Oneens, handdoeken op een goede manier vouwen zorgt dat je niet de hele stapel meetrekt als je er 1 vanaf pakt. dus maakt wel uitquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:39 schreef Modus het volgende:
Ga naar een psycholoog als je denkt dat er iets bestaat als 'verkeerd gevouwen handdoeken'. Serious issues. Bijna OCD.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:39 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Oneens, handdoeken op een goede manier vouwen zorgt dat je niet de hele stapel meetrekt als je er 1 vanaf pakt. dus maakt wel uit
Niet alleen dat. Als je handdoeken allemaal hetzelfde vouwt en je stapelt ze netjes op elkaar dan ziet dat wel zo netjes uit als ze met de gevouwen kant naar je toe liggen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:39 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Oneens, handdoeken op een goede manier vouwen zorgt dat je niet de hele stapel meetrekt als je er 1 vanaf pakt. dus maakt wel uit
Homo gespot.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Als je handdoeken allemaal hetzelfde vouwt en je stapelt ze netjes op elkaar dan ziet dat wel zo netjes uit als ze met de gevouwen kant naar je toe liggen.
Als huisman moet ik dan gewoon zeggen dat je het verkeerd doet, ik heb kant en klare stapeltjes voor de weekquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:39 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Uhuh. Ik denk dat je smoelwerk open valt als je mn vriendin zou zien, maar eej, whatever rings your bell manquote:
Niet als je partner elke dag een grote baddoek wil gebruiken om te douchen..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
Als huisman moet ik dan gewoon zeggen dat je het verkeerd doet, ik heb kant en klare stapeltjes voor de week
2 theedoeken, 2 kleine handdoeken badkamer en toilet, 2 douchehanddoeken
Probleem opgelost
Dan heb je een verspillende partnerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:46 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Niet als je partner elke dag een grote banddoek wil gebruiken om te douchen..
Hij recycled wel zijn shirtjes en onderbroekenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dan heb je een verspillende partner
Elke dag een schone handdoek
Zucht, mannen....quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:47 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Hij recycled wel zijn shirtjes en onderbroeken
Wow, zo ver ga ik niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
Als huisman moet ik dan gewoon zeggen dat je het verkeerd doet, ik heb kant en klare stapeltjes voor de week
2 theedoeken, 2 kleine handdoeken badkamer en toilet, 2 douchehanddoeken
Probleem opgelost
1 handdoek inderdaad, je droogt schoon water af toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wow, zo ver ga ik niet.maar wat ik daar uit op maak is dat jij 1 douche handdoek p.w.p.p. hebt? Dat kan bij mij dus niet. Ik neem elke dag een nieuwe handdoek. Die van de vorige dag leg ik op de grond voor de douche zo dat ik daarop kan gaan staan
Ja. En je huid. Ik neem elke dag een nieuwe handdoek. Mijn vriendin moest daar ook aan wennen maar doet dat inmiddels ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
1 handdoek inderdaad, je droogt schoon water af toch?
Is het zo'n gedrocht?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Uhuh. Ik denk dat je smoelwerk open valt als je mn vriendin zou zien, maar eej, whatever rings your bell man
Zou er gek van wordenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja. En je huid. Ik neem elke dag een nieuwe handdoek. Mijn vriendin moest daar ook aan wennen maar doet dat inmiddels ook.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mag ik? Ik beleef verder niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |