Sweet Lake Cityquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet echt er door
[ afbeelding ]
Hier wel regelmatig, dat is best dichtbij denk ik.
Ja, ik kan wel een keer met een spons en een bidon langs de weg gaan staan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niet echt er door
[ afbeelding ]
Hier wel regelmatig, dat is best dichtbij denk ik.
Nootdorp ligt hier bijna letterlijk op een steenworp afstand. Heb er nooit last van.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Nootdorp dan. Stelletje doorgesnoven paupers.
Heb nooit gezegd dat mijn filmsmaak geweldig is. Ik vind films als american pie helemaal geweldigquote:
Pijnacker heb ik op wat zaterdagen ook getrotseerd. Ook wel een geinige boel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee Nootdorp dan. Stelletje doorgesnoven paupers.
Dat weet ik toch ook wel, en nou ja... Er loopt daar echt debiel volk rond.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Nootdorp ligt hier bijna letterlijk op een steenworp afstand. Heb er nooit last van.
Vaak naar het zwembad geweest daar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pijnacker heb ik op wat zaterdagen ook getrotseerd. Ook wel een geinige boel.
Dat is allicht beter dan stinho met zn bidon vol grindquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, ik kan wel een keer met een spons en een bidon langs de weg gaan staan.
Stijn schijnt een stok tussen je spaken te willen steken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is allicht beter dan stinho met zn bidon vol grind
Ik heb daar mooie korfbalzeges geboekt. Ging er zelden met een nederlaag weg.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat weet ik toch ook wel, en nou ja... Er loopt daar echt debiel volk rond.
[..]
Vaak naar het zwembad geweest daar.
Hahaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat mijn filmsmaak geweldig is. Ik vind films als american pie helemaal geweldig
Hij is aan het radicaliseren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Stijn schijnt een stok tussen je spaken te willen steken.
Trouwens Knut. Ik wil verder niet stoken of zo maar volgens Lange_Lans zou jij de tweelingbroer van Froome kunnen zijn. Lijken jullie echt zo op elkaar?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is allicht beter dan stinho met zn bidon vol grind
Dit is wel vrij verwerpelijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heb nooit gezegd dat mijn filmsmaak geweldig is. Ik vind films als american pie helemaal geweldig
Nog een paar stapjes verder en hij zit in Syrië.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij is aan het radicaliseren.
Dat is moeilijk over je zelf te zeggen maar toch vind ik t wat vergezocht.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Trouwens Knut. Ik wil verder niet stoken of zo maar volgens Lange_Lans zou jij de tweelingbroer van Froome kunnen zijn. Lijken jullie echt zo op elkaar?
[..]
Kleine radicalisatie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:00 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hij is aan het radicaliseren.
Ben je zo fucking ecto dan en lijk je op een kankerpatient?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:02 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Dat is moeilijk over je zelf te zeggen maar toch vind ik t wat vergezocht.
Al snap ik nu ik nog een keer kijk wel waarom hij dat zegt
Nog lang niet droog genoeg man. 185 / 74 kilo nu.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ben je zo fucking ecto dan en lijk je op een kankerpatient?
^^ -.-quote:
186/82 nuquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nog lang niet droog genoeg man. 185 / 74 kilo nu.
Aangekomen op vakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |