtbij denk ik.
Nootdorp ligt hier bijna letterlijk op een steenworp afstand. Heb er nooit last van.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Nootdorp dan. Stelletje doorgesnoven paupers.
Heb nooit gezegd dat mijn filmsmaak geweldig is. Ik vind films als american pie helemaal geweldigquote:
Pijnacker heb ik op wat zaterdagen ook getrotseerd. Ook wel een geinige boel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Nootdorp dan. Stelletje doorgesnoven paupers.
Dat weet ik toch ook wel, en nou ja... Er loopt daar echt debiel volk rond.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nootdorp ligt hier bijna letterlijk op een steenworp afstand. Heb er nooit last van.
Vaak naar het zwembad geweest daar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pijnacker heb ik op wat zaterdagen ook getrotseerd. Ook wel een geinige boel.
Dat is allicht beter dan stinho met zn bidon vol grindquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel een keer met een spons en een bidon langs de weg gaan staan.
Stijn schijnt een stok tussen je spaken te willen steken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is allicht beter dan stinho met zn bidon vol grind
Ik heb daar mooie korfbalzeges geboekt. Ging er zelden met een nederlaag weg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weet ik toch ook wel, en nou ja... Er loopt daar echt debiel volk rond.
[..]
Vaak naar het zwembad geweest daar.
Hahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat mijn filmsmaak geweldig is. Ik vind films als american pie helemaal geweldig
Hij is aan het radicaliseren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn schijnt een stok tussen je spaken te willen steken.
Trouwens Knut. Ik wil verder niet stoken of zo maar volgens Lange_Lans zou jij de tweelingbroer van Froome kunnen zijn. Lijken jullie echt zo op elkaar?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is allicht beter dan stinho met zn bidon vol grind
Dit is wel vrij verwerpelijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat mijn filmsmaak geweldig is. Ik vind films als american pie helemaal geweldig
Nog een paar stapjes verder en hij zit in Syrië.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij is aan het radicaliseren.
Dat is moeilijk over je zelf te zeggen maar toch vind ik t wat vergezocht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trouwens Knut. Ik wil verder niet stoken of zo maar volgens Lange_Lans zou jij de tweelingbroer van Froome kunnen zijn. Lijken jullie echt zo op elkaar?
[..]
Kleine radicalisatie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij is aan het radicaliseren.
Ben je zo fucking ecto dan en lijk je op een kankerpatient?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is moeilijk over je zelf te zeggen maar toch vind ik t wat vergezocht.
Al snap ik nu ik nog een keer kijk wel waarom hij dat zegt
Nog lang niet droog genoeg man. 185 / 74 kilo nu.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben je zo fucking ecto dan en lijk je op een kankerpatient?
^^ -.-quote:
186/82 nuquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog lang niet droog genoeg man. 185 / 74 kilo nu.
Aangekomen op vakantie
Schelen wij maar 6 kiloquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aangekomen op vakantie
ik 2cm korter, 13kg zwaarder en toch maar 10% vet, dan moet jij er toch wel als een scharminkel uitzienquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aangekomen op vakantie
Wtf. 1m79 / 79 kilo nu. Heb wel eens 83 gewogen. 10-12% vet.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Aangekomen op vakantie
sorry knutquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ga maar weer terug naar australie mafklapper die je er bent
Ben je zo gespierd ja?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik 2cm korter, 13kg zwaarder en toch maar 10% vet, dan moet jij er toch wel als een scharminkel uitzien
Haha papzak. Jij dacht modereren kan ik niet dan maar wat natuurlijk overgewicht creërenquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha papzak. Jij dacht modereren kan ik niet dan maar wat natuurlijk overgewicht creëren
hahahaha
VBL / VBL smoelenboek
Dat vind ik best meevallen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik 2cm korter, 13kg zwaarder en toch maar 10% vet, dan moet jij er toch wel als een scharminkel uitzien
87 kg en 10% vet met jouw lengte moet wel gespierd zijnquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het vrij normaal, niks overdreven
Je onderschat of je vetpercentage of je gespierdheid.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het vrij normaal, niks overdreven
Geen probleem, zo lang het maar hele rijke joden waren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Er is nog plek op mijn zolder maar daar hebben vroeger wel joden ondergedoken gezeten, ik weet niet of dat een dealbreaker is.
Ben jij in Australië en hebben ze daar ook nasi?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
sorry knut
Zijn we nu weer vriendjes?
is ook wel zo maar niet zoals een bodybuilder en goed verdeeldquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
87 kg en 10% vet met jouw lengte moet wel gespierd zijn
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Haha papzak. Jij dacht modereren kan ik niet dan maar wat natuurlijk overgewicht creëren
hahahaha
VBL / VBL smoelenboek
Goed topic wel. Ere wie ere toekomt. Vluggejapie99 bedankt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
hahahaha
VBL / VBL smoelenboek
Vluggejapie is echt een topuser.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Goed topic wel. Ere wie ere toekomt. Vluggejapie99 bedankt.
Ik hoop dat hij binnenkort weer eens moppen gaat tappen. De vorige keer heb ik helemaal dubbel gelegen.quote:
Los van hier en daar wat verknipte sympathieën zou ik maar wat graag vast komen te zitten in een bunker ergens in Berlijn met hemquote:
watquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wow afhaalchinees is de vriend van karina
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:22 schreef vluggejapie99 het volgende:
VANAF NU WORDT DIT OOK HET RAADSEL EN MOPPENTOPIC. ALLEEN GOEDE MOPPEN BITTE.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De eerste:
Hoe noem je een geit die erg strijdlustig is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan is Karina vreemd gegaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wow afhaalchinees is de vriend van karina
haarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan is Karina vreemd gegaan.
En haar maar kletsen over trouw zijn aan haar vent.
Froome is 2%quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:19 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet je al goue zo zijn tarado
Dat was toch zoiets?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Japie moest zijn Duitse UI verwijderen van de crew.
Je aanrecht staat over een week weer vol voor een actiefoto?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:22 schreef Saind het volgende:
Ik maak m'n reputatie weer helemaal waar, InBev aan de telefoon
Denk niet dat ik een vrachtwagen vol op m'n aanrecht krijgquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je aanrecht staat over een week weer vol voor een actiefoto?
Haha, waarom dat dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:22 schreef Saind het volgende:
Ik maak m'n reputatie weer helemaal waar, InBev aan de telefoon
We hebben nu alleen fles. We hebben nu een contract met Grolsch maar die willen per sé dat we op tap over gaan maar daar hebben we geen zin in. Veel te duur.quote:
Fles houdt je flexibelquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:30 schreef Saind het volgende:
[..]
We hebben nu alleen fles. We hebben nu een contract met Grolsch maar die willen per sé dat we op tap over gaan maar daar hebben we geen zin in. Veel te duur.
We hebben nu flesjes voor 70 cent, het zou dan 80/90 cent voor een vaasje worden
En grolsch is kut met assortiment. We mogen straks geen Leffe en la Trappe meer verkopen omdat die van de concurrent zijn terwijl dat spul keigoed verkoopt. Niemand zuipt Grimbergen
Als je Asahi op de tap krijgt ga ik ook weer studeren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:30 schreef Saind het volgende:
[..]
We hebben nu alleen fles. We hebben nu een contract met Grolsch maar die willen per sé dat we op tap over gaan maar daar hebben we geen zin in. Veel te duur.
We hebben nu flesjes voor 70 cent, het zou dan 80/90 cent voor een vaasje worden
En grolsch is kut met assortiment. We mogen straks geen Leffe en la Trappe meer verkopen omdat die van de concurrent zijn terwijl dat spul keigoed verkoopt. Niemand zuipt Grimbergen
Precies ja. We verkopen sowieso te weinig pils om fust relaxed te maken. Blijf je iedere borrel met een half fust zitten, ook kapot duur. Of we moeten helemaal naar pils gaan switchen van speciaalbier maar dat is geen optiequote:
Ik heb een paar weken bij een dispuuthuis gezeten met eigen tap, heel geinig. Geen flauw idee waar dat bier vandaan kwam, leek wel alsof er in de kelder kaboutertjes waren die alles bijvuldequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Precies ja. We verkopen sowieso te weinig om fust relaxed te maken. Blijf je iedere borrel met een half fust zitten, ook kapot duur
En daar maken ze veel van. Al die supermarktmerken zijn van Bavquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken bij een dispuuthuis gezeten met eigen tap, heel geinig. Geen flauw idee waar dat bier vandaan kwam, leek wel alsof er in de kelder kaboutertjes waren die alles bijvulde. Gezien OLOF contract heeft met bavaria zal het wel het goedkoopste bier zijn wat ze daar in Lieshout maken.
Niks mis mee om gewoon te drinken als het puur om het drinken gaat vind ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:40 schreef Saind het volgende:
[..]
En daar maken ze veel van. Al die supermarktmerken zijn van Bav
Precies. Op m'n werk hadden we voor personeelsfeestjes enzo altijd het goedkoopste bier op fust van de makro. Aro select bierquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niks mis mee om gewoon te drinken als het puur om het drinken gaat vind ik.
Goedkoper dan bij Shellquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Precies. Op m'n werk hadden we voor personeelsfeestjes enzo altijd het goedkoopste bier op fust van de makro. Aro select bier45 per fust ofzo, moi wark als je gewoon wil tanken
Ze hebbenin Koerdistan zelfs bierfest heb ik eens gehoord van een klasgenootquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is er ook koerdisch bier?
Die wil ik op untappd.
Volgens mij 'Roj beer'quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is er ook koerdisch bier?
Die wil ik op untappd.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze hebbenin Koerdistan zelfs bierfest heb ik eens gehoord van een klasgenoot
Ze drinken daar kapot veel bier. Amstel is daar 1 van de grootstequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze hebbenin Koerdistan zelfs bierfest heb ik eens gehoord van een klasgenoot
Eindelijk een rol voor jou Paul.quote:Trappistpiet uit Tilburg: Het is een beetje een zwalkende piet die Trappistpiet uit Tilburg. Hij is er in een bruine, maar ook blonde variant. Bovendien heeft de Trappistpiet soms een gespleten persoonlijkheid. Niet alleen dubbel, maar ook tripel en zelfs quadrupel. Deze piet houdt zijn witte kraag. Het moet wel een piet blijven natuurlijk.
MrStylo productionsquote:
Ja, de sfeer zat er goed in.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.vice.com/read/oktoberfest-in-iraq-was-super-fun
Oktoberfest Irak
*Koerdistanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oktoberfest Irak
Doen we. Gratis overnachtingen bij familie en genoeg bergen om op te fietsenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stylo wil je met mij op vakantie naar koerdistan
en dan gelijk even IS verslaan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stylo wil je met mij op vakantie naar koerdistan
Is erbil. 1 van de oudste steden. Dat stukje is 5000 jaar oud. Vanuit daar is het steeds gaan groeien. Inwonertal is daar nu 2,5miljoen+quote:
wat is dezequote:
Daar moet vast ergens een goede bar zijnquote:
Dat ziet er wel mooi uit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is erbil. 1 van de oudste steden. Dat stukje is 5000 jaar oud. Vanuit daar is het steeds gaan groeien. Inwonertal is daar nu 2,5miljoen+
Rechtsonder op die paginaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oktoberfest Irak
Koerdistan heeft bij mij nu mad respect als front tegen IS en zeker in de wetenschap dat ze ook bier en oktoberfeest hebben.quote:
Voor 600 euro vlieg je retour met stop in Istanbul.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Koerdistan heeft bij mij nu mad respect als front tegen IS en zeker in de wetenschap dat ze ook bier en oktoberfeest hebben.
In Marokko heb je ook zo'n stad die op de rotsen is gebouwd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Aleppo had/heeft ook zoiets, maar dat is nu behoorlijk fucked up.
Ik pak wel de bus voor 50 euroquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Voor 600 euro vlieg je retour met stop in Istanbul.
Welk vliegveld?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Je hebt wel mooi uitzicht daar en zult nooit last hebben van je buren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
In Marokko heb je ook zo'n stad die op de rotsen is gebouwd.
En ik was vorige week nog hier
[ afbeelding ]
Maar das niet een hele stad
De meeste doen daar voor de huwelijk al. Je moet de Koerden hier niet zien als de Koerden daar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:58 schreef Dven het volgende:
Koerdische brouwen. Doen die het ook alleen na het huwelijk of?
Aleppo was fucking mooi. Enige mooie stukje daar is nu de Koerdische en SAA(Syrische soldaten) deel. Deel wat de rebbelen hebben(Oud Aleppo valt daar onder) is zwaar fucked up.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
250 euro vanuit Düsseldorf en geen tussenstop in Turkije. Win winquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Koerdistan heeft bij mij nu mad respect als front tegen IS en zeker in de wetenschap dat ze ook bier en oktoberfeest hebben.
quote:
250 euro? Die kan ik niet vinden dan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
250 euro vanuit Düsseldorf en geen tussenstop in Turkije. Win win
[..]
Wat zou de hoofdstad van kurdistan worden stylo?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:03 schreef mrstylo het volgende:
[..]
250 euro vanuit Düsseldorf en geen tussenstop in Turkije. Win win
[..]
Stylo krijgt Koerdische korting.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
250 euro? Die kan ik niet vinden dan.
Ik hoor het al. VBLSC zomervakantie 2015 : Koerdistanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De meeste doen daar voor de huwelijk al. Je moet de Koerden hier niet zien als de Koerden daar.
Islamitische partijen daar hebben altijd maar -5% van de stemmen.
[..]
Aleppo was fucking mooi. Enige mooie stukje daar is nu de Koerdische en SAA(Syrische soldaten) deel. Deel wat de rebbelen hebben(Oud Aleppo valt daar onder) is zwaar fucked up.
Laten we een rondreis maken: Groningen, Bulgarije, Koerdistan, Japan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:06 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik hoor het al. VBLSC zomervakantie 2015 : Koerdistan
Koerdibul of koerdisporquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Wat zou de hoofdstad van kurdistan worden stylo?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we een rondreis maken: Groningen, Bulgarije, Koerdistan, Japan.
Alsof er momenteel een onafhankelijk Koerdistan zit aan te komen, vooral nu Turkije zich gaat bemoeien met de IS. Die heeft een ongelofelijke deal gesloten met de Amerikanen mbt Syrie en Koerdistan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Volgens mij een canyon in het noordoosten van koerdistanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Kurdistan of USA?
[ afbeelding ]
Van groot Koerdistan Amed(Diyarbakir). Van Koerdistan Irak zou het Erbil worden.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Roadtripquote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laten we een rondreis maken: Groningen, Bulgarije, Koerdistan, Japan.
Hmm. Kan je best gelijk in hebben ja.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof er momenteel een onafhankelijk Koerdistan zit aan te komen, vooral nu Turkije zich gaat bemoeien met de IS. Die heeft een ongelofelijke deal gesloten met de Amerikanen mbt Syrie en Koerdistan.
Dven en ik gaan ook bij de PKK en dat gaat de doorslag gevenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:07 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Alsof er momenteel een onafhankelijk Koerdistan zit aan te komen, vooral nu Turkije zich gaat bemoeien met de IS. Die heeft een ongelofelijke deal gesloten met de Amerikanen mbt Syrie en Koerdistan.
Misschien kunnen we de wapens oppakkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hmm. Kan je best gelijk in hebben ja.
Ik ga aan de slag als kok bij de PKK.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dven en ik gaan ook bij de PKK en dat gaat de doorslag geven
Even lobbyen of we bepaalde leden als menselijk schild mogen meenemenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dven en ik gaan ook bij de PKK en dat gaat de doorslag geven
http://sorentravel.comquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:05 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
250 euro? Die kan ik niet vinden dan.
Met jouw supernasi en melk overrompelen we iedere haatbaardquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga aan de slag als kok bij de PKK.
Nasi en een Gronings speciaalbiertje alvorens we ten strijde trekkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga aan de slag als kok bij de PKK.
Hoe hadden de Koerden het onder Assad trouwens? Turkije gaat nu FSA rebellen trainen toch?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hmm. Kan je best gelijk in hebben ja.
Dan is het 205 voor een enkeltje. Nu is het ook zo dat er de laatste tijd niemand terug komt uit die kontrijen.quote:
De meeste Koerden hadden geen paspoort, dus konden ze bijna geen werk vinden in Syrië en kon je ook niet uit Syrië komen. En wanneer er wel werk was, had Assad expres bedrijven die slecht betaalde(denk aan bedrijven die tarwe maakte).quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:11 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hoe hadden de Koerden het onder Assad trouwens? Turkije gaat nu FSA rebellen trainen toch?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De meeste Koerden hadden geen paspoort, dus konden ze bijna geen werk vinden in Syrië en kon je ook niet uit Syrië komen. En wanneer er wel werk was, had Assad expres bedrijven die slecht betaalde(denk aan bedrijven die tarwe maakte).
Je mocht ook geen Koerdisch praten, anders ging je naar de gevangenis.
Raar. Mijn ouders boeken altijd via de telefoon en dan is het 250 voor een retourtje.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:14 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dan is het 205 voor een enkeltje. Nu is het ook zo dat er de laatste tijd niemand terug komt uit die kontrijen.
Dit is nog erger dan het onrecht dat negers wordt aangedaan met zwarte pietquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:15 schreef mrstylo het volgende:
[..]
De meeste Koerden hadden geen paspoort, dus konden ze bijna geen werk vinden in Syrië en kon je ook niet uit Syrië komen. En wanneer er wel werk was, had Assad expres bedrijven die slecht betaalde(denk aan bedrijven die tarwe maakte).
Je mocht ook geen Koerdisch praten, anders ging je naar de gevangenis.
Lekker afdingenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Raar. Mijn ouders boeken altijd via de telefoon en dan is het 250 voor een retourtje.
Assad maffiaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:16 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dit is nog erger dan het onrecht dat negers wordt aangedaan met zwarte piet
Op het veld af en toe je Untappd bijwerkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nasi en een Gronings speciaalbiertje alvorens we ten strijde trekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |