Mijn vrouw doet af en toe vreemde dingen, maar gelukkig heeft ze me nog niet gedwongen om samen naar Twilight te kijken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:17 schreef Aloria het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft samen met mij twilight gekeken. Tranen stonden in mijn ogen. Klinkt misschien stom maar deze kleine dingen miste ik in de laatste jaren van mijn vorige relatie...
Niks aan de hand hoorquote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Jullie zijn wel aardig voor elkaar, of niet? Godsamme zeg.
Tweede post van je waarvan ik denk "Mmmkkkkaay, gezellige relatie!".
Héél gezellig!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:34 schreef Anne het volgende:
[..]
Jullie zijn wel aardig voor elkaar, of niet? Godsamme zeg.
Tweede post van je waarvan ik denk "Mmmkkkkaay, gezellige relatie!".
Haha, maak het nog even ergerquote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niks aan de hand hoor! We kunnen elkaar goed aan en kennen elkaar goed genoeg, interpretatie. Waarom moeten we altijd lief en kroelie tegen elkaar
!
Ik kwam vanavond thuis, hij boos kijken. En daarna hebben we erom gelachen en heb ik gevraagd "wat eten we" en heb ik hem gecomplimenteerd met de opgeruimde keuken
"Er was niets...Trusten!"quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:18 schreef Klonk het volgende:
Owww, nog eentje uit 22 jaar gelukkig zijn
Samen 's avonds op de bank, ze zit een beetje stilletjes en vraagt is er iets, nee is niets, alleen wat moe. Na nog een paar keer vragen heb ik dan zoiets van prima, kan gebeuren.
Lig je in bed en wil je slapen, komt het hele verhaal eruit
O, ben jij dat!quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:59 schreef Renesite het volgende:
Maar ik heb het nummer van de kindertelefoon onder mijn sneltoets
Foei!quote:
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Niet alleen dat. Als je handdoeken allemaal hetzelfde vouwt en je stapelt ze netjes op elkaar dan ziet dat wel zo netjes uit als ze met de gevouwen kant naar je toe liggen.
Dan gaat je handdoek toch ruiken op dat 3? (Zo vaak nat geweest, bacterien etc)quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:50 schreef Klonk het volgende:
[..]
1 handdoek inderdaad, je droogt schoon water af toch?
voor het staan gedeelte heb ik een douchematje
nee, eigenlijk geen last van, goed luchten en drogen doen schijnbaar wonderenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 02:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Dan gaat je handdoek toch ruiken op dat 3? (Zo vaak nat geweest, bacterien etc)
Ja dit. Je kunt me echt niet wijsmaken dateen handdoek die je een week lang gebruikt naarmate de tijd vordert nog vrijwel net zo fris is als toen ie net uit de droger kwam.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 02:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Dan gaat je handdoek toch ruiken op dat 3? (Zo vaak nat geweest, bacterien etc)
Nee dat maak ik je ook niet wijsquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 09:27 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja dit. Je kunt me echt niet wijsmaken dateen handdoek die je een week lang gebruikt naarmate de tijd vordert nog vrijwel net zo fris is als toen ie net uit de droger kwam.
Ik denk ook dat dat langer is dan gemiddeld ja. Ik zie ook eigenlijk geen reden om zo vaak dezelfde handdoek te gebruiken? Je hebt toch een wasmachine?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
Nee dat maak ik je ook niet wijs
Zit er trouwens naast, was vergeten dat ik vaker een tussendoorwasje doe en daar handdoeken in meeneem, dus het meestal een dag of 5
Maar goed dat is nog langer als gemiddeld heb ik het gevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |