Je mag hem wel eens vertellen dat het voor de garantie helemaal niet nodig is om de doos te bewaren. Wie dat fabeltje heeft verzonnen lacht zich waarschijnlijk nog steeds een slag in de rondte.quote:Op vrijdag 31 oktober 2014 17:04 schreef sneeuwball het volgende:
- Als er iets is aangeschaft wil hij altijd de doos bewaren (dit voor de garantie), terwijl we niet veel opbergruimte hebben. De doos van de stofzuiger, van de laptop en van zijn e-reader staan er nog en ik mag het niet opruimen. "Ik kijk er morgen zelf wel naar" klinkt het dan en vervolgens komt het er niet van.
Ik ken de andere kant. Thuiswerken (dus echt werken!!) en dat er dan verwacht wordt dat je ook te hele huishouden doet. Ja, hallo, ik werk.quote:Op zaterdag 8 november 2014 17:26 schreef littledrummergirl het volgende:
Mijn vriend is aan het afstuderen en daardoor vaak overdag thuis. Als er dan een huishoudelijk klusje moet worden gedaan, wacht hij tot ik ook thuis ben na een dag werken zodat we het "gezellig samen" kunnen doen
Dat heb ik dus ook. Kom ik hartstikke gaar thuis, moet alles nog gedaan worden terwijl ik het hem gewoon die morgen nog heb gevraagdquote:Op zaterdag 8 november 2014 21:12 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
En als meneer vrij neemt, doet ie niks aan t huishouden 'want ik heb vakantie'.Kan ik na mijn werk (niet meer thuis, ik leer het wel) alsnog aan de bak.
Je vriend is zeker een fokker? (Of gewoon doof?)quote:Op zaterdag 8 november 2014 20:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Nooit ergens op reageren als ik iets vraag, vreselijk.
Fokker ja.quote:Op vrijdag 21 november 2014 03:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je vriend is zeker een fokker? (Of gewoon doof?)
Of kortaf zijnquote:Op zaterdag 8 november 2014 20:38 schreef Heroinjunk het volgende:
Nooit ergens op reageren als ik iets vraag, vreselijk.
Tsja, daarvan is het bekend dat die niet sociaal capabel zijnquote:
Hij is sociaal capabel genoeg, alleen te lui.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:25 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tsja, daarvan is het bekend dat die niet sociaal capabel zijn
of hij is je gezeik gewoon zat.quote:Op zaterdag 22 november 2014 11:36 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hij is sociaal capabel genoeg, alleen te lui.
Je bent zelf ook een catch zo te lezen, als je van de onmogelijke gasten aantrekt...quote:Op zondag 30 november 2014 00:48 schreef Woestenijhumor het volgende:
Ik heb geen relatie nu en ik ben wel doorgaans de "vuilste" van de twee, dus indien mijn exen Fok!ers waren, hadden ze vast boekdelen neer te pennen hier
Mijn laatste ex was zo inconsequent inzage facebook: hij was naar eigen zeggen geen facebooktype, maar spendeerde uren om aan te vinken wie zijn status al dan niet mocht zien. Hij had zoveel hokjes en lijstjes waarin zijn contacten waren verdeeld, alleen om die reden. Als ik dan eens een typische ergernis had over iemands post ofzo, dan was het "maar" facebook, totaal niet serieus te nemen wat daar allemaal gebeurt. Was me dat dan ook een debat over wanneer onze relatie "facebook-official" werd.
En constant skypen en bellen met zijn ouders.
Een andere ex deed onnoemelijk veel geld op aan strips, en tijdschriften over strips, en posters over strips... en niet type Persepolis ofzo, echt zo van die platte baggerstrips. Toen ik voorstelde om een abonnement op een kwaliteitskrant te nemen (aan studententarief overigens) wat eigenlijk wel wenselijk was voor mijn studievond hij dat te duur, papier verspilling en moest ik hele tirade aanhoren over hoe naïef ik wel was te geloven dat kranten objectief nieuws verslaan. Alles stond zowat in het teken van zijn politieke ideologie; altijd datzelfde Latijns-Amerikaanse café'tje waar de tv op Telesur stond te drammen. Er werd alleen naar artiesten geluisterd waarvan hij wist dat ze linkse sympathieën hadden of Zuid-Amerikaanse salsa bagger. Paul Van Ostaijen lees je toch niet, die vuile flamingant. Leonard Cohen is ook verraad als je inzit met de Palestijnse medemens. Als een Finse vriendin van me op bezoek kwam, moest hij het weer naar zich toetrekken over de Fins-Russische kwestie van weleer(waar hij dan uiteraard pro-Rusland was) , in plaats van haar even te laten bekomen van de reis en ons te laten bijpraten.... Constant zo'n gezeik.
Of die kerel die vond dat vrouwen geen boeren en scheten mochten laten, maar dan zelf in het openbaar nog geen vorm van elementaire beleefdheid kon handhaven.
Die lulde ook de hele tijd tegen alles en iedereen zo van "Hou toch nu eens vijf seconden je bakkes!"
En hij hield de hond nooit aan de leiband, want dat was tegen zijn principes en dan zich ergeren aan mensen die schrik hebben van honden of niet wilden -terecht dus- dat de hond te dicht kwam om te snuffelen of zelfs tegen hen aan te springen.
Je hebt haar nog niet mee uit gevraagd? Wordt eens tijd dan!quote:Op vrijdag 5 december 2014 14:25 schreef HarveySpecter het volgende:
We hebben geen relatie ofzo, maar ik heb wel leuk contact met een vrouwelijke collega via mail. We zitten allebei elders gedetacheerd en zien elkaar dus niet regelmatig. Echter heb ik het idee dat ons gesprek (dat al bijna een jaar duurt) een beetje dood loopt.
Geen idee hoe ik het nieuw leven in kan blazen![]()
Klopt, maar dat doe ik toch liever face 2 face wanneer ik haar binnenkort eens zie.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:27 schreef Beauke het volgende:
[..]
Je hebt haar nog niet mee uit gevraagd? Wordt eens tijd dan!
Als je vakantie hebt, heb je nog meer tijd om andere dingen te doen.quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:41 schreef Kreator het volgende:
[..]. Als je thuis werkt, heb je echt wel veel tijd over om andere dingen te doen.
Sowieso heb je als man veel meer recht om geen huishoudelijke taken te doen./quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:47 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
Als je vakantie hebt, heb je nog meer tijd om andere dingen te doen.
quote:Op vrijdag 5 december 2014 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Sowieso heb je als man veel meer recht om geen huishoudelijke taken te doen./
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |