quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Al 4 heule maanden. Tantoe lang dus.
hou maar op man, gewoon haar zin geven. Wordt je leven veel makkelijker van.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:23 schreef Kreator het volgende:
Ik begin wel. Uitermate tevreden over mijn relatie, maar er zijn altijd wel wat kleine dingetjes.
Mijn vriendin zet altijd de vuile vaat in de wasbak, vol met water 'om te weken'. De vaatwasser staat 32cm schuin naar onderen, maar daar staat het spul dan niet in. Elke keer als ik dus de wasbak wil gebruiken, dan moet ik eerst al die vieze gore troep uit de wasbak halen.
De vaatwasser kan overigens gewoon vieze borden/pannen schoonmaken, die hoef je niet voor te spoelen. Daar heb je tenslotte een vaatwasser voor. Aan de andere kant ben ik er wel blij mee, want als er 1 ding is waar mannen beter in zijn, dan is het wel het correct inpakken van een vaatwasser.
Als wij te lam zijn om te coken, dan willen we nog wel eens wat bestellen. Dit komt dan in van die warmhoudverpakkingen e.d. Dit 'mag' ik volgens haar niet in de vuilnisbak (60L) doen, omdat deze dan 'veel te snel volraakt'. Ik trek dan altijd het volgende gezicht:. maar dat wordt niet zo gewaardeerd denk ik.
Oh en tot slot: Ze wil niet naar 'stop, politie' (die met die ouwe filmpjes enzo) kijken, maar als ik even niet oplet dan staat wel de hele avond TLC aan. Wat een rampenzender is dat..
Groetjes,
K.
Dit is dan zo toepasselijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:47 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
hou maar op man, gewoon haar zin geven. Wordt je leven veel makkelijker van.
Voordat ik op je pohi klikte wist ik dat je een OUD-user moest zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:02 schreef -Spring het volgende:
En o ja, hij begint al met kauwen op een chipje voordat z'n mond helemaal dicht is.
omdat ik me erger aan gesmek?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voordat ik op je pohi klikte wist ik dat je een OUD-user moest zijn.
Alsof iets anders doen zin heeft.. ze hebben altijd gelijk ook al hebben ze geen gelijk.quote:
Toepasselijke FOK!naam heb jequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:35 schreef RunForrestRun het volgende:
En hij is langzaam. Ik ben op zaterdag al om 09:00 klaar om te gaan (boodschappen doen en hij wil per se mee, moet nog een cadeau kopen, huishouden, we krijgen 's middags visite) en meneer gaat rustig zes spelletjes fifa spelen. En dan moet hij nog eten, douchen, mooi maken..
goeie zinquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:23 schreef Chocovloek het volgende:
Mag je je ook aan jezelf ergeren? Ik baal echt een beetje van mijn eigen gebrek aan communicatieskills en ik voel me een stom verwend nest omdat ik stiekem eigenlijk gewoon verwacht dat mijn vriend mijn gedachten kan lezen en als een ware prins op 't witte paard mij nog eerder op mijn wenken bedient dan dat ik er überhaupt de kans voor heb gekregen om er over na te denken.
Shit ja in het Nederlands kan dat niet hequote:
Eensch! Met hoofdletter E. Als ik iets graag zou willen dan is het zender TLC kunnen verwijderen uit het zenderpakket!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:23 schreef Kreator het volgende:
Ik begin wel. Uitermate tevreden over mijn relatie, maar er zijn altijd wel wat kleine dingetjes.
Mijn vriendin zet altijd de vuile vaat in de wasbak, vol met water 'om te weken'. De vaatwasser staat 32cm schuin naar onderen, maar daar staat het spul dan niet in. Elke keer als ik dus de wasbak wil gebruiken, dan moet ik eerst al die vieze gore troep uit de wasbak halen.
De vaatwasser kan overigens gewoon vieze borden/pannen schoonmaken, die hoef je niet voor te spoelen. Daar heb je tenslotte een vaatwasser voor. Aan de andere kant ben ik er wel blij mee, want als er 1 ding is waar mannen beter in zijn, dan is het wel het correct inpakken van een vaatwasser.
Als wij te lam zijn om te coken, dan willen we nog wel eens wat bestellen. Dit komt dan in van die warmhoudverpakkingen e.d. Dit 'mag' ik volgens haar niet in de vuilnisbak (60L) doen, omdat deze dan 'veel te snel volraakt'. Ik trek dan altijd het volgende gezicht:. maar dat wordt niet zo gewaardeerd denk ik.
Oh en tot slot: Ze wil niet naar 'stop, politie' (die met die ouwe filmpjes enzo) kijken, maar als ik even niet oplet dan staat wel de hele avond TLC aan. Wat een rampenzender is dat..
Groetjes,
K.
Zolang SD maar ziet dat op, op is. Dan maakt die koopziekte misschien nait veul uut neequote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:38 schreef Anne het volgende:
Mijn vriend heeft een koopziekte, waar ik mij soms wel aan erger. Anderzijds hebben we geen gezamenlijke rekening, dus hij koopt maar een eind weg.
Mijn vriend ziet ook geen rommel of vuiligheid (of hij doet alsof).
Mijn vriend denkt dat hij de was altijd doet, maar het enige wat hij doet is het in de wasmachine en droger gooien. De rest mag ik (of de kaboutertjes) doen.
Als mijn vriend kookt, is daarna meestal de keuken een complete chaos. Ik ben meer van het tussendoor nog even wat opruimen en afwassen, maar dat krijg ik er bij hem niet in.
Zolang SD maar weet dat ik volgend jaar graag met hem op vakantie wilquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zolang SD maar ziet dat op, op is. Dan maakt die koopziekte misschien nait veul uut nee!
Je vriend is dan toch de kachel?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:56 schreef emmyemmy het volgende:
Ik heb het altijd ijskoud en mn vriend heel warm. Het kacheltje mag nooit aan
Dit is bij ons andersom. Ik ruim altijd op tijdens het koken. Dat scheelt. Je meot toch vaak wachten enzo.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:38 schreef Anne het volgende:
Als mijn vriend kookt, is daarna meestal de keuken een complete chaos. Ik ben meer van het tussendoor nog even wat opruimen en afwassen, maar dat krijg ik er bij hem niet in.
Neem een gezamenlijke spaarrekening. Doen wij ook. Daar gaan we van op vakantie, of kopen er nieuwe meubels van enzo.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Zolang SD maar weet dat ik volgend jaar graag met hem op vakantie wil.
Haha herkenbaar! Ik haal alleen wat ik nodig heb + wat lekkers voor wanneer ik onverwachts visite krijg. Nu we samen boodschappen doen: standaard 5 zakken chips in huis waarvan er momenteel 3 geopend zijn. Pfff.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voordat ik een vriendin had:
[ afbeelding ]
Sinds zij ook boodschappen doet:
[ afbeelding ]
Ach, ik word ook gecontroleerdquote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is bij ons andersom. Ik ruim altijd op tijdens het koken. Dat scheelt. Je meot toch vaak wachten enzo.
Anyway, mijn vriendin leest mee in dit topic, dus ik heb verder geen klachten!.
.
Dit is bij mij thuis precies andersom. Ik laat mijn kleding altijd slingeren (zij niet). Ik doe minder in huis en ik kook zeker niet gezonder (ik kook bv graag met veel echte boter. Groente is niet zo mijn ding). Zij haalt de groente.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:33 schreef Trankilo het volgende:
Sloddervos; moeten die kleren echt OVERAL liggen?
• Mag wel wat meer gedaan worden in huis -> initiatief nemen
• Koken mannen tegenwoordig gezonder dan vrouwen? Ik heb jongedames nog nooit verse groenten zien halen in de supermarkt of op de markt. -> moeite en tijd stoppen in een maaltijd.
Ha, dat doet mijn vriend ook altijd. Hij maakt ook vaak dingen gewoon niet op, dan gooit hij het weg terwijl er gewoon nog in zit.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:33 schreef Trankilo het volgende:
• 2 dezelfde producten openen zonder eerst de ene op te maken
Zou ze jou dan niet juist moeten slopen?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:22 schreef dick_laurent het volgende:
Dus ik moet t niet flikken om te sjansen met een andere chick want dan "sloopt ze die" zegt ze altijd![]()
Dat is nog niet genoeg.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:01 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je vriend is dan toch de kachel?
Damn, ik heb daar echt een hekel aan. Het is niet dat ik superzuinig ben of een vrek, maar het is gewoon zonde en niet praktisch.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:25 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ha, dat doet mijn vriend ook altijd. Hij maakt ook vaak dingen gewoon niet op, dan gooit hij het weg terwijl er gewoon nog in zit.
Hoezo niet? Mooie manier om haar geheugen een beetje te trainen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
1 keer gedaan, kon ze niet waarderen
Zulk tokkiegedrag gaat toch wat verder dan slechts een ergernisje lijkt me.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:22 schreef dick_laurent het volgende:
Ohja en ze is best wel jaloers/bezitterig aangelegd. Dus ik moet t niet flikken om te sjansen met een andere chick want dan "sloopt ze die" zegt ze altijd![]()
Het als verkapt compliment interpreteren is hilarisch.quote:Maar ik vind dat wel aandoenlijk. Betekent in mijn ogen dat ze mij absoluut niet kwijt wilt en al helemaal niet wilt delen met een ander. Dus ik erger me daar eigenlijk niet aan.
Sounds just like mequote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:38 schreef Anne het volgende:
Mijn vriend ziet ook geen rommel of vuiligheid (of hij doet alsof).
Mijn vriend denkt dat hij de was altijd doet, maar het enige wat hij doet is het in de wasmachine en droger gooien. De rest mag ik (of de kaboutertjes) doen.
Inderdaad… herkenbaar. De onzekerheid. Ik reageer dan met de vergrotende trap: "Je bent inderdaad hartstikke dik", "gelukkig hebben we geen hond, die zou zich doodblaffen". Meestal is het dan wel afgelopen. Als ze echt dik zou zijn, lag ze niet meer naast me en had ze (natuurlijk) eerst wel de nodige waarschuwingen gehoord.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:22 schreef dick_laurent het volgende:
Verder ehhm..... Ja ze kan soms onzeker zijn, en van die "wijvenbuien" hebben.
Zo van, ik ben lelijk, ik ben dik etc....
Gelukkig zijn die buien er ook zo nu en dan en zeker niet de hele tijd.
Ik vind dat ook wel leuk, maar dan ben ik ook wel een klootzak die dat ook juist een beetje opzoekt om zo de spanning er een beetje in te houden. Door en af en toe te laten zien dat je nog goed in de markt ligt, zal ze ook beter haar best doenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:22 schreef dick_laurent het volgende:
Ohja en ze is best wel jaloers/bezitterig aangelegd. Dus ik moet t niet flikken om te sjansen met een andere chick want dan "sloopt ze die" zegt ze altijd![]()
Maar ik vind dat wel aandoenlijk. Betekent in mijn ogen dat ze mij absoluut niet kwijt wilt en al helemaal niet wilt delen met een ander. Dus ik erger me daar eigenlijk niet aan.
Soms....en stofzuigen betekent om alles heen stofzuigen en vooral niets optillen, want waar iets staat kan tenslotte geen stof komen tochquote:
Lief, ben jij het?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:31 schreef StretchingKoala het volgende:
[..]
Soms....en stofzuigen betekent om alles heen stofzuigen en vooral niets optillen, want waar iets staat kan tenslotte geen stof komen toch
die is dan ook door een man ontwikkeld en die snapt dat alleen daar stof kan komenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:32 schreef Anne het volgende:
[..]
Lief, ben jij het?
We hebben sinds kort een robotstofzuiger, maar die zuigt ook overal omheen![]()
.
Die ergernis heb ik sinds een maandje of 3 inderdaad ookquote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
Oh nee wacht... ergernis nummer 1: zakdoekjes in zijn zakken laten zitten!![]()
Ik zweer het, daar zou ik nog wel eens een moord over kunnen begaan.
Ja mij ook.... was ik er vergeten bij te vermeldenquote:Op woensdag 22 oktober 2014 18:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zou ze jou dan niet juist moeten slopen?
niks meer aan toe te voegenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:23 schreef Kreator het volgende:
Groetjes,
K.
och, de opgevouwen was op de grond gooien omdat je iets zoekt is ook zo futiel. Om daar nou over te beginnenquote:
Ja ach, de opgevouwen was in de kast leggen is ook zo jaren '80 he! Zo'n stapel met van iedereen wat in een wasmand is echt vele malen handiger!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:39 schreef stinkie het volgende:
[..]
och, de opgevouwen was op de grond gooien omdat je iets zoekt is ook zo futiel. Om daar nou over te beginnen![]()
Herkenbaarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:25 schreef Klonk het volgende:
22 jaar samen en nog altijd gelukkig
Maar momenten als:
Ik: wil je ook koffie
Zij: nee, dank je nu niet
Ik ga dus 1 kopje koffie zetten want zij wil geen koffie
Ik: slurpppp, hmmm lekker koffie
Zij: eigenlijk lust ik ook wel een bakkie
Ik begrijp er niets van. Waarom nodig je je vriend de hele tijd uit om lekker te gaan zitten?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:53 schreef Probability het volgende:
Oh m'n ex:
Ja ga lekker zitten wat doe je allemaal
'Ja spullen achter mij opruimen nadat ik het gebruik'
Ga lekker zitten
'Natuurlijk, even de spullen terug in de koelkast zetten'
Kom lekker zitten laat alles staan
'als je zelf ontbijt maakt en zelf eens dingen doet of terug zet dan kan ik inderdaad lekker zitten ja, het ruimt zichzelf niet op'
Joh komt later wel
Al die vrouwen? Eén vrouw heeft het over handdoeken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:00 schreef Bimmer het volgende:
Lol al die vrouwen hier die zeiken over het huishouden van hun vriend... Of erger nog, dat ze spulletjes verkeerd neer liggen. Wat maakt het nou uit hoe een handdoek opgevouwen is? Als hij maar opgevouwen in de kast ligt zodat er nog andere dingen bij kunnen.
Kunnen ze ook niet uitleggen. "hoort gewoon zo"
Nou. Ik ben denk ik, vergeleken met wat ik hier lees, ontzettend opruimerig als man.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Al die vrouwen? Eén vrouw heeft het over handdoeken.
Mannen overdrijven altijd zo over het gedrag van vrouwen.
Nee dat vraagt hij steeds aan mijquote:Op donderdag 23 oktober 2014 11:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik begrijp er niets van. Waarom nodig je je vriend de hele tijd uit om lekker te gaan zitten?
Mannen? Man. Ik zie er maar 1 overdrijven over het gedrag van vrouwen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:07 schreef Lienekien het volgende:
Mannen overdrijven altijd zo over het gedrag van vrouwen.
Wat kun je daar nou verkeerd aan doen?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:26 schreef pl4kkie het volgende:
Ze vouwt mijn sokken en ondergoed verkeerd op.
Ik moet het toch zeggen. Wat een smerige gast is dat zeg. De teringquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef _Dizzy_ het volgende:
Ja leuk topic
Mijn vriend heeft er een handje van cola blikjes op zijn bureau te stapelen. Ik vertik het om ze op te ruimen, en hij blijkbaar ook, maand terug telde ik er 100, toen werd ik wel even pissig, maar nu alweer aan een nieuwe verzameling begonnen.
Ook "verstopt" hij bordjes achter de tv ofzo omdat hij ze niet naar de keuken wil brengen ( spelletje is belangrijker)
Dan ineens heb je geen bordjes meer in de kast, vraag je het aan hem krijg je de reactie " Geen idee"
Na wat gezocht te hebben vind ik me toch een stapel achter de tv.. nat tussen de bordjes in, schimmel erop... jeeee
En dat vaatwasser verhaal ken ik helemaal niet, hij runt die vaatwasser half leeg en laat de rest staan.
En wassen wil hij ook niet doen, hij draagt liever zijn onderbroeken binnenstebuiten dan dat hij een was aanzet. Zijn argument: " weet niet hoe dat werkt hoor"
Maar verder is het een toffe gast en hebben we het leuk samen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef _Dizzy_ het volgende:
En wassen wil hij ook niet doen, hij draagt liever zijn onderbroeken binnenstebuiten dan dat hij een was aanzet. Zijn argument: " weet niet hoe dat werkt hoor"
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef _Dizzy_ het volgende:
Zijn argument: " weet niet hoe dat werkt hoor"
Dit inderdaad. What. The. Fuck. Hij weet niet hoe dat werktquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:57 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Ik moet het toch zeggen. Wat een smerige gast is dat zeg. De tering
Je woont gewoon samen met een beest ofzoquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef _Dizzy_ het volgende:
Ja leuk topic
Mijn vriend heeft er een handje van cola blikjes op zijn bureau te stapelen. Ik vertik het om ze op te ruimen, en hij blijkbaar ook, maand terug telde ik er 100, toen werd ik wel even pissig, maar nu alweer aan een nieuwe verzameling begonnen.
Ook "verstopt" hij bordjes achter de tv ofzo omdat hij ze niet naar de keuken wil brengen ( spelletje is belangrijker)
Dan ineens heb je geen bordjes meer in de kast, vraag je het aan hem krijg je de reactie " Geen idee"
Na wat gezocht te hebben vind ik me toch een stapel achter de tv.. nat tussen de bordjes in, schimmel erop... jeeee
En dat vaatwasser verhaal ken ik helemaal niet, hij runt die vaatwasser half leeg en laat de rest staan.
Maar verder is het een toffe gast en hebben we het leuk samen.
Mijn handdoeken moeten ook op een bepaalde manier gevouwen worden. Prima tochquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:39 schreef Modus het volgende:
Ga naar een psycholoog als je denkt dat er iets bestaat als 'verkeerd gevouwen handdoeken'. Serious issues. Bijna OCD.
Als het een 'moeten' is niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:07 schreef Probability het volgende:
[..]
Mijn handdoeken moeten ook op een bepaalde manier gevouwen worden. Prima toch
Ironie. Herken het.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mannen? Man. Ik zie er maar 1 overdrijven over het gedrag van vrouwen.
Herkenbaarquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:18 schreef Klonk het volgende:
Owww, nog eentje uit 22 jaar gelukkig zijn
Samen 's avonds op de bank, ze zit een beetje stilletjes en vraagt is er iets, nee is niets, alleen wat moe. Na nog een paar keer vragen heb ik dan zoiets van prima, kan gebeuren.
Lig je in bed en wil je slapen, komt het hele verhaal eruit
Oneens, handdoeken op een goede manier vouwen zorgt dat je niet de hele stapel meetrekt als je er 1 vanaf pakt. dus maakt wel uitquote:Op donderdag 23 oktober 2014 12:39 schreef Modus het volgende:
Ga naar een psycholoog als je denkt dat er iets bestaat als 'verkeerd gevouwen handdoeken'. Serious issues. Bijna OCD.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:39 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Oneens, handdoeken op een goede manier vouwen zorgt dat je niet de hele stapel meetrekt als je er 1 vanaf pakt. dus maakt wel uit
Niet alleen dat. Als je handdoeken allemaal hetzelfde vouwt en je stapelt ze netjes op elkaar dan ziet dat wel zo netjes uit als ze met de gevouwen kant naar je toe liggen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:39 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Oneens, handdoeken op een goede manier vouwen zorgt dat je niet de hele stapel meetrekt als je er 1 vanaf pakt. dus maakt wel uit
Homo gespot.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Als je handdoeken allemaal hetzelfde vouwt en je stapelt ze netjes op elkaar dan ziet dat wel zo netjes uit als ze met de gevouwen kant naar je toe liggen.
Als huisman moet ik dan gewoon zeggen dat je het verkeerd doet, ik heb kant en klare stapeltjes voor de weekquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:39 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Uhuh. Ik denk dat je smoelwerk open valt als je mn vriendin zou zien, maar eej, whatever rings your bell manquote:
Niet als je partner elke dag een grote baddoek wil gebruiken om te douchen..quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
Als huisman moet ik dan gewoon zeggen dat je het verkeerd doet, ik heb kant en klare stapeltjes voor de week
2 theedoeken, 2 kleine handdoeken badkamer en toilet, 2 douchehanddoeken
Probleem opgelost
Dan heb je een verspillende partnerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:46 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Niet als je partner elke dag een grote banddoek wil gebruiken om te douchen..
Hij recycled wel zijn shirtjes en onderbroekenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
Dan heb je een verspillende partner
Elke dag een schone handdoek
Zucht, mannen....quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:47 schreef Swiffer het volgende:
[..]
Hij recycled wel zijn shirtjes en onderbroeken
Wow, zo ver ga ik niet.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:45 schreef Klonk het volgende:
[..]
Als huisman moet ik dan gewoon zeggen dat je het verkeerd doet, ik heb kant en klare stapeltjes voor de week
2 theedoeken, 2 kleine handdoeken badkamer en toilet, 2 douchehanddoeken
Probleem opgelost
1 handdoek inderdaad, je droogt schoon water af toch?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wow, zo ver ga ik niet.maar wat ik daar uit op maak is dat jij 1 douche handdoek p.w.p.p. hebt? Dat kan bij mij dus niet. Ik neem elke dag een nieuwe handdoek. Die van de vorige dag leg ik op de grond voor de douche zo dat ik daarop kan gaan staan
Ja. En je huid. Ik neem elke dag een nieuwe handdoek. Mijn vriendin moest daar ook aan wennen maar doet dat inmiddels ook.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
1 handdoek inderdaad, je droogt schoon water af toch?
Is het zo'n gedrocht?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:46 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Uhuh. Ik denk dat je smoelwerk open valt als je mn vriendin zou zien, maar eej, whatever rings your bell man
Zou er gek van wordenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja. En je huid. Ik neem elke dag een nieuwe handdoek. Mijn vriendin moest daar ook aan wennen maar doet dat inmiddels ook.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mag ik? Ik beleef verder niks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |