Voordat ik een vriendin had:quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:26 schreef Renesite het volgende:
We moeten samen boodschappen doen. Ik mag niet beslissen wat gekocht wordt, ik mag niets op de band zetten en niets in de tas doen. Alleen de tassen in de auto zetten. Ik mag het niet in de kast zetten.
Wat ik doe het niet goed
De 'mijne' is een man, zelfs..quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Voordat ik een vriendin had:
[ afbeelding ]
Sinds zij ook boodschappen doet:
[ afbeelding ]
Hahaha jij hebt niet de broek aan !quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:26 schreef Renesite het volgende:
We moeten samen boodschappen doen. Ik mag niet beslissen wat gekocht wordt, ik mag niets op de band zetten en niets in de tas doen. Alleen de tassen in de auto zetten. Ik mag het niet in de kast zetten.
Wat ik doe het niet goed
Euhh... is een vrouw niet de beslisser thuis aangaande het huishouden/boodschappen?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:07 schreef TheStranger1158 het volgende:
[..]
Hahaha jij hebt niet de broek aan !
Als je verkeerde club support wel ja.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:32 schreef artelligence het volgende:
Voetbal is vaak ook een irritatiefactor bij vrouwen
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:26 schreef Renesite het volgende:
Wat ik doe het niet goed
Nee die mag niet eens uit de keuken komenquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
Euhh... is een vrouw niet de beslisser thuis aangaande het huishouden/boodschappen?
Sodemoederneukendeknetter nou en of. Er passen 1 pan en 6 glazen in de vaatwasser als mijn vriendin 'em impact. "Dat ding moet zo vaak aan!" Je meent het...quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:23 schreef Kreator het volgende:
Want als er 1 ding is waar mannen beter in zijn, dan is het wel het correct inpakken van een vaatwasser.
Guilty.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:32 schreef Renesite het volgende:
Ik mag niet de was opvouwen, want het moet smal in de lengte en niet breed. Whatever
Begrijpelijk. Ik zie dat soms wel als ik langs je huis rijdquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:47 schreef Moira. het volgende:
Ik moet te allen tijde nakend door het huis lopen als mijn vriend thuis is.
Vet spannend met de gordijnen openquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 22:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik zie dat soms wel als ik langs je huis rijd
Dat doet mijn vriend ookquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:03 schreef CoolGuy het volgende:
Ik woon niet samen, maar heb wel een vriendin. Wat me echt irriteerde (want ze doet t niet meer) is dat ik gewoon overal van die koffiemokken tegen kwam waar dan nog een klats koffie in zat. En dan niet dat weg spoelen ofzo, of op zn minst die mokken in de keuken zetten..welnee, gewoon lekker daar laten staan waar ze ze voor het laatst gebruikt heeft.
Maar, daar heb ik wat van gezegd en voila, issue opgelost.Zij is gewoon niet zo opruimerig, en ik nogal wel
![]()
Misschien moet jij een topic over ''vrouwen die zeuren'' openen als je het daar over wil hebben, want zo heet dit topic dus nietquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:38 schreef BeamofLight het volgende:
En ja hoor heb je het alweer. Dit topic is door TS duidelijk bedoelt om lekker effe te klagen over die wijven. 2/3 gaat het goed...en wat gebeurt er: de vrouwen kapen het topic en lopen allemaal te zeuren. As always. JULLIE ZEUREN.
omg dat kan bij mij dus écht niet he. Mijn vriendin had laatst alles overal liggen. Ze rookt, ik niet, dus ze mag op 1 kamer bij het raam, met het raam open uiteraard, roken. Dan is ze op een gegeven moment weer naar huis gegaan, ik denk wat stinkt het hier overdreven erg naar rook...staat gewoon die volle asbak daar nog.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 14:14 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dat doet mijn vriend ook![]()
Maar daar erger ik me niet echt aan.
Wat hij wel zou mogen veranderen is dat hij altijd lege verpakkingen in de kast en koelkast laat staan. Er staan standaard een paar lege pakken cruesli in de kast en er liggen 4 lege flessen ketchup in de koelkast. Maarja, het is zijn huis dus ik mag niet zeuren
quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:30 schreef Elvi het volgende:
Ben je gezellig een film aan het kijken: "Ik ga even roken!"
![]()
![]()
Lol. Heel herkenbaarquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:43 schreef JaqenHghar het volgende:
"We gaan zo weg, schiet eens op".
En patsboem ik ben gedoucht en aangekleed, klaar om te gaan. Maar dan moet mevrouw nog beginnen aan haar lenzen, haar haar föhnen en twijfelt ze nog welke schoenen ze aan zal trekken. En ook nog even plassen uiteraard.
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:24 schreef Harmankardon het volgende:
Als ik niet poets is het niet goed. Als ik wel poets doe ik het niet goed. Tja.
Op bed kijken we vaak een filmpje op de laptop. Alleen wordt mevrouw dan snel moe en haakt ze af na een half uur. Dan wordt een film dus over drie avonden verspreid, irriteert me mateloos.
Ze trekt alle deuren achter haar dicht zonder de sleutel, telefoon of wat dan ook mee te nemen. Een keer heeft ze het zelfs gepresteerd mij op te sluiten in de achtertuin (deur opent alleen van binnen, oud huis) en zelf boodschappen te gaan doen zonder huissleutel. Ik heb toen meer dan een uur opgesloten gezeten in de tuin en toen ze terugkwam, kwam ze het huis niet in. Slotenmaker erbij, dit dat alles. Lange tijd geleden dat ik zo boos ben geweest.
Voor de rest is het een feestje en tien jaar gelukkig samen.
Hahaha, hier herken ik mezelf in. Min het Afrika gedeelte dan, maar het extreme niet-weten wat ik nou precies wil doen en daar dan over blijven twijfelen.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 23:56 schreef Fir3fly het volgende:
"Ik ga een phd doen!"
Maand later:
"Misschien toch maar een tweede studie er naast doen..."
Twee maand later:
"Ik wil naar Afrika om putten te graven naast scholen!"
Dag later:
"Weet je, misschien is een phd wel wat voor mij... wat vind jij?"
Ambitie he.
Je beurs geven.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:26 schreef Renesite het volgende:
Wat ik doe het niet goed
Ik mag dat niet meer kijken, vanwege het stellen van teveel vragen en het geven van teveel commentaarquote:Op zondag 19 oktober 2014 12:32 schreef Re het volgende:
Ik moet altijd Grey's anatomy kijken
als counter mag ik dan wel Person of Interest kijken
Tering, lijkt mij irritante eigenschap van jou.quote:Op zondag 19 oktober 2014 10:26 schreef vlindertje89 het volgende:
..en dat hij nooit uit zichzelf een heel verhaal vertelt. Dus als hij ergens is geweest/iets heeft gedaan en ik vraag hoe dat was, is het antwoord standaard 'prima' en moet ik dan nog 7 vervolgvragen stellen voordat het verhaal er uit komt. Ook als ik hem niet meteen met vragen bombardeer als hij net thuis is oid, gewoon altijd.
Inderdaad, eerst een uurtje stilte. Dan mag je best losbranden. Bij een ex van me heb ik letterlijk gevraagd dit te doen, omdat we zodoende beide kregen waar we naar verlangden.quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tering, lijkt mij irritante eigenschap van jou.
Waarom moet hij met een heel verhaal meteen komen?? Gewoon hem lekker laten, hij komt er zelf wel mee als hij er behoefte aan heeft.
Een ex had daar ook een handje van, meteen een spervuur van vragen en verhalen als je net je poot over de drempel hebt gezet. Vaak wil ik gewoon alleen een zoen, thee/koffie, lekker relaxen en laat dan de verhalen maar komen
Dank je schatquote:Op zondag 19 oktober 2014 00:56 schreef bijdehand het volgende:
Ze is laks met het regelen van dingen. En af en toe veel te bezorgdmaar wel een leuk ding verder.
Dát vind ik ook irritant!quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:14 schreef MevrouwPuff het volgende:
Stomme pawnshop programma's![]()
De deur van z'n computerkamer open laten met de gordijnen open, zodat de buren me kunnen zien als ik rondloop in mn onderbroek.
Zijn ergernissen aan mij: lang douchen zodat hij niet zo heet meer kan, in slaap vallen tijdens films, niet van serie bingen houden.
Lekker je frustraties over je ex op mij aan het projecteren?quote:Op zondag 19 oktober 2014 13:08 schreef Godshand het volgende:
[..]
Tering, lijkt mij irritante eigenschap van jou.
Waarom moet hij met een heel verhaal meteen komen?? Gewoon hem lekker laten, hij komt er zelf wel mee als hij er behoefte aan heeft.
Een ex had daar ook een handje van, meteen een spervuur van vragen en verhalen als je net je poot over de drempel hebt gezet. Vaak wil ik gewoon alleen een zoen, thee/koffie, lekker relaxen en laat dan de verhalen maar komen
Ga doorquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:26 schreef PatriQue89 het volgende:
-Hij laat altijd lades en kastdeurtjes open staan;
-Hij ruimt papieren die in mappen moeten nooit op;
-Hij stelt domme vragen (bijvoorbeeld: Hij mag de boodschappen niet opruimen(Ik kook, dus ik wil alles gewoon hebben liggen waar ik het wil. Toch vraagt hij elke keer weer na het boodschappen doen of hij kan helpen opruimenZelfs nu ik al 20 keer heb gezegd dat hij die vraag niet meer moet stellen).
-Hij vindt dat ik zijn familie moet bellen (die ik maar max. 2 keer per jaar zie) als er iets met mij is.
Zo kan ik nog wel even doorgaan..
Verder is het wel leuk hoor
Het is goed van je dat je wil blijven communiceren.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:26 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Lekker je frustraties over je ex op mij aan het projecteren?
Ik zeg er juist specifiek bij dat dat niet alleen gebeurt als ik het vraag als hij net thuis is, maar gewoon altijd. Juist omdat ik begrijp dat je niet altijd meteen zin hebt om erover te vertellen. Maar het is dus ook als hij thuis komt, we lekker op de bank een filmpje hebben gekeken en ik voor ons heb gekookt, en ik dan vraag hoe het was. Ook dan komt er alleen 'prima' uit en als ik dan verder niks vraag, komt er ook niks meer.
Ja lekker bij jou aan het zeiken, gewoon omdat het kanquote:Op zondag 19 oktober 2014 18:26 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Lekker je frustraties over je ex op mij aan het projecteren?
Ik zeg er juist specifiek bij dat dat niet alleen gebeurt als ik het vraag als hij net thuis is, maar gewoon altijd. Juist omdat ik begrijp dat je niet altijd meteen zin hebt om erover te vertellen. Maar het is dus ook als hij thuis komt, we lekker op de bank een filmpje hebben gekeken en ik voor ons heb gekookt, en ik dan vraag hoe het was. Ook dan komt er alleen 'prima' uit en als ik dan verder niks vraag, komt er ook niks meer.
Dan heeft hij zulke vragen nodig. Ik heb ook niet alles meteen op mijn tong, als iemand vraagt hoe het was.quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:12 schreef vlindertje89 het volgende:
Tuurlijk, maar ook niet elke gebeurtenis is 'prima' en verder niks. Training was prima, eten bij ouders was prima, op bezoek bij oma was prima, teamuitje was prima, ALV waarbij hij wisselde (hij zat in het bestuur dat aftrad die ALV) was prima, stage was prima, uit eten met oudklasgenootjes was prima, de film was prima.. je snapt mijn punt denk ik wel.
Heb er totaal geen problemen mee om niet overal diep op in te gaan, maar als ik vragen ga stellen komt er vaak dan wel een leuk verhaal uit. Dan denk ik wel eens: kan je dat niet gewoon een keer uit jezelf vertellen? Dat bedoel ik meer. Ik zal de laatste zijn om elke keer dat hij weg is geweest een verslag te vragen tot op de minuut nauwkeurig, en heb zelf ook helemaal niet de behoefte om dat te weten. Maar als hij teamuitje had en van te voren niet wist wat ze gingen doen en dan van 18-2.30 weg is en ik vraag de volgende dag of het leuk was en hij zegt ja prima, tja.. dan vind ik dat wel jammer. Terwijl als ik vervolgens vraag wat ze uiteindelijk hebben gedaan en of er nog leuke dingen zijn gebeurd, er wel een verhaal uit komt over iets grappigs wat iemand in een dronken bui had gedaan
. Dus hij heeft er kennelijk wel wat over te melden dan (want als dat niet zo is dan zegt hij dan ook dat er niks bijzonders was oid), maar doet dat alleen als ik er naar vraag.
Hopelijk maakt dat de context iets duidelijker. Verder is ie heel lief en heeft hij denk ik meer met mij te stellen qua gewoonten dan andersom haha.
Herkenbaar. Ik heb ondertussen meer wijnglazen dan de Xenos.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:41 schreef Kandijfijn het volgende:
"Hebben we wel genoeg kopjes, schaaltjes, lepeltjes, borden voor het geval we 140 mensen uitnodigen?" Ik weet het niet schat, vind je deze kopjes leuk? Ja, deze passen exact bij X en Y. Mijn broertje en zusje hebben in ieder de uitzet gekregen via onze ongebruikte kopjes.
Leuk topic! Ik hoor gewoon mijn vriend praten haha. Hij haaaaaat TLC en MTV en tegenwoordig zijn op Fox ook leuke programma's over hoarders enzo. Ik mag ook geen programma's meer kijken over trouwjurken kopen en passen als hij in de buurt is.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 16:23 schreef Kreator het volgende:
Ik begin wel. Uitermate tevreden over mijn relatie, maar er zijn altijd wel wat kleine dingetjes.
Mijn vriendin zet altijd de vuile vaat in de wasbak, vol met water 'om te weken'. De vaatwasser staat 32cm schuin naar onderen, maar daar staat het spul dan niet in. Elke keer als ik dus de wasbak wil gebruiken, dan moet ik eerst al die vieze gore troep uit de wasbak halen.
De vaatwasser kan overigens gewoon vieze borden/pannen schoonmaken, die hoef je niet voor te spoelen. Daar heb je tenslotte een vaatwasser voor. Aan de andere kant ben ik er wel blij mee, want als er 1 ding is waar mannen beter in zijn, dan is het wel het correct inpakken van een vaatwasser.
Als wij te lam zijn om te coken, dan willen we nog wel eens wat bestellen. Dit komt dan in van die warmhoudverpakkingen e.d. Dit 'mag' ik volgens haar niet in de vuilnisbak (60L) doen, omdat deze dan 'veel te snel volraakt'. Ik trek dan altijd het volgende gezicht:. maar dat wordt niet zo gewaardeerd denk ik.
Oh en tot slot: Ze wil niet naar 'stop, politie' (die met die ouwe filmpjes enzo) kijken, maar als ik even niet oplet dan staat wel de hele avond TLC aan. Wat een rampenzender is dat..
Groetjes,
K.
Oh ja, deze ook nog.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:43 schreef Thezappa het volgende:
en overal kleren vooral overal kleren
Herkenbaar. Zinloze meukquote:Op zondag 19 oktober 2014 23:41 schreef Kandijfijn het volgende:
"Zullen we deze zinloze meuk kopen? Dan kunnen we de zinloze meuk die je niet mooi vindt vervangen"
"Hebben we wel genoeg kopjes, schaaltjes, lepeltjes, borden voor het geval we 140 mensen uitnodigen?" Ik weet het niet schat, vind je deze kopjes leuk? Ja, deze passen exact bij X en Y.
Ik accepteer het ook welquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:36 schreef Truffeldoos het volgende:
[..]
Herkenbaar. Zinloze meuk![]()
Mijn vriend accepteert dit gelukkig wel. Laatst was ik wat gestresst, en hij wéét gewoon dat hij me opvrolijkt door te zeggen: "wil je vanavond naar Ikea?"![]()
Heeft ie anorexia?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 21:47 schreef Moira. het volgende:
Ik moet te allen tijde nakend door het huis lopen als mijn vriend thuis is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |