Mwoah, Oma is er ook dik 100 mee gewordenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:25 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik denk ook dat dat langer is dan gemiddeld ja. Ik zie ook eigenlijk geen reden om zo vaak dezelfde handdoek te gebruiken? Je hebt toch een wasmachine?
Nee niet erg in de zin van dat je het zou moeten veranderen hoorquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
Mwoah, Oma is er ook dik 100 mee geworden
En ja ik heb een wasmachine gelukkig wel
Maar ik vraag me af waarom jullie het zo erg vinden, zit me hier te verdedigen voor iets wat in de hotelwereld bijvoorbeeld ook steeds normaler is
Vind het wel best eigenlijk
Nee hoor, als je hem gewoon luchtig laat drogen op een rekje gebeurt er niets.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 02:11 schreef Probability het volgende:
[..]
Dan gaat je handdoek toch ruiken op dat 3? (Zo vaak nat geweest, bacterien etc)
Niet DOOR de reet, alleen OP de reet. Daartussen afdrogen met een stukje toiletpapier of zoquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:26 schreef PatriQue89 het volgende:
Sowieso, een handdoek die je door je reet gehaald hebt een dag later weer voor o.a. je gezicht gebruiken
Hahaha ik had dat dus met mijn ex. Op de een of andere manier triggerde die iets in mij waardoor ik altijd een lompe aap moest zijn. Altijd pesten, of een vinger ergens in dr nek duwen als ze even niet keek...van die kutgeintjes.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn vriend is heel lomp
Hij moet me minstens één keer pijn doen als we elkaar zien.
Of het nou lief bedoeld is of gewoon per ongeluk. Bijvoorbeeld me optillen dat ik met mijn hoofd tegen iets knalt. Ben er ondertussen aan gewend, maar als ik een slecht dag heb, word ik daardoor toch wel geïrriteerd.
Had ze jou gedumpt?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:16 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hahaha ik had dat dus met mijn ex. Op de een of andere manier triggerde die iets in mij waardoor ik altijd een lompe aap moest zijn. Altijd pesten, of een vinger ergens in dr nek duwen als ze even niet keek...van die kutgeintjes.
Geen wonder dat de relatie uiteindelijk niet stand heeft gehouden
Jep. Is uiteindelijk het beste geweest wat me maar had kunnen overkomen (al heb ik destijds een periode gehad waarin ik dat uiteraard niet in wilde zienquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:18 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Had ze jou gedumpt?
Gelukkig doet mijn vriend het niet express, hij is gewoon lomp, doet genoeg andere mensen ook pijn
Ohja die herken ik ook. Daarom stofzuig ik standaard altijd. Zij doet vervolgens altijd de vaat. Want daar heb ik een grotere hekel aan dan stofzuigen, en zij vindt de vaat dus weer minder erg.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:33 schreef Metalfreak het volgende:
Topic der herkenbaarheid
- Ze kan niet stofzuigen, echt, als ik haar met de stofzuiger bezig zie, wil ik haar dat ding uit de handen trekken omdat het compleet nutteloos is wat ze daarmee doet
Daar schijn ik ook last van te hebben maar aan de andere kant weet hij het soms óók niet meer als ik hém ergens op wijs.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:03 schreef Scorpie het volgende:
Mijn vrouw kan in een discussie de dingen die ze 5 minuten ervoor gezegd heeft niet meer herinneren. Probeer dan maar eens een ruzie uit te praten.
Ik: "Ja maar jij zei dat"
V: "Dat heb ik helemaal niet gezegd!"
Ik: "Jawel"
V: "Echt niet!"
Ik:lama.
Doet mijn man ook. Hij stoeit gewoon te wild met me.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 11:10 schreef Angel-Joy het volgende:
Mijn vriend is heel lomp
Hij moet me minstens één keer pijn doen als we elkaar zien.
Of het nou lief bedoeld is of gewoon per ongeluk. Bijvoorbeeld me optillen dat ik met mijn hoofd tegen iets knalt. Ben er ondertussen aan gewend, maar als ik een slecht dag heb, word ik daardoor toch wel geïrriteerd.
Oprechte vraag: hoe hou je het met 'm uitquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar schijn ik ook last van te hebben maar aan de andere kant weet hij het soms óók niet meer als ik hém ergens op wijs.![]()
Voor de rest:
- man wilt altijd overal een verklaring voor. "Waarom doe ik dit zus, waarom is dit zo. Hoe komt het dat dáár een kras zit (bijvoorbeeld op de tafel), wanneer is dat gebeurt, dat zal jij wel weer gedaan hebben.We hebben een nieuwbouwwoning dus alles wat beschadigt is door ons (mij dus) gedaan. Dus ik krijg altijd op mijn lazer zo'n beetje.
- man wilt altijd koud water uit de koelkast. Dus flessen water worden steeds gevuld en gekoeld.
En wie mag die flessen altijd vullen en rondslingerende flessen verzamelen? Ik.![]()
- als hij slaapt moet ik (en ons zoontje) muisstil zijn want stel je voor dat hij na 10 uren slapen al wakker wordt en als hij toch van iets door ons wakker wordt, is hij boos.![]()
Maar als ik slaap, maakt hij mij bewust wakker door ineens tegen mij te praten of YouTube filmpjes naast mij te gaan kijken.
- de vaat aan mij overlaten.
- het niet leuk vinden als ik druk ga opruimen/schoonmaken/douchen terwijl we ook even samen tijd kunnen doorbrengen maar als het een bende is, dan daar wél over mopperen.
Samengevat: een man vol tegenstrijdigheden. Het kán niet goed.
Wil je een eerlijk antwoord of een veilig antwoord?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:14 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oprechte vraag: hoe hou je het met 'm uit![]()
![]()
Bij mij drogen ze niet zo snel en gaan ze muffig ruikenquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 10:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee hoor, als je hem gewoon luchtig laat drogen op een rekje gebeurt er niets.
Je bent toch al schoon als je je afdroogt?
Alleen in een hoekje verfrommelde natte handdoeken gaan stinken.
Ik was ze eigenlijk alleen maar omdat ze dan zo lekker naar wasmiddel ruiken
Ze gaan toch ook niet muffig ruiken als ze uit de wasmachine komen en aan een droogrek drogen?quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:18 schreef Probability het volgende:
[..]
Bij mij drogen ze niet zo snel en gaan ze muffig ruiken
Doe beide varianten eensquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk antwoord of een veilig antwoord?
Herkenbaar, ben zelf niet eens 1.60quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:08 schreef vencodark het volgende:
[..]
Doet mijn man ook. Hij stoeit gewoon te wild met me.Ben maar een teer poppetje.
En altijd lelijk bijten en prikken met z'n vinger en grijpen onverwachts. Wordt er doodmoe van. Maar ik ben misschien gewoon een saaie trut.
Klinkt niet heel leukquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:18 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wil je een eerlijk antwoord of een veilig antwoord?
Nope dan niet nee!quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ze gaan toch ook niet muffig ruiken als ze uit de wasmachine komen en aan een droogrek drogen?
Hij heeft je goed afgerichtquote:Op vrijdag 24 oktober 2014 12:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Daar schijn ik ook last van te hebben maar aan de andere kant weet hij het soms óók niet meer als ik hém ergens op wijs.![]()
Voor de rest:
- man wilt altijd overal een verklaring voor. "Waarom doe ik dit zus, waarom is dit zo. Hoe komt het dat dáár een kras zit (bijvoorbeeld op de tafel), wanneer is dat gebeurt, dat zal jij wel weer gedaan hebben.We hebben een nieuwbouwwoning dus alles wat beschadigt is door ons (mij dus) gedaan. Dus ik krijg altijd op mijn lazer zo'n beetje.
- man wilt altijd koud water uit de koelkast. Dus flessen water worden steeds gevuld en gekoeld.
En wie mag die flessen altijd vullen en rondslingerende flessen verzamelen? Ik.![]()
- als hij slaapt moet ik (en ons zoontje) muisstil zijn want stel je voor dat hij na 10 uren slapen al wakker wordt en als hij toch van iets door ons wakker wordt, is hij boos.![]()
Maar als ik slaap, maakt hij mij bewust wakker door ineens tegen mij te praten of YouTube filmpjes naast mij te gaan kijken.
- de vaat aan mij overlaten.
- het niet leuk vinden als ik druk ga opruimen/schoonmaken/douchen terwijl we ook even samen tijd kunnen doorbrengen maar als het een bende is, dan daar wél over mopperen.
Samengevat: een man vol tegenstrijdigheden. Het kán niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |