abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145784751
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:11 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Al 4 heule maanden. Tantoe lang dus.
:o :'(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_145785094
Bedankt voor dit topic. Verzacht het lijden van een single.
an·ti·held de; m,v -en personage dat eeuwig verliest: de ~ in een roman
  PR en moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 20:06:12 #103
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_145788062
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 18:44 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Bepaalde vrouwen...
Ik snap er echt geen kut van maar ok.
Fuck the EBU.
pi_145794788
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 16:23 schreef Kreator het volgende:
Ik begin wel. Uitermate tevreden over mijn relatie, maar er zijn altijd wel wat kleine dingetjes.

Mijn vriendin zet altijd de vuile vaat in de wasbak, vol met water 'om te weken'. De vaatwasser staat 32cm schuin naar onderen, maar daar staat het spul dan niet in. Elke keer als ik dus de wasbak wil gebruiken, dan moet ik eerst al die vieze gore troep uit de wasbak halen.
De vaatwasser kan overigens gewoon vieze borden/pannen schoonmaken, die hoef je niet voor te spoelen. Daar heb je tenslotte een vaatwasser voor. Aan de andere kant ben ik er wel blij mee, want als er 1 ding is waar mannen beter in zijn, dan is het wel het correct inpakken van een vaatwasser.

Als wij te lam zijn om te coken, dan willen we nog wel eens wat bestellen. Dit komt dan in van die warmhoudverpakkingen e.d. Dit 'mag' ik volgens haar niet in de vuilnisbak (60L) doen, omdat deze dan 'veel te snel volraakt'. Ik trek dan altijd het volgende gezicht: :'). maar dat wordt niet zo gewaardeerd denk ik.

Oh en tot slot: Ze wil niet naar 'stop, politie' (die met die ouwe filmpjes enzo) kijken, maar als ik even niet oplet dan staat wel de hele avond TLC aan. Wat een rampenzender is dat. ;(.

Groetjes,

K.
hou maar op man, gewoon haar zin geven. Wordt je leven veel makkelijker van.
pi_145795765
En o ja, hij begint al met kauwen op een chipje voordat z'n mond helemaal dicht is. ;(
pi_145795896
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 21:47 schreef dopfles1 het volgende:

[..]

hou maar op man, gewoon haar zin geven. Wordt je leven veel makkelijker van.
Dit is dan zo toepasselijk :P

pi_145795925
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 22:02 schreef -Spring het volgende:
En o ja, hij begint al met kauwen op een chipje voordat z'n mond helemaal dicht is. ;(
Voordat ik op je pohi klikte wist ik dat je een OUD-user moest zijn.
pi_145796873
In een eigen tijdsbubble zitten. totaal niet kunnen plannen of een keer op tijd komen. Als ik sóchtnds hoor wat hij op een vrije zaterdag wil doen, weet ik al dat de helft nog niet gaat lukken, zeker als er ook nog eens tussendoor dingetjes tussen worden bedacht.
( om negen uur samen boodschappen doen, tussen huis , tuin en auto liggen er een paar veters, die dan in de schoenenpoets doos moeten, waarna er eigenlijk ook een paar schoenen worden gepoetst,waarna even de handen gewassen worden bij het tuinkraantje, dat eigenlijk meteen bladervrij gemaakt moet worden. omdat dat altijd wel een uur duurt moeten dan ook nog eerst even de hondjes een plas doen. tegen die tijd is het elf uur, staat er wel spontaan iemand op de stoep, die je natuurlijk gastvrij als hij is, een kop koffie aanbied
.
Verder is hij lief, maar tijdsafspraken heb ik afgeleerd. Ik kom wel een keer ergens in de middag of avond aan
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_145797114
Mag je je ook aan jezelf ergeren? Ik baal echt een beetje van mijn eigen gebrek aan communicatieskills en ik voel me een stom verwend nest omdat ik stiekem eigenlijk gewoon verwacht dat mijn vriend mijn gedachten kan lezen en als een ware prins op 't witte paard mij nog eerder op mijn wenken bedient dan dat ik er überhaupt de kans voor heb gekregen om er over na te denken.
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
pi_145797671
quote:
9s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 22:04 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Voordat ik op je pohi klikte wist ik dat je een OUD-user moest zijn.
omdat ik me erger aan gesmek?
pi_145798024
Mijn lief ziet de rommel niet. Ik heb ooit eens als experiment zijn sporttas laten staan waar hij hem neergooide en dat ding heeft er vier weken gelegen. Toen ik vroeg of hij die tas nog op ging ruimen vroeg hij heel verbaasd: "Welke tas?"

En hij is langzaam. Ik ben op zaterdag al om 09:00 klaar om te gaan (boodschappen doen en hij wil per se mee, moet nog een cadeau kopen, huishouden, we krijgen 's middags visite) en meneer gaat rustig zes spelletjes fifa spelen. En dan moet hij nog eten, douchen, mooi maken :') ..
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_145798407
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 22:04 schreef Cornelis83 het volgende:

[..]

Dit is dan zo toepasselijk :P

Alsof iets anders doen zin heeft.. ze hebben altijd gelijk ook al hebben ze geen gelijk.
pi_145799995
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 22:35 schreef RunForrestRun het volgende:
En hij is langzaam. Ik ben op zaterdag al om 09:00 klaar om te gaan (boodschappen doen en hij wil per se mee, moet nog een cadeau kopen, huishouden, we krijgen 's middags visite) en meneer gaat rustig zes spelletjes fifa spelen. En dan moet hij nog eten, douchen, mooi maken :') ..
Toepasselijke FOK!naam heb je :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 23:07:25 #114
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_145800089
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 22:23 schreef Chocovloek het volgende:
Mag je je ook aan jezelf ergeren? Ik baal echt een beetje van mijn eigen gebrek aan communicatieskills en ik voel me een stom verwend nest omdat ik stiekem eigenlijk gewoon verwacht dat mijn vriend mijn gedachten kan lezen en als een ware prins op 't witte paard mij nog eerder op mijn wenken bedient dan dat ik er überhaupt de kans voor heb gekregen om er over na te denken.
goeie zin
pi_145800134
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 23:07 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

goeie zin
Shit ja in het Nederlands kan dat niet he :')
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
pi_145803122
Waar ik mij aan irriteer:

1. Hij laat altijd lege flesjes/ blikjes/ pakjes, gebruikte theezakjes etc liggen ipv in de prullenbak gooien.

2. Gooit alle vuile borden etc in de spoelbak, waardoor ik tijdens het afwassen extra lang bezig ben.

3. Bergt de sokjes niet op in paren, waardoor je elke keer een halfuur bezig bent met zoeken.

4. Doet aan verspilling van eten. Volgens hem zijn bijvoorbeeld tomaten/komkommers na een aaantal dagen al niet te meer te gebruiken, terwijl het er nog prima uitziet en aanvoelt.

Ik ben zelf natuurlijk ook niet perfect:

1. Ik twijfel te veel en vind het lastig om keuzes te maken. Hij: 'Welke film wil je vanavond kijken, die of die?' Ik: 'Eehmmm die is leuk, maar die ook wel.. wat denk jij?'

2. Ik kan soms te laks zijn met bepaalde dingen. Het geregel van allerlei dingen laat ik aan hem over.

3. Totdat ik heb klaargemaakt zijn we weer een uur verder, terwijl hij binnen 5 minuten klaar is.

4. Ik ben te nieuwsgierig en stel veel vragen zo af en toe :P

Verder zijn we al twee jaar heel gelukkig samen en ontzettend verliefd :)
pi_145807067
Mijn vriendin is echt van het opruimen waarin ze (vind ik) een beetje in doorslaat. Maar de grootste "beslommering" is wel het koud/warm verhaal en dan vooral in bed. Daar waar ik nu eindelijk eens in bed kan liggen onder ons lentedekbed zonder me kapot te zweten vind mn vriendin het al nodig om het over de elektrische deken te hebben of het winterdekbed. En hoe ze het doet weet ik niet maar ze krijgt het altijd voor elkaar om het lekker warm te hebben in bed waardoor ik kapot lig te gaan van de warmte :P
pi_145809104
Mijn vriend heeft een koopziekte, waar ik mij soms wel aan erger. Anderzijds hebben we geen gezamenlijke rekening, dus hij koopt maar een eind weg ;).

Mijn vriend ziet ook geen rommel of vuiligheid (of hij doet alsof :o).

Mijn vriend denkt dat hij de was altijd doet, maar het enige wat hij doet is het in de wasmachine en droger gooien. De rest mag ik (of de kaboutertjes) doen.

Als mijn vriend kookt, is daarna meestal de keuken een complete chaos. Ik ben meer van het tussendoor nog even wat opruimen en afwassen, maar dat krijg ik er bij hem niet in :P.
  woensdag 22 oktober 2014 @ 10:46:49 #119
57340 dabadbass
@Whitehouse.gov
pi_145809294
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 16:23 schreef Kreator het volgende:
Ik begin wel. Uitermate tevreden over mijn relatie, maar er zijn altijd wel wat kleine dingetjes.

Mijn vriendin zet altijd de vuile vaat in de wasbak, vol met water 'om te weken'. De vaatwasser staat 32cm schuin naar onderen, maar daar staat het spul dan niet in. Elke keer als ik dus de wasbak wil gebruiken, dan moet ik eerst al die vieze gore troep uit de wasbak halen.
De vaatwasser kan overigens gewoon vieze borden/pannen schoonmaken, die hoef je niet voor te spoelen. Daar heb je tenslotte een vaatwasser voor. Aan de andere kant ben ik er wel blij mee, want als er 1 ding is waar mannen beter in zijn, dan is het wel het correct inpakken van een vaatwasser.

Als wij te lam zijn om te coken, dan willen we nog wel eens wat bestellen. Dit komt dan in van die warmhoudverpakkingen e.d. Dit 'mag' ik volgens haar niet in de vuilnisbak (60L) doen, omdat deze dan 'veel te snel volraakt'. Ik trek dan altijd het volgende gezicht: :'). maar dat wordt niet zo gewaardeerd denk ik.

Oh en tot slot: Ze wil niet naar 'stop, politie' (die met die ouwe filmpjes enzo) kijken, maar als ik even niet oplet dan staat wel de hele avond TLC aan. Wat een rampenzender is dat. ;(.

Groetjes,

K.
Eensch! Met hoofdletter E. Als ik iets graag zou willen dan is het zender TLC kunnen verwijderen uit het zenderpakket!
Dus mijn klacht is dat ze teveel (lees altijd) TLC kijkt. Programma's over trouwen: trouwjurken uitzoeken, elkaars feest afkraken en meer van die meuk.
En Stop! Politie verbiedt ze wegens middeleeuwse filmpjes... :')
"Niets smeedt twee mensen zo aaneen als kwaadspreken over een derde"
  Moderator woensdag 22 oktober 2014 @ 10:50:47 #120
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_145809394
quote:
3s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 10:38 schreef Anne het volgende:
Mijn vriend heeft een koopziekte, waar ik mij soms wel aan erger. Anderzijds hebben we geen gezamenlijke rekening, dus hij koopt maar een eind weg ;).

Mijn vriend ziet ook geen rommel of vuiligheid (of hij doet alsof :o).

Mijn vriend denkt dat hij de was altijd doet, maar het enige wat hij doet is het in de wasmachine en droger gooien. De rest mag ik (of de kaboutertjes) doen.

Als mijn vriend kookt, is daarna meestal de keuken een complete chaos. Ik ben meer van het tussendoor nog even wat opruimen en afwassen, maar dat krijg ik er bij hem niet in :P.
Zolang SD maar ziet dat op, op is. Dan maakt die koopziekte misschien nait veul uut nee :+ !
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_145809542
Ik heb het altijd ijskoud en mn vriend heel warm. Het kacheltje mag nooit aan :'(
pi_145809662
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 10:50 schreef Renesite het volgende:

[..]

Zolang SD maar ziet dat op, op is. Dan maakt die koopziekte misschien nait veul uut nee :+ !
Zolang SD maar weet dat ik volgend jaar graag met hem op vakantie wil :P.
pi_145809682
quote:
0s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 10:56 schreef emmyemmy het volgende:
Ik heb het altijd ijskoud en mn vriend heel warm. Het kacheltje mag nooit aan :'(
Je vriend is dan toch de kachel? O+
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Official ESF Kreviewer woensdag 22 oktober 2014 @ 11:26:27 #124
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_145810467
quote:
3s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 10:38 schreef Anne het volgende:
Dit is bij ons andersom. Ik ruim altijd op tijdens het koken. Dat scheelt. Je meot toch vaak wachten enzo.

Anyway, mijn vriendin leest mee in dit topic, dus ik heb verder geen klachten! 8-). :'(.
  Official ESF Kreviewer woensdag 22 oktober 2014 @ 11:27:38 #125
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_145810501
quote:
14s.gif Op woensdag 22 oktober 2014 11:01 schreef Anne het volgende:

[..]

Zolang SD maar weet dat ik volgend jaar graag met hem op vakantie wil :P.
Neem een gezamenlijke spaarrekening. Doen wij ook. Daar gaan we van op vakantie, of kopen er nieuwe meubels van enzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')