Voordat ik een vriendin had:quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:26 schreef Renesite het volgende:
We moeten samen boodschappen doen. Ik mag niet beslissen wat gekocht wordt, ik mag niets op de band zetten en niets in de tas doen. Alleen de tassen in de auto zetten. Ik mag het niet in de kast zetten.
Wat ik doe het niet goed
De 'mijne' is een man, zelfs..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voordat ik een vriendin had:
[ afbeelding ]
Sinds zij ook boodschappen doet:
[ afbeelding ]
Hahaha jij hebt niet de broek aan !quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:26 schreef Renesite het volgende:
We moeten samen boodschappen doen. Ik mag niet beslissen wat gekocht wordt, ik mag niets op de band zetten en niets in de tas doen. Alleen de tassen in de auto zetten. Ik mag het niet in de kast zetten.
Wat ik doe het niet goed
Euhh... is een vrouw niet de beslisser thuis aangaande het huishouden/boodschappen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:07 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Hahaha jij hebt niet de broek aan !
Als je verkeerde club support wel ja.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:32 schreef artelligence het volgende:
Voetbal is vaak ook een irritatiefactor bij vrouwen
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:26 schreef Renesite het volgende:
Wat ik doe het niet goed
Nee die mag niet eens uit de keuken komenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhh... is een vrouw niet de beslisser thuis aangaande het huishouden/boodschappen?
Sodemoederneukendeknetter nou en of. Er passen 1 pan en 6 glazen in de vaatwasser als mijn vriendin 'em impact. "Dat ding moet zo vaak aan!" Je meent het...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:23 schreef Kreator het volgende:
Want als er 1 ding is waar mannen beter in zijn, dan is het wel het correct inpakken van een vaatwasser.
Guilty.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:32 schreef Renesite het volgende:
Ik mag niet de was opvouwen, want het moet smal in de lengte en niet breed. Whatever
Begrijpelijk. Ik zie dat soms wel als ik langs je huis rijdquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:47 schreef Moira. het volgende:
Ik moet te allen tijde nakend door het huis lopen als mijn vriend thuis is.
Vet spannend met de gordijnen openquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik zie dat soms wel als ik langs je huis rijd
Dat doet mijn vriend ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:03 schreef CoolGuy het volgende:
Ik woon niet samen, maar heb wel een vriendin. Wat me echt irriteerde (want ze doet t niet meer) is dat ik gewoon overal van die koffiemokken tegen kwam waar dan nog een klats koffie in zat. En dan niet dat weg spoelen ofzo, of op zn minst die mokken in de keuken zetten..welnee, gewoon lekker daar laten staan waar ze ze voor het laatst gebruikt heeft.
Maar, daar heb ik wat van gezegd en voila, issue opgelost.Zij is gewoon niet zo opruimerig, en ik nogal wel
![]()
Misschien moet jij een topic over ''vrouwen die zeuren'' openen als je het daar over wil hebben, want zo heet dit topic dus nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:38 schreef BeamofLight het volgende:
En ja hoor heb je het alweer. Dit topic is door TS duidelijk bedoelt om lekker effe te klagen over die wijven. 2/3 gaat het goed...en wat gebeurt er: de vrouwen kapen het topic en lopen allemaal te zeuren. As always. JULLIE ZEUREN.
omg dat kan bij mij dus écht niet he. Mijn vriendin had laatst alles overal liggen. Ze rookt, ik niet, dus ze mag op 1 kamer bij het raam, met het raam open uiteraard, roken. Dan is ze op een gegeven moment weer naar huis gegaan, ik denk wat stinkt het hier overdreven erg naar rook...staat gewoon die volle asbak daar nog.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat doet mijn vriend ook![]()
Maar daar erger ik me niet echt aan.
Wat hij wel zou mogen veranderen is dat hij altijd lege verpakkingen in de kast en koelkast laat staan. Er staan standaard een paar lege pakken cruesli in de kast en er liggen 4 lege flessen ketchup in de koelkast. Maarja, het is zijn huis dus ik mag niet zeuren
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:30 schreef Elvi het volgende:
Ben je gezellig een film aan het kijken: "Ik ga even roken!"
![]()
![]()
Lol. Heel herkenbaarquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:43 schreef JaqenHghar het volgende:
"We gaan zo weg, schiet eens op".
En patsboem ik ben gedoucht en aangekleed, klaar om te gaan. Maar dan moet mevrouw nog beginnen aan haar lenzen, haar haar föhnen en twijfelt ze nog welke schoenen ze aan zal trekken. En ook nog even plassen uiteraard.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:24 schreef Harmankardon het volgende:
Als ik niet poets is het niet goed. Als ik wel poets doe ik het niet goed. Tja.
Op bed kijken we vaak een filmpje op de laptop. Alleen wordt mevrouw dan snel moe en haakt ze af na een half uur. Dan wordt een film dus over drie avonden verspreid, irriteert me mateloos.
Ze trekt alle deuren achter haar dicht zonder de sleutel, telefoon of wat dan ook mee te nemen. Een keer heeft ze het zelfs gepresteerd mij op te sluiten in de achtertuin (deur opent alleen van binnen, oud huis) en zelf boodschappen te gaan doen zonder huissleutel. Ik heb toen meer dan een uur opgesloten gezeten in de tuin en toen ze terugkwam, kwam ze het huis niet in. Slotenmaker erbij, dit dat alles. Lange tijd geleden dat ik zo boos ben geweest.
Voor de rest is het een feestje en tien jaar gelukkig samen.
Hahaha, hier herken ik mezelf in. Min het Afrika gedeelte dan, maar het extreme niet-weten wat ik nou precies wil doen en daar dan over blijven twijfelen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:56 schreef Fir3fly het volgende:
"Ik ga een phd doen!"
Maand later:
"Misschien toch maar een tweede studie er naast doen..."
Twee maand later:
"Ik wil naar Afrika om putten te graven naast scholen!"
Dag later:
"Weet je, misschien is een phd wel wat voor mij... wat vind jij?"
Ambitie he.
Je beurs geven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:26 schreef Renesite het volgende:
Wat ik doe het niet goed
Ik mag dat niet meer kijken, vanwege het stellen van teveel vragen en het geven van teveel commentaarquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:32 schreef Re het volgende:
Ik moet altijd Grey's anatomy kijken
als counter mag ik dan wel Person of Interest kijken
Tering, lijkt mij irritante eigenschap van jou.quote:Op zondag 19 oktober 2014 10:26 schreef vlindertje89 het volgende:
..en dat hij nooit uit zichzelf een heel verhaal vertelt. Dus als hij ergens is geweest/iets heeft gedaan en ik vraag hoe dat was, is het antwoord standaard 'prima' en moet ik dan nog 7 vervolgvragen stellen voordat het verhaal er uit komt. Ook als ik hem niet meteen met vragen bombardeer als hij net thuis is oid, gewoon altijd.
Inderdaad, eerst een uurtje stilte. Dan mag je best losbranden. Bij een ex van me heb ik letterlijk gevraagd dit te doen, omdat we zodoende beide kregen waar we naar verlangden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tering, lijkt mij irritante eigenschap van jou.
Waarom moet hij met een heel verhaal meteen komen?? Gewoon hem lekker laten, hij komt er zelf wel mee als hij er behoefte aan heeft.
Een ex had daar ook een handje van, meteen een spervuur van vragen en verhalen als je net je poot over de drempel hebt gezet. Vaak wil ik gewoon alleen een zoen, thee/koffie, lekker relaxen en laat dan de verhalen maar komen
Dank je schatquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:56 schreef bijdehand het volgende:
Ze is laks met het regelen van dingen. En af en toe veel te bezorgdmaar wel een leuk ding verder.
Dát vind ik ook irritant!quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Stomme pawnshop programma's![]()
De deur van z'n computerkamer open laten met de gordijnen open, zodat de buren me kunnen zien als ik rondloop in mn onderbroek.
Zijn ergernissen aan mij: lang douchen zodat hij niet zo heet meer kan, in slaap vallen tijdens films, niet van serie bingen houden.
Lekker je frustraties over je ex op mij aan het projecteren?quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tering, lijkt mij irritante eigenschap van jou.
Waarom moet hij met een heel verhaal meteen komen?? Gewoon hem lekker laten, hij komt er zelf wel mee als hij er behoefte aan heeft.
Een ex had daar ook een handje van, meteen een spervuur van vragen en verhalen als je net je poot over de drempel hebt gezet. Vaak wil ik gewoon alleen een zoen, thee/koffie, lekker relaxen en laat dan de verhalen maar komen
Ga doorquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:26 schreef PatriQue89 het volgende:
-Hij laat altijd lades en kastdeurtjes open staan;
-Hij ruimt papieren die in mappen moeten nooit op;
-Hij stelt domme vragen (bijvoorbeeld: Hij mag de boodschappen niet opruimen(Ik kook, dus ik wil alles gewoon hebben liggen waar ik het wil. Toch vraagt hij elke keer weer na het boodschappen doen of hij kan helpen opruimenZelfs nu ik al 20 keer heb gezegd dat hij die vraag niet meer moet stellen).
-Hij vindt dat ik zijn familie moet bellen (die ik maar max. 2 keer per jaar zie) als er iets met mij is.
Zo kan ik nog wel even doorgaan..
Verder is het wel leuk hoor
Het is goed van je dat je wil blijven communiceren.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:26 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Lekker je frustraties over je ex op mij aan het projecteren?
Ik zeg er juist specifiek bij dat dat niet alleen gebeurt als ik het vraag als hij net thuis is, maar gewoon altijd. Juist omdat ik begrijp dat je niet altijd meteen zin hebt om erover te vertellen. Maar het is dus ook als hij thuis komt, we lekker op de bank een filmpje hebben gekeken en ik voor ons heb gekookt, en ik dan vraag hoe het was. Ook dan komt er alleen 'prima' uit en als ik dan verder niks vraag, komt er ook niks meer.
Ja lekker bij jou aan het zeiken, gewoon omdat het kanquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:26 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Lekker je frustraties over je ex op mij aan het projecteren?
Ik zeg er juist specifiek bij dat dat niet alleen gebeurt als ik het vraag als hij net thuis is, maar gewoon altijd. Juist omdat ik begrijp dat je niet altijd meteen zin hebt om erover te vertellen. Maar het is dus ook als hij thuis komt, we lekker op de bank een filmpje hebben gekeken en ik voor ons heb gekookt, en ik dan vraag hoe het was. Ook dan komt er alleen 'prima' uit en als ik dan verder niks vraag, komt er ook niks meer.
Dan heeft hij zulke vragen nodig. Ik heb ook niet alles meteen op mijn tong, als iemand vraagt hoe het was.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Tuurlijk, maar ook niet elke gebeurtenis is 'prima' en verder niks. Training was prima, eten bij ouders was prima, op bezoek bij oma was prima, teamuitje was prima, ALV waarbij hij wisselde (hij zat in het bestuur dat aftrad die ALV) was prima, stage was prima, uit eten met oudklasgenootjes was prima, de film was prima.. je snapt mijn punt denk ik wel.
Heb er totaal geen problemen mee om niet overal diep op in te gaan, maar als ik vragen ga stellen komt er vaak dan wel een leuk verhaal uit. Dan denk ik wel eens: kan je dat niet gewoon een keer uit jezelf vertellen? Dat bedoel ik meer. Ik zal de laatste zijn om elke keer dat hij weg is geweest een verslag te vragen tot op de minuut nauwkeurig, en heb zelf ook helemaal niet de behoefte om dat te weten. Maar als hij teamuitje had en van te voren niet wist wat ze gingen doen en dan van 18-2.30 weg is en ik vraag de volgende dag of het leuk was en hij zegt ja prima, tja.. dan vind ik dat wel jammer. Terwijl als ik vervolgens vraag wat ze uiteindelijk hebben gedaan en of er nog leuke dingen zijn gebeurd, er wel een verhaal uit komt over iets grappigs wat iemand in een dronken bui had gedaan
. Dus hij heeft er kennelijk wel wat over te melden dan (want als dat niet zo is dan zegt hij dan ook dat er niks bijzonders was oid), maar doet dat alleen als ik er naar vraag.
Hopelijk maakt dat de context iets duidelijker. Verder is ie heel lief en heeft hij denk ik meer met mij te stellen qua gewoonten dan andersom haha.
Herkenbaar. Ik heb ondertussen meer wijnglazen dan de Xenos.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:41 schreef Kandijfijn het volgende:
"Hebben we wel genoeg kopjes, schaaltjes, lepeltjes, borden voor het geval we 140 mensen uitnodigen?" Ik weet het niet schat, vind je deze kopjes leuk? Ja, deze passen exact bij X en Y. Mijn broertje en zusje hebben in ieder de uitzet gekregen via onze ongebruikte kopjes.
Leuk topic! Ik hoor gewoon mijn vriend praten haha. Hij haaaaaat TLC en MTV en tegenwoordig zijn op Fox ook leuke programma's over hoarders enzo. Ik mag ook geen programma's meer kijken over trouwjurken kopen en passen als hij in de buurt is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:23 schreef Kreator het volgende:
Ik begin wel. Uitermate tevreden over mijn relatie, maar er zijn altijd wel wat kleine dingetjes.
Mijn vriendin zet altijd de vuile vaat in de wasbak, vol met water 'om te weken'. De vaatwasser staat 32cm schuin naar onderen, maar daar staat het spul dan niet in. Elke keer als ik dus de wasbak wil gebruiken, dan moet ik eerst al die vieze gore troep uit de wasbak halen.
De vaatwasser kan overigens gewoon vieze borden/pannen schoonmaken, die hoef je niet voor te spoelen. Daar heb je tenslotte een vaatwasser voor. Aan de andere kant ben ik er wel blij mee, want als er 1 ding is waar mannen beter in zijn, dan is het wel het correct inpakken van een vaatwasser.
Als wij te lam zijn om te coken, dan willen we nog wel eens wat bestellen. Dit komt dan in van die warmhoudverpakkingen e.d. Dit 'mag' ik volgens haar niet in de vuilnisbak (60L) doen, omdat deze dan 'veel te snel volraakt'. Ik trek dan altijd het volgende gezicht:. maar dat wordt niet zo gewaardeerd denk ik.
Oh en tot slot: Ze wil niet naar 'stop, politie' (die met die ouwe filmpjes enzo) kijken, maar als ik even niet oplet dan staat wel de hele avond TLC aan. Wat een rampenzender is dat..
Groetjes,
K.
Oh ja, deze ook nog.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:43 schreef Thezappa het volgende:
en overal kleren vooral overal kleren
Herkenbaar. Zinloze meukquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:41 schreef Kandijfijn het volgende:
"Zullen we deze zinloze meuk kopen? Dan kunnen we de zinloze meuk die je niet mooi vindt vervangen"
"Hebben we wel genoeg kopjes, schaaltjes, lepeltjes, borden voor het geval we 140 mensen uitnodigen?" Ik weet het niet schat, vind je deze kopjes leuk? Ja, deze passen exact bij X en Y.
Ik accepteer het ook welquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:36 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
Herkenbaar. Zinloze meuk![]()
Mijn vriend accepteert dit gelukkig wel. Laatst was ik wat gestresst, en hij wéét gewoon dat hij me opvrolijkt door te zeggen: "wil je vanavond naar Ikea?"![]()
Heeft ie anorexia?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:47 schreef Moira. het volgende:
Ik moet te allen tijde nakend door het huis lopen als mijn vriend thuis is.
Hahahahaquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:52 schreef MutedFaith het volgende:
Oh, en ze heeft een paard.
En als ik zo kijk naar wat daar voor een geld in gaat dan krijgt dat beest volgens mij beter te vreten dan ik.
Wat góed van je zeg. Dat doen wij thuis nou nooit, over dingen praten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:57 schreef Opoefiets het volgende:
Niet teveel aan ergeren en zodra een van ons ergens mee zit, wordt het besproken. En dat werkt prima
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:05 schreef Letstalk het volgende:
2. altijd zeuren dat ik mijn bed moet opmaken
Nee, niet eens. Het is altijd zo dat ik het huis netjes houdt en haar aandeel is met name het bed opmaken. Terwijl ik er zelf dus altijd gewoon uitstap. Uiteindelijk heeft ze zich er overigens wel bij neergelegd dat ik het niet doe en dus doet zij het nu gewoon zelf altijd zonder mopperen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:00 schreef Kreator het volgende:
[..]Is het je moeder?
Overigens, ontopic: Mijn vriendin vindt het leuk om 's avonds het dekbed 'op te kloppen' om zo het lege puntje in de hoek van het dekbed weg te krijgen, waardoor de hele kamer onder het stof komt te zitten.. Dit doet ze overigens ook als ik al onder de deken lig (ik heb er geen last van).
ja natuurlijk. Niets is zo irritant als een loos stuk hoes zonder dekbed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:00 schreef Kreator het volgende:
[..]Is het je moeder?
Overigens, ontopic: Mijn vriendin vindt het leuk om 's avonds het dekbed 'op te kloppen' om zo het lege puntje in de hoek van het dekbed weg te krijgen, waardoor de hele kamer onder het stof komt te zitten.. Dit doet ze overigens ook als ik al onder de deken lig (ik heb er geen last van).
Dat is zoo vervelend en herkenbaar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
verhalen beginnen in het midden waardoor ik geen idee heb waar ze het over heeft.
Voice recorder een optie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:03 schreef Scorpie het volgende:
Mijn vrouw kan in een discussie de dingen die ze 5 minuten ervoor gezegd heeft niet meer herinneren. Probeer dan maar eens een ruzie uit te praten.
Ik: "Ja maar jij zei dat"
V: "Dat heb ik helemaal niet gezegd!"
Ik: "Jawel"
V: "Echt niet!"
Ik:lama.
Ik wist ook niet eens dat jij getrouwd wasquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
1 keer gedaan, kon ze niet waarderen
Al 4 heule maanden. Tantoe lang dus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wist ook niet eens dat jij getrouwd was
Daar klaagt die van mij ook regelmatig over, terwijl het dan voor mij een vrij logische overstap is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:56 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Dat is zoo vervelend en herkenbaar.
Gaat vaak samen met midden in het ene verhaal opeens zonder aankondiging of watdanook overgaan op iets wat ze de dag ervoor verteld heeft en wat ze nog aan wilde vullen.
Dat zegt zij ook altijd. Komt waarschijnlijk doordat jullie er dan al de hele dag over na aan t denken zijn en wel weten waar jullie 't over hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar klaagt die van mij ook regelmatig over, terwijl het dan voor mij een vrij logische overstap is.
Misschien passen jullie niet bij elkaar.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Tuurlijk, maar ook niet elke gebeurtenis is 'prima' en verder niks. Training was prima, eten bij ouders was prima, op bezoek bij oma was prima, teamuitje was prima, ALV waarbij hij wisselde (hij zat in het bestuur dat aftrad die ALV) was prima, stage was prima, uit eten met oudklasgenootjes was prima, de film was prima.. je snapt mijn punt denk ik wel.
Heb er totaal geen problemen mee om niet overal diep op in te gaan, maar als ik vragen ga stellen komt er vaak dan wel een leuk verhaal uit. Dan denk ik wel eens: kan je dat niet gewoon een keer uit jezelf vertellen? Dat bedoel ik meer. Ik zal de laatste zijn om elke keer dat hij weg is geweest een verslag te vragen tot op de minuut nauwkeurig, en heb zelf ook helemaal niet de behoefte om dat te weten. Maar als hij teamuitje had en van te voren niet wist wat ze gingen doen en dan van 18-2.30 weg is en ik vraag de volgende dag of het leuk was en hij zegt ja prima, tja.. dan vind ik dat wel jammer. Terwijl als ik vervolgens vraag wat ze uiteindelijk hebben gedaan en of er nog leuke dingen zijn gebeurd, er wel een verhaal uit komt over iets grappigs wat iemand in een dronken bui had gedaan
. Dus hij heeft er kennelijk wel wat over te melden dan (want als dat niet zo is dan zegt hij dan ook dat er niks bijzonders was oid), maar doet dat alleen als ik er naar vraag.
Hopelijk maakt dat de context iets duidelijker. Verder is ie heel lief en heeft hij denk ik meer met mij te stellen qua gewoonten dan andersom haha.
Doe niet zo bot, er zijn genoeg stellen die zelfs over de 'stomme' dingen in het huishouden geen normaal gesprek kunnen voeren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat góed van je zeg. Dat doen wij thuis nou nooit, over dingen praten.. Je hebt het punt van dit topic kennelijk niet begrepen. DIt gaat niet over 'ergens mee zitten'. Dit gaat over normale aardse zaken, die vrij normaal zijn als je elke dag bij elkaar bent.
Als er een naakte vrouw door het huis loopt krijg jij de neiging om jezelf uit te hongeren omdat je jezelf te dik vindt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:42 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het zou bij mij bepaalde neigingen opwekken.
Bepaalde vrouwen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als er een naakte vrouw door het huis loopt krijg jij de neiging om jezelf uit te hongeren omdat je jezelf te dik vindt?
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Al 4 heule maanden. Tantoe lang dus.
hou maar op man, gewoon haar zin geven. Wordt je leven veel makkelijker van.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:23 schreef Kreator het volgende:
Ik begin wel. Uitermate tevreden over mijn relatie, maar er zijn altijd wel wat kleine dingetjes.
Mijn vriendin zet altijd de vuile vaat in de wasbak, vol met water 'om te weken'. De vaatwasser staat 32cm schuin naar onderen, maar daar staat het spul dan niet in. Elke keer als ik dus de wasbak wil gebruiken, dan moet ik eerst al die vieze gore troep uit de wasbak halen.
De vaatwasser kan overigens gewoon vieze borden/pannen schoonmaken, die hoef je niet voor te spoelen. Daar heb je tenslotte een vaatwasser voor. Aan de andere kant ben ik er wel blij mee, want als er 1 ding is waar mannen beter in zijn, dan is het wel het correct inpakken van een vaatwasser.
Als wij te lam zijn om te coken, dan willen we nog wel eens wat bestellen. Dit komt dan in van die warmhoudverpakkingen e.d. Dit 'mag' ik volgens haar niet in de vuilnisbak (60L) doen, omdat deze dan 'veel te snel volraakt'. Ik trek dan altijd het volgende gezicht:. maar dat wordt niet zo gewaardeerd denk ik.
Oh en tot slot: Ze wil niet naar 'stop, politie' (die met die ouwe filmpjes enzo) kijken, maar als ik even niet oplet dan staat wel de hele avond TLC aan. Wat een rampenzender is dat..
Groetjes,
K.
Dit is dan zo toepasselijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:47 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
hou maar op man, gewoon haar zin geven. Wordt je leven veel makkelijker van.
Voordat ik op je pohi klikte wist ik dat je een OUD-user moest zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:02 schreef -Spring het volgende:
En o ja, hij begint al met kauwen op een chipje voordat z'n mond helemaal dicht is.
omdat ik me erger aan gesmek?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voordat ik op je pohi klikte wist ik dat je een OUD-user moest zijn.
Alsof iets anders doen zin heeft.. ze hebben altijd gelijk ook al hebben ze geen gelijk.quote:
Toepasselijke FOK!naam heb jequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:35 schreef RunForrestRun het volgende:
En hij is langzaam. Ik ben op zaterdag al om 09:00 klaar om te gaan (boodschappen doen en hij wil per se mee, moet nog een cadeau kopen, huishouden, we krijgen 's middags visite) en meneer gaat rustig zes spelletjes fifa spelen. En dan moet hij nog eten, douchen, mooi maken..
goeie zinquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:23 schreef Chocovloek het volgende:
Mag je je ook aan jezelf ergeren? Ik baal echt een beetje van mijn eigen gebrek aan communicatieskills en ik voel me een stom verwend nest omdat ik stiekem eigenlijk gewoon verwacht dat mijn vriend mijn gedachten kan lezen en als een ware prins op 't witte paard mij nog eerder op mijn wenken bedient dan dat ik er überhaupt de kans voor heb gekregen om er over na te denken.
Shit ja in het Nederlands kan dat niet hequote:
Eensch! Met hoofdletter E. Als ik iets graag zou willen dan is het zender TLC kunnen verwijderen uit het zenderpakket!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:23 schreef Kreator het volgende:
Groetjes,
K.
Zolang SD maar ziet dat op, op is. Dan maakt die koopziekte misschien nait veul uut neequote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:38 schreef Anne het volgende:
Mijn vriend heeft een koopziekte, waar ik mij soms wel aan erger. Anderzijds hebben we geen gezamenlijke rekening, dus hij koopt maar een eind weg.
Mijn vriend ziet ook geen rommel of vuiligheid (of hij doet alsof).
Mijn vriend denkt dat hij de was altijd doet, maar het enige wat hij doet is het in de wasmachine en droger gooien. De rest mag ik (of de kaboutertjes) doen.
Als mijn vriend kookt, is daarna meestal de keuken een complete chaos. Ik ben meer van het tussendoor nog even wat opruimen en afwassen, maar dat krijg ik er bij hem niet in.
Zolang SD maar weet dat ik volgend jaar graag met hem op vakantie wilquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zolang SD maar ziet dat op, op is. Dan maakt die koopziekte misschien nait veul uut nee!
Je vriend is dan toch de kachel?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:56 schreef emmyemmy het volgende:
Ik heb het altijd ijskoud en mn vriend heel warm. Het kacheltje mag nooit aan
Dit is bij ons andersom. Ik ruim altijd op tijdens het koken. Dat scheelt. Je meot toch vaak wachten enzo.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:38 schreef Anne het volgende:
Als mijn vriend kookt, is daarna meestal de keuken een complete chaos. Ik ben meer van het tussendoor nog even wat opruimen en afwassen, maar dat krijg ik er bij hem niet in.
Neem een gezamenlijke spaarrekening. Doen wij ook. Daar gaan we van op vakantie, of kopen er nieuwe meubels van enzo.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Zolang SD maar weet dat ik volgend jaar graag met hem op vakantie wil.
Haha herkenbaar! Ik haal alleen wat ik nodig heb + wat lekkers voor wanneer ik onverwachts visite krijg. Nu we samen boodschappen doen: standaard 5 zakken chips in huis waarvan er momenteel 3 geopend zijn. Pfff.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voordat ik een vriendin had:
[ afbeelding ]
Sinds zij ook boodschappen doet:
[ afbeelding ]
Ach, ik word ook gecontroleerdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is bij ons andersom. Ik ruim altijd op tijdens het koken. Dat scheelt. Je meot toch vaak wachten enzo.
Anyway, mijn vriendin leest mee in dit topic, dus ik heb verder geen klachten!.
.
Dit is bij mij thuis precies andersom. Ik laat mijn kleding altijd slingeren (zij niet). Ik doe minder in huis en ik kook zeker niet gezonder (ik kook bv graag met veel echte boter. Groente is niet zo mijn ding). Zij haalt de groente.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:33 schreef Trankilo het volgende:
Sloddervos; moeten die kleren echt OVERAL liggen?
• Mag wel wat meer gedaan worden in huis -> initiatief nemen
• Koken mannen tegenwoordig gezonder dan vrouwen? Ik heb jongedames nog nooit verse groenten zien halen in de supermarkt of op de markt. -> moeite en tijd stoppen in een maaltijd.
Ha, dat doet mijn vriend ook altijd. Hij maakt ook vaak dingen gewoon niet op, dan gooit hij het weg terwijl er gewoon nog in zit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:33 schreef Trankilo het volgende:
• 2 dezelfde producten openen zonder eerst de ene op te maken
Zou ze jou dan niet juist moeten slopen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:22 schreef dick_laurent het volgende:
Dus ik moet t niet flikken om te sjansen met een andere chick want dan "sloopt ze die" zegt ze altijd![]()
Dat is nog niet genoeg.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je vriend is dan toch de kachel?
Damn, ik heb daar echt een hekel aan. Het is niet dat ik superzuinig ben of een vrek, maar het is gewoon zonde en niet praktisch.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ha, dat doet mijn vriend ook altijd. Hij maakt ook vaak dingen gewoon niet op, dan gooit hij het weg terwijl er gewoon nog in zit.
Hoezo niet? Mooie manier om haar geheugen een beetje te trainen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
1 keer gedaan, kon ze niet waarderen
Zulk tokkiegedrag gaat toch wat verder dan slechts een ergernisje lijkt me.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:22 schreef dick_laurent het volgende:
Ohja en ze is best wel jaloers/bezitterig aangelegd. Dus ik moet t niet flikken om te sjansen met een andere chick want dan "sloopt ze die" zegt ze altijd![]()
Het als verkapt compliment interpreteren is hilarisch.quote:Maar ik vind dat wel aandoenlijk. Betekent in mijn ogen dat ze mij absoluut niet kwijt wilt en al helemaal niet wilt delen met een ander. Dus ik erger me daar eigenlijk niet aan.
Sounds just like mequote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:38 schreef Anne het volgende:
Mijn vriend ziet ook geen rommel of vuiligheid (of hij doet alsof).
Mijn vriend denkt dat hij de was altijd doet, maar het enige wat hij doet is het in de wasmachine en droger gooien. De rest mag ik (of de kaboutertjes) doen.
Inderdaad… herkenbaar. De onzekerheid. Ik reageer dan met de vergrotende trap: "Je bent inderdaad hartstikke dik", "gelukkig hebben we geen hond, die zou zich doodblaffen". Meestal is het dan wel afgelopen. Als ze echt dik zou zijn, lag ze niet meer naast me en had ze (natuurlijk) eerst wel de nodige waarschuwingen gehoord.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:22 schreef dick_laurent het volgende:
Verder ehhm..... Ja ze kan soms onzeker zijn, en van die "wijvenbuien" hebben.
Zo van, ik ben lelijk, ik ben dik etc....
Gelukkig zijn die buien er ook zo nu en dan en zeker niet de hele tijd.
Ik vind dat ook wel leuk, maar dan ben ik ook wel een klootzak die dat ook juist een beetje opzoekt om zo de spanning er een beetje in te houden. Door en af en toe te laten zien dat je nog goed in de markt ligt, zal ze ook beter haar best doenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:22 schreef dick_laurent het volgende:
Ohja en ze is best wel jaloers/bezitterig aangelegd. Dus ik moet t niet flikken om te sjansen met een andere chick want dan "sloopt ze die" zegt ze altijd![]()
Maar ik vind dat wel aandoenlijk. Betekent in mijn ogen dat ze mij absoluut niet kwijt wilt en al helemaal niet wilt delen met een ander. Dus ik erger me daar eigenlijk niet aan.
Soms....en stofzuigen betekent om alles heen stofzuigen en vooral niets optillen, want waar iets staat kan tenslotte geen stof komen tochquote:
Lief, ben jij het?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:31 schreef StretchingKoala het volgende:
[..]
Soms....en stofzuigen betekent om alles heen stofzuigen en vooral niets optillen, want waar iets staat kan tenslotte geen stof komen toch
die is dan ook door een man ontwikkeld en die snapt dat alleen daar stof kan komenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Lief, ben jij het?
We hebben sinds kort een robotstofzuiger, maar die zuigt ook overal omheen![]()
.
Die ergernis heb ik sinds een maandje of 3 inderdaad ookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
Oh nee wacht... ergernis nummer 1: zakdoekjes in zijn zakken laten zitten!![]()
Ik zweer het, daar zou ik nog wel eens een moord over kunnen begaan.
Ja mij ook.... was ik er vergeten bij te vermeldenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou ze jou dan niet juist moeten slopen?
niks meer aan toe te voegenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:23 schreef Kreator het volgende:
Groetjes,
K.
och, de opgevouwen was op de grond gooien omdat je iets zoekt is ook zo futiel. Om daar nou over te beginnenquote:
Ja ach, de opgevouwen was in de kast leggen is ook zo jaren '80 he! Zo'n stapel met van iedereen wat in een wasmand is echt vele malen handiger!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
och, de opgevouwen was op de grond gooien omdat je iets zoekt is ook zo futiel. Om daar nou over te beginnen![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:25 schreef Klonk het volgende:
22 jaar samen en nog altijd gelukkig
Maar momenten als:
Ik: wil je ook koffie
Zij: nee, dank je nu niet
Ik ga dus 1 kopje koffie zetten want zij wil geen koffie
Ik: slurpppp, hmmm lekker koffie
Zij: eigenlijk lust ik ook wel een bakkie
Ik begrijp er niets van. Waarom nodig je je vriend de hele tijd uit om lekker te gaan zitten?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:53 schreef Probability het volgende:
Oh m'n ex:
Ja ga lekker zitten wat doe je allemaal
'Ja spullen achter mij opruimen nadat ik het gebruik'
Ga lekker zitten
'Natuurlijk, even de spullen terug in de koelkast zetten'
Kom lekker zitten laat alles staan
'als je zelf ontbijt maakt en zelf eens dingen doet of terug zet dan kan ik inderdaad lekker zitten ja, het ruimt zichzelf niet op'
Joh komt later wel
Al die vrouwen? Eén vrouw heeft het over handdoeken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:00 schreef Bimmer het volgende:
Lol al die vrouwen hier die zeiken over het huishouden van hun vriend... Of erger nog, dat ze spulletjes verkeerd neer liggen. Wat maakt het nou uit hoe een handdoek opgevouwen is? Als hij maar opgevouwen in de kast ligt zodat er nog andere dingen bij kunnen.
Kunnen ze ook niet uitleggen. "hoort gewoon zo"
Nou. Ik ben denk ik, vergeleken met wat ik hier lees, ontzettend opruimerig als man.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Al die vrouwen? Eén vrouw heeft het over handdoeken.
Mannen overdrijven altijd zo over het gedrag van vrouwen.
Nee dat vraagt hij steeds aan mijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik begrijp er niets van. Waarom nodig je je vriend de hele tijd uit om lekker te gaan zitten?
Mannen? Man. Ik zie er maar 1 overdrijven over het gedrag van vrouwen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:07 schreef Lienekien het volgende:
Mannen overdrijven altijd zo over het gedrag van vrouwen.
Wat kun je daar nou verkeerd aan doen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:26 schreef pl4kkie het volgende:
Ze vouwt mijn sokken en ondergoed verkeerd op.
Ik moet het toch zeggen. Wat een smerige gast is dat zeg. De teringquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef _Dizzy_ het volgende:
Ja leuk topic
Mijn vriend heeft er een handje van cola blikjes op zijn bureau te stapelen. Ik vertik het om ze op te ruimen, en hij blijkbaar ook, maand terug telde ik er 100, toen werd ik wel even pissig, maar nu alweer aan een nieuwe verzameling begonnen.
Ook "verstopt" hij bordjes achter de tv ofzo omdat hij ze niet naar de keuken wil brengen ( spelletje is belangrijker)
Dan ineens heb je geen bordjes meer in de kast, vraag je het aan hem krijg je de reactie " Geen idee"
Na wat gezocht te hebben vind ik me toch een stapel achter de tv.. nat tussen de bordjes in, schimmel erop... jeeee
En dat vaatwasser verhaal ken ik helemaal niet, hij runt die vaatwasser half leeg en laat de rest staan.
En wassen wil hij ook niet doen, hij draagt liever zijn onderbroeken binnenstebuiten dan dat hij een was aanzet. Zijn argument: " weet niet hoe dat werkt hoor"
Maar verder is het een toffe gast en hebben we het leuk samen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef _Dizzy_ het volgende:
En wassen wil hij ook niet doen, hij draagt liever zijn onderbroeken binnenstebuiten dan dat hij een was aanzet. Zijn argument: " weet niet hoe dat werkt hoor"
Zijn argument: " weet niet hoe dat werkt hoor"
Dit inderdaad. What. The. Fuck. Hij weet niet hoe dat werktquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik moet het toch zeggen. Wat een smerige gast is dat zeg. De tering
Je woont gewoon samen met een beest ofzoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef _Dizzy_ het volgende:
Ja leuk topic
Mijn vriend heeft er een handje van cola blikjes op zijn bureau te stapelen. Ik vertik het om ze op te ruimen, en hij blijkbaar ook, maand terug telde ik er 100, toen werd ik wel even pissig, maar nu alweer aan een nieuwe verzameling begonnen.
Ook "verstopt" hij bordjes achter de tv ofzo omdat hij ze niet naar de keuken wil brengen ( spelletje is belangrijker)
Dan ineens heb je geen bordjes meer in de kast, vraag je het aan hem krijg je de reactie " Geen idee"
Na wat gezocht te hebben vind ik me toch een stapel achter de tv.. nat tussen de bordjes in, schimmel erop... jeeee
En dat vaatwasser verhaal ken ik helemaal niet, hij runt die vaatwasser half leeg en laat de rest staan.
Mijn handdoeken moeten ook op een bepaalde manier gevouwen worden. Prima tochquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:39 schreef Modus het volgende:
Ga naar een psycholoog als je denkt dat er iets bestaat als 'verkeerd gevouwen handdoeken'. Serious issues. Bijna OCD.
Als het een 'moeten' is niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:07 schreef Probability het volgende:
[..]
Mijn handdoeken moeten ook op een bepaalde manier gevouwen worden. Prima toch
Ironie. Herken het.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mannen? Man. Ik zie er maar 1 overdrijven over het gedrag van vrouwen.
Herkenbaarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:18 schreef Klonk het volgende:
Owww, nog eentje uit 22 jaar gelukkig zijn
Samen 's avonds op de bank, ze zit een beetje stilletjes en vraagt is er iets, nee is niets, alleen wat moe. Na nog een paar keer vragen heb ik dan zoiets van prima, kan gebeuren.
Lig je in bed en wil je slapen, komt het hele verhaal eruit
Oneens, handdoeken op een goede manier vouwen zorgt dat je niet de hele stapel meetrekt als je er 1 vanaf pakt. dus maakt wel uitquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:39 schreef Modus het volgende:
Ga naar een psycholoog als je denkt dat er iets bestaat als 'verkeerd gevouwen handdoeken'. Serious issues. Bijna OCD.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:39 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Oneens, handdoeken op een goede manier vouwen zorgt dat je niet de hele stapel meetrekt als je er 1 vanaf pakt. dus maakt wel uit
Niet alleen dat. Als je handdoeken allemaal hetzelfde vouwt en je stapelt ze netjes op elkaar dan ziet dat wel zo netjes uit als ze met de gevouwen kant naar je toe liggen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:39 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Oneens, handdoeken op een goede manier vouwen zorgt dat je niet de hele stapel meetrekt als je er 1 vanaf pakt. dus maakt wel uit
Homo gespot.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Als je handdoeken allemaal hetzelfde vouwt en je stapelt ze netjes op elkaar dan ziet dat wel zo netjes uit als ze met de gevouwen kant naar je toe liggen.
Als huisman moet ik dan gewoon zeggen dat je het verkeerd doet, ik heb kant en klare stapeltjes voor de weekquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:39 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Uhuh. Ik denk dat je smoelwerk open valt als je mn vriendin zou zien, maar eej, whatever rings your bell manquote:
Niet als je partner elke dag een grote baddoek wil gebruiken om te douchen..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
Als huisman moet ik dan gewoon zeggen dat je het verkeerd doet, ik heb kant en klare stapeltjes voor de week
2 theedoeken, 2 kleine handdoeken badkamer en toilet, 2 douchehanddoeken
Probleem opgelost
Dan heb je een verspillende partnerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:46 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Niet als je partner elke dag een grote banddoek wil gebruiken om te douchen..
Hij recycled wel zijn shirtjes en onderbroekenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dan heb je een verspillende partner
Elke dag een schone handdoek
Zucht, mannen....quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:47 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Hij recycled wel zijn shirtjes en onderbroeken
Wow, zo ver ga ik niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
Als huisman moet ik dan gewoon zeggen dat je het verkeerd doet, ik heb kant en klare stapeltjes voor de week
2 theedoeken, 2 kleine handdoeken badkamer en toilet, 2 douchehanddoeken
Probleem opgelost
1 handdoek inderdaad, je droogt schoon water af toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wow, zo ver ga ik niet.maar wat ik daar uit op maak is dat jij 1 douche handdoek p.w.p.p. hebt? Dat kan bij mij dus niet. Ik neem elke dag een nieuwe handdoek. Die van de vorige dag leg ik op de grond voor de douche zo dat ik daarop kan gaan staan
Ja. En je huid. Ik neem elke dag een nieuwe handdoek. Mijn vriendin moest daar ook aan wennen maar doet dat inmiddels ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
1 handdoek inderdaad, je droogt schoon water af toch?
Is het zo'n gedrocht?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Uhuh. Ik denk dat je smoelwerk open valt als je mn vriendin zou zien, maar eej, whatever rings your bell man
Zou er gek van wordenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja. En je huid. Ik neem elke dag een nieuwe handdoek. Mijn vriendin moest daar ook aan wennen maar doet dat inmiddels ook.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mag ik? Ik beleef verder niks.
Ja man. 1.70, 51kg, lang pornoblond haar, mooi snoetje. Een enorm gedrocht inderdaadquote:
E-shinen met de looks van je vriendin. Mooi man.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja man. 1.70, 51kg, lang pornoblond haar, mooi snoetje. Een enorm gedrocht inderdaad![]()
pics or...quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja man. 1.70, 51kg, lang pornoblond haar, mooi snoetje. Een enorm gedrocht inderdaad![]()
dat herken ik wel, maar dan van mezelfquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:25 schreef Klonk het volgende:
22 jaar samen en nog altijd gelukkig
Maar momenten als:
Ik: wil je ook koffie
Zij: nee, dank je nu niet
Ik ga dus 1 kopje koffie zetten want zij wil geen koffie
Ik: slurpppp, hmmm lekker koffie
Zij: eigenlijk lust ik ook wel een bakkie
Ja man. Want wat ik net beschreef is echt iets wat ook totaal niet voorkomt, en daarmee dus absoluut niet mogelijkquote:
Was gelukkig maar 1 keer hoor, ik ben zo link geworden dat nu hij nu alles opstapeld in de wasbak, op zich al een hele verbetering.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik moet het toch zeggen. Wat een smerige gast is dat zeg. De tering
Jij valt dus wel op jong?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:03 schreef _Dizzy_ het volgende:
[..]
Was gelukkig maar 1 keer hoor, ik ben zo link geworden dat nu hij nu alles opstapeld in de wasbak, op zich al een hele verbetering.
Hij is 23, ik 28, kwam recht bij mama vandaan zeg maar, beetje bij beetje komt het wel goed. Hij is aan het leren dat ik niet zo gek ben als zijn moeder en dat ij toch echt voor zichzelf zou moeten zorgen.
Er zijn al hele grote verbeteringen, en het gaat steeds beter. Maar in het begin was ik er echt niet zeker van of ik dit ging volhouden. Zijn 6 jaar samen overgens, dus meeste van deze dingen gebeurde toen hij 18 a 19 was.
Alleen het gamen is nooit veranderd, liefst 24/7. Gelukkig heeft hij gewoon een baan dat het niet kan.
Lekker tochquote:
Ja, ik mis nog wat punten over mezelf.. waar blijven ze?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ach, ik word ook gecontroleerd!
Dat ik negatief over mijzelf moet praten?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, ik mis nog wat punten over mezelf.. waar blijven ze?
Dit geloof ik niet. Ze leest mee ofzo? Er zijn áltijd kleine dingen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:55 schreef JustTalkLove het volgende:
Over mijn partner heb ik niets aan te merken.
Nee, jij over mij. Waar irriteer je je aan.. vertelquote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:46 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat ik negatief over mijzelf moet praten?
Ik zou niet weten wat. Zeker zijn er soms kleine verschillen, maar die ergeren me niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:50 schreef Kreator het volgende:
Dit geloof ik niet. Ze leest mee ofzo? Er zijn áltijd kleine dingen.
Het irriteert me dat je je nergens aan ergert.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:00 schreef JustTalkLove het volgende:
Ik zou niet weten wat. Zeker zijn er soms kleine verschillen, maar die ergeren me niet.
En dit is een ergernis topic, is het niet ?
Ja echtquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:57 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
E-shinen met de looks van je vriendin. Mooi man.
Ja leuk topic
Oftewel, eigenlijk ruimt ie gewoon geen flikker op? Ik zou dat niet kunnen hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:06 schreef Renesite het volgende:
Ik irriteer me aan het feit dat ik eigenlijk niets goed doe!
Ik erger mij aan het feit dat de badkamer een grote oceaan is na het douchen, het niet even drooggemaakt is. Picture this: 's avonds nog even naar de wc op sokken de badkamer in. Sop sop sop![]()
![]()
De kat aaien en lief doen nadat ik hem net heb verteld NIET aan de stoelen te krabben!!!
Mij altijd een autist noemen terwijl potverwijt ketel
!
De eettafel is zijn domein met keuken. Stapeltje boeken, laptop met kabel zweeft tussen eettafel en keuken. Constant overheen stappen. Keukenweegschaal moet op aanrecht blijven staan en NIET in de kast. De rest wel trouwens![]()
!
Koken: hele aanrecht een bende. Potjes bakjes vergiet maatbeker. En dan mag ik als man des huize de vaatwasser weer proberen in te pakken.
It.
Wont
Fit!!!!!
Haha, als er een iemand is die opruimt bent ik het wel. Daarnaast klopt het nog niet eens wat ie zegt, tijdens het koken gooi ik alles direct in de vaatwasser als ik het niet meer nodig heb!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:12 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oftewel, eigenlijk ruimt ie gewoon geen flikker op? Ik zou dat niet kunnen hoor
Ben je bang voor beetjes?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Als zij gekookt heeft liggen er altijd, altijd, hele stukken groente op de grond in de keuken en die ruimt zij nooit op.
Als ik het niet opruim ligt het er dagen en zit het huis vol beetjes.
Bullshit.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:06 schreef Renesite het volgende:
Ik irriteer me aan het feit dat ik eigenlijk niets goed doe!
True.quote:Ik erger mij aan het feit dat de badkamer een grote oceaan is na het douchen, het niet even drooggemaakt is. Picture this: 's avonds nog even naar de wc op sokken de badkamer in. Sop sop sop![]()
![]()
True.quote:De kat aaien en lief doen nadat ik hem net heb verteld NIET aan de stoelen te krabben!!!
True.quote:Mij altijd een autist noemen
Bullshit.quote:terwijl potverwijt ketel
!
Jij ligt altijd met je reet op de bank, dus ik snap het probleem niet.quote:De eettafel is zijn domein met keuken. Stapeltje boeken, laptop met kabel zweeft tussen eettafel en keuken. Constant overheen stappen.
True.quote:Keukenweegschaal moet op aanrecht blijven staan en NIET in de kast. De rest wel trouwens![]()
!
Bullshit. Je moet de vaatwasser altijd herschikken, dat is wat anders.quote:Koken: hele aanrecht een bende. Potjes bakjes vergiet maatbeker. En dan mag ik als man des huize de vaatwasser weer proberen in te pakken.
Oeps, beestjes bedoelde ik maar mijn telefoon verbeterde mij verkeerd, dat doet mijn vriendin dus ookal.quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Als zij gekookt heeft liggen er altijd, altijd, hele stukken groente op de grond in de keuken en die ruimt zij nooit op.
Hele stukken groente op de keukenvloer die ze gewoon dagen laat liggen? Zo van what the fuck do I care en vrolijk dr overheen stappen? Seriously, want zijn er toch ranzige lui, ongelofelijkquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:20 schreef WammesWaggel het volgende:
Ja, zij zegt het zelf niet te zienquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:30 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
[..]
Hele stukken groente op de keukenvloer die ze gewoon dagen laat liggen? Zo van what the fuck do I care en vrolijk dr overheen stappen? Seriously, want zijn er toch ranzige lui, ongelofelijk
ja. Gebruik wat minder rommel danquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Bullshit.
[..]
True.
[..]
True.
[..]
True.
[..]
Bullshit.
[..]
Jij ligt altijd met je reet op de bank, dus ik snap het probleem niet.
[..]
True.
[..]
Bullshit. Je moet de vaatwasser altijd herschikken, dat is wat anders.
Selectieve blindheidquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, zij zegt het zelf niet te zien
Maar als het om andere zaken gaat mankeert er niks aan haar ogen.
Ja, niet WILLEN zien ja. Wat ik me bij sommige dingen nog wel kan voorstellen maar als het gaat om hygiëne dan snap ik dat dus echt nietquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:32 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ja, zij zegt het zelf niet te zien
Maar als het om andere zaken gaat mankeert er niks aan haar ogen.
Tell me about it! Op andere punten zoals het wassen van zichzelf en kleding is zij juist wel properquote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:01 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, niet WILLEN zien ja. Wat ik me bij sommige dingen nog wel kan voorstellen maar als het gaat om hygiëne dan snap ik dat dus echt niet
mmo's zijn natuurlijk wel iets heel anders dan lekker kutten in Mario ofzoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:24 schreef Aloria het volgende:
Mijn vorige relatie heb ik de fout gemaakt dat het mij ook geen ene reed meer kon schelen hoe het huis eruit zag. Maarja relatie liep toen ook al niet echt meer.
Ik heb nu een vriend die erg netjes is. Ik ben chaotisch maar ik merk dat het zooo veel fijner is met een vriend die dus wel alles achter zijn kont opruimt. Ik ben er ook veel netter door geworden omdat het bijna geen moeite kost.
Hij is alleen wel overbezorgd als ik mij niet helemaal lekker voel. Maar dat vind ik super lief !
Oh en mijn ogen zijn geopend ik wil geen vriend meer die gamed ook ikzelf ben gestopt! Gamen was leuk maar dat hoofdstuk laat ik echt achter mij. dat heeft meer kapot gemaakt dan mij lief was...
Facebook spelletje kan nog maar echt dat mmorpg games... niet weer !
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:24 schreef Aloria het volgende:
Facebook spelletje kan nog maar echt dat mmorpg games... niet weer !
Haha, het is meer de tijd die ik bedoel. Als al je vrije tijd naar de computer gaat ... Nee niet weer.quote:
Nee maar ik bedoel hardcore gamen. Jij zit neem ik niet aan 8 uren per dag achter dat ding. Je doet ook nog wel huishoudelijke klussen en je wil vast wel met je vrouw/vriendin mee te winkele of een dag weg. Mijn ex niet die wilde niks en ik voelde mij hierdoor zo rot dat ik mij ook ging verschuilen achter de computer.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:36 schreef Klonk het volgende:
[..]
mmo's zijn natuurlijk wel iets heel anders dan lekker kutten in Mario ofzo
Game al 33 jaar en het heeft me nog nooit problemen bezorgd
Jullie zijn wel aardig voor elkaar, of niet? Godsamme zegquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Bullshit.
[..]
True.
[..]
True.
[..]
True.
[..]
Bullshit.
[..]
[..]
True.
[..]
Nu nog, je zit weer op Fok!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:25 schreef Aloria het volgende:
Mijn ex niet die wilde niks en ik voelde mij hierdoor zo rot dat ik mij ook ging verschuilen achter de computer.
Vond d'r in bed wel beetje tegenvallenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:56 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Huh?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:46 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Niet als je partner elke dag een grote baddoek wil gebruiken om te douchen..
Laat staan dus de 4 die ik per week gebruik, en dan nog 4 theedoeken, 4 aanrechtdweiltjes, 4 keukenhanddoeken, beddengoed, washandjes... pfff
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:53 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Vond d'r in bed wel beetje tegenvallen
Die van mij zit anders behoorlijk echt tv te kijken nuquote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:22 schreef Leonos het volgende:
Al die mensen met de verzonnen vriendinnen
Ook naar TLC? De mijne wel, dus Fok ik maar watquote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Die van mij zit anders behoorlijk echt tv te kijken nu
Ik zat net te denken... is het nou gespeeld of niet?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Jullie zijn wel aardig voor elkaar, of niet? Godsamme zeg.
Tweede post van je waarvan ik denk "Mmmkkkkaay, gezellige relatie!".
Geen ideequote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:38 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Ook naar TLC? De mijne wel, dus Fok ik maar wat
dis gon be gudquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:28 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Bullshit.
[..]
True.
[..]
True.
[..]
True.
[..]
Bullshit.
[..]
[..]
True.
[..]
Ik vermoed vaatdoekjes.quote:
Mijn vrouw doet af en toe vreemde dingen, maar gelukkig heeft ze me nog niet gedwongen om samen naar Twilight te kijken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:17 schreef Aloria het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft samen met mij twilight gekeken. Tranen stonden in mijn ogen. Klinkt misschien stom maar deze kleine dingen miste ik in de laatste jaren van mijn vorige relatie...
Niks aan de hand hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Héél gezellig!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Haha, maak het nog even ergerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niks aan de hand hoor! We kunnen elkaar goed aan en kennen elkaar goed genoeg, interpretatie. Waarom moeten we altijd lief en kroelie tegen elkaar
!
Ik kwam vanavond thuis, hij boos kijken. En daarna hebben we erom gelachen en heb ik gevraagd "wat eten we" en heb ik hem gecomplimenteerd met de opgeruimde keuken
"Er was niets...Trusten!"quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:18 schreef Klonk het volgende:
Owww, nog eentje uit 22 jaar gelukkig zijn
Samen 's avonds op de bank, ze zit een beetje stilletjes en vraagt is er iets, nee is niets, alleen wat moe. Na nog een paar keer vragen heb ik dan zoiets van prima, kan gebeuren.
Lig je in bed en wil je slapen, komt het hele verhaal eruit
O, ben jij dat!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:59 schreef Renesite het volgende:
Maar ik heb het nummer van de kindertelefoon onder mijn sneltoets
Foei!quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Als je handdoeken allemaal hetzelfde vouwt en je stapelt ze netjes op elkaar dan ziet dat wel zo netjes uit als ze met de gevouwen kant naar je toe liggen.
Dan gaat je handdoek toch ruiken op dat 3? (Zo vaak nat geweest, bacterien etc)quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
1 handdoek inderdaad, je droogt schoon water af toch?
voor het staan gedeelte heb ik een douchematje
nee, eigenlijk geen last van, goed luchten en drogen doen schijnbaar wonderenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 02:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Dan gaat je handdoek toch ruiken op dat 3? (Zo vaak nat geweest, bacterien etc)
Ja dit. Je kunt me echt niet wijsmaken dateen handdoek die je een week lang gebruikt naarmate de tijd vordert nog vrijwel net zo fris is als toen ie net uit de droger kwam.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 02:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Nee dat maak ik je ook niet wijsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja dit. Je kunt me echt niet wijsmaken dateen handdoek die je een week lang gebruikt naarmate de tijd vordert nog vrijwel net zo fris is als toen ie net uit de droger kwam.
Ik denk ook dat dat langer is dan gemiddeld ja. Ik zie ook eigenlijk geen reden om zo vaak dezelfde handdoek te gebruiken? Je hebt toch een wasmachine?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
Nee dat maak ik je ook niet wijs
Zit er trouwens naast, was vergeten dat ik vaker een tussendoorwasje doe en daar handdoeken in meeneem, dus het meestal een dag of 5
Maar goed dat is nog langer als gemiddeld heb ik het gevoel
Mwoah, Oma is er ook dik 100 mee gewordenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat langer is dan gemiddeld ja. Ik zie ook eigenlijk geen reden om zo vaak dezelfde handdoek te gebruiken? Je hebt toch een wasmachine?
Nee niet erg in de zin van dat je het zou moeten veranderen hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
Mwoah, Oma is er ook dik 100 mee geworden
En ja ik heb een wasmachine gelukkig wel
Maar ik vraag me af waarom jullie het zo erg vinden, zit me hier te verdedigen voor iets wat in de hotelwereld bijvoorbeeld ook steeds normaler is
Vind het wel best eigenlijk
Nee hoor, als je hem gewoon luchtig laat drogen op een rekje gebeurt er niets.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 02:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Niet DOOR de reet, alleen OP de reet. Daartussen afdrogen met een stukje toiletpapier of zoquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Sowieso, een handdoek die je door je reet gehaald hebt een dag later weer voor o.a. je gezicht gebruiken
Hahaha ik had dat dus met mijn ex. Op de een of andere manier triggerde die iets in mij waardoor ik altijd een lompe aap moest zijn. Altijd pesten, of een vinger ergens in dr nek duwen als ze even niet keek...van die kutgeintjes.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn vriend is heel lomp
Hij moet me minstens één keer pijn doen als we elkaar zien.
Of het nou lief bedoeld is of gewoon per ongeluk. Bijvoorbeeld me optillen dat ik met mijn hoofd tegen iets knalt. Ben er ondertussen aan gewend, maar als ik een slecht dag heb, word ik daardoor toch wel geïrriteerd.
Had ze jou gedumpt?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hahaha ik had dat dus met mijn ex. Op de een of andere manier triggerde die iets in mij waardoor ik altijd een lompe aap moest zijn. Altijd pesten, of een vinger ergens in dr nek duwen als ze even niet keek...van die kutgeintjes.
Geen wonder dat de relatie uiteindelijk niet stand heeft gehouden
Jep. Is uiteindelijk het beste geweest wat me maar had kunnen overkomen (al heb ik destijds een periode gehad waarin ik dat uiteraard niet in wilde zienquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Had ze jou gedumpt?
Gelukkig doet mijn vriend het niet express, hij is gewoon lomp, doet genoeg andere mensen ook pijn
Ohja die herken ik ook. Daarom stofzuig ik standaard altijd. Zij doet vervolgens altijd de vaat. Want daar heb ik een grotere hekel aan dan stofzuigen, en zij vindt de vaat dus weer minder erg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:33 schreef Metalfreak het volgende:
Topic der herkenbaarheid
- Ze kan niet stofzuigen, echt, als ik haar met de stofzuiger bezig zie, wil ik haar dat ding uit de handen trekken omdat het compleet nutteloos is wat ze daarmee doet
Daar schijn ik ook last van te hebben maar aan de andere kant weet hij het soms óók niet meer als ik hém ergens op wijs.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:03 schreef Scorpie het volgende:
Mijn vrouw kan in een discussie de dingen die ze 5 minuten ervoor gezegd heeft niet meer herinneren. Probeer dan maar eens een ruzie uit te praten.
Ik: "Ja maar jij zei dat"
V: "Dat heb ik helemaal niet gezegd!"
Ik: "Jawel"
V: "Echt niet!"
Ik:lama.
Doet mijn man ook. Hij stoeit gewoon te wild met me.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn vriend is heel lomp
Of het nou lief bedoeld is of gewoon per ongeluk. Bijvoorbeeld me optillen dat ik met mijn hoofd tegen iets knalt. Ben er ondertussen aan gewend, maar als ik een slecht dag heb, word ik daardoor toch wel geïrriteerd.
Oprechte vraag: hoe hou je het met 'm uitquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar schijn ik ook last van te hebben maar aan de andere kant weet hij het soms óók niet meer als ik hém ergens op wijs.![]()
Voor de rest:
- man wilt altijd overal een verklaring voor. "Waarom doe ik dit zus, waarom is dit zo. Hoe komt het dat dáár een kras zit (bijvoorbeeld op de tafel), wanneer is dat gebeurt, dat zal jij wel weer gedaan hebben.We hebben een nieuwbouwwoning dus alles wat beschadigt is door ons (mij dus) gedaan. Dus ik krijg altijd op mijn lazer zo'n beetje.
- man wilt altijd koud water uit de koelkast. Dus flessen water worden steeds gevuld en gekoeld.
En wie mag die flessen altijd vullen en rondslingerende flessen verzamelen? Ik.![]()
- als hij slaapt moet ik (en ons zoontje) muisstil zijn want stel je voor dat hij na 10 uren slapen al wakker wordt en als hij toch van iets door ons wakker wordt, is hij boos.![]()
Maar als ik slaap, maakt hij mij bewust wakker door ineens tegen mij te praten of YouTube filmpjes naast mij te gaan kijken.
- de vaat aan mij overlaten.
- het niet leuk vinden als ik druk ga opruimen/schoonmaken/douchen terwijl we ook even samen tijd kunnen doorbrengen maar als het een bende is, dan daar wél over mopperen.
Samengevat: een man vol tegenstrijdigheden. Het kán niet goed.
Wil je een eerlijk antwoord of een veilig antwoord?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oprechte vraag: hoe hou je het met 'm uit![]()
![]()
Bij mij drogen ze niet zo snel en gaan ze muffig ruikenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, als je hem gewoon luchtig laat drogen op een rekje gebeurt er niets.
Je bent toch al schoon als je je afdroogt?
Alleen in een hoekje verfrommelde natte handdoeken gaan stinken.
Ik was ze eigenlijk alleen maar omdat ze dan zo lekker naar wasmiddel ruiken
Ze gaan toch ook niet muffig ruiken als ze uit de wasmachine komen en aan een droogrek drogen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:18 schreef Probability het volgende:
[..]
Bij mij drogen ze niet zo snel en gaan ze muffig ruiken
Doe beide varianten eensquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk antwoord of een veilig antwoord?
Herkenbaar, ben zelf niet eens 1.60quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doet mijn man ook. Hij stoeit gewoon te wild met me.Ben maar een teer poppetje.
En altijd lelijk bijten en prikken met z'n vinger en grijpen onverwachts. Wordt er doodmoe van. Maar ik ben misschien gewoon een saaie trut.
Klinkt niet heel leukquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk antwoord of een veilig antwoord?
Nope dan niet nee!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze gaan toch ook niet muffig ruiken als ze uit de wasmachine komen en aan een droogrek drogen?
Hij heeft je goed afgerichtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar schijn ik ook last van te hebben maar aan de andere kant weet hij het soms óók niet meer als ik hém ergens op wijs.![]()
Voor de rest:
- man wilt altijd overal een verklaring voor. "Waarom doe ik dit zus, waarom is dit zo. Hoe komt het dat dáár een kras zit (bijvoorbeeld op de tafel), wanneer is dat gebeurt, dat zal jij wel weer gedaan hebben.We hebben een nieuwbouwwoning dus alles wat beschadigt is door ons (mij dus) gedaan. Dus ik krijg altijd op mijn lazer zo'n beetje.
- man wilt altijd koud water uit de koelkast. Dus flessen water worden steeds gevuld en gekoeld.
En wie mag die flessen altijd vullen en rondslingerende flessen verzamelen? Ik.![]()
- als hij slaapt moet ik (en ons zoontje) muisstil zijn want stel je voor dat hij na 10 uren slapen al wakker wordt en als hij toch van iets door ons wakker wordt, is hij boos.![]()
Maar als ik slaap, maakt hij mij bewust wakker door ineens tegen mij te praten of YouTube filmpjes naast mij te gaan kijken.
- de vaat aan mij overlaten.
- het niet leuk vinden als ik druk ga opruimen/schoonmaken/douchen terwijl we ook even samen tijd kunnen doorbrengen maar als het een bende is, dan daar wél over mopperen.
Samengevat: een man vol tegenstrijdigheden. Het kán niet goed.
Dit is herkenbaar voor mij. Ik stoot haar hoofd tegen dingen aan enzo. Doe het niet expres en het gaat nooit heel hard, maar tochquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn vriend is heel lomp
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |