quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:05 schreef Dven het volgende:
Vrijdag naar de brouwerij hier in de stad. 8 biertjes toevoegen
22 verschillende bieren in 3 dagen. Dat is 7.33 per dag. Duurt nog wel eventjes. Zal even wat rapper moeten drinken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Jij haalt binnen de kortste keren Saind in.
We must admit, he does have a great beerd!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga dit weekend even op de racert naar Bodegraven voor bier.
Kijk die vieze hipsters op de facebookpagina trouwens
https://www.facebook.com/BierbrouwerijDeMolen!!!
Hoe is t vliegveld van warschauquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:09 schreef Insomnia_ het volgende:
Hopelijk wordt mijn vlucht naar WARSZAWA morgen niet gecancelled.
Wat afschuwelijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:08 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik ga dit weekend even op de racert naar Bodegraven voor bier.
Kijk die vieze hipsters op de facebookpagina trouwens
https://www.facebook.com/BierbrouwerijDeMolen!!!
Ga mee naar de brouwerij hier, gezelligquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:09 schreef JanCees het volgende:
Ik zit nog te twijfelen of ik vrijdag ga zuipen
Hoe lang is het vliegenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Ga mee naar de brouwerij hier, gezellig
best groot hoezoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoe is t vliegveld van warschau
2.5 uur als je niet neergeschoten wordt of verdwaaltquote:
Roerend mee eensquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet een beetje binnensmonds kotsen van dit volk
Oh best te doenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:14 schreef Dven het volgende:
[..]
2.5 uur als je niet neergeschoten wordt of verdwaalt
'Prima toch. En best veel keuze om te vliegen. Plovdiv, Sofia, Boekarest, Varnaquote:
Effe wat goud uit de vending machines trekkenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:16 schreef Insomnia_ het volgende:
wil alleen keer naar dubai airport lijkt mew el hard
Zieke business lounges daar manquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:16 schreef Dven het volgende:
[..]
Effe wat goud uit de vending machines trekken
Saind en ik waren daar ook Knutquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet een beetje binnensmonds kotsen van dit volk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |