abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145715114
quote:
1s.gif Op zondag 19 oktober 2014 21:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Tuurlijk, maar ook niet elke gebeurtenis is 'prima' en verder niks. Training was prima, eten bij ouders was prima, op bezoek bij oma was prima, teamuitje was prima, ALV waarbij hij wisselde (hij zat in het bestuur dat aftrad die ALV) was prima, stage was prima, uit eten met oudklasgenootjes was prima, de film was prima.. je snapt mijn punt denk ik wel ;).

Heb er totaal geen problemen mee om niet overal diep op in te gaan, maar als ik vragen ga stellen komt er vaak dan wel een leuk verhaal uit. Dan denk ik wel eens: kan je dat niet gewoon een keer uit jezelf vertellen? Dat bedoel ik meer :). Ik zal de laatste zijn om elke keer dat hij weg is geweest een verslag te vragen tot op de minuut nauwkeurig, en heb zelf ook helemaal niet de behoefte om dat te weten. Maar als hij teamuitje had en van te voren niet wist wat ze gingen doen en dan van 18-2.30 weg is en ik vraag de volgende dag of het leuk was en hij zegt ja prima, tja.. dan vind ik dat wel jammer. Terwijl als ik vervolgens vraag wat ze uiteindelijk hebben gedaan en of er nog leuke dingen zijn gebeurd, er wel een verhaal uit komt over iets grappigs wat iemand in een dronken bui had gedaan :). Dus hij heeft er kennelijk wel wat over te melden dan (want als dat niet zo is dan zegt hij dan ook dat er niks bijzonders was oid), maar doet dat alleen als ik er naar vraag.

Hopelijk maakt dat de context iets duidelijker ;). Verder is ie heel lief en heeft hij denk ik meer met mij te stellen qua gewoonten dan andersom haha.
Dan heeft hij zulke vragen nodig. Ik heb ook niet alles meteen op mijn tong, als iemand vraagt hoe het was.

Sommigen zijn geboren vertellers, anderen hebben aanmoediging nodig. Wellicht vind hij het ook wel prettig dat jij aanmoedigt en gaat hij het missen als niemand er naar vraagt :)
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_145719120
Kandij: "Zullen we deze zinloze meuk kopen? Dan kunnen we de zinloze meuk die je niet mooi vindt vervangen" ;(. Denk aan Leen Bakker rommel.

"Hebben we wel genoeg kopjes, schaaltjes, lepeltjes, borden voor het geval we 140 mensen uitnodigen?" Ik weet het niet schat, vind je deze kopjes leuk? Ja, deze passen exact bij X en Y. Mijn broertje en zusje hebben in ieder de uitzet gekregen via onze ongebruikte kopjes :s).

"Ga je meer naar de verjaardag van een vriendin waar jij een tyfushekel aan hebt en ik eigenlijk ook? En geen idee heb waarom ik er nog mee omga 8)7"

Alhoewel ik de perfecte partner ben :+, dingen die haar waarschijnlijk irriteren.

"Zit je weer discuseren met mensen die je niet kent op het internet?" Je bent toch geen 15 meer :')

"Schat heb je nieuwe spullen voor jet fiets gekocht" Ja :D 8-) O+ "Wat was je kwijt?" 100 ofzo "Hoeveel echt?! :* 170 :@
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:16:24 #63
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_145737731
"Je ruimt nooit je gedragen kleren op. Daar op die stoel ligt een hele stapel, zoek eens uit en gooi in de was wat gwassen moet."

En dan blijkt 't 1 t-shirt en een broek van mij te zijn en een halve kleerkast van haarzelf:

"Ja, maar dat kan ik echt allemaal deze week nog een keer aan, want dat heb ik pas 1 keer 20 minuten gedragen."

Verder erger ik me vooral aan haar ouders. Maar dat komt op dit moment doordat we er al dik twee-en-een-halve maand mee in 1 huis wonen (Wij hebben ons huis verkocht, dat van hun gekocht en zij gaan verhuizen, maar moeten nog verbouwen). Gelukkig is dat over twee weken ook voorbij.

Het ergste is nog dat wij onze katten opgesloten moeten houden op onze slaapkamer, want ze zouden misschien wel eens met een nagel aan *insert meubelstuk* kunnen blijven hangen. En ondertussen hebben ze wel een paar jaar geleden zoeen Spaanse zwerfhond geadopteerd die nog steeds bij 't minste of geringste van angst het hele tapijt volschijt.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
  Official ESF Kreviewer maandag 20 oktober 2014 @ 16:20:12 #64
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_145737904
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 23:41 schreef Kandijfijn het volgende:
"Hebben we wel genoeg kopjes, schaaltjes, lepeltjes, borden voor het geval we 140 mensen uitnodigen?" Ik weet het niet schat, vind je deze kopjes leuk? Ja, deze passen exact bij X en Y. Mijn broertje en zusje hebben in ieder de uitzet gekregen via onze ongebruikte kopjes :s).
Herkenbaar. Ik heb ondertussen meer wijnglazen dan de Xenos. :7.
pi_145738837
slordig met alles ..koopt allerlei rommel voor in huis, koopt altijd voor 300 man boodschappen terwijl we het weekend er niet zijn..en overal kleren vooral overal kleren
aandeel Fok! hier te krijgen , pm voor vraagprijs
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:49:28 #66
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_145739047
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 16:23 schreef Kreator het volgende:
Ik begin wel. Uitermate tevreden over mijn relatie, maar er zijn altijd wel wat kleine dingetjes.

Mijn vriendin zet altijd de vuile vaat in de wasbak, vol met water 'om te weken'. De vaatwasser staat 32cm schuin naar onderen, maar daar staat het spul dan niet in. Elke keer als ik dus de wasbak wil gebruiken, dan moet ik eerst al die vieze gore troep uit de wasbak halen.
De vaatwasser kan overigens gewoon vieze borden/pannen schoonmaken, die hoef je niet voor te spoelen. Daar heb je tenslotte een vaatwasser voor. Aan de andere kant ben ik er wel blij mee, want als er 1 ding is waar mannen beter in zijn, dan is het wel het correct inpakken van een vaatwasser.

Als wij te lam zijn om te coken, dan willen we nog wel eens wat bestellen. Dit komt dan in van die warmhoudverpakkingen e.d. Dit 'mag' ik volgens haar niet in de vuilnisbak (60L) doen, omdat deze dan 'veel te snel volraakt'. Ik trek dan altijd het volgende gezicht: :'). maar dat wordt niet zo gewaardeerd denk ik.

Oh en tot slot: Ze wil niet naar 'stop, politie' (die met die ouwe filmpjes enzo) kijken, maar als ik even niet oplet dan staat wel de hele avond TLC aan. Wat een rampenzender is dat. ;(.

Groetjes,

K.
Leuk topic! Ik hoor gewoon mijn vriend praten haha. Hij haaaaaat TLC en MTV en tegenwoordig zijn op Fox ook leuke programma's over hoarders enzo. Ik mag ook geen programma's meer kijken over trouwjurken kopen en passen als hij in de buurt is.

Daarentegen moet ik altijd alle voetbalwedstrijden kijken en ook de samenvattingen en de praatprogramma's over de samenvattingen van de voetbalwedstrijden (hetzelfde geldt voor wielrennen, de Olympische Spelen, Formule 1, maakt niet uit, als het maar sport is).

Ik mag de vaatwasser niet inpakken en hij mag de was niet doen. Als hij kookt, gebruikt hij 100 pannen en lepels en snijplankjes en is de keuken ontploft. Als ik kook, ruim ik tegelijkertijd op. Snapt hij niks van.

Oh ja, mijn grootste ergernis. De elektrische tandenborstel die we delen niet droogmaken en in het standaardje zetten (we delen het apparaat, niet het borsteltje natuurlijk). Altijd nat, altijd op een andere plek en altijd met vlekken. Ik maar poetsen en drogen. Ik mag er niks meer van zeggen haha.

Verder O+ O+ O+ O+ him
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:51:00 #67
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_145739110
quote:
17s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:43 schreef Thezappa het volgende:
en overal kleren vooral overal kleren
Oh ja, deze ook nog.
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:52:16 #68
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_145739173
Oh, en ze heeft een paard.

En als ik zo kijk naar wat daar voor een geld in gaat dan krijgt dat beest volgens mij beter te vreten dan ik.
pi_145752722
quote:
0s.gif Op zondag 19 oktober 2014 23:41 schreef Kandijfijn het volgende:
"Zullen we deze zinloze meuk kopen? Dan kunnen we de zinloze meuk die je niet mooi vindt vervangen"

"Hebben we wel genoeg kopjes, schaaltjes, lepeltjes, borden voor het geval we 140 mensen uitnodigen?" Ik weet het niet schat, vind je deze kopjes leuk? Ja, deze passen exact bij X en Y.

Herkenbaar. Zinloze meuk *; O+

Mijn vriend accepteert dit gelukkig wel. Laatst was ik wat gestresst, en hij wéét gewoon dat hij me opvrolijkt door te zeggen: "wil je vanavond naar Ikea?" _O-
The meaning of life is to give life meaning.
pi_145754376
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:36 schreef Truffeldoos het volgende:

[..]

Herkenbaar. Zinloze meuk *; O+

Mijn vriend accepteert dit gelukkig wel. Laatst was ik wat gestresst, en hij wéét gewoon dat hij me opvrolijkt door te zeggen: "wil je vanavond naar Ikea?" _O-
Ik accepteer het ook wel :@ (min of meer). Het is meer een constante staat van verbazing. Ook de enorme blijheid erbij. Kijk eens wat ik een uberschattige kopjes ik heb gevonden :+ :@.

Voordat ik weg heb gegeven aan uitzet van broertje en zusje hadden we er volgens mij 50+ :') :s).
pi_145754572
Een half uur lang op alle gevaren van alcohol worden gewezen op de terugweg na het drinken van welgeteld twee biertjes en ongeveer anderhalf uur tussen de laatste slok en het moment dat ik daadwerkelijk ging rijden. Maar zelf tegelijkertijd absoluut niet willen rijden in mijn auto omdat d'r ouders een oude auto hebben en mijne te licht vindt sturen. Maar wel thuisgebracht willen worden :`)

Ze belde de volgende dag wel op om te zeggen dat ze een zeik doos was de avond ervoor. ^O^
pi_145755210
quote:
14s.gif Op vrijdag 17 oktober 2014 21:47 schreef Moira. het volgende:
Ik moet te allen tijde nakend door het huis lopen als mijn vriend thuis is.
Heeft ie anorexia?
  Moderator maandag 20 oktober 2014 @ 23:06:30 #73
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_145757690
Hier zijn de mijne :
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  PR en moderator dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:27:26 #74
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_145771057
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:20 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Heeft ie anorexia?
He?
Fuck the EBU.
pi_145771529
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:27 schreef Moira. het volgende:

[..]

He?
Het zou bij mij bepaalde neigingen opwekken.
pi_145771742
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:52 schreef MutedFaith het volgende:
Oh, en ze heeft een paard.

En als ik zo kijk naar wat daar voor een geld in gaat dan krijgt dat beest volgens mij beter te vreten dan ik.
Hahahaha
graag verwijderen
pi_145771982
Ik heb niets te klagen :P

Mijn vriend en ik hebben ook 'dingetjes', hoor. De een is net wat netter met de was, de ander is wat secuurder met de administratie... Nou, dan weet je meteen hoe je de taken het beste kunt verdelen. Niet teveel aan ergeren en zodra een van ons ergens mee zit, wordt het besproken. En dat werkt prima :)

Oh ja, ik ben een vrouw en ik kijk liever van die politieprogramma's dan die vreselijke meuk die ze uitzenden op TLC.
pi_145772181
Echt een goede relatie maar dingen waar ik mij het meest aan erger:
1. overal de haren (niet dat ze daar veel aan kan doen, maar het is wel irritant)
2. altijd zeuren dat ik mijn bed moet opmaken
3. vaak zelf spullen niet in de vaatwasser zetten/gewoon laten staan waar laatst gebruikt

En er zijn vast nog wel meer dingen, kom er nu alleen niet echt op. Echt een mooi topic. Zoveel dingen zijn zo ontzettend herkenbaar!
Of niet dan?
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:58:17 #79
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_145776188
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 12:57 schreef Opoefiets het volgende:
Niet teveel aan ergeren en zodra een van ons ergens mee zit, wordt het besproken. En dat werkt prima :)
Wat góed van je zeg. Dat doen wij thuis nou nooit, over dingen praten. :'). Je hebt het punt van dit topic kennelijk niet begrepen. DIt gaat niet over 'ergens mee zitten'. Dit gaat over normale aardse zaken, die vrij normaal zijn als je elke dag bij elkaar bent.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:00:17 #80
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_145776260
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 13:05 schreef Letstalk het volgende:
2. altijd zeuren dat ik mijn bed moet opmaken
:o Is het je moeder? :o

Overigens, ontopic: Mijn vriendin vindt het leuk om 's avonds het dekbed 'op te kloppen' om zo het lege puntje in de hoek van het dekbed weg te krijgen, waardoor de hele kamer onder het stof komt te zitten. ;(. Dit doet ze overigens ook als ik al onder de deken lig (ik heb er geen last van).
pi_145776367
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:00 schreef Kreator het volgende:

[..]

Overigens, ontopic: Mijn vriendin vindt het leuk om 's avonds het dekbed 'op te kloppen' om zo het lege puntje in de hoek van het dekbed weg te krijgen, waardoor de hele kamer onder het stof komt te zitten. ;(. Dit doet ze overigens ook als ik al onder de deken lig (ik heb er geen last van).
Nee, niet eens. Het is altijd zo dat ik het huis netjes houdt en haar aandeel is met name het bed opmaken. Terwijl ik er zelf dus altijd gewoon uitstap. Uiteindelijk heeft ze zich er overigens wel bij neergelegd dat ik het niet doe en dus doet zij het nu gewoon zelf altijd zonder mopperen.
Of niet dan?
  † In Memoriam † dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:05:21 #82
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_145776467
verhalen beginnen in het midden waardoor ik geen idee heb waar ze het over heeft.
te druk zijn, ineens gaan klussen of twee keer per dag naar de supermarkt
:')
pi_145777196
quote:
14s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:00 schreef Kreator het volgende:

[..]

ja natuurlijk. Niets is zo irritant als een loos stuk hoes zonder dekbed.

mijn vriend trekt (ook) altijd alleen aan de hoes ipv het geheel. }:|
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:31:36 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_145777545
Ik wil altijd het liefst de afwasborstel rechtop in de sink tidy)* hebben staan na gebruik. Dat vergeet hij nog wel eens.

En hij probeert wel eens het fornuis schoon te maken, wat erin resulteert dat de smurrie gelijkelijker verdeeld is over het oppervlak. Dus ik probeer nu duidelijk te maken dat hij dat ook wel achterwege mag laten.

)*
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:56:28 #85
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_145778530
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 15:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
verhalen beginnen in het midden waardoor ik geen idee heb waar ze het over heeft.

Dat is zoo vervelend en herkenbaar.

Gaat vaak samen met midden in het ene verhaal opeens zonder aankondiging of watdanook overgaan op iets wat ze de dag ervoor verteld heeft en wat ze nog aan wilde vullen.
  dinsdag 21 oktober 2014 @ 15:58:43 #86
146413 MutedFaith
Netwerkverdeelkastje
pi_145778647
Ze belt wel eens op als ik aan 't werk ben met de mededeling "We hebben een GROOT probleem". Gewoon zo, zonder enige vorm van sarcasme of wat dan ook.

Ik schrok me in 't begin dan lamlendig en dacht dat er God-weet-wat gebeurd was.. Maar elke keer blijkt 't iets te zijn wat in 20 seconden opgelost is.
pi_145778847
Mijn vrouw kan in een discussie de dingen die ze 5 minuten ervoor gezegd heeft niet meer herinneren. Probeer dan maar eens een ruzie uit te praten.

Ik: "Ja maar jij zei dat"
V: "Dat heb ik helemaal niet gezegd!"
Ik: "Jawel"
V: "Echt niet!"
Ik: :') lama.
pi_145778862
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:03 schreef Scorpie het volgende:
Mijn vrouw kan in een discussie de dingen die ze 5 minuten ervoor gezegd heeft niet meer herinneren. Probeer dan maar eens een ruzie uit te praten.

Ik: "Ja maar jij zei dat"
V: "Dat heb ik helemaal niet gezegd!"
Ik: "Jawel"
V: "Echt niet!"
Ik: :') lama.
Voice recorder een optie?
pi_145779079
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:03 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Voice recorder een optie?
1 keer gedaan, kon ze niet waarderen :D