Ja, dat is zeker lekker, maar het was ook erg hard nodig! Joselu had de 0:2 moeten maken, helaas mistte hij de Strafschop. Goede speler trouwens, Joselu!quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:27 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Lekker gewonnen bij Leverkusen hoor![]()
Zware loting in de EL, dat wel. In de 1/16 finale Porto en daarna grote kans op Napoli als jullie doorgaan.. toch succes
quote:Op woensdag 21 mei 2014 15:29 schreef vluggejapie99 het volgende:
Schaaf nieuwe trainer.
Hij moet de speler een schop onder de reet geven en KAMPFGEIST bijbrengen. Werken voor je geld VERDAMMT! Voetbal is oorlog. Laat dat dan ook zien! Met het mes tussen de tanden en GAAN!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arbeit macht frei! Mein kampf! Bratwurstquote:Op donderdag 22 mei 2014 22:44 schreef vluggejapie99 het volgende:
Schaaf heeft nu gezegd dat hij meer stabiliteit wil aanbrengen en maximale inzet wil zien! Dat wil ik ook zien! Geef ze maar een schop onder het gaat, ze worden al overbetaald en moeten ALLES geven voor dit geweldige publiek! Als je miljoenen verdiend moet je GODVERDOMME tot de ALLERLAATSTE seconde kämpfen! Die overbetaalde voetballers moeten dondersgoed weten dat ze zo vervangen kunnen worden. Voor hen 11 anderen! Vechten en strijd, dat willen we zien! Ik wil KAMPFGEIST, ARBEITSLUST en EINSATZ zien! En ik geloof dat Schaaf het dondersgoed gezien heeft. Zo'n trainer hebben we nodig!
Dus: Straal dat dan ook uit! Die verwende voetballers moeten weten dat ze bevoorrecht zijn! Ze geven meer om hun kapsel dan wat anders. Ze moeten ALLES geven voor de club VERDAMMT NOCH MAL! Dat is nog wel het minste wat je kan doen! Ik wil 1899% EINSATZ zien! Tot de ALLERLAATSTE seconden! En dat wil iedereen zien! Het gras OPVRETEN en tegen elke club laten zien een verdomd lastige tegenstander te zijn!
KÄMPFEN!
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:22 schreef vluggejapie99 het volgende:
VANAF NU WORDT DIT OOK HET RAADSEL EN MOPPENTOPIC. ALLEEN GOEDE MOPPEN BITTE.
quote:Op zaterdag 28 februari 2015 23:25 schreef vluggejapie99 het volgende:
Wat een ontzettend autHenktieke man is het toch hč.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barįa, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |