Ken alleen die Royal Rha niet, wasda?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:41 schreef opperkleurder het volgende:
Bronckhorster Nightporter
Bronckhorster Royal Rha
Maredsous Tripel
Rodenbach Klassiek
Schneider Weisse Aventinus
St. Bernardus Abt 12
St. Bernardus Pater 6
St. Bernardus Tripel
Urthel Hop It
Urthel Samaranth
Kan ik dit weekend afhalen bij de Mitra. Zit ex statiegeld net onder de 15 euro.
Fruitige Engelse IPAquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:41 schreef Saind het volgende:
[..]
Ken alleen die Royal Rha niet, wasda?
Zullen ze zijn handtekening hebben gevraagd?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[ afbeelding ]
Pelle neemt de tijd om met Feyenoordfans op de foto te gaan
Gewaagdquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik speel met t idee om toch ook maar terug te fietsen.
http://www.dumpert.nl/med(...)_over_japanners.htmlquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Ik speel met t idee om toch ook maar terug te fietsen.
Ik vraag me af of mn vriendin weduwepensioen krijgt als ik ergens t kanaal in waai of dat ze dat beoordelen als zelfmoord.quote:
Jij zit zeker in Barcelonaquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond ben ik er niet. Gezellig toch, jongens.
Ik denk dat je een kansloze nederlaag misloopt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanavond ben ik er niet. Gezellig toch, jongens.
Ik mensen die dat pas na een nederlaag doen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, mijn kamer wordt verbouwd. Mooi man
Wutquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie net op AjaxLife een foto van een oude vriend van me in Barca.quote:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:03 schreef Saind het volgende:
[..]
Zie net op AjaxLife een foto van een vriend van me in Barca. Heeft ie niet eens verteld
stijn heb jij gif van schreeuwmeisje nog?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja dat is 'm dusquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:04 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
He de broer van schreeuwmeisje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |