abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145784751
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Al 4 heule maanden. Tantoe lang dus.
:o :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_145785094
Bedankt voor dit topic. Verzacht het lijden van een single.
an·ti·held de; m,v -en personage dat eeuwig verliest: de ~ in een roman
  PR en moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:06:12 #103
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_145788062
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 18:44 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Bepaalde vrouwen...
Ik snap er echt geen kut van maar ok.
Fuck the EBU.
pi_145794788
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 16:23 schreef Kreator het volgende:
Ik begin wel. Uitermate tevreden over mijn relatie, maar er zijn altijd wel wat kleine dingetjes.

Mijn vriendin zet altijd de vuile vaat in de wasbak, vol met water 'om te weken'. De vaatwasser staat 32cm schuin naar onderen, maar daar staat het spul dan niet in. Elke keer als ik dus de wasbak wil gebruiken, dan moet ik eerst al die vieze gore troep uit de wasbak halen.
De vaatwasser kan overigens gewoon vieze borden/pannen schoonmaken, die hoef je niet voor te spoelen. Daar heb je tenslotte een vaatwasser voor. Aan de andere kant ben ik er wel blij mee, want als er 1 ding is waar mannen beter in zijn, dan is het wel het correct inpakken van een vaatwasser.

Als wij te lam zijn om te coken, dan willen we nog wel eens wat bestellen. Dit komt dan in van die warmhoudverpakkingen e.d. Dit 'mag' ik volgens haar niet in de vuilnisbak (60L) doen, omdat deze dan 'veel te snel volraakt'. Ik trek dan altijd het volgende gezicht: :'). maar dat wordt niet zo gewaardeerd denk ik.

Oh en tot slot: Ze wil niet naar 'stop, politie' (die met die ouwe filmpjes enzo) kijken, maar als ik even niet oplet dan staat wel de hele avond TLC aan. Wat een rampenzender is dat. ;(.

Groetjes,

K.
hou maar op man, gewoon haar zin geven. Wordt je leven veel makkelijker van.
pi_145795765
En o ja, hij begint al met kauwen op een chipje voordat z'n mond helemaal dicht is. ;(
pi_145795896
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 21:47 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

hou maar op man, gewoon haar zin geven. Wordt je leven veel makkelijker van.
Dit is dan zo toepasselijk :P

pi_145795925
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 22:02 schreef -Spring het volgende:
En o ja, hij begint al met kauwen op een chipje voordat z'n mond helemaal dicht is. ;(
Voordat ik op je pohi klikte wist ik dat je een OUD-user moest zijn.
pi_145796873
In een eigen tijdsbubble zitten. totaal niet kunnen plannen of een keer op tijd komen. Als ik sóchtnds hoor wat hij op een vrije zaterdag wil doen, weet ik al dat de helft nog niet gaat lukken, zeker als er ook nog eens tussendoor dingetjes tussen worden bedacht.
( om negen uur samen boodschappen doen, tussen huis , tuin en auto liggen er een paar veters, die dan in de schoenenpoets doos moeten, waarna er eigenlijk ook een paar schoenen worden gepoetst,waarna even de handen gewassen worden bij het tuinkraantje, dat eigenlijk meteen bladervrij gemaakt moet worden. omdat dat altijd wel een uur duurt moeten dan ook nog eerst even de hondjes een plas doen. tegen die tijd is het elf uur, staat er wel spontaan iemand op de stoep, die je natuurlijk gastvrij als hij is, een kop koffie aanbied
.
Verder is hij lief, maar tijdsafspraken heb ik afgeleerd. Ik kom wel een keer ergens in de middag of avond aan
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_145797114
Mag je je ook aan jezelf ergeren? Ik baal echt een beetje van mijn eigen gebrek aan communicatieskills en ik voel me een stom verwend nest omdat ik stiekem eigenlijk gewoon verwacht dat mijn vriend mijn gedachten kan lezen en als een ware prins op 't witte paard mij nog eerder op mijn wenken bedient dan dat ik er überhaupt de kans voor heb gekregen om er over na te denken.
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
pi_145797671
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 22:04 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Voordat ik op je pohi klikte wist ik dat je een OUD-user moest zijn.
omdat ik me erger aan gesmek?
pi_145798024
Mijn lief ziet de rommel niet. Ik heb ooit eens als experiment zijn sporttas laten staan waar hij hem neergooide en dat ding heeft er vier weken gelegen. Toen ik vroeg of hij die tas nog op ging ruimen vroeg hij heel verbaasd: "Welke tas?"

En hij is langzaam. Ik ben op zaterdag al om 09:00 klaar om te gaan (boodschappen doen en hij wil per se mee, moet nog een cadeau kopen, huishouden, we krijgen 's middags visite) en meneer gaat rustig zes spelletjes fifa spelen. En dan moet hij nog eten, douchen, mooi maken :') ..
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_145798407
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 22:04 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Dit is dan zo toepasselijk :P

Alsof iets anders doen zin heeft.. ze hebben altijd gelijk ook al hebben ze geen gelijk.
pi_145799995
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 22:35 schreef RunForrestRun het volgende:
En hij is langzaam. Ik ben op zaterdag al om 09:00 klaar om te gaan (boodschappen doen en hij wil per se mee, moet nog een cadeau kopen, huishouden, we krijgen 's middags visite) en meneer gaat rustig zes spelletjes fifa spelen. En dan moet hij nog eten, douchen, mooi maken :') ..
Toepasselijke FOK!naam heb je :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 23:07:25 #114
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_145800089
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 22:23 schreef Chocovloek het volgende:
Mag je je ook aan jezelf ergeren? Ik baal echt een beetje van mijn eigen gebrek aan communicatieskills en ik voel me een stom verwend nest omdat ik stiekem eigenlijk gewoon verwacht dat mijn vriend mijn gedachten kan lezen en als een ware prins op 't witte paard mij nog eerder op mijn wenken bedient dan dat ik er überhaupt de kans voor heb gekregen om er over na te denken.
goeie zin
pi_145800134
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 23:07 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

goeie zin
Shit ja in het Nederlands kan dat niet he :')
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
pi_145803122
Waar ik mij aan irriteer:

1. Hij laat altijd lege flesjes/ blikjes/ pakjes, gebruikte theezakjes etc liggen ipv in de prullenbak gooien.

2. Gooit alle vuile borden etc in de spoelbak, waardoor ik tijdens het afwassen extra lang bezig ben.

3. Bergt de sokjes niet op in paren, waardoor je elke keer een halfuur bezig bent met zoeken.

4. Doet aan verspilling van eten. Volgens hem zijn bijvoorbeeld tomaten/komkommers na een aaantal dagen al niet te meer te gebruiken, terwijl het er nog prima uitziet en aanvoelt.

Ik ben zelf natuurlijk ook niet perfect:

1. Ik twijfel te veel en vind het lastig om keuzes te maken. Hij: 'Welke film wil je vanavond kijken, die of die?' Ik: 'Eehmmm die is leuk, maar die ook wel.. wat denk jij?'

2. Ik kan soms te laks zijn met bepaalde dingen. Het geregel van allerlei dingen laat ik aan hem over.

3. Totdat ik heb klaargemaakt zijn we weer een uur verder, terwijl hij binnen 5 minuten klaar is.

4. Ik ben te nieuwsgierig en stel veel vragen zo af en toe :P

Verder zijn we al twee jaar heel gelukkig samen en ontzettend verliefd :)
pi_145807067
Mijn vriendin is echt van het opruimen waarin ze (vind ik) een beetje in doorslaat. Maar de grootste "beslommering" is wel het koud/warm verhaal en dan vooral in bed. Daar waar ik nu eindelijk eens in bed kan liggen onder ons lentedekbed zonder me kapot te zweten vind mn vriendin het al nodig om het over de elektrische deken te hebben of het winterdekbed. En hoe ze het doet weet ik niet maar ze krijgt het altijd voor elkaar om het lekker warm te hebben in bed waardoor ik kapot lig te gaan van de warmte :P
pi_145809104
Mijn vriend heeft een koopziekte, waar ik mij soms wel aan erger. Anderzijds hebben we geen gezamenlijke rekening, dus hij koopt maar een eind weg ;).

Mijn vriend ziet ook geen rommel of vuiligheid (of hij doet alsof :o).

Mijn vriend denkt dat hij de was altijd doet, maar het enige wat hij doet is het in de wasmachine en droger gooien. De rest mag ik (of de kaboutertjes) doen.

Als mijn vriend kookt, is daarna meestal de keuken een complete chaos. Ik ben meer van het tussendoor nog even wat opruimen en afwassen, maar dat krijg ik er bij hem niet in :P.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 10:46:49 #119
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_145809294
quote:
Ik begin wel. Uitermate tevreden over mijn relatie, maar er zijn altijd wel wat kleine dingetjes.

Mijn vriendin zet altijd de vuile vaat in de wasbak, vol met water 'om te weken'. De vaatwasser staat 32cm schuin naar onderen, maar daar staat het spul dan niet in. Elke keer als ik dus de wasbak wil gebruiken, dan moet ik eerst al die vieze gore troep uit de wasbak halen.
De vaatwasser kan overigens gewoon vieze borden/pannen schoonmaken, die hoef je niet voor te spoelen. Daar heb je tenslotte een vaatwasser voor. Aan de andere kant ben ik er wel blij mee, want als er 1 ding is waar mannen beter in zijn, dan is het wel het correct inpakken van een vaatwasser.

Als wij te lam zijn om te coken, dan willen we nog wel eens wat bestellen. Dit komt dan in van die warmhoudverpakkingen e.d. Dit 'mag' ik volgens haar niet in de vuilnisbak (60L) doen, omdat deze dan 'veel te snel volraakt'. Ik trek dan altijd het volgende gezicht: :'). maar dat wordt niet zo gewaardeerd denk ik.

Oh en tot slot: Ze wil niet naar 'stop, politie' (die met die ouwe filmpjes enzo) kijken, maar als ik even niet oplet dan staat wel de hele avond TLC aan. Wat een rampenzender is dat. ;(.

Groetjes,

K.
Eensch! Met hoofdletter E. Als ik iets graag zou willen dan is het zender TLC kunnen verwijderen uit het zenderpakket!
Dus mijn klacht is dat ze teveel (lees altijd) TLC kijkt. Programma's over trouwen: trouwjurken uitzoeken, elkaars feest afkraken en meer van die meuk.
En Stop! Politie verbiedt ze wegens middeleeuwse filmpjes... :')
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  Moderator woensdag 22 oktober 2014 @ 10:50:47 #120
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_145809394
quote:
3s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 10:38 schreef Anne het volgende:
Mijn vriend heeft een koopziekte, waar ik mij soms wel aan erger. Anderzijds hebben we geen gezamenlijke rekening, dus hij koopt maar een eind weg ;).

Mijn vriend denkt dat hij de was altijd doet, maar het enige wat hij doet is het in de wasmachine en droger gooien. De rest mag ik (of de kaboutertjes) doen.

Als mijn vriend kookt, is daarna meestal de keuken een complete chaos. Ik ben meer van het tussendoor nog even wat opruimen en afwassen, maar dat krijg ik er bij hem niet in :P.
Zolang SD maar ziet dat op, op is. Dan maakt die koopziekte misschien nait veul uut nee :+ !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_145809542
Ik heb het altijd ijskoud en mn vriend heel warm. Het kacheltje mag nooit aan :'(
pi_145809662
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 10:50 schreef Renesite het volgende:

[..]

Zolang SD maar ziet dat op, op is. Dan maakt die koopziekte misschien nait veul uut nee :+ !
Zolang SD maar weet dat ik volgend jaar graag met hem op vakantie wil :P.
pi_145809682
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 10:56 schreef emmyemmy het volgende:
Ik heb het altijd ijskoud en mn vriend heel warm. Het kacheltje mag nooit aan :'(
Je vriend is dan toch de kachel? O+
  Official ESF Kreviewer woensdag 22 oktober 2014 @ 11:26:27 #124
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_145810467
quote:
Dit is bij ons andersom. Ik ruim altijd op tijdens het koken. Dat scheelt. Je meot toch vaak wachten enzo.

Anyway, mijn vriendin leest mee in dit topic, dus ik heb verder geen klachten! 8-). :'(.
  Official ESF Kreviewer woensdag 22 oktober 2014 @ 11:27:38 #125
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_145810501
quote:
14s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:01 schreef Anne het volgende:

[..]

Zolang SD maar weet dat ik volgend jaar graag met hem op vakantie wil :P.
Neem een gezamenlijke spaarrekening. Doen wij ook. Daar gaan we van op vakantie, of kopen er nieuwe meubels van enzo.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 11:33:48 #126
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_145810707
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 16:33 schreef Kreator het volgende:

[..]

Voordat ik een vriendin had:

[ afbeelding ]

Sinds zij ook boodschappen doet:

[ afbeelding ]
Haha herkenbaar! Ik haal alleen wat ik nodig heb + wat lekkers voor wanneer ik onverwachts visite krijg. Nu we samen boodschappen doen: standaard 5 zakken chips in huis waarvan er momenteel 3 geopend zijn. Pfff.

Mijn irritaties:

• 2 dezelfde producten openen zonder eerst de ene op te maken
• Ongestructureerd inkopen doen -> en dan elke dag weer wat moeten halen, maak een lijstje!
• Sloddervos; moeten die kleren echt OVERAL liggen?
• Mag wel wat meer gedaan worden in huis -> initiatief nemen
• Koken mannen tegenwoordig gezonder dan vrouwen? Ik heb jongedames nog nooit verse groenten zien halen in de supermarkt of op de markt. -> moeite en tijd stoppen in een maaltijd.
  Moderator woensdag 22 oktober 2014 @ 11:34:25 #127
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_145810724
quote:
14s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:26 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dit is bij ons andersom. Ik ruim altijd op tijdens het koken. Dat scheelt. Je meot toch vaak wachten enzo.

Anyway, mijn vriendin leest mee in dit topic, dus ik heb verder geen klachten! 8-). :'(.
Ach, ik word ook gecontroleerd ;(!
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Official ESF Kreviewer woensdag 22 oktober 2014 @ 11:36:55 #128
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_145810789
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:33 schreef Trankilo het volgende:
Sloddervos; moeten die kleren echt OVERAL liggen?
• Mag wel wat meer gedaan worden in huis -> initiatief nemen
• Koken mannen tegenwoordig gezonder dan vrouwen? Ik heb jongedames nog nooit verse groenten zien halen in de supermarkt of op de markt. -> moeite en tijd stoppen in een maaltijd.
Dit is bij mij thuis precies andersom. Ik laat mijn kleding altijd slingeren (zij niet). Ik doe minder in huis en ik kook zeker niet gezonder (ik kook bv graag met veel echte boter. Groente is niet zo mijn ding). Zij haalt de groente.

Chipsgedeelte herken ik dan weer wel. Als we bezoek hebben gaat er rustig een halve of hele zak in een schaal, die niet gegeten wordt. :{. ;(. "want dat is gezellig en als het er staat dan eten mensen het wel."
pi_145812803
Als we het opruimen een twee/drietal dagen hebben laten liggen i.v.m. drukte, kan hij zich enkel focussen op één dign (bijvoorbeeld keuken of inloop kast) en ben ik de rest van de woning volledig aan het doen, om daarna alsnog alle kleine dingetjes en prulletjes uit de keuken weg te ruimen.

Laat de televisie aan staan als hij vroeg op moet en weggaat en ik nog op bed lig waardoor ik de hele tijd een autoprogramma hoor terwijl ik met man en macht mijn dromen af probeer te maken.

Stoort me de hele tijd omdat ik even naar een auto of diertje moet kijken dat hij online geeft gevonden.

Vergeet vaak twee of drie dingen van het boodschappenlijstje dat ik hem app.

En het vuilnis buiten zetten geschiedt ook niet, tenzij ik de zak echt letterlijk voor de deur leg (we wonen in de binnenstad dus hebben geen kliko, het wordt twee keer per week opgehaald). Degene die het eerst weg moet, zet het dan buiten in de ochtend.

Ik:

Ben laks in zaken regelen.
Ben ontzettend in de rui meestal dus er liggen veel haren (maar ik stofzuig ook weer veel).
Ben panisch als het op m'n theedoeken aankomt. Pak ook twee keer per dag een nieuwe en was iedere dag.
Leg de hele bank vol met al m'n opladers, huiswerk, laptops en onzin.
Kan echt geen schoenen weggooien dus heb drie planken van 1,5 meter helemaal vol staan, daaronder staat het vol, onder de kledingrekken staat het vol en eb hnog wat tassen vol liggen. Tegenover zijn vijf paar schoenen staat dat wat overdreven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-10-2014 12:42:13 ]
  Moderator woensdag 22 oktober 2014 @ 18:22:04 #130
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_145824601
Ik irriteer me eigenlijk behoorlijk weinig aan mijn vrouw.
De irritaties die er zijn zijn sporadisch, echter wel terugkerend.

Zoals,

Ze checkt vaak van tevoren niet of bepaalde dingen nog op voorraad zijn als ze boodschappen gaat doen. Waardoor ze dan iets niet haalt, wat wel gehaald had moeten worden. Wat dus makkelijk voorkomen had kunnen worden mits ze even gechecked had van tevoren. Maar goed, dit is geen heftige irritatie.

Verder ehhm..... Ja ze kan soms onzeker zijn, en van die "wijvenbuien" hebben.
Zo van, ik ben lelijk, ik ben dik etc....
Gelukkig zijn die buien er ook zo nu en dan en zeker niet de hele tijd.

Ohja en ze is best wel jaloers/bezitterig aangelegd. Dus ik moet t niet flikken om te sjansen met een andere chick want dan "sloopt ze die" zegt ze altijd :P
Maar ik vind dat wel aandoenlijk. Betekent in mijn ogen dat ze mij absoluut niet kwijt wilt en al helemaal niet wilt delen met een ander. Dus ik erger me daar eigenlijk niet aan.

Ik? Ik denk dat ik best makkelijk in de omgang ben. Ook wat laks wel.
Mijn laksheid zit m vooral in de standaard mannen-dingen denk ik, zoals dingen niet meteen opruimen... vaak niet de was doen enzo. Maar ik ben wel weer veel punctueler met stofzuigen en de kat eten geven, en koken doe ik ook vrij regelmatig, dus op die manier zijn dingen weer redelijk in balans :D
pi_145824724
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:33 schreef Trankilo het volgende:

• 2 dezelfde producten openen zonder eerst de ene op te maken

Ha, dat doet mijn vriend ook altijd. Hij maakt ook vaak dingen gewoon niet op, dan gooit hij het weg terwijl er gewoon nog in zit.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  woensdag 22 oktober 2014 @ 18:56:20 #132
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_145825837
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 18:22 schreef dick_laurent het volgende:
Dus ik moet t niet flikken om te sjansen met een andere chick want dan "sloopt ze die" zegt ze altijd :P
Zou ze jou dan niet juist moeten slopen? :?
pi_145831282
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Je vriend is dan toch de kachel? O+
Dat is nog niet genoeg. :'( :'(
  donderdag 23 oktober 2014 @ 09:24:39 #134
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_145843593
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 18:25 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ha, dat doet mijn vriend ook altijd. Hij maakt ook vaak dingen gewoon niet op, dan gooit hij het weg terwijl er gewoon nog in zit.
Damn, ik heb daar echt een hekel aan. Het is niet dat ik superzuinig ben of een vrek, maar het is gewoon zonde en niet praktisch. :P
pi_145843756
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

1 keer gedaan, kon ze niet waarderen :D
Hoezo niet? Mooie manier om haar geheugen een beetje te trainen.
pi_145843922
quote:
Ohja en ze is best wel jaloers/bezitterig aangelegd. Dus ik moet t niet flikken om te sjansen met een andere chick want dan "sloopt ze die" zegt ze altijd :P
Zulk tokkiegedrag gaat toch wat verder dan slechts een ergernisje lijkt me.
quote:
Maar ik vind dat wel aandoenlijk. Betekent in mijn ogen dat ze mij absoluut niet kwijt wilt en al helemaal niet wilt delen met een ander. Dus ik erger me daar eigenlijk niet aan.
Het als verkapt compliment interpreteren is hilarisch.
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
pi_145844707
quote:

Sounds just like me :D
I am a Koala who Stretches :P
pi_145844826
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 10:18 schreef StretchingKoala het volgende:

[..]

Sounds just like me :D
En? Doe je alsof? :P.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 10:27:34 #139
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_145844938
quote:
Verder ehhm..... Ja ze kan soms onzeker zijn, en van die "wijvenbuien" hebben.
Zo van, ik ben lelijk, ik ben dik etc....
Gelukkig zijn die buien er ook zo nu en dan en zeker niet de hele tijd.
Inderdaad… herkenbaar. De onzekerheid. Ik reageer dan met de vergrotende trap: "Je bent inderdaad hartstikke dik", "gelukkig hebben we geen hond, die zou zich doodblaffen". Meestal is het dan wel afgelopen. Als ze echt dik zou zijn, lag ze niet meer naast me en had ze (natuurlijk) eerst wel de nodige waarschuwingen gehoord.

quote:
Ik vind dat ook wel leuk, maar dan ben ik ook wel een klootzak die dat ook juist een beetje opzoekt om zo de spanning er een beetje in te houden. Door en af en toe te laten zien dat je nog goed in de markt ligt, zal ze ook beter haar best doen :) . Hehe
pi_145845023
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 10:22 schreef Anne het volgende:

[..]

En? Doe je alsof? :P.
Soms....en stofzuigen betekent om alles heen stofzuigen en vooral niets optillen, want waar iets staat kan tenslotte geen stof komen toch O~)
pi_145845040
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 10:31 schreef StretchingKoala het volgende:

[..]

Soms....en stofzuigen betekent om alles heen stofzuigen en vooral niets optillen, want waar iets staat kan tenslotte geen stof komen toch O~)
Lief, ben jij het?

We hebben sinds kort een robotstofzuiger, maar die zuigt ook overal omheen :') ;(.
pi_145845124
Ow ja...als Mevr mijn auto meeneemt en dan de stoel in standje Sneijder laat staan waardoor ik 's ochtends met mijn slaperige kop mijn rug verdraai en klem zit als ik poog in te stappen -O-
  donderdag 23 oktober 2014 @ 10:41:33 #143
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145845258
Hij: Ik heb de keuken opgeruimd! *)
Ik: Fijn! *O*

10 minuten later loop ik naar de keuken voor weetikveelwat: Ehm... schat... die ene pan? Was die niet aardig tegen je dat die nog op het aanrecht staat? :') :X
Echt fucking hell... ALTIJD staat er nog wel íets, het is nooit gewoon eens helemaal opgeruimd.

En waar ik echt compleet gestoord van wordt is dat hij het echt onmogelijk lijkt te vinden om dingen op de juiste plek terug te zetten als hij de afwasmachine uit ruimt. -O- Ik verdenk hem inmiddels van een flinke mindfuck want de vergiet heeft inmiddels al elk kastje en elke plank gezien behalve degene waar hij hem altijd vanaf pakt zeg maar. :') :D :X

Daarentegen ergert hij zich gek dat ik 'dat ene laatje op de overloop' altijd open laat staan zodat hij zijn schenen er tegen stoot als hij naar zolder loopt. :@

Maar verder moet ik eerlijk zeggen dat ik in mijn handjes mag knijpen met hem. Ik erger me suf aan verkeerd gevouwen handdoeken, maar hij doet het toch maar mooi wel. *;
Ik moet meer dan regelmatig op reis voor mijn werk en hij zorgt er dan gewoon wel voor dat de boel gewoon door blijft draaien, de kinderen krijgen eten en schone kleren en ik hoef niet eens van te voren zelf setjes klaar te leggen of een vriezer vol voer klaar te maken. O+ _O_ O+

Oh nee wacht... ergernis nummer 1: zakdoekjes in zijn zakken laten zitten! :X
Ik zweer het, daar zou ik nog wel eens een moord over kunnen begaan. :Y

:o Zou hij zich aan mijn smileys ergeren? :@
pi_145845284
quote:
10s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 10:32 schreef Anne het volgende:

[..]

Lief, ben jij het?

We hebben sinds kort een robotstofzuiger, maar die zuigt ook overal omheen :') ;(.
die is dan ook door een man ontwikkeld en die snapt dat alleen daar stof kan komen :D
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
pi_145845336
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 10:41 schreef Brighteyes het volgende:
Oh nee wacht... ergernis nummer 1: zakdoekjes in zijn zakken laten zitten! :X
Ik zweer het, daar zou ik nog wel eens een moord over kunnen begaan. :Y
Die ergernis heb ik sinds een maandje of 3 inderdaad ook _O-.
Heel die klote wasmachine of droger weer vol met stukjes papier. Aaaaarghh.

Ik rammel zijn kleren vaak wel even, maarja, papier rammelt niet zo hard.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 10:45:21 #146
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145845374
Ik rammel dus nooit, want ik heb zelf vrijwel geen kleren met zakken en ik weet dat de kinderen ook vrijwel nooit iets in hun zakken hebben, en zeker geen zakdoekjes.
En ik denk er gewoon niet aan maar hij heeft ze GVD nog in zijn sportbroekjes zitten! :X
En natuurlijk blijft het altijd het meest aan mijn kleding plakken op de een of andere manier. :{w
  Moderator donderdag 23 oktober 2014 @ 11:01:54 #147
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_145845794
quote:
7s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 18:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zou ze jou dan niet juist moeten slopen? :?
Ja mij ook.... was ik er vergeten bij te vermelden :P
  donderdag 23 oktober 2014 @ 11:19:29 #148
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_145846287
quote:

Groetjes,

K.
niks meer aan toe te voegen ;(
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_145846347
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 11:19 schreef stinkie het volgende:

[..]

Dat was het :o ?
  donderdag 23 oktober 2014 @ 11:25:17 #150
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_145846429
22 jaar samen en nog altijd gelukkig :Y

Maar momenten als:

Ik: wil je ook koffie
Zij: nee, dank je nu niet

Ik ga dus 1 kopje koffie zetten want zij wil geen koffie

Ik: slurpppp, hmmm lekker koffie
Zij: eigenlijk lust ik ook wel een bakkie

8)7
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  donderdag 23 oktober 2014 @ 11:27:56 #151
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145846495
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 11:19 schreef stinkie het volgende:

[..]

:D Ik las de OP vanmorgen en deed een beetje :@ door de herkenning.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 11:39:38 #152
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_145846784
quote:
12s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 11:21 schreef Anne het volgende:

[..]

Dat was het :o ?
och, de opgevouwen was op de grond gooien omdat je iets zoekt is ook zo futiel. Om daar nou over te beginnen :@ ;(
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
  donderdag 23 oktober 2014 @ 11:44:53 #153
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_145846925
quote:
18s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 11:39 schreef stinkie het volgende:

[..]

och, de opgevouwen was op de grond gooien omdat je iets zoekt is ook zo futiel. Om daar nou over te beginnen :@ ;(
Ja ach, de opgevouwen was in de kast leggen is ook zo jaren '80 he! Zo'n stapel met van iedereen wat in een wasmand is echt vele malen handiger! :Y :D

Yeahyeah, we'll get a room! :@
Nee echt, voor de mensen die zich zorgen maken, we communiceren hier ook thuis wel gewoon over hoor! Alleen komen we geen steek verder. ;)
pi_145847081
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 11:25 schreef Klonk het volgende:
22 jaar samen en nog altijd gelukkig :Y

Maar momenten als:

Ik: wil je ook koffie
Zij: nee, dank je nu niet

Ik ga dus 1 kopje koffie zetten want zij wil geen koffie

Ik: slurpppp, hmmm lekker koffie
Zij: eigenlijk lust ik ook wel een bakkie

8)7
Herkenbaar :@
Worry is a misuse of imagination
pi_145847155
Oh m'n ex:

Hij: Ja ga lekker zitten wat doe je allemaal
Ik: 'Ja spullen achter mij opruimen nadat ik het gebruik'
Hij: Ga lekker zitten

Ik: 'Natuurlijk, even de spullen terug in de koelkast zetten'
Hij: Kom lekker zitten laat alles staan

Ik: 'als je zelf ontbijt maakt en zelf eens dingen doet of terug zet dan kan ik inderdaad lekker zitten ja, het ruimt zichzelf niet op :')'

Hij: Joh komt later wel

Ja heel fijn mag ik alles zelf, alleen, 's avonds nog opruimen/in de koelkast zetten. Nee bedankt.

Hij was hier laatst weer en precies het zelfde :') wel zo fijn om als je een klein huis hebt de spullen niet overal neer te gooien en gewoon alles terug zet.

[ Bericht 10% gewijzigd door Probability op 23-10-2014 12:36:23 ]
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 oktober 2014 @ 11:59:09 #156
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_145847294
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 11:53 schreef Probability het volgende:
Oh m'n ex:
Ja ga lekker zitten wat doe je allemaal
'Ja spullen achter mij opruimen nadat ik het gebruik'
Ga lekker zitten
'Natuurlijk, even de spullen terug in de koelkast zetten'
Kom lekker zitten laat alles staan
'als je zelf ontbijt maakt en zelf eens dingen doet of terug zet dan kan ik inderdaad lekker zitten ja, het ruimt zichzelf niet op :')'
Joh komt later wel

Ik begrijp er niets van. Waarom nodig je je vriend de hele tijd uit om lekker te gaan zitten?
pi_145847346
Lol al die vrouwen hier die zeiken over het huishouden van hun vriend... Of erger nog, dat ze spulletjes verkeerd neer liggen. Wat maakt het nou uit hoe een handdoek opgevouwen is? Als hij maar opgevouwen in de kast ligt zodat er nog andere dingen bij kunnen.

Kunnen ze ook niet uitleggen. "hoort gewoon zo" :')
  donderdag 23 oktober 2014 @ 12:07:29 #158
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145847520
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 12:00 schreef Bimmer het volgende:
Lol al die vrouwen hier die zeiken over het huishouden van hun vriend... Of erger nog, dat ze spulletjes verkeerd neer liggen. Wat maakt het nou uit hoe een handdoek opgevouwen is? Als hij maar opgevouwen in de kast ligt zodat er nog andere dingen bij kunnen.

Kunnen ze ook niet uitleggen. "hoort gewoon zo" :')
Al die vrouwen? Eén vrouw heeft het over handdoeken.

Mannen overdrijven altijd zo over het gedrag van vrouwen.
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator donderdag 23 oktober 2014 @ 12:22:21 #159
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_145847915
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 12:07 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Al die vrouwen? Eén vrouw heeft het over handdoeken.

Nou. Ik ben denk ik, vergeleken met wat ik hier lees, ontzettend opruimerig als man. :D en dan te bedenken dat als je t mn moeder zou vragen, die je voor gek zou verklaren omdat ze dat totaalnniet vindt. Maar goed, bij haar thuis is t werkelijk net een museum, zo netjes en opgeruimd en schoon als t daar is.

Maar ik heb nu bv 3 dagen thuis niet gestofzuigd. Das op zich nog niet zo erg maar er rennen wel de hele dag 2 kleine hondjes rond, en die haren kunnen dus echt niet. Mijn vriendin stoort zich er totaal niet aan maar ik dus des te meer dus vnv wordt er stof gezogen. Of ik dat nu doe of zij maar ik vermoed dat ik t ben terwijl zij staat te koken.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_145848015
Als m'n vriendin het heeft over haar vriendinnen is het altijd "die ene vriendin"
Uhh welke vriendin? Dat vindt ik onwijs irritant. Alsof ik kan ruiken over wie ze het heeft.

Ze laat altijd de wc deur openstaan. Die moet ten alle tijde dicht. Is een tik van het ouderlijk huis. Daar tochte de wc onwijs.

Overal laat ze petflessen slingeren. Onder het bed, naast de bank. Op de tafel ect. Ook zo hatelijk.

Ze vouwt mijn sokken en ondergoed verkeerd op.

Zo dat zijn mijn irritaties :p
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_145848247
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 11:59 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik begrijp er niets van. Waarom nodig je je vriend de hele tijd uit om lekker te gaan zitten?
Nee dat vraagt hij steeds aan mij
pi_145848352
Ga naar een psycholoog als je denkt dat er iets bestaat als 'verkeerd gevouwen handdoeken'. Serious issues. Bijna OCD.
  Official ESF Kreviewer donderdag 23 oktober 2014 @ 12:39:44 #163
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_145848373
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 12:07 schreef Lienekien het volgende:

Mannen? Man. Ik zie er maar 1 overdrijven over het gedrag van vrouwen.
pi_145848539
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 12:26 schreef pl4kkie het volgende:
Ze vouwt mijn sokken en ondergoed verkeerd op.
Wat kun je daar nou verkeerd aan doen?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 23 oktober 2014 @ 12:52:04 #165
121741 _Dizzy_
space, the final frontier
pi_145848736
Ja leuk topic :D

Mijn vriend heeft er een handje van cola blikjes op zijn bureau te stapelen. Ik vertik het om ze op te ruimen, en hij blijkbaar ook, maand terug telde ik er 100, toen werd ik wel even pissig, maar nu alweer aan een nieuwe verzameling begonnen.

Ook "verstopt" hij bordjes achter de tv ofzo omdat hij ze niet naar de keuken wil brengen ( spelletje is belangrijker)
Dan ineens heb je geen bordjes meer in de kast, vraag je het aan hem krijg je de reactie " Geen idee"
Na wat gezocht te hebben vind ik me toch een stapel achter de tv.. nat tussen de bordjes in, schimmel erop... jeeee

En dat vaatwasser verhaal ken ik helemaal niet, hij runt die vaatwasser half leeg en laat de rest staan.

En wassen wil hij ook niet doen, hij draagt liever zijn onderbroeken binnenstebuiten dan dat hij een was aanzet. Zijn argument: " weet niet hoe dat werkt hoor"

Maar verder is het een toffe gast en hebben we het leuk samen.
pi_145848898
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 12:52 schreef _Dizzy_ het volgende:

Mijn vriend heeft er een handje van cola blikjes op zijn bureau te stapelen. Ik vertik het om ze op te ruimen, en hij blijkbaar ook, maand terug telde ik er 100, toen werd ik wel even pissig, maar nu alweer aan een nieuwe verzameling begonnen.

Ook "verstopt" hij bordjes achter de tv ofzo omdat hij ze niet naar de keuken wil brengen ( spelletje is belangrijker)
Dan ineens heb je geen bordjes meer in de kast, vraag je het aan hem krijg je de reactie " Geen idee"
Na wat gezocht te hebben vind ik me toch een stapel achter de tv.. nat tussen de bordjes in, schimmel erop... jeeee

En dat vaatwasser verhaal ken ik helemaal niet, hij runt die vaatwasser half leeg en laat de rest staan.

En wassen wil hij ook niet doen, hij draagt liever zijn onderbroeken binnenstebuiten dan dat hij een was aanzet. Zijn argument: " weet niet hoe dat werkt hoor"

Ik moet het toch zeggen. Wat een smerige gast is dat zeg. De tering
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_145848909
quote:
:')
pi_145848940
quote:
Zijn argument: " weet niet hoe dat werkt hoor"
_O_
  Moderator donderdag 23 oktober 2014 @ 13:04:19 #169
16180 crew  CoolGuy
pi_145849049
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 12:57 schreef pl4kkie het volgende:

[..]

Ik moet het toch zeggen. Wat een smerige gast is dat zeg. De tering
Dit inderdaad. What. The. Fuck. Hij weet niet hoe dat werkt :') en hij komt er nog mee weg ook. 8)7 die vogel ging bij mij dus niet op. Gatverdamme wat een ransaap zeg.
pi_145849065
quote:

Je woont gewoon samen met een beest ofzo :'). Bordjes achter een tv verstoppen tot de schimmel erop staat? Wut?
pi_145849125
quote:
2s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 12:39 schreef Modus het volgende:
Ga naar een psycholoog als je denkt dat er iets bestaat als 'verkeerd gevouwen handdoeken'. Serious issues. Bijna OCD.
Mijn handdoeken moeten ook op een bepaalde manier gevouwen worden. Prima toch :P
pi_145849392
quote:
1s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 13:07 schreef Probability het volgende:

[..]

Mijn handdoeken moeten ook op een bepaalde manier gevouwen worden. Prima toch :P
Als het een 'moeten' is niet.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 13:18:28 #173
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_145849436
Owww, nog eentje uit 22 jaar gelukkig zijn :P

Samen 's avonds op de bank, ze zit een beetje stilletjes en vraagt is er iets, nee is niets, alleen wat moe. Na nog een paar keer vragen heb ik dan zoiets van prima, kan gebeuren.

Lig je in bed en wil je slapen, komt het hele verhaal eruit :')
  donderdag 23 oktober 2014 @ 13:26:30 #174
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145849685
quote:
14s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 12:39 schreef Kreator het volgende:

[..]

Mannen? Man. Ik zie er maar 1 overdrijven over het gedrag van vrouwen.
Ironie. Herken het.

Precies, Lienekien. :P
pi_145849943
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 13:18 schreef Klonk het volgende:
Owww, nog eentje uit 22 jaar gelukkig zijn :P

Samen 's avonds op de bank, ze zit een beetje stilletjes en vraagt is er iets, nee is niets, alleen wat moe. Na nog een paar keer vragen heb ik dan zoiets van prima, kan gebeuren.

Lig je in bed en wil je slapen, komt het hele verhaal eruit :')
Herkenbaar :@!

Van mijn vriend mag ik er dan dus niet meer over beginnen, wat ik snap. Hij heeft een baan waar je makkelijk gewond kunt raken, dus wakker en bij de tijd zijn is een must.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 13:39:36 #176
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_145850168
quote:
2s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 12:39 schreef Modus het volgende:
Oneens, handdoeken op een goede manier vouwen zorgt dat je niet de hele stapel meetrekt als je er 1 vanaf pakt. dus maakt wel uit B-)
pi_145850204
quote:
16s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 13:39 schreef Swiffer het volgende:

[..]

Oneens, handdoeken op een goede manier vouwen zorgt dat je niet de hele stapel meetrekt als je er 1 vanaf pakt. dus maakt wel uit B-)
:').
  Moderator donderdag 23 oktober 2014 @ 13:42:28 #178
16180 crew  CoolGuy
pi_145850267
quote:

[..]

Niet alleen dat. Als je handdoeken allemaal hetzelfde vouwt en je stapelt ze netjes op elkaar dan ziet dat wel zo netjes uit als ze met de gevouwen kant naar je toe liggen. O+
  donderdag 23 oktober 2014 @ 13:43:37 #179
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145850307
Een mooie manier om dit op te lossen is: degene die heel specifieke wensen heeft, mag het zelf doen.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 13:44:22 #180
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_145850332
Even voor de duidelijkheid, mijn vriendin heeft het lastiger met mij dan andersom, ben zo autistisch als een pot pindakaas :')

Dus ik hoop dat ze dit topic niet ontdekt want dan ben ik zuur _O-
pi_145850339
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 13:42 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Niet alleen dat. Als je handdoeken allemaal hetzelfde vouwt en je stapelt ze netjes op elkaar dan ziet dat wel zo netjes uit als ze met de gevouwen kant naar je toe liggen. O+
Homo gespot.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 13:45:35 #182
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_145850383
En verdere ergernissen.. bergen kleding op een stoel laten liggen i.p.v. in de wasmand die naast de stoel staat, hard met deuren slaan terwijl alles bijna dichtglijdt, wc rol niet vervangen, het aanrecht 'schoon'maken met 1 keukenpapiertje.. maar verder best tevreej :D

Ik ben wel een typetje zoals hierboven al besproken , alsnog koffie willen enz ;-)
  donderdag 23 oktober 2014 @ 13:45:37 #183
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_145850384
quote:

[..]

Als huisman moet ik dan gewoon zeggen dat je het verkeerd doet, ik heb kant en klare stapeltjes voor de week :P

2 theedoeken, 2 kleine handdoeken badkamer en toilet, 2 douchehanddoeken :7

Probleem opgelost :Y
  donderdag 23 oktober 2014 @ 13:46:04 #184
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_145850395
quote:
2s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 13:44 schreef Modus het volgende:

[..]

Homo gespot.
badaap gespot :P
  Moderator donderdag 23 oktober 2014 @ 13:46:20 #185
16180 crew  CoolGuy
pi_145850407
quote:
2s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 13:44 schreef Modus het volgende:

[..]

Homo gespot.
Uhuh. Ik denk dat je smoelwerk open valt als je mn vriendin zou zien, maar eej, whatever rings your bell man :')
  donderdag 23 oktober 2014 @ 13:46:33 #186
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_145850414
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 13:45 schreef Klonk het volgende:

[..]

Als huisman moet ik dan gewoon zeggen dat je het verkeerd doet, ik heb kant en klare stapeltjes voor de week :P

Niet als je partner elke dag een grote baddoek wil gebruiken om te douchen..
Laat staan dus de 4 die ik per week gebruik, en dan nog 4 theedoeken, 4 aanrechtdweiltjes, 4 keukenhanddoeken, beddengoed, washandjes... pfff
  donderdag 23 oktober 2014 @ 13:47:32 #187
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_145850448
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 13:46 schreef Swiffer het volgende:

[..]

Niet als je partner elke dag een grote banddoek wil gebruiken om te douchen..
Dan heb je een verspillende partner :Y

Elke dag een schone handdoek _O-
  donderdag 23 oktober 2014 @ 13:47:50 #188
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_145850464
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 13:47 schreef Klonk het volgende:

[..]

Dan heb je een verspillende partner :Y

Elke dag een schone handdoek _O-
Hij recycled wel zijn shirtjes en onderbroeken :')
  donderdag 23 oktober 2014 @ 13:48:12 #189
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_145850481
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 13:47 schreef Swiffer het volgende:

[..]

Hij recycled wel zijn shirtjes en onderbroeken :')
Zucht, mannen....
  Moderator donderdag 23 oktober 2014 @ 13:49:33 #190
16180 crew  CoolGuy
pi_145850531
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 13:45 schreef Klonk het volgende:

[..]

Wow, zo ver ga ik niet. :D maar wat ik daar uit op maak is dat jij 1 douche handdoek p.w.p.p. hebt? Dat kan bij mij dus niet. Ik neem elke dag een nieuwe handdoek. Die van de vorige dag leg ik op de grond voor de douche zo dat ik daarop kan gaan staan :P
  donderdag 23 oktober 2014 @ 13:50:36 #191
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_145850561
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 13:49 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wow, zo ver ga ik niet. :D maar wat ik daar uit op maak is dat jij 1 douche handdoek p.w.p.p. hebt? Dat kan bij mij dus niet. Ik neem elke dag een nieuwe handdoek. Die van de vorige dag leg ik op de grond voor de douche zo dat ik daarop kan gaan staan :P
1 handdoek inderdaad, je droogt schoon water af toch?

voor het staan gedeelte heb ik een douchematje :P
  donderdag 23 oktober 2014 @ 13:51:17 #192
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145850587
Ik ga hier even voor zitten. c_/
  donderdag 23 oktober 2014 @ 13:51:56 #193
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_145850607
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 13:51 schreef Lienekien het volgende:
Ik ga hier even voor zitten. c_/
Sensatiezoeker }:|
  Moderator donderdag 23 oktober 2014 @ 13:52:19 #194
16180 crew  CoolGuy
pi_145850631
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 13:50 schreef Klonk het volgende:

[..]

1 handdoek inderdaad, je droogt schoon water af toch?
Ja. En je huid. Ik neem elke dag een nieuwe handdoek. Mijn vriendin moest daar ook aan wennen maar doet dat inmiddels ook.

Een douchematje?? Ik doelde op een handdoek die ik voor de douche leg dus als ik klaar ben met douchen en ik stap uit de douchecabine, dan stap ik op die handdoek dus.

Een douchematje is bij iets wat je in de douche zelf legt zodat je niet per ongeluk uit glijdt ofzo :)
  donderdag 23 oktober 2014 @ 13:53:10 #195
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145850660
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 13:51 schreef Klonk het volgende:

[..]

Sensatiezoeker }:|
Mag ik? Ik beleef verder niks.
pi_145850663
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 13:46 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Uhuh. Ik denk dat je smoelwerk open valt als je mn vriendin zou zien, maar eej, whatever rings your bell man :')
Is het zo'n gedrocht?
Charity is injurious unless it helps the recipient to become independent of it.
Socialisten vechten allang niet meer tegen het kapitalisme maar tegen de realiteit.
  donderdag 23 oktober 2014 @ 13:53:23 #197
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_145850672
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 13:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja. En je huid. Ik neem elke dag een nieuwe handdoek. Mijn vriendin moest daar ook aan wennen maar doet dat inmiddels ook.
Zou er gek van worden :P

Doet het al 42 jaar zo en mijn moeder en oma ook en de eerste is ondertussen dik in de 80 en oma is 101 geworden dus het zal allemaal wel niet zo'n vaart lopen :7
pi_145850679
quote:
16s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 13:53 schreef Lienekien het volgende:
Bezoek anders even mijn topic, over eenzaamheid ;)
  donderdag 23 oktober 2014 @ 13:53:37 #199
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_145850680
quote:
16s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 13:53 schreef Lienekien het volgende:

[..]

_O-
pi_145850725
Over mijn partner heb ik niets aan te merken. Moesten we nu eens een topic over kinderen openen. Over hoe die je huis over hoop gooien, voortdurend om aandacht vragen, verzorgd moeten worden, etc... ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')