Ik ga het even aan mijn moeder vragen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
stijn heb jij gif van schreeuwmeisje nog?
Bedanktquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ga het even aan mijn moeder vragen.
Nee. Dan moet ik zeker allemaal biertjes die ik al gehad heb nog een keer drinken alleen om prestaties te unlocken. Daar heb ik geen zin in.quote:
Juist een goed excuus man. Ik heb mezelf ook weer toestemming gegeven 3 fonteinen te kopen voor veel teveel geld omdat ik hem nog niet ingechecked hebquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee. Dan moet ik zeker allemaal biertjes die ik al gehad heb nog een keer drinken alleen om prestaties te unlocken. Daar heb ik geen zin in.
Je hebt nog een heel leven voor je.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee. Dan moet ik zeker allemaal biertjes die ik al gehad heb nog een keer drinken alleen om prestaties te unlocken. Daar heb ik geen zin in.
Schreeuwmeisje is toch een term die geintroduceerd is door de Cuil?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen die wedstrijd waarbij schreeuwmeisje was, was ik 13 jaar
Vanavond hoef je niet naar Pauw te kijken want de dames vanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
A is de grootste reden om niet te kijken dus ik denk Aquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond hoef je niet naar Pauw te kijken want de dames van
A. Toren C
B. Zaai
C. Kanniewaarzijn
komen langs.
Druk op de knop als je het antwoord weet.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Het plaatje kan ik helaas niet meer vinden, RIP.
Kanniewaarzijn dat de dames van Toren C komen want die zijn zaai.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vanavond hoef je niet naar Pauw te kijken want de dames van
A. Toren C
B. Zaai
C. Kanniewaarzijn
komen langs.
Druk op de knop als je het antwoord weet.
Je hebt een volle bingokaart, gefeliciteerd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:10 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
A is de grootste reden om niet te kijken dus ik denk A
Ik ga al die herfstbokjes niet nog een keer kopen, dus dan moet ik zeker op volgend jaar wachten voordat ik dat in mag checken.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:09 schreef Saind het volgende:
[..]
Juist een goed excuus man. Ik heb mezelf ook weer toestemming gegeven 3 fonteinen te kopen voor veel teveel geld omdat ik hem nog niet ingechecked heb
Misschien heb ik het wel, alleen weet ik niet wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Even LR en zn archief vragen straks.
Dan begin je lekker met de kerst en winterbieren. Ook heel leuk. de I will be Bock badge komt volgend jaar dan wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga al die herfstbokjes niet nog een keer kopen, dus dan moet ik zeker op volgend jaar wachten voordat ik dat in mag checken.
Klinkt als te veel moeite.
Hoe gaat het eigenlijk met De Cuil, ik hoor weinig van hem de laatste tijd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Schreeuwmeisje is toch een term die geintroduceerd is door de Cuil?
Je kan ze ook inchecken zonder fotoquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ga al die herfstbokjes niet nog een keer kopen, dus dan moet ik zeker op volgend jaar wachten voordat ik dat in mag checken.
Klinkt als te veel moeite.
Inchecken na dato mag niet. Dan had ik er nu makkelijk 200 meer gehadquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan ze ook inchecken zonder foto
Maar dan speel ik vals.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je kan ze ook inchecken zonder foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |