och, de opgevouwen was op de grond gooien omdat je iets zoekt is ook zo futiel. Om daar nou over te beginnenquote:
Ja ach, de opgevouwen was in de kast leggen is ook zo jaren '80 he! Zo'n stapel met van iedereen wat in een wasmand is echt vele malen handiger!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
och, de opgevouwen was op de grond gooien omdat je iets zoekt is ook zo futiel. Om daar nou over te beginnen![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:25 schreef Klonk het volgende:
22 jaar samen en nog altijd gelukkig
Maar momenten als:
Ik: wil je ook koffie
Zij: nee, dank je nu niet
Ik ga dus 1 kopje koffie zetten want zij wil geen koffie
Ik: slurpppp, hmmm lekker koffie
Zij: eigenlijk lust ik ook wel een bakkie
Ik begrijp er niets van. Waarom nodig je je vriend de hele tijd uit om lekker te gaan zitten?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:53 schreef Probability het volgende:
Oh m'n ex:
Ja ga lekker zitten wat doe je allemaal
'Ja spullen achter mij opruimen nadat ik het gebruik'
Ga lekker zitten
'Natuurlijk, even de spullen terug in de koelkast zetten'
Kom lekker zitten laat alles staan
'als je zelf ontbijt maakt en zelf eens dingen doet of terug zet dan kan ik inderdaad lekker zitten ja, het ruimt zichzelf niet op'
Joh komt later wel
Al die vrouwen? Eén vrouw heeft het over handdoeken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:00 schreef Bimmer het volgende:
Lol al die vrouwen hier die zeiken over het huishouden van hun vriend... Of erger nog, dat ze spulletjes verkeerd neer liggen. Wat maakt het nou uit hoe een handdoek opgevouwen is? Als hij maar opgevouwen in de kast ligt zodat er nog andere dingen bij kunnen.
Kunnen ze ook niet uitleggen. "hoort gewoon zo"
Nou. Ik ben denk ik, vergeleken met wat ik hier lees, ontzettend opruimerig als man.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Al die vrouwen? Eén vrouw heeft het over handdoeken.
Mannen overdrijven altijd zo over het gedrag van vrouwen.
Nee dat vraagt hij steeds aan mijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik begrijp er niets van. Waarom nodig je je vriend de hele tijd uit om lekker te gaan zitten?
Mannen? Man. Ik zie er maar 1 overdrijven over het gedrag van vrouwen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:07 schreef Lienekien het volgende:
Mannen overdrijven altijd zo over het gedrag van vrouwen.
Wat kun je daar nou verkeerd aan doen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:26 schreef pl4kkie het volgende:
Ze vouwt mijn sokken en ondergoed verkeerd op.
Ik moet het toch zeggen. Wat een smerige gast is dat zeg. De teringquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef _Dizzy_ het volgende:
Ja leuk topic
Mijn vriend heeft er een handje van cola blikjes op zijn bureau te stapelen. Ik vertik het om ze op te ruimen, en hij blijkbaar ook, maand terug telde ik er 100, toen werd ik wel even pissig, maar nu alweer aan een nieuwe verzameling begonnen.
Ook "verstopt" hij bordjes achter de tv ofzo omdat hij ze niet naar de keuken wil brengen ( spelletje is belangrijker)
Dan ineens heb je geen bordjes meer in de kast, vraag je het aan hem krijg je de reactie " Geen idee"
Na wat gezocht te hebben vind ik me toch een stapel achter de tv.. nat tussen de bordjes in, schimmel erop... jeeee
En dat vaatwasser verhaal ken ik helemaal niet, hij runt die vaatwasser half leeg en laat de rest staan.
En wassen wil hij ook niet doen, hij draagt liever zijn onderbroeken binnenstebuiten dan dat hij een was aanzet. Zijn argument: " weet niet hoe dat werkt hoor"
Maar verder is het een toffe gast en hebben we het leuk samen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef _Dizzy_ het volgende:
En wassen wil hij ook niet doen, hij draagt liever zijn onderbroeken binnenstebuiten dan dat hij een was aanzet. Zijn argument: " weet niet hoe dat werkt hoor"
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef _Dizzy_ het volgende:
Zijn argument: " weet niet hoe dat werkt hoor"
Dit inderdaad. What. The. Fuck. Hij weet niet hoe dat werktquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik moet het toch zeggen. Wat een smerige gast is dat zeg. De tering
Je woont gewoon samen met een beest ofzoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef _Dizzy_ het volgende:
Ja leuk topic
Mijn vriend heeft er een handje van cola blikjes op zijn bureau te stapelen. Ik vertik het om ze op te ruimen, en hij blijkbaar ook, maand terug telde ik er 100, toen werd ik wel even pissig, maar nu alweer aan een nieuwe verzameling begonnen.
Ook "verstopt" hij bordjes achter de tv ofzo omdat hij ze niet naar de keuken wil brengen ( spelletje is belangrijker)
Dan ineens heb je geen bordjes meer in de kast, vraag je het aan hem krijg je de reactie " Geen idee"
Na wat gezocht te hebben vind ik me toch een stapel achter de tv.. nat tussen de bordjes in, schimmel erop... jeeee
En dat vaatwasser verhaal ken ik helemaal niet, hij runt die vaatwasser half leeg en laat de rest staan.
Maar verder is het een toffe gast en hebben we het leuk samen.
Mijn handdoeken moeten ook op een bepaalde manier gevouwen worden. Prima tochquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:39 schreef Modus het volgende:
Ga naar een psycholoog als je denkt dat er iets bestaat als 'verkeerd gevouwen handdoeken'. Serious issues. Bijna OCD.
Als het een 'moeten' is niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:07 schreef Probability het volgende:
[..]
Mijn handdoeken moeten ook op een bepaalde manier gevouwen worden. Prima toch
Ironie. Herken het.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mannen? Man. Ik zie er maar 1 overdrijven over het gedrag van vrouwen.
Herkenbaarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:18 schreef Klonk het volgende:
Owww, nog eentje uit 22 jaar gelukkig zijn
Samen 's avonds op de bank, ze zit een beetje stilletjes en vraagt is er iets, nee is niets, alleen wat moe. Na nog een paar keer vragen heb ik dan zoiets van prima, kan gebeuren.
Lig je in bed en wil je slapen, komt het hele verhaal eruit
Oneens, handdoeken op een goede manier vouwen zorgt dat je niet de hele stapel meetrekt als je er 1 vanaf pakt. dus maakt wel uitquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:39 schreef Modus het volgende:
Ga naar een psycholoog als je denkt dat er iets bestaat als 'verkeerd gevouwen handdoeken'. Serious issues. Bijna OCD.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:39 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Oneens, handdoeken op een goede manier vouwen zorgt dat je niet de hele stapel meetrekt als je er 1 vanaf pakt. dus maakt wel uit
Niet alleen dat. Als je handdoeken allemaal hetzelfde vouwt en je stapelt ze netjes op elkaar dan ziet dat wel zo netjes uit als ze met de gevouwen kant naar je toe liggen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:39 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Oneens, handdoeken op een goede manier vouwen zorgt dat je niet de hele stapel meetrekt als je er 1 vanaf pakt. dus maakt wel uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |