In de jaren 50 vonden veel mannen van wel.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sowieso heb je als man veel meer recht om geen huishoudelijke taken te doen./
Trolololol.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sowieso heb je als man veel meer recht om geen huishoudelijke taken te doen./
Mits ook niet studerendquote:Op zaterdag 6 december 2014 17:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In de jaren 50 vonden veel mannen van wel.
Als mijn vent zoiets zou zeggen, zou ik eerst aan zijn voorhoofd voelen. Indien geen koorts, zou ik de echtscheidingspapieren aanvragen.
Beiden (vrijwel) voltijds werk, dus beiden wat doen in t huishouden.
Overigens: als 1 van de twee geen werk heeft, doet diegene dus al het huishoudelijk werk.
Beetje overdreven. Of hecht je zo weinig waarde aan je huwelijk (en/of je man)?quote:Op zaterdag 6 december 2014 17:23 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
In de jaren 50 vonden veel mannen van wel.
Als mijn vent zoiets zou zeggen, zou ik eerst aan zijn voorhoofd voelen. Indien geen koorts, zou ik de echtscheidingspapieren aanvragen.
Beiden (vrijwel) voltijds werk, dus beiden wat doen in t huishouden.
Overigens: als 1 van de twee geen werk heeft, doet diegene dus al het huishoudelijk werk.
Ik hecht aan respect voor elkaar binnen een relatie. Is dat er niet, dan vertrek ik inderdaad.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:36 schreef Hexxenbiest het volgende:
[..]
Beetje overdreven. Of hecht je zo weinig waarde aan je huwelijk (en/of je man)?
Respect moet je verdienen.quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:48 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Ik hecht aan respect voor elkaar binnen een relatie. Is dat er niet, dan vertrek ik inderdaad.
quote:
Was jij niet getrouwd?quote:Op vrijdag 12 december 2014 15:00 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik nu aan het doen ben? Ik lig op mijn rug te Fok!ken en wacht tot de klant klaar is. Ter info, FiveHorizonnetjes is mijn huidige klant.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |