watquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wow afhaalchinees is de vriend van karina
quote:
quote:Op woensdag 21 mei 2014 16:22 schreef vluggejapie99 het volgende:
VANAF NU WORDT DIT OOK HET RAADSEL EN MOPPENTOPIC. ALLEEN GOEDE MOPPEN BITTE.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
De eerste:
Hoe noem je een geit die erg strijdlustig is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dan is Karina vreemd gegaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Wow afhaalchinees is de vriend van karina
haarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan is Karina vreemd gegaan.
En haar maar kletsen over trouw zijn aan haar vent.
Froome is 2%quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:19 schreef Smoofie het volgende:
[ afbeelding ]
Dan moet je al goue zo zijn tarado
Dat was toch zoiets?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Japie moest zijn Duitse UI verwijderen van de crew.
Je aanrecht staat over een week weer vol voor een actiefoto?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:22 schreef Saind het volgende:
Ik maak m'n reputatie weer helemaal waar, InBev aan de telefoon
Denk niet dat ik een vrachtwagen vol op m'n aanrecht krijgquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je aanrecht staat over een week weer vol voor een actiefoto?
Haha, waarom dat dan?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:22 schreef Saind het volgende:
Ik maak m'n reputatie weer helemaal waar, InBev aan de telefoon
We hebben nu alleen fles. We hebben nu een contract met Grolsch maar die willen per sé dat we op tap over gaan maar daar hebben we geen zin in. Veel te duur.quote:
Fles houdt je flexibelquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:30 schreef Saind het volgende:
[..]
We hebben nu alleen fles. We hebben nu een contract met Grolsch maar die willen per sé dat we op tap over gaan maar daar hebben we geen zin in. Veel te duur.
We hebben nu flesjes voor 70 cent, het zou dan 80/90 cent voor een vaasje worden
En grolsch is kut met assortiment. We mogen straks geen Leffe en la Trappe meer verkopen omdat die van de concurrent zijn terwijl dat spul keigoed verkoopt. Niemand zuipt Grimbergen
Als je Asahi op de tap krijgt ga ik ook weer studeren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:30 schreef Saind het volgende:
[..]
We hebben nu alleen fles. We hebben nu een contract met Grolsch maar die willen per sé dat we op tap over gaan maar daar hebben we geen zin in. Veel te duur.
We hebben nu flesjes voor 70 cent, het zou dan 80/90 cent voor een vaasje worden
En grolsch is kut met assortiment. We mogen straks geen Leffe en la Trappe meer verkopen omdat die van de concurrent zijn terwijl dat spul keigoed verkoopt. Niemand zuipt Grimbergen
Precies ja. We verkopen sowieso te weinig pils om fust relaxed te maken. Blijf je iedere borrel met een half fust zitten, ook kapot duur. Of we moeten helemaal naar pils gaan switchen van speciaalbier maar dat is geen optiequote:
Ik heb een paar weken bij een dispuuthuis gezeten met eigen tap, heel geinig. Geen flauw idee waar dat bier vandaan kwam, leek wel alsof er in de kelder kaboutertjes waren die alles bijvuldequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:37 schreef Saind het volgende:
[..]
Precies ja. We verkopen sowieso te weinig om fust relaxed te maken. Blijf je iedere borrel met een half fust zitten, ook kapot duur
En daar maken ze veel van. Al die supermarktmerken zijn van Bavquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:39 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik heb een paar weken bij een dispuuthuis gezeten met eigen tap, heel geinig. Geen flauw idee waar dat bier vandaan kwam, leek wel alsof er in de kelder kaboutertjes waren die alles bijvulde. Gezien OLOF contract heeft met bavaria zal het wel het goedkoopste bier zijn wat ze daar in Lieshout maken.
Niks mis mee om gewoon te drinken als het puur om het drinken gaat vind ik.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:40 schreef Saind het volgende:
[..]
En daar maken ze veel van. Al die supermarktmerken zijn van Bav
Precies. Op m'n werk hadden we voor personeelsfeestjes enzo altijd het goedkoopste bier op fust van de makro. Aro select bierquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Niks mis mee om gewoon te drinken als het puur om het drinken gaat vind ik.
Goedkoper dan bij Shellquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Precies. Op m'n werk hadden we voor personeelsfeestjes enzo altijd het goedkoopste bier op fust van de makro. Aro select bier45 per fust ofzo, moi wark als je gewoon wil tanken
Ze hebbenin Koerdistan zelfs bierfest heb ik eens gehoord van een klasgenootquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is er ook koerdisch bier?
Die wil ik op untappd.
Volgens mij 'Roj beer'quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Is er ook koerdisch bier?
Die wil ik op untappd.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze hebbenin Koerdistan zelfs bierfest heb ik eens gehoord van een klasgenoot
Ze drinken daar kapot veel bier. Amstel is daar 1 van de grootstequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:46 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze hebbenin Koerdistan zelfs bierfest heb ik eens gehoord van een klasgenoot
Eindelijk een rol voor jou Paul.quote:Trappistpiet uit Tilburg: Het is een beetje een zwalkende piet die Trappistpiet uit Tilburg. Hij is er in een bruine, maar ook blonde variant. Bovendien heeft de Trappistpiet soms een gespleten persoonlijkheid. Niet alleen dubbel, maar ook tripel en zelfs quadrupel. Deze piet houdt zijn witte kraag. Het moet wel een piet blijven natuurlijk.
MrStylo productionsquote:
Ja, de sfeer zat er goed in.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.vice.com/read/oktoberfest-in-iraq-was-super-fun
Oktoberfest Irak
*Koerdistanquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
http://www.vice.com/read/oktoberfest-in-iraq-was-super-fun
Oktoberfest Irak
Doen we. Gratis overnachtingen bij familie en genoeg bergen om op te fietsenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:53 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Stylo wil je met mij op vakantie naar koerdistan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |