ben er al jaren niet wezen kijken toen ik klein was ging ik nog wel eens kijken als mn vader speeldequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:19 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ook prima hoofdveld. Lekker omkleden onder de tribune.
Geef geld danquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
https://www.kickstarter.c(...)irst-real-hoverboard
Doet me denken aan de South Park aflevering over Kickstarter.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
https://www.kickstarter.c(...)irst-real-hoverboard
Moet je zeker die nieuwe update hebben?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
GAM / [WoW #462] Help Smoofie met Meta Achiev.
Kom we gaan smoof helpen met zn metaachief
iOS 7 is ook gewoon goedquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moet je zeker die nieuwe update hebben?
Geen idee laten we dat ook aan smoofie vragenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:32 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moet je zeker die nieuwe update hebben?
Japan feitje van de dag: in Japan heb je tientallen verschillende kitkat smakenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:42 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Kitkat Chunky Double Caramel lijkt me best lekker. Iemand die al op?
Beetje overdreven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Japan feitje van de dag: in Japan heb je tientallen verschillende kitkat smaken
[ afbeelding ]
Amerikaans feitje van de dag: Ik heb daar een pizza gegeten met hotdogs in de crust.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Godverdomme zegquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.dominos.nl/nl/(...)igineel-hotdog-crustquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Amerikaans feitje van de dag: Ik heb daar een pizza gegeten met hotdogs in de crust.
Woooowquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
http://www.dominos.nl/nl/(...)igineel-hotdog-crust
Ook in Nederland.
Ik zag een reclame voor hamburger pizzas ofzo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:51 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
http://www.dominos.nl/nl/(...)igineel-hotdog-crust
Ook in Nederland.
http://www.pizzaburger.nl/quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik zag een reclame voor hamburger pizzas ofzo.
Lijkt me niks
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:05 schreef Dven het volgende:
Vrijdag naar de brouwerij hier in de stad. 8 biertjes toevoegen
22 verschillende bieren in 3 dagen. Dat is 7.33 per dag. Duurt nog wel eventjes. Zal even wat rapper moeten drinken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij haalt binnen de kortste keren Saind in.
We must admit, he does have a great beerd!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga dit weekend even op de racert naar Bodegraven voor bier.
Kijk die vieze hipsters op de facebookpagina trouwens
https://www.facebook.com/BierbrouwerijDeMolen!!!
Hoe is t vliegveld van warschauquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Hopelijk wordt mijn vlucht naar WARSZAWA morgen niet gecancelled.
Wat afschuwelijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga dit weekend even op de racert naar Bodegraven voor bier.
Kijk die vieze hipsters op de facebookpagina trouwens
https://www.facebook.com/BierbrouwerijDeMolen!!!
Ga mee naar de brouwerij hier, gezelligquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:09 schreef JanCees het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik vrijdag ga zuipen
Hoe lang is het vliegenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga mee naar de brouwerij hier, gezellig
best groot hoezoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe is t vliegveld van warschau
2.5 uur als je niet neergeschoten wordt of verdwaaltquote:
Roerend mee eensquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet een beetje binnensmonds kotsen van dit volk
Oh best te doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:14 schreef Dven het volgende:
[..]
2.5 uur als je niet neergeschoten wordt of verdwaalt
'Prima toch. En best veel keuze om te vliegen. Plovdiv, Sofia, Boekarest, Varnaquote:
Effe wat goud uit de vending machines trekkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
wil alleen keer naar dubai airport lijkt mew el hard
Zieke business lounges daar manquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Effe wat goud uit de vending machines trekken
Saind en ik waren daar ook Knutquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet een beetje binnensmonds kotsen van dit volk
Op vliegvelden heb ik het voornamelijk druk met doodsangsten uitstaan omdat ik zo het vliegtuig in moet.quote:
Singapore.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
wil alleen keer naar dubai airport lijkt mew el hard
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Singapore.
[ afbeelding ]
Fuck yes.
HongKong is ook wel goed, Singapore is leukerquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:19 schreef opperkleurder het volgende:
Singapore en Dubai zijn denk ik wel de mooiste vliegvelden waar ik was. Zurich is ook relaxt.
Weet ik maar jullie zijn niet zo hipster als deze fotos.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:18 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Saind en ik waren daar ook Knut
Nee, alles behalve hipsters. Altijd netjes geschoren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet ik maar jullie zijn niet zo hipster als deze fotos.
Als wel graag melden want dan moet ik jullie untoasten.
Waar is mijn ansichtkaart uit Myanmar trouwens?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:21 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Weet ik maar jullie zijn niet zo hipster als deze fotos.
Als wel graag melden want dan moet ik jullie untoasten.
Gewoon luidkeels uit de bijbel citeren en je bent niet verdacht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:22 schreef Insomnia_ het volgende:
En ik werd steeds bang dat ik aangehouden zou worden
Dat dit uit jouw mond komt, dan moet het wel heel erg zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:21 schreef Insomnia_ het volgende:
Amerikaanse vliegvelden zijn echt wel grote aids.
Denk dat beste vliegvelden voor mij schiphol, bangkok en osaka kansei waren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
HongKong is ook wel goed, Singapore is leuker
Om daar te werken moet je geloof ik echt een psychologische test doen die zegt dat je een agressie probleem hebt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:22 schreef opperkleurder het volgende:
Dat dit uit jouw mond komt, dan moet het wel heel erg zijn.
Ik heb deze keer geen kaarten gestuurdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar is mijn ansichtkaart uit Myanmar trouwens?
Moskou Sheremetyevo (daar waar KLM op vliegt) is best prima, zeker dat nieuwe stuk. Domodedovo is echt afschuwelijk. Vnukovo is wel erg goed, daar vlieg ik het liefst op in Moskou.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk dat beste vliegvelden voor mij schiphol, bangkok en osaka kansei waren.
En die zijn allemaal niet heel bijzonder.
Met stip op 1 slechtste vliegveld moskou
Hoi Gaijin, die van Osaka is toch in de vorm van een vleugel, daar was ooit op Discovery een hele serie over.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:23 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk dat beste vliegvelden voor mij schiphol, bangkok en osaka kansei waren.
En die zijn allemaal niet heel bijzonder.
Met stip op 1 slechtste vliegveld moskou
Ik vloog op sheremetyevo en dat was echt verschikkelijk. Zo onbeschoftquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:25 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moskou Sheremetyevo (daar waar KLM op vliegt) is best prima, zeker dat nieuwe stuk. Domodedovo is echt afschuwelijk. Vnukovo is wel erg goed, daar vlieg ik het liefst op in Moskou.
Dit kan je compenseren door mij de bovenste plek in je stapelbed te geven.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:24 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik heb deze keer geen kaarten gestuurd![]()
Aan niemand.
Ben je daar soms gevisiteerd?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vloog op sheremetyevo en dat was echt verschikkelijk. Zo onbeschoftIk vond het zielig voor al die nette Japanners in mn vlucht.
Dat is niet onbeschoft, maar duidelijk.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik vloog op sheremetyevo en dat was echt verschikkelijk. Zo onbeschoftIk vond het zielig voor al die nette Japanners in mn vlucht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |