abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 oktober 2014 @ 11:27:56 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145846495
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 11:19 schreef stinkie het volgende:

[..]

niks meer aan toe te voegen ;(
:D Ik las de OP vanmorgen en deed een beetje :@ door de herkenning.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 11:39:38 #152
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_145846784
quote:
12s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 11:21 schreef Anne het volgende:

[..]

Dat was het :o ?
och, de opgevouwen was op de grond gooien omdat je iets zoekt is ook zo futiel. Om daar nou over te beginnen :@ ;(
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 23 oktober 2014 @ 11:44:53 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145846925
quote:
18s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 11:39 schreef stinkie het volgende:

[..]

och, de opgevouwen was op de grond gooien omdat je iets zoekt is ook zo futiel. Om daar nou over te beginnen :@ ;(
Ja ach, de opgevouwen was in de kast leggen is ook zo jaren '80 he! Zo'n stapel met van iedereen wat in een wasmand is echt vele malen handiger! :Y :D

Yeahyeah, we'll get a room! :@
Nee echt, voor de mensen die zich zorgen maken, we communiceren hier ook thuis wel gewoon over hoor! Alleen komen we geen steek verder. ;)
pi_145847081
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 11:25 schreef Klonk het volgende:
22 jaar samen en nog altijd gelukkig :Y

Maar momenten als:

Ik: wil je ook koffie
Zij: nee, dank je nu niet

Ik ga dus 1 kopje koffie zetten want zij wil geen koffie

Ik: slurpppp, hmmm lekker koffie
Zij: eigenlijk lust ik ook wel een bakkie

8)7
Herkenbaar :@
Worry is a misuse of imagination
pi_145847155
Oh m'n ex:

Hij: Ja ga lekker zitten wat doe je allemaal
Ik: 'Ja spullen achter mij opruimen nadat ik het gebruik'
Hij: Ga lekker zitten

Ik: 'Natuurlijk, even de spullen terug in de koelkast zetten'
Hij: Kom lekker zitten laat alles staan

Ik: 'als je zelf ontbijt maakt en zelf eens dingen doet of terug zet dan kan ik inderdaad lekker zitten ja, het ruimt zichzelf niet op :')'

Hij: Joh komt later wel

Ja heel fijn mag ik alles zelf, alleen, 's avonds nog opruimen/in de koelkast zetten. Nee bedankt.

Hij was hier laatst weer en precies het zelfde :') wel zo fijn om als je een klein huis hebt de spullen niet overal neer te gooien en gewoon alles terug zet.

[ Bericht 10% gewijzigd door Probability op 23-10-2014 12:36:23 ]
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 oktober 2014 @ 11:59:09 #156
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_145847294
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 11:53 schreef Probability het volgende:
Oh m'n ex:
Ja ga lekker zitten wat doe je allemaal
'Ja spullen achter mij opruimen nadat ik het gebruik'
Ga lekker zitten
'Natuurlijk, even de spullen terug in de koelkast zetten'
Kom lekker zitten laat alles staan
'als je zelf ontbijt maakt en zelf eens dingen doet of terug zet dan kan ik inderdaad lekker zitten ja, het ruimt zichzelf niet op :')'
Joh komt later wel

Ik begrijp er niets van. Waarom nodig je je vriend de hele tijd uit om lekker te gaan zitten?
pi_145847346
Lol al die vrouwen hier die zeiken over het huishouden van hun vriend... Of erger nog, dat ze spulletjes verkeerd neer liggen. Wat maakt het nou uit hoe een handdoek opgevouwen is? Als hij maar opgevouwen in de kast ligt zodat er nog andere dingen bij kunnen.

Kunnen ze ook niet uitleggen. "hoort gewoon zo" :')
  donderdag 23 oktober 2014 @ 12:07:29 #158
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145847520
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 12:00 schreef Bimmer het volgende:
Lol al die vrouwen hier die zeiken over het huishouden van hun vriend... Of erger nog, dat ze spulletjes verkeerd neer liggen. Wat maakt het nou uit hoe een handdoek opgevouwen is? Als hij maar opgevouwen in de kast ligt zodat er nog andere dingen bij kunnen.

Kunnen ze ook niet uitleggen. "hoort gewoon zo" :')
Al die vrouwen? Eén vrouw heeft het over handdoeken.

Mannen overdrijven altijd zo over het gedrag van vrouwen.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator donderdag 23 oktober 2014 @ 12:22:21 #159
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_145847915
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 12:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Al die vrouwen? Eén vrouw heeft het over handdoeken.

Nou. Ik ben denk ik, vergeleken met wat ik hier lees, ontzettend opruimerig als man. :D en dan te bedenken dat als je t mn moeder zou vragen, die je voor gek zou verklaren omdat ze dat totaalnniet vindt. Maar goed, bij haar thuis is t werkelijk net een museum, zo netjes en opgeruimd en schoon als t daar is.

Maar ik heb nu bv 3 dagen thuis niet gestofzuigd. Das op zich nog niet zo erg maar er rennen wel de hele dag 2 kleine hondjes rond, en die haren kunnen dus echt niet. Mijn vriendin stoort zich er totaal niet aan maar ik dus des te meer dus vnv wordt er stof gezogen. Of ik dat nu doe of zij maar ik vermoed dat ik t ben terwijl zij staat te koken.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_145848015
Als m'n vriendin het heeft over haar vriendinnen is het altijd "die ene vriendin"
Uhh welke vriendin? Dat vindt ik onwijs irritant. Alsof ik kan ruiken over wie ze het heeft.

Ze laat altijd de wc deur openstaan. Die moet ten alle tijde dicht. Is een tik van het ouderlijk huis. Daar tochte de wc onwijs.

Overal laat ze petflessen slingeren. Onder het bed, naast de bank. Op de tafel ect. Ook zo hatelijk.

Ze vouwt mijn sokken en ondergoed verkeerd op.

Zo dat zijn mijn irritaties :p
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_145848247
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 11:59 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik begrijp er niets van. Waarom nodig je je vriend de hele tijd uit om lekker te gaan zitten?
Nee dat vraagt hij steeds aan mij
pi_145848352
Ga naar een psycholoog als je denkt dat er iets bestaat als 'verkeerd gevouwen handdoeken'. Serious issues. Bijna OCD.
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 oktober 2014 @ 12:39:44 #163
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_145848373
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 12:07 schreef Lienekien het volgende:

Mannen? Man. Ik zie er maar 1 overdrijven over het gedrag van vrouwen.
pi_145848539
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 12:26 schreef pl4kkie het volgende:
Ze vouwt mijn sokken en ondergoed verkeerd op.
Wat kun je daar nou verkeerd aan doen?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 23 oktober 2014 @ 12:52:04 #165
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_145848736
Ja leuk topic :D

Mijn vriend heeft er een handje van cola blikjes op zijn bureau te stapelen. Ik vertik het om ze op te ruimen, en hij blijkbaar ook, maand terug telde ik er 100, toen werd ik wel even pissig, maar nu alweer aan een nieuwe verzameling begonnen.

Ook "verstopt" hij bordjes achter de tv ofzo omdat hij ze niet naar de keuken wil brengen ( spelletje is belangrijker)
Dan ineens heb je geen bordjes meer in de kast, vraag je het aan hem krijg je de reactie " Geen idee"
Na wat gezocht te hebben vind ik me toch een stapel achter de tv.. nat tussen de bordjes in, schimmel erop... jeeee

En dat vaatwasser verhaal ken ik helemaal niet, hij runt die vaatwasser half leeg en laat de rest staan.

En wassen wil hij ook niet doen, hij draagt liever zijn onderbroeken binnenstebuiten dan dat hij een was aanzet. Zijn argument: " weet niet hoe dat werkt hoor"

Maar verder is het een toffe gast en hebben we het leuk samen.
pi_145848898
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef _Dizzy_ het volgende:

Mijn vriend heeft er een handje van cola blikjes op zijn bureau te stapelen. Ik vertik het om ze op te ruimen, en hij blijkbaar ook, maand terug telde ik er 100, toen werd ik wel even pissig, maar nu alweer aan een nieuwe verzameling begonnen.

Ook "verstopt" hij bordjes achter de tv ofzo omdat hij ze niet naar de keuken wil brengen ( spelletje is belangrijker)
Dan ineens heb je geen bordjes meer in de kast, vraag je het aan hem krijg je de reactie " Geen idee"
Na wat gezocht te hebben vind ik me toch een stapel achter de tv.. nat tussen de bordjes in, schimmel erop... jeeee

En dat vaatwasser verhaal ken ik helemaal niet, hij runt die vaatwasser half leeg en laat de rest staan.

En wassen wil hij ook niet doen, hij draagt liever zijn onderbroeken binnenstebuiten dan dat hij een was aanzet. Zijn argument: " weet niet hoe dat werkt hoor"

Ik moet het toch zeggen. Wat een smerige gast is dat zeg. De tering
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_145848909
quote:
:')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145848940
quote:
Zijn argument: " weet niet hoe dat werkt hoor"
_O_
  Moderator donderdag 23 oktober 2014 @ 13:04:19 #169
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_145849049
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 12:57 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ik moet het toch zeggen. Wat een smerige gast is dat zeg. De tering
Dit inderdaad. What. The. Fuck. Hij weet niet hoe dat werkt :') en hij komt er nog mee weg ook. 8)7 die vogel ging bij mij dus niet op. Gatverdamme wat een ransaap zeg.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_145849065
quote:

Je woont gewoon samen met een beest ofzo :'). Bordjes achter een tv verstoppen tot de schimmel erop staat? Wut?
pi_145849125
quote:
2s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 12:39 schreef Modus het volgende:
Ga naar een psycholoog als je denkt dat er iets bestaat als 'verkeerd gevouwen handdoeken'. Serious issues. Bijna OCD.
Mijn handdoeken moeten ook op een bepaalde manier gevouwen worden. Prima toch :P
pi_145849392
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 13:07 schreef Probability het volgende:

[..]

Mijn handdoeken moeten ook op een bepaalde manier gevouwen worden. Prima toch :P
Als het een 'moeten' is niet.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 13:18:28 #173
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_145849436
Owww, nog eentje uit 22 jaar gelukkig zijn :P

Samen 's avonds op de bank, ze zit een beetje stilletjes en vraagt is er iets, nee is niets, alleen wat moe. Na nog een paar keer vragen heb ik dan zoiets van prima, kan gebeuren.

Lig je in bed en wil je slapen, komt het hele verhaal eruit :')
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 23 oktober 2014 @ 13:26:30 #174
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145849685
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 12:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

Mannen? Man. Ik zie er maar 1 overdrijven over het gedrag van vrouwen.
Ironie. Herken het.

Precies, Lienekien. :P
The love you take is equal to the love you make.
pi_145849943
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 13:18 schreef Klonk het volgende:
Owww, nog eentje uit 22 jaar gelukkig zijn :P

Samen 's avonds op de bank, ze zit een beetje stilletjes en vraagt is er iets, nee is niets, alleen wat moe. Na nog een paar keer vragen heb ik dan zoiets van prima, kan gebeuren.

Lig je in bed en wil je slapen, komt het hele verhaal eruit :')
Herkenbaar :@!

Van mijn vriend mag ik er dan dus niet meer over beginnen, wat ik snap. Hij heeft een baan waar je makkelijk gewond kunt raken, dus wakker en bij de tijd zijn is een must.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')