Hahahahaquote:Op maandag 20 oktober 2014 16:52 schreef MutedFaith het volgende:
Oh, en ze heeft een paard.
En als ik zo kijk naar wat daar voor een geld in gaat dan krijgt dat beest volgens mij beter te vreten dan ik.
Wat góed van je zeg. Dat doen wij thuis nou nooit, over dingen praten.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:57 schreef Opoefiets het volgende:
Niet teveel aan ergeren en zodra een van ons ergens mee zit, wordt het besproken. En dat werkt prima
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:05 schreef Letstalk het volgende:
2. altijd zeuren dat ik mijn bed moet opmaken
Nee, niet eens. Het is altijd zo dat ik het huis netjes houdt en haar aandeel is met name het bed opmaken. Terwijl ik er zelf dus altijd gewoon uitstap. Uiteindelijk heeft ze zich er overigens wel bij neergelegd dat ik het niet doe en dus doet zij het nu gewoon zelf altijd zonder mopperen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:00 schreef Kreator het volgende:
[..]Is het je moeder?
Overigens, ontopic: Mijn vriendin vindt het leuk om 's avonds het dekbed 'op te kloppen' om zo het lege puntje in de hoek van het dekbed weg te krijgen, waardoor de hele kamer onder het stof komt te zitten.. Dit doet ze overigens ook als ik al onder de deken lig (ik heb er geen last van).
ja natuurlijk. Niets is zo irritant als een loos stuk hoes zonder dekbed.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:00 schreef Kreator het volgende:
[..]Is het je moeder?
Overigens, ontopic: Mijn vriendin vindt het leuk om 's avonds het dekbed 'op te kloppen' om zo het lege puntje in de hoek van het dekbed weg te krijgen, waardoor de hele kamer onder het stof komt te zitten.. Dit doet ze overigens ook als ik al onder de deken lig (ik heb er geen last van).
Dat is zoo vervelend en herkenbaar.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
verhalen beginnen in het midden waardoor ik geen idee heb waar ze het over heeft.
Voice recorder een optie?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:03 schreef Scorpie het volgende:
Mijn vrouw kan in een discussie de dingen die ze 5 minuten ervoor gezegd heeft niet meer herinneren. Probeer dan maar eens een ruzie uit te praten.
Ik: "Ja maar jij zei dat"
V: "Dat heb ik helemaal niet gezegd!"
Ik: "Jawel"
V: "Echt niet!"
Ik:lama.
Ik wist ook niet eens dat jij getrouwd wasquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
1 keer gedaan, kon ze niet waarderen
Al 4 heule maanden. Tantoe lang dus.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik wist ook niet eens dat jij getrouwd was
Daar klaagt die van mij ook regelmatig over, terwijl het dan voor mij een vrij logische overstap is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:56 schreef MutedFaith het volgende:
[..]
Dat is zoo vervelend en herkenbaar.
Gaat vaak samen met midden in het ene verhaal opeens zonder aankondiging of watdanook overgaan op iets wat ze de dag ervoor verteld heeft en wat ze nog aan wilde vullen.
Dat zegt zij ook altijd. Komt waarschijnlijk doordat jullie er dan al de hele dag over na aan t denken zijn en wel weten waar jullie 't over hebben.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:11 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Daar klaagt die van mij ook regelmatig over, terwijl het dan voor mij een vrij logische overstap is.
Misschien passen jullie niet bij elkaar.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Tuurlijk, maar ook niet elke gebeurtenis is 'prima' en verder niks. Training was prima, eten bij ouders was prima, op bezoek bij oma was prima, teamuitje was prima, ALV waarbij hij wisselde (hij zat in het bestuur dat aftrad die ALV) was prima, stage was prima, uit eten met oudklasgenootjes was prima, de film was prima.. je snapt mijn punt denk ik wel.
Heb er totaal geen problemen mee om niet overal diep op in te gaan, maar als ik vragen ga stellen komt er vaak dan wel een leuk verhaal uit. Dan denk ik wel eens: kan je dat niet gewoon een keer uit jezelf vertellen? Dat bedoel ik meer. Ik zal de laatste zijn om elke keer dat hij weg is geweest een verslag te vragen tot op de minuut nauwkeurig, en heb zelf ook helemaal niet de behoefte om dat te weten. Maar als hij teamuitje had en van te voren niet wist wat ze gingen doen en dan van 18-2.30 weg is en ik vraag de volgende dag of het leuk was en hij zegt ja prima, tja.. dan vind ik dat wel jammer. Terwijl als ik vervolgens vraag wat ze uiteindelijk hebben gedaan en of er nog leuke dingen zijn gebeurd, er wel een verhaal uit komt over iets grappigs wat iemand in een dronken bui had gedaan
. Dus hij heeft er kennelijk wel wat over te melden dan (want als dat niet zo is dan zegt hij dan ook dat er niks bijzonders was oid), maar doet dat alleen als ik er naar vraag.
Hopelijk maakt dat de context iets duidelijker. Verder is ie heel lief en heeft hij denk ik meer met mij te stellen qua gewoonten dan andersom haha.
Doe niet zo bot, er zijn genoeg stellen die zelfs over de 'stomme' dingen in het huishouden geen normaal gesprek kunnen voeren.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat góed van je zeg. Dat doen wij thuis nou nooit, over dingen praten.. Je hebt het punt van dit topic kennelijk niet begrepen. DIt gaat niet over 'ergens mee zitten'. Dit gaat over normale aardse zaken, die vrij normaal zijn als je elke dag bij elkaar bent.
Als er een naakte vrouw door het huis loopt krijg jij de neiging om jezelf uit te hongeren omdat je jezelf te dik vindt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 12:42 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Het zou bij mij bepaalde neigingen opwekken.
Bepaalde vrouwen...quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 17:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als er een naakte vrouw door het huis loopt krijg jij de neiging om jezelf uit te hongeren omdat je jezelf te dik vindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |