Wat voor toestel heb jijquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Daar gaan mijn untappd dromen
[ afbeelding ]
Waar kunnen we pillenboer HMF zien?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:39 schreef napoleonfour het volgende:
[ afbeelding ]
Man zonder shirt is happel.
Straks verzuip je nog.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word heel verdrietig van dit weer. Al weet ik nu wel dat mijn dak niet geheel waterdicht is
Nokia godenquote:
Ik zit hoog op mijn stoel. Ik spoel niet weg.quote:
Mijn dak uit 18nogwat houdt zich keurig staande. Vroeger waren er dus nog vakmensen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik word heel verdrietig van dit weer. Al weet ik nu wel dat mijn dak niet geheel waterdicht is
Mijn echte telefoon is ook ongelofelijk kek hoor, geen kwaad woord daarover. Alhoewel misschien niet het nieuwste van het nieuwste.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nokia goden
Al weet ik heel stiekem welke telefoon je werkelijk hebt. Wat een anticlimax.
[..]
Ik zit hoog op mijn stoel. Ik spoel niet weg.
Nou ja. Ik kan je er enkel mee feliciterenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:42 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Mijn dak uit 18nogwat houdt zich keurig staande. Vroeger waren er dus nog vakmensen.
http://tweakers.net/pricewatch/322599/nokia-lumia-620-zwart.htmlquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Opperkleurder als jij mij een nieuw toestel geeft kunnen we untappd vrienden worden
Mijn broertje heeft een OnePlus One, die ziet er op zich wel zeer fraai uit.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nou ja. Ik kan je er enkel mee feliciteren
[..]
http://tweakers.net/pricewatch/322599/nokia-lumia-620-zwart.html
Koop gewoon zo'n Lumia. Perfecte telefoons.
Ja oké. Maar ik ging ervan uit dat je outdated telefoon voornamelijk een geld kwestie was afgezet tegen je interesse om uberhaupt alle functies te hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een OnePlus One, die ziet er op zich wel zeer fraai uit.
Ik ga zo terugfietsen, als ik t niet red ben jij samen met opper en stinho 1 van mijn uitwijkplaatsen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
Je bent welkom hoor. Werk vanuit huis vandaag.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga zo terugfietsen, als ik t niet red ben jij samen met opper en stinho 1 van mijn uitwijkplaatsen.
Dat je de wind maar mee mag hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga zo terugfietsen, als ik t niet red ben jij samen met opper en stinho 1 van mijn uitwijkplaatsen.
OnePlus One is ook geen geld voor wat je er voor krijgt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja oké. Maar ik ging ervan uit dat je outdated telefoon voornamelijk een geld kwestie was afgezet tegen je interesse om uberhaupt alle functies te hebben.
Ik dacht er aan die telefoon te ontvreemden tijdens het kerstdiner.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja oké. Maar ik ging ervan uit dat je outdated telefoon voornamelijk een geld kwestie was afgezet tegen je interesse om uberhaupt alle functies te hebben.
Daniel Arends is een Indo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:47 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_over_japanners.html
Heb je hem al vermoord knut?
Mocht de wind je naar Groningen blazen ben je van harte welkomquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:46 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je moet alleen een invite zien te regelen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
OnePlus One is ook geen geld voor wat je er voor krijgt.
Hoeft niet meer.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je moet alleen een invite zien te regelen.
Ik had mn vanmorgen mee, maar toen was ie nog niet zo hardquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je de wind maar mee mag hebben.
En kom gerust langs.
Vanaf 299 dollar. Mijn broertje had zich ergens ingeschreven en als je dan geluk had kreeg je een code waardoor je dat ding al eerder kon hebben dan de pre-order.quote:
Echt waar Hans? Heb je ook de inhoud bekeken van het filmpje?quote:
Misschien krijg je straks naar huis toe extra harde windquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:49 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik had mn vanmorgen mee, maar toen was ie nog niet zo hard
Nee, ik heb besloten dat ik dit filmpje ook niet ga bekijken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:49 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Echt waar Hans? Heb je ook de inhoud bekeken van het filmpje?
Heb een stuk slecht gesneden fugu gestuurdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:47 schreef napoleonfour het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_over_japanners.html
Heb je hem al vermoord knut?
Dat is om. Kom je wel eens door Ypenburg Knut?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Misschien kan je schuilen in Katwijk bij Marco.
Of bij Sunfield. Al denk ik dat hij met dit weer alles heeft dichtgetimmerd en de kuisheidsgordeltjes heeft ingekocht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Of in Sassem schuilen bij mani
Je beseft dat zowel Katwijk als Sassem de verkeerde kant op is he? Zit die arme Knut niet zo te pestenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Of in Sassem schuilen bij mani
Bros before hoesquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:53 schreef napoleonfour het volgende:
Daniël Arends is in die Nederlandse film wel geinig trouwens. Welke film weet ik niet, maar was een leuke film.
Je weet maar nooit waar de wind hem heen blaastquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je beseft dat zowel Katwijk als Sassem de verkeerde kant op is he? Zit die arme Knut niet zo te pesten
Straks komt hij uit in het wonderdorp Raalte.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je weet maar nooit waar de wind hem heen blaast
Er is nog plek op mijn zolder maar daar hebben vroeger wel joden ondergedoken gezeten, ik weet niet of dat een dealbreaker is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Valt me tegen van jouquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:53 schreef napoleonfour het volgende:
Daniël Arends is in die Nederlandse film wel geinig trouwens. Welke film weet ik niet, maar was een leuke film.
Niet echt er doorquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dat is om. Kom je wel eens door Ypenburg Knut?
Die film ja. Heb mij daar kostelijk mee vermaakt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bros before hoes
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |