abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:29:04 #276
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_145880511
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 10:25 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik denk ook dat dat langer is dan gemiddeld ja. Ik zie ook eigenlijk geen reden om zo vaak dezelfde handdoek te gebruiken? Je hebt toch een wasmachine? :)
Mwoah, Oma is er ook dik 100 mee geworden :P

En ja ik heb een wasmachine gelukkig wel :Y

Maar ik vraag me af waarom jullie het zo erg vinden, zit me hier te verdedigen voor iets wat in de hotelwereld bijvoorbeeld ook steeds normaler is _O-

Vind het wel best eigenlijk :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_145880539
Is dit het verzameltopic geworden voor mensen met smetvrees? ;(
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:31:50 #278
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_145880586
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 10:29 schreef Klonk het volgende:

[..]

Mwoah, Oma is er ook dik 100 mee geworden :P

En ja ik heb een wasmachine gelukkig wel :Y

Maar ik vraag me af waarom jullie het zo erg vinden, zit me hier te verdedigen voor iets wat in de hotelwereld bijvoorbeeld ook steeds normaler is _O-

Vind het wel best eigenlijk :P
Nee niet erg in de zin van dat je het zou moeten veranderen hoor :) ik verbaas me alleen behoorlijk over de uiteenlopende invullingen van wat hygiëne is door de mensen hier.

Veel mensen gebruiken handdoeken meerdere dagen. Ik heb eerder het idee dat ik daar de uitzondering in ben.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 10:53:30 #279
385895 VitDijk88
Heeft een luisterend oor
pi_145881098
Ik begin denk ik verliefd te worden op een 6 jaar oudere Russische die inmiddels ruim een jaar in Nederland woont (en ook redelijk goed Nederlands praat)... probleem, ze heeft twee kinderen, verder wel alleenstaand...

En ik ben zelf 26 jaar, alleenstaand en geen kinderen... dilemma |:(
Elk nadeel heeft z'n voordeel!
pi_145881136
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 02:11 schreef Probability het volgende:

[..]

Dan gaat je handdoek toch ruiken op dat 3? (Zo vaak nat geweest, bacterien etc)
Nee hoor, als je hem gewoon luchtig laat drogen op een rekje gebeurt er niets.
Je bent toch al schoon als je je afdroogt?
Alleen in een hoekje verfrommelde natte handdoeken gaan stinken.

Ik was ze eigenlijk alleen maar omdat ze dan zo lekker naar wasmiddel ruiken :@
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:03:33 #281
431030 BlackEyedAngel
Allergic to morons and idiots.
pi_145881301
quote:
7s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 10:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Sowieso, een handdoek die je door je reet gehaald hebt een dag later weer voor o.a. je gezicht gebruiken :r
Niet DOOR de reet, alleen OP de reet. Daartussen afdrogen met een stukje toiletpapier of zo :P
It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
pi_145881458
Mijn vriend is heel lomp ;(
Hij moet me minstens één keer pijn doen als we elkaar zien.
Of het nou lief bedoeld is of gewoon per ongeluk. Bijvoorbeeld me optillen dat ik met mijn hoofd tegen iets knalt. Ben er ondertussen aan gewend, maar als ik een slecht dag heb, word ik daardoor toch wel geïrriteerd.
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:16:29 #283
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_145881613
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 11:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Of het nou lief bedoeld is of gewoon per ongeluk. Bijvoorbeeld me optillen dat ik met mijn hoofd tegen iets knalt. Ben er ondertussen aan gewend, maar als ik een slecht dag heb, word ik daardoor toch wel geïrriteerd.
Hahaha ik had dat dus met mijn ex. Op de een of andere manier triggerde die iets in mij waardoor ik altijd een lompe aap moest zijn. Altijd pesten, of een vinger ergens in dr nek duwen als ze even niet keek...van die kutgeintjes.

Geen wonder dat de relatie uiteindelijk niet stand heeft gehouden :')
pi_145881653
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 11:16 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Hahaha ik had dat dus met mijn ex. Op de een of andere manier triggerde die iets in mij waardoor ik altijd een lompe aap moest zijn. Altijd pesten, of een vinger ergens in dr nek duwen als ze even niet keek...van die kutgeintjes.

Geen wonder dat de relatie uiteindelijk niet stand heeft gehouden :')
Had ze jou gedumpt? :D
Gelukkig doet mijn vriend het niet express, hij is gewoon lomp, doet genoeg andere mensen ook pijn :+
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:23:06 #285
Dick Laurent Is Dead
pi_145881768
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 11:18 schreef Angel-Joy het volgende:

[..]

Had ze jou gedumpt? :D
Gelukkig doet mijn vriend het niet express, hij is gewoon lomp, doet genoeg andere mensen ook pijn :+
Jep. Is uiteindelijk het beste geweest wat me maar had kunnen overkomen (al heb ik destijds een periode gehad waarin ik dat uiteraard niet in wilde zien :') )
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:33:40 #286
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_145882042
Topic der herkenbaarheid :')

Waar moet ik beginnen?
- Mijn vriendin doet nooit, maar dan ook echt nooit een klink omlaag als ze een deur dichttrekt. Gevolg hiervan is dat bij alle deurposten de verf beschadigd is waar de deur dicht gaat en de deur dichtgaat met (te)veel herrie. :{
- Ik moet alles altijd meteen opruimen van haar, maar het halve aanrecht staat wel de hele week vol met ontbijtspullen voor haar. }:|
- Het gebruik van haarlak in de badkamer waardoor alles meteen onder een laagje smurrie zit :r
- Als zij aan de beurt is om iets te poetsen is het altijd "gauw even poetsen", maar als ik aan de beurt ben, is het altijd "het moet weer eens grondig gebeuren". Elke keer weer! 8)7
- Als zij al ligt te slapen doe ik nooit het licht aan als ik erbij kom op de slaapkamer, lampje op telefoon is meer dan voldoende en probeer ik haar niet wakker te maken. Is het andersom, dan gaat hoppa, vol het licht aan, begint ze complete verhalen op te hangen en ben ik dus klaarwakker. -O-
- Ze kan niet stofzuigen, echt, als ik haar met de stofzuiger bezig zie, wil ik haar dat ding uit de handen trekken omdat het compleet nutteloos is wat ze daarmee doet :@
Don't let my username fool you...
  Redactie Frontpage vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:47:23 #287
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_145882434
Ik moest echt nadenken, maar de enige irritatiepunten die ik heb:
- hij smijt altijd de achterdeur dicht. En die wil niet zo heel goed dicht, daarom onderneemt hij 3 pogingen tot de deur volgens hem goed dicht zit. Terwijl ik dat ding gewoon achter me dicht doe, zonder te slaan, en hij zit dicht :')

- Als hij vloekt, en het is echt welgemeend, dan gooit hij er kanker doorheen. En dat vind ik vervelend. Vloeken an sich interesseert me niets, ik vloek zelf ook als een ketter (lucht soms enorm op :P ) maar de term kanker heb ik echt moeite mee.

Verder geen vaatwasser :+ hij weet hoe de wasmachine werkt _O_ (doet ook vouwen en opruimen :P) ruimt beter op dan dat ik doe :P (zal bij hem een irritatiepunt zijn denk ik :')), stofzuigen wil hij ook wel doen (en dat komt goed uit want ik doe de trappen nooit omdat ik bang ben er af te donderen)
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  Moderator vrijdag 24 oktober 2014 @ 11:47:29 #288
Dick Laurent Is Dead
pi_145882435
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 11:33 schreef Metalfreak het volgende:
Topic der herkenbaarheid :')

- Ze kan niet stofzuigen, echt, als ik haar met de stofzuiger bezig zie, wil ik haar dat ding uit de handen trekken omdat het compleet nutteloos is wat ze daarmee doet :@
Ohja die herken ik ook. Daarom stofzuig ik standaard altijd. Zij doet vervolgens altijd de vaat. Want daar heb ik een grotere hekel aan dan stofzuigen, en zij vindt de vaat dus weer minder erg.

It's all about balance :P
pi_145883028
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 oktober 2014 16:03 schreef Scorpie het volgende:
Mijn vrouw kan in een discussie de dingen die ze 5 minuten ervoor gezegd heeft niet meer herinneren. Probeer dan maar eens een ruzie uit te praten.

Ik: "Ja maar jij zei dat"
V: "Dat heb ik helemaal niet gezegd!"
Ik: "Jawel"
V: "Echt niet!"
Ik: :') lama.
Daar schijn ik ook last van te hebben maar aan de andere kant weet hij het soms óók niet meer als ik hém ergens op wijs. :')

Voor de rest:
- man wilt altijd overal een verklaring voor. "Waarom doe ik dit zus, waarom is dit zo. Hoe komt het dat dáár een kras zit (bijvoorbeeld op de tafel), wanneer is dat gebeurt, dat zal jij wel weer gedaan hebben. :') We hebben een nieuwbouwwoning dus alles wat beschadigt is door ons (mij dus) gedaan. Dus ik krijg altijd op mijn lazer zo'n beetje.

- man wilt altijd koud water uit de koelkast. Dus flessen water worden steeds gevuld en gekoeld.
En wie mag die flessen altijd vullen en rondslingerende flessen verzamelen? Ik. :(

- als hij slaapt moet ik (en ons zoontje) muisstil zijn want stel je voor dat hij na 10 uren slapen al wakker wordt en als hij toch van iets door ons wakker wordt, is hij boos. :')
Maar als ik slaap, maakt hij mij bewust wakker door ineens tegen mij te praten of YouTube filmpjes naast mij te gaan kijken.

- de vaat aan mij overlaten.
- het niet leuk vinden als ik druk ga opruimen/schoonmaken/douchen terwijl we ook even samen tijd kunnen doorbrengen maar als het een bende is, dan daar wél over mopperen.

Samengevat: een man vol tegenstrijdigheden. Het kán niet goed. :')
pi_145883098
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 11:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Doet mijn man ook. Hij stoeit gewoon te wild met me. ;( Ben maar een teer poppetje. :P
En altijd lelijk bijten en prikken met z'n vinger en grijpen onverwachts. Wordt er doodmoe van. Maar ik ben misschien gewoon een saaie trut. :@
  Redactie Frontpage vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:14:44 #291
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_145883299
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:05 schreef vencodark het volgende:

[..]

Daar schijn ik ook last van te hebben maar aan de andere kant weet hij het soms óók niet meer als ik hém ergens op wijs. :')

Voor de rest:
- man wilt altijd overal een verklaring voor. "Waarom doe ik dit zus, waarom is dit zo. Hoe komt het dat dáár een kras zit (bijvoorbeeld op de tafel), wanneer is dat gebeurt, dat zal jij wel weer gedaan hebben. :') We hebben een nieuwbouwwoning dus alles wat beschadigt is door ons (mij dus) gedaan. Dus ik krijg altijd op mijn lazer zo'n beetje.

- man wilt altijd koud water uit de koelkast. Dus flessen water worden steeds gevuld en gekoeld.
En wie mag die flessen altijd vullen en rondslingerende flessen verzamelen? Ik. :(

- als hij slaapt moet ik (en ons zoontje) muisstil zijn want stel je voor dat hij na 10 uren slapen al wakker wordt en als hij toch van iets door ons wakker wordt, is hij boos. :')
Maar als ik slaap, maakt hij mij bewust wakker door ineens tegen mij te praten of YouTube filmpjes naast mij te gaan kijken.

- het niet leuk vinden als ik druk ga opruimen/schoonmaken/douchen terwijl we ook even samen tijd kunnen doorbrengen maar als het een bende is, dan daar wél over mopperen.

Oprechte vraag: hoe hou je het met 'm uit :o :? :X
With four other people
And aliens
pi_145883399
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:14 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Oprechte vraag: hoe hou je het met 'm uit :o :? :X
Wil je een eerlijk antwoord of een veilig antwoord? :')
pi_145883400
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 10:55 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee hoor, als je hem gewoon luchtig laat drogen op een rekje gebeurt er niets.
Je bent toch al schoon als je je afdroogt?
Alleen in een hoekje verfrommelde natte handdoeken gaan stinken.

Ik was ze eigenlijk alleen maar omdat ze dan zo lekker naar wasmiddel ruiken :@
Bij mij drogen ze niet zo snel en gaan ze muffig ruiken
Worry is a misuse of imagination
pi_145883450
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:18 schreef Probability het volgende:

[..]

Bij mij drogen ze niet zo snel en gaan ze muffig ruiken
Ze gaan toch ook niet muffig ruiken als ze uit de wasmachine komen en aan een droogrek drogen?
  Redactie Frontpage vrijdag 24 oktober 2014 @ 12:20:53 #295
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_145883494
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:18 schreef vencodark het volgende:

[..]

Doe beide varianten eens O-)
With four other people
And aliens
pi_145883655
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:08 schreef vencodark het volgende:

[..]

Doet mijn man ook. Hij stoeit gewoon te wild met me. ;( Ben maar een teer poppetje. :P
En altijd lelijk bijten en prikken met z'n vinger en grijpen onverwachts. Wordt er doodmoe van. Maar ik ben misschien gewoon een saaie trut. :@
Herkenbaar, ben zelf niet eens 1.60 :')
Gewoon terug prikken en slaan })
Doe ik tegenwoordig ook
pi_145884493
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:18 schreef vencodark het volgende:

[..]

Klinkt niet heel leuk :o
pi_145884512
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:19 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Ze gaan toch ook niet muffig ruiken als ze uit de wasmachine komen en aan een droogrek drogen?
Nope dan niet nee!
pi_145884771
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 oktober 2014 12:05 schreef vencodark het volgende:

[..]

Voor de rest:

Hij heeft je goed afgericht ^O^

Zijn zoontje ook zo volgzaam? :p
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  vrijdag 24 oktober 2014 @ 13:19:44 #300
181399 Swiffer
Opgeruimd staat netjes.
pi_145885537
quote:
0s.gif Op donderdag 23 oktober 2014 18:59 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Huh?
van die doekjes waarmee je je aanrecht schoonhoudt :o)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')