quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:11 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Al 4 heule maanden. Tantoe lang dus.
hou maar op man, gewoon haar zin geven. Wordt je leven veel makkelijker van.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:23 schreef Kreator het volgende:
Ik begin wel. Uitermate tevreden over mijn relatie, maar er zijn altijd wel wat kleine dingetjes.
Mijn vriendin zet altijd de vuile vaat in de wasbak, vol met water 'om te weken'. De vaatwasser staat 32cm schuin naar onderen, maar daar staat het spul dan niet in. Elke keer als ik dus de wasbak wil gebruiken, dan moet ik eerst al die vieze gore troep uit de wasbak halen.
De vaatwasser kan overigens gewoon vieze borden/pannen schoonmaken, die hoef je niet voor te spoelen. Daar heb je tenslotte een vaatwasser voor. Aan de andere kant ben ik er wel blij mee, want als er 1 ding is waar mannen beter in zijn, dan is het wel het correct inpakken van een vaatwasser.
Als wij te lam zijn om te coken, dan willen we nog wel eens wat bestellen. Dit komt dan in van die warmhoudverpakkingen e.d. Dit 'mag' ik volgens haar niet in de vuilnisbak (60L) doen, omdat deze dan 'veel te snel volraakt'. Ik trek dan altijd het volgende gezicht:. maar dat wordt niet zo gewaardeerd denk ik.
Oh en tot slot: Ze wil niet naar 'stop, politie' (die met die ouwe filmpjes enzo) kijken, maar als ik even niet oplet dan staat wel de hele avond TLC aan. Wat een rampenzender is dat..
Groetjes,
K.
Dit is dan zo toepasselijkquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:47 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
hou maar op man, gewoon haar zin geven. Wordt je leven veel makkelijker van.
Voordat ik op je pohi klikte wist ik dat je een OUD-user moest zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:02 schreef -Spring het volgende:
En o ja, hij begint al met kauwen op een chipje voordat z'n mond helemaal dicht is.
omdat ik me erger aan gesmek?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voordat ik op je pohi klikte wist ik dat je een OUD-user moest zijn.
Alsof iets anders doen zin heeft.. ze hebben altijd gelijk ook al hebben ze geen gelijk.quote:
Toepasselijke FOK!naam heb jequote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:35 schreef RunForrestRun het volgende:
En hij is langzaam. Ik ben op zaterdag al om 09:00 klaar om te gaan (boodschappen doen en hij wil per se mee, moet nog een cadeau kopen, huishouden, we krijgen 's middags visite) en meneer gaat rustig zes spelletjes fifa spelen. En dan moet hij nog eten, douchen, mooi maken..
goeie zinquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:23 schreef Chocovloek het volgende:
Mag je je ook aan jezelf ergeren? Ik baal echt een beetje van mijn eigen gebrek aan communicatieskills en ik voel me een stom verwend nest omdat ik stiekem eigenlijk gewoon verwacht dat mijn vriend mijn gedachten kan lezen en als een ware prins op 't witte paard mij nog eerder op mijn wenken bedient dan dat ik er überhaupt de kans voor heb gekregen om er over na te denken.
Shit ja in het Nederlands kan dat niet hequote:
Eensch! Met hoofdletter E. Als ik iets graag zou willen dan is het zender TLC kunnen verwijderen uit het zenderpakket!quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:23 schreef Kreator het volgende:
Ik begin wel. Uitermate tevreden over mijn relatie, maar er zijn altijd wel wat kleine dingetjes.
Mijn vriendin zet altijd de vuile vaat in de wasbak, vol met water 'om te weken'. De vaatwasser staat 32cm schuin naar onderen, maar daar staat het spul dan niet in. Elke keer als ik dus de wasbak wil gebruiken, dan moet ik eerst al die vieze gore troep uit de wasbak halen.
De vaatwasser kan overigens gewoon vieze borden/pannen schoonmaken, die hoef je niet voor te spoelen. Daar heb je tenslotte een vaatwasser voor. Aan de andere kant ben ik er wel blij mee, want als er 1 ding is waar mannen beter in zijn, dan is het wel het correct inpakken van een vaatwasser.
Als wij te lam zijn om te coken, dan willen we nog wel eens wat bestellen. Dit komt dan in van die warmhoudverpakkingen e.d. Dit 'mag' ik volgens haar niet in de vuilnisbak (60L) doen, omdat deze dan 'veel te snel volraakt'. Ik trek dan altijd het volgende gezicht:. maar dat wordt niet zo gewaardeerd denk ik.
Oh en tot slot: Ze wil niet naar 'stop, politie' (die met die ouwe filmpjes enzo) kijken, maar als ik even niet oplet dan staat wel de hele avond TLC aan. Wat een rampenzender is dat..
Groetjes,
K.
Zolang SD maar ziet dat op, op is. Dan maakt die koopziekte misschien nait veul uut neequote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:38 schreef Anne het volgende:
Mijn vriend heeft een koopziekte, waar ik mij soms wel aan erger. Anderzijds hebben we geen gezamenlijke rekening, dus hij koopt maar een eind weg.
Mijn vriend ziet ook geen rommel of vuiligheid (of hij doet alsof).
Mijn vriend denkt dat hij de was altijd doet, maar het enige wat hij doet is het in de wasmachine en droger gooien. De rest mag ik (of de kaboutertjes) doen.
Als mijn vriend kookt, is daarna meestal de keuken een complete chaos. Ik ben meer van het tussendoor nog even wat opruimen en afwassen, maar dat krijg ik er bij hem niet in.
Zolang SD maar weet dat ik volgend jaar graag met hem op vakantie wilquote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:50 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zolang SD maar ziet dat op, op is. Dan maakt die koopziekte misschien nait veul uut nee!
Je vriend is dan toch de kachel?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:56 schreef emmyemmy het volgende:
Ik heb het altijd ijskoud en mn vriend heel warm. Het kacheltje mag nooit aan
Dit is bij ons andersom. Ik ruim altijd op tijdens het koken. Dat scheelt. Je meot toch vaak wachten enzo.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 10:38 schreef Anne het volgende:
Als mijn vriend kookt, is daarna meestal de keuken een complete chaos. Ik ben meer van het tussendoor nog even wat opruimen en afwassen, maar dat krijg ik er bij hem niet in.
Neem een gezamenlijke spaarrekening. Doen wij ook. Daar gaan we van op vakantie, of kopen er nieuwe meubels van enzo.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 11:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Zolang SD maar weet dat ik volgend jaar graag met hem op vakantie wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |