SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Note: voor de comiclezers en degene die de tallgames spelen.
Wat er in de spellen, comics of in de serie afspeelt, het wijkt allemaal af, maar bepaalde elementen komen terug.
Het gaat hier om de serie, dus wat er in andere media speelt, zet het gaarne in een spoiler.
Plausible.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:20 schreef MouzurX het volgende:
Nog niks over gelezen trouwens:
Wat vinden we van het verhaal wat onze redneck wetenschapper vertelde?
Klonk gewoon als slap gelul. Het probleem is echter dat in series 'wetenschappelijke verklaringen' bijna altijd als slap gelul klinken als je ook maar enige kennis van zaken hebt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:20 schreef MouzurX het volgende:
Dan heb ik geen kennis van zakenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klonk gewoon als slap gelul. Het probleem is echter dat in series 'wetenschappelijke verklaringen' bijna altijd als slap gelul klinken als je ook maar enige kennis van zaken hebt.
De mooiste 'cop-out' is altijd de quantumfysica.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan heb ik geen kennis van zakenEn ja, dat meen ik echt
![]()
*want een wetenschapper praat altijd zo idioot.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:20 schreef MouzurX het volgende:
Mensen die Fallon grappig vindenquote:
daar zal het wel op uitdraaien ja. Al zou het ook wel fijn zijn als er een glimpje hoop is waar het verhaal naartoe kan gaan ipv het eindeloos rondtoeren om maar te overleven.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Plausible.
Idee: die wetenschapper is gewoon iemand die goed kan lullen, niet kan rennen, niet met wapens om kan gaan en alles behalve een wetenschapper is. En daar komen ze achter Washington, wanneer hij de groep bedankt voor de rit.
De aflevering begon tijdens IJsland - Nederland.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:56 schreef Evertjan het volgende:
ik zie net dat er 89.000 mensen hebben gekeken naar de seizoensopening van TWD op Fox in NL. Wat is er mis met dit land
Dit, en Fox is nog relatief nieuw in het Nederlandse TV-landschap, mensen moeten het ook weten te vinden (en het zal je verbazen hoeveel er simpelweg nooit buiten de standaard-zenders komen)... Ik gok, dat als het op een standaard-zender was geweest, het er minimaal 2 maal zoveel zouden zijn geweestquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
De aflevering begon tijdens IJsland - Nederland.
Precies. Ik heb FOX niet in mijn basispakket zitten. Als ik dat wel had dan had ik er zeker naar gekeken, nu moet ik het van downloads hebben.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:20 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dit, en Fox is nog relatief nieuw in het Nederlandse TV-landschap, mensen moeten het ook weten te vinden (en het zal je verbazen hoeveel er simpelweg nooit buiten de standaard-zenders komen)... Ik gok, dat als het op een standaard-zender was geweest, het er minimaal 2 maal zoveel zouden zijn geweest
ik wist niet dat ik Fox had en ook niet dat TWD daar te zien zou zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:20 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dit, en Fox is nog relatief nieuw in het Nederlandse TV-landschap, mensen moeten het ook weten te vinden (en het zal je verbazen hoeveel er simpelweg nooit buiten de standaard-zenders komen)... Ik gok, dat als het op een standaard-zender was geweest, het er minimaal 2 maal zoveel zouden zijn geweest
Mijns inziens gebruik jij veel te vaak de woorden 'mijns insziens'.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:26 schreef Eufonie het volgende:
Vond het behoorlijk tegenvallen eigenlijk. Het is nogal jammer dat er in het vorige seizoen continu naar het concept "Terminus" toegewerkt werd waarna het vervolgens in een enkele aflevering weer een (althans, zo komt het over) afgesloten stuk wordt met hoofdzakelijk vragen omtrent de geschiedenis ervan in plaats van de huidige situatie. Hoewel het tweede seizoen zelf nogal tegenviel mijns inziens werd het wel weer prima afgesloten doordat de boerderij en diens omgevingen bekend waren en er rustig naar het einde toegewerkt werd. Nu kwam het allemaal heel plots en afgeraffeld over, alsof men per se een spannende en vlotte eerste aflevering van het nieuwe seizoen wilde hebben zonder rekening te houden met een zekere mate van continuïteit qua onder andere snelheid en afwerking van de verhaallijnen.
Daarbij een mijns inziens te grote mate van toevalligheden. De tweemaal dat Glenn bijna dood ging was tot daar aan toe maar dat Carol net op tijd Terminus vond, er toevallig een tank vol propaan stond, de vuurpijl in een enkele keer de juiste richting op vloog, dus alles zodat de protagonisten konden overleven... op zo'n moment wordt het allemaal te onzinnig mijns inziens. Idem met dat Carol en Tyreese toevallig iemand tegenkomen die dermate z'n best doet 'gemeen' over te komen (houding, kauwgom kauwen ook tijdens het spreken) dat het opeens "allemaal duidelijk wordt". Het wordt allemaal iets te makkelijk.
Nu was het qua spanning wel prima, en het werd opzich prima in beeld gebracht, maar verder beloofd het mijns inziens weinigs goeds met deze mate van clichés en geforceerde toevalligheden :/
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Mijns inziens gebruik jij veel te vaak de woorden 'mijns insziens'.
Daar heb je absoluut gelijk in, ik heb vaker last van (irriterende) herhaling van dergelijke woorden.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:13 schreef byah het volgende:
Shirtje van Maggie is tijdens de onderbreking ook wat meer ingesneden
Amerikaanse series slaan ook zelden aan in Nederland. Ook omdat het gewoon de kans niet krijgt. Breaking Bad, Sopranos, Dexter,Walking Dead worden weggestopt op onmogelijke tijdstippen op zenders die sowieso al nauwelijks bekeken worden. Als ze het gewoon plannen om 9uur s' avonds op RTL4 dan geven mensen het wel een kans lijkt mij.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:56 schreef Evertjan het volgende:
ik zie net dat er 89.000 mensen hebben gekeken naar de seizoensopening van TWD op Fox in NL. Wat is er mis met dit land
22:00 is mij ook te laat hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:13 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Amerikaanse series slaan ook zelden aan in Nederland. Ook omdat het gewoon de kans niet krijgt. Breaking Bad, Sopranos, Dexter,Walking Dead worden weggestopt op onmogelijke tijdstippen op zenders die sowieso al nauwelijks bekeken worden. Als ze het gewoon plannen om 9uur s' avonds op RTL4 dan geven mensen het wel een kans lijkt mij.
Zit Fox ongecodeerd in het ziggo basispakket?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 06:44 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik wist niet dat ik Fox had en ook niet dat TWD daar te zien zou zijnpuur toeval dat ik erachter kwam!
Serie is ook een fictie he.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:44 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Daar heb je absoluut gelijk in, ik heb vaker last van (irriterende) herhaling van dergelijke woorden.
Yepz. Kanaal 11.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zit Fox ongecodeerd in het ziggo basispakket?
daarom piratebayquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:13 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Amerikaanse series slaan ook zelden aan in Nederland. Ook omdat het gewoon de kans niet krijgt. Breaking Bad, Sopranos, Dexter,Walking Dead worden weggestopt op onmogelijke tijdstippen op zenders die sowieso al nauwelijks bekeken worden. Als ze het gewoon plannen om 9uur s' avonds op RTL4 dan geven mensen het wel een kans lijkt mij.
De serie-kijkende-Nederlander gebruikt ook gewoon piratebay/streams.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:13 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ik merk dat ik zelf echt de TV nooit meer aanzet behalve als er voetbal op isquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
De serie-kijkende-Nederlander gebruikt ook gewoon piratebay/streams.
In de VS heb je nog een heel scala aan tv zenders, hier is het alleen maar rotzooi tegenwoordig dus je zet de TV in zijn algemeen gewoon niet meer aan.
Nice. Hoef ik de piratenbaai niet meer aan te zwengelen.quote:
Komt dat zien TV / Z Nation - nieuwe zombieseriequote:
En "The last ship" is ook een nieuwe serie over zombies toch?quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nice. Hoef ik de piratenbaai niet meer aan te zwengelen.
[..]
Komt dat zien TV / Z Nation - nieuwe zombieserie
Geen zombies, wel een virus dat de mensheid uitroeit.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
En "The last ship" is ook een nieuwe serie over zombies toch?
Ah oke,quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:40 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Geen zombies, wel een virus dat de mensheid uitroeit.
er komt ook een spinoff.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ah oke,
ze hadden beter een spinn of van the walking dead kunnen maken, van een groep mensen aan de andere kant van de wereld ofzo
Serieus? wanneer en hoe gaat die heten?quote:
Het is ook nooit goed!quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:47 schreef TC03 het volgende:
Aardige eerste aflevering, maar wordt het nu weer een heel seizoen door de bossen wandelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door The_Playmaker op 20-10-2014 06:35:29 ]
Ik dacht inderdaad ook dat Bob gebeten was door een zombie. Verkeerd gedacht dus.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:43 schreef GimmeGore het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Bob gebeten was door die onderwaterzombie. Dat hij daarom zo emotioneel was en zich af ging zonderen van de groep.
Maar ze hebben in ieder geval weer een vijand én een doel.Toen ze alleen maar naar Terminus aan het sjokken waren was dat natuurlijk beduidend minder spannend dan toen ze het bijv ook tegen de Governor op moesten nemen.
Ik was idd ook benieuwd naar Beth, want ik dacht dat zij alleen weg was gereden van dat huis (bij die begrafenisondernemer) maar dat bleek vorige aflevering al niet te kloppen. Kennelijk is ze opgepikt door een kinderlokker ofzo.
Sowieso, hoe lang geleden is het geleden dat de pandemie uitbrak? Ik vind dat best moeilijk in te schatten, omdat het ook altijd lekker weer lijkt te zijn daar. Amper/nooit regen en al helemaal geen winterweer gezien.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:30 schreef Remqo het volgende:
Zijn pak zit netjes na X jaren apocalyps.
Vraag maar aan Hershel. Hoewel ik wel vond dat Herschel beter omging met het verlies van zijn been dan met het verlies van zijn hoofdquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:01 schreef SteveBudin het volgende:
Black man down.
Al kan je wel met 1 been leven
Dat dacht ik ook, hij leek ook afscheid van Sascha te nemen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:17 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Edit: Of Bob is wél gebeten en de sicko's van Terminus worden nu ook ziek?
They'll come back to bite you in the ass leg!quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Goed dat de groep niet naar Rick heeft geluisterd. Alles staat in brand en het zit vol walkers, die zien we nooit meer terug...
De acteur die Tyreese speelt vertelde na afloop in Talking Dead dat hij dacht dat Martin dood was of aan zijn wonden zou overlijden. Hij heeft hem niet bewust in leven gehouden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:48 schreef Tim86 het volgende:
Aardige opbouw ep met een veelbelovend einde
Carver van The Wire
Bob('s) Burgers
En Tyrese heeft dus gelogen over het feit dat hij nu weer kon killen, want die gast leefde gewoon nog.
Wazige screenshot, maar het shot was zelf ook wazig omdat Bob net wakker werd
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:04 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Vraag maar aan Hershel. Hoewel ik wel vond dat Herschel beter omging met het verlies van zijn been dan met het verlies van zijn hoofd
Wel apart je zou verwachten dat ze niet de intelligentie hebben om zo lang te overleven.quote:
Dit inderdaad, word daar ook een beetje moe vanquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:52 schreef MouzurX het volgende:
Leuke aflevering, maar dat einde pff.
Ik ben het echt beu dat ze telkens maar 1 vijand hebben en die vijand nooit in 1 keer wordt verslagen maar altijd moet terugkomen. Het lijkt dragonball Z wel. Hoe realistisch is dat nou komop zeg, ze lopen al dagen rond in het bos, dan kan je echt niet zomaar iemand weer vinden.
En het feit dat ze nog steeds geen "altijd met 2 man rondlopen" tactiek hebben is echt tergend irritant.
"We zijn net ontsnapt aan kannibalen en we komen een verdachte kerk tegen laten we allemaal binnen gaan zitten zonder iemand die op wacht staat. O ja bob je mag ook gewoon alleen naar buiten, is allemaal goed jonge, alle dagen feest"![]()
Ik denk dat dat ook zo is. Hij leek wel afscheid te nemen van Sacha en was jankende toen ie gevangen werd genomen. Kijken of zijn vlees hard genoeg doorbakken is dat zijn eters niet geinfecteerd worden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:09 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Oei, arme Bob....
Dacht ook dat hij gebeten was door die onderwaterzombie...
Dat gevoel heb ik ook wel ja. In dat water reageerde hij ook al zo vaag en dat icm die scène erna met die "afscheidskus" maakte het wel af. Had eigenlijk verwacht dat hij zijn wond zou bekijken buiten, maar toen werd hij ineens gepaktquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook zo is. Hij leek wel afscheid te nemen van Sacha en was jankende toen ie gevangen werd genomen. Kijken of zijn vlees hard genoeg doorbakken is dat zijn eters niet geinfecteerd worden.
Is ze niet blij dat ze dat zwaard kwijt is? Omdat het haar herinnerde aan voordat ze bij de groep was?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef stinkie het volgende:
Dat zal volgende week wel komen, die wond bekijken. Net als in die spoiler hierboven
Ik denk dat michionne haar zwaard ookmwel weer terug krijgt binnenkort,maar zal het been wel mee afgezet zijn.
extra street cred toch, jeweet, lekker hees allesquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:59 schreef Arth_NL het volgende:
Gaat Rick nou de hele tijd hees praten? Wat irritant.
Of ze er blij mee is of niet, dat zwaard hoort voor mij echt enorm bij haar character, en ik hoop dan ook dat ze het snel terug krijgt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Is ze niet blij dat ze dat zwaard kwijt is? Omdat het haar herinnerde aan voordat ze bij de groep was?
Nah, meer dat ze het niet erg vond volgens mij.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Is ze niet blij dat ze dat zwaard kwijt is? Omdat het haar herinnerde aan voordat ze bij de groep was?
Misschien doelde hij op de irritatie waarmee Michione die walker sloeg, wachten tot ze geïrriteerd genoeg zijn om richting DC te gaan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:48 schreef BraveDribbel het volgende:
Die Abraham en Rosita zijn ook wel erg shady, vooral aan het begin van de aflevering...
Op het moment dat Michione een walker doodt, zegt hij tegen zn chickie: "Thats why we're waiting for our moment"... wat zijn die nou weer van plan..??
En weer een spoiler ontspoilerdquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef stinkie het volgende:
Dat zal volgende week wel komen, die wond bekijken. Net als in die spoiler hierboven
quote:Ik denk dat michionne haar zwaard ookmwel weer terug krijgt binnenkort,maar zal het been wel mee afgezet zijn.
Met die 'oude vent' bedoel je waarschijnlijk Hershel, die een been kwijtraakte (maar daarbij zelf niet geïnfecteerd is geraakt)quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:57 schreef athlonkmf het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat die vent dus gebeten is door de walkers en weg wilt. en dus infected is.
Maar was deze plot al niet eerder gebruikt? Bij die oude vent? Dat zijn been is opgegeten terwijl ie infected is?
(of ben ik nu in de war met de comics.... ik kan de serie en de comics niet meer uit elkaar houden na zoveel jaar)
Er werd al een linkje gelegd naar de comics in een eerdere post, wel in spoilers:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:41 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
En weer een spoiler ontspoilerd
[..]
[..]
Met die 'oude vent' bedoel je waarschijnlijk Hershel, die een been kwijtraakte (maar daarbij zelf niet geïnfecteerd is geraakt)
Jouw post, samen met de anti-spoiler van die andere pipo (stinkie), vertelt echter alweer genoeg wat Bob betreft...
Wat is er mis met een beetje BarBobCuen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:57 schreef havanagila het volgende:
Proberen ze dit seizoen iedere aflevering goedkoop te scoren met wat extra gore, of lijkt dat maar zo? Jammer.
Niks tegen een beetje bloed, maar kom op. Die hamburger....
Daar is ook weinig mis mee, al heeft ook dat al niet mijn voorkeur (juist omdat die spoilers, zoals ik al eens eerder aan heb gegeven hier, vaak alsnog (deels) naar buiten 'lekken' via gebruikers die er niet mee om kunnen gaan).quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er werd al een linkje gelegd naar de comics in een eerdere post, wel in spoilers:
TV / [USA] The Walking Dead #57
Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:57 schreef havanagila het volgende:
Proberen ze dit seizoen iedere aflevering goedkoop te scoren met wat extra gore, of lijkt dat maar zo? Jammer.
Niks tegen een beetje bloed, maar kom op. Die hamburger....
Gezopen he. Daarbij is zon bos nou eenmaal goed donker, dus met twee man had je ook niks gedaan. "Ik moet ff pissen" -" pas je wel op?!" -"jaja"quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:52 schreef MouzurX het volgende:
Ik ben het echt beu dat ze telkens maar 1 vijand hebben en die vijand nooit in 1 keer wordt verslagen maar altijd moet terugkomen. Het lijkt dragonball Z wel. Hoe realistisch is dat nou komop zeg, ze lopen al dagen rond in het bos, dan kan je echt niet zomaar iemand weer vinden.
En het feit dat ze nog steeds geen "altijd met 2 man rondlopen" tactiek hebben is echt tergend irritant.
"We zijn net ontsnapt aan kannibalen en we komen een verdachte kerk tegen laten we allemaal binnen gaan zitten zonder iemand die op wacht staat. O ja bob je mag ook gewoon alleen naar buiten, is allemaal goed jonge, alle dagen feest"![]()
Daar ben ik het mee eens, de comics heb ik dan niet gelezen, maar weet wel dat serie er wel op gebaseerd is en het op een losse manier de comics volgt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:59 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Daar is ook weinig mis mee, al heeft ook dat al niet mijn voorkeur (juist omdat die spoilers, zoals ik al eens eerder aan heb gegeven hier, vaak alsnog (deels) naar buiten 'lekken' via gebruikers die er niet mee om kunnen gaan).
Zolang het maar -binnen- die spoilers blijft, daar zijn spoilers namelijk voor
Ik denk dat Abraham wat gefrustreerd is omdat de groep achter Rick aanhobbelt, terwijl hij een man met een missie is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:19 schreef johnson555 het volgende:
Ik denk de reden dat die militaire man zegt van dat ze wachten op t juiste moment is denk ik omdat ze er vandoor willen naar DC zonder Rick en de groep.
Just my two cents
Ik denk dat Ambraham sommige ook als zwakellingen ziet eerlijk gezegd. Bv baby, carol,de priester nu etc.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk dat Abraham wat gefrustreerd is omdat de groep achter Rick aanhobbelt, terwijl hij een man met een missie is.
Aan de andere kant kan hij ook wel mensen gebruiken die hun mannetje staan.
Hij was onder de indruk van Michonne en later de rest van de club, gezien zijn speach.
Daar zie ik hem ook voor aan, hij is overtuigd van zijn missie, maar niet iedereen zal die visie delen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:34 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ambraham sommige ook als zwakellingen ziet eerlijk gezegd. Bv baby, carol,de priester nu etc.
Hij is ze liever kwijt dan rijk en zou me niet verbazen als hij probeert sommige over te halen om van de groep te splitsen.
Ja zo doe je nu, niet in een wereld met zombies/moordernaars om iedere hoek.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gezopen he. Daarbij is zon bos nou eenmaal goed donker, dus met twee man had je ook niks gedaan. "Ik moet ff pissen" -" pas je wel op?!" -"jaja"
In een net gestreken pakquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Of een dominee die al jaren ongeschonden in een kerkje leeft
Bob's Burgers!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat is er mis met een beetje BarBobCuen?
Volgens mij mis jij de tijdlijn een beetje. Jarenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:46 schreef MouzurX het volgende:
Dat is niet vastgesteld maar sommige kijkers (waaronder ik) denken dat Bob gebeten is onder water toen zij voedsel gingen halen bij die voedselbank.quote:
Aan zijn linkerbeen, zou wel tof zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:07 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat is niet vastgesteld maar sommige kijkers (waaronder ik) denken dat Bob gebeten is onder water toen zij voedsel gingen halen bij die voedselbank.
Mmm, ik denk dat wanneer hij inderdaad gebeten zou zijn in zijn linkerbeen de kannibalen dit wel gezien hebben, bovendien werd Bob kopje onder getrokken door die Walker. Dus ik denk dat de wond elders zitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Aan zijn linkerbeen, zou wel tof zijn.
Gabriel had een foto van een blonde vrouw met bril en begon te bidden, 1 van die onderwater zombies had een zelfde bril op haar hoofd en hij werd spontaan bang en wilde wegrennen. Zal die zombie met bril niet dat blonde vrouwtje zijn?quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:30 schreef Remqo het volgende:
Spannend weer, met een aanloopje naar meer.
Gabriel lijkt me wel een prima snuiter, maar heeft nog wat te verbergen, maar wat?
Zijn pak zit netjes na X jaren apocalyps.
Wat Bob betreft, ze zouden hem eerst door de marinade halen en flamberen met wijn
Naja. Jaren. Vanaf moment dat een of ander slet bezwangert is tot er nu een baby van een maand of 6 is, denk ik dat er nu 1,5-2 jaar is voorbijgegaan sinds de start?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is dit een serieuze vraag?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:11 schreef GuRu_80 het volgende:
[..]
Gabriel had een foto van een blonde vrouw met bril en begon te bidden, 1 van die onderwater zombies had een zelfde bril op haar hoofd en hij werd spontaan bang en wilde wegrennen. Zal die zombie met bril niet dat blonde vrouwtje zijn?
Serieusquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:11 schreef GuRu_80 het volgende:
[..]
Gabriel had een foto van een blonde vrouw met bril en begon te bidden, 1 van die onderwater zombies had een zelfde bril op haar hoofd en hij werd spontaan bang en wilde wegrennen. Zal die zombie met bril niet dat blonde vrouwtje zijn?
Nee, dat staat helemaal los van elkaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:11 schreef GuRu_80 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:35 schreef betyar het volgende:
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:20 schreef Drankster het volgende:
[..]Nee, en dat kan ook niet want ze die zijn binnen de kortste keren zombies omdat ze het vlees van Bob hebben gegetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:20 schreef Drankster het volgende:
[..]Lijkt me sterk. Meer een "I told you so" momentje voor Rick.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, want iedereen is al infected. Je gaat niet dood aan het virus, maar aan de beet van een rottend lijk + gebrek aan medische behandeling voor de daar op volgende infectie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:10 schreef Skwish het volgende:
Wel een aardige aflvering. Zullen die lui van terminus nu langzaam ziek worden en dood gaan als het blijkt dat Bob gebeten was?
Dat is best een aanname die je daar maakt. Wie weet is het virus 'zwak' waardoor je niet meteen omvormt bij leven zeg maar maar zodra je een extra dosis binnenkrijgt ben je het bokje (of zo). Ik zou me bij deze serie niet verbazen als het ziek worden en zombie worden door geïnfecteerd vlees hun vernietiging wordt iig. Maar misschien heb je gewoon gelijk, dat heb je wel eens met aannamesquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:16 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee, want iedereen is al infected. Je gaat niet dood aan het virus, maar aan de beet van een rottend lijk + gebrek aan medische behandeling voor de daar op volgende infectie.
Niet helemaal mee eens maar ik zie je punt wel. De reden waarom er nog twijfel bestaat is omdat men niet durft te hopen dat het waar zou kunnen zijn maar die militair geeft ze wel een doel in een doelloos bestaan van enkel overleven en voedsel zoeken. Of die eugene het nou ook daadwerkelijk voor elkaar kan boksen is een tweede maar als ik na jarenlang doelloos rondzwerven een gevoel van richting kan krijgen door zoiets dan zou ik het ook doen, al is het alleen maar voor afleiding.quote:Ik vind het trouwens nu redelijk vervelend worden hoe stellig overtuigd die militair is van Eugene's verhaal en dat hij de hele handel wel even oplost als ze in DC aankomen. En dat verder niemand daar ook maar een moment aan lijkt te twijfelen of dat openlijk durft te zeggen.
Ook opmerkelijk trouwens dat, toen hij aan Eugene vroeg wat er in DC was, hij niet meer over een oplossing tegen het virus begon, maar over een plek waar ze veilig zouden zijn. Die gast zit zo ongelovelijk vol met bullshit joh
Hij begon wel over de oplossing hoor. Maar ze zeiden ook dat ze dus een goede plek hadden om te wonen totdat die oplossing gevonden was. En niet dat die schakelaar te midden van 10.000 zombies zat met geen etenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:16 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee, want iedereen is al infected. Je gaat niet dood aan het virus, maar aan de beet van een rottend lijk + gebrek aan medische behandeling voor de daar op volgende infectie.
Ik vind het trouwens nu redelijk vervelend worden hoe stellig overtuigd die militair is van Eugene's verhaal en dat hij de hele handel wel even oplost als ze in DC aankomen. En dat verder niemand daar ook maar een moment aan lijkt te twijfelen of dat openlijk durft te zeggen.
Ook opmerkelijk trouwens dat, toen hij aan Eugene vroeg wat er in DC was, hij niet meer over een oplossing tegen het virus begon, maar over een plek waar ze veilig zouden zijn. Die gast zit zo ongelovelijk vol met bullshit joh
De bedenker van The Walking Dead heeft bevestigd hoe het precies in elkaar steekt en ook aan het einde van seizoen 1 wordt dat bevestigd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is best een aanname die je daar maakt. Wie weet is het virus 'zwak' waardoor je niet meteen omvormt bij leven zeg maar maar zodra je een extra dosis binnenkrijgt ben je het bokje (of zo). Ik zou me bij deze serie niet verbazen als het ziek worden en zombie worden door geïnfecteerd vlees hun vernietiging wordt iig. Maar misschien heb je gewoon gelijk, dat heb je wel eens met aannames.
Ah ok, dus oké iedereen heeft het virus maar als je gebeten wordt door een zombie dan lijkt het alsof je gebeten wordt door een Komodovaraan en ga je hoogstwaarschijnlijk dood aan vergiftiging.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:18 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
De bedenker van The Walking Dead heeft bevestigd hoe het precies in elkaar steekt en ook aan het einde van seizoen 1 wordt dat bevestigd.
"The rule is WHATEVER it is that causes the zombies, is something everyone already has. If you stub your toe, get an infection and die, you turn into a zombie, UNLESS your brain is damaged. If someone shoots you in the head and you die, you're dead. A zombie bite kills you because of infection, or blood loss, not because of the zombie "virus.""
—Robert Kirkman
Met antibiotica zou je het dus gewoon moeten kunnen overleven?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah ok, dus oké iedereen heeft het virus maar als je gebeten wordt door een zombie dan lijkt het alsof je gebeten wordt door een Komodovaraan en ga je hoogstwaarschijnlijk dood aan vergiftiging.
Juist, de vraag is dus, als Bob gebeten is, hoe de bacteriën/virussen via het eten van gekookt besmet vlees kunnen overspringen. In praktijk komt dat erop neer wat de scenarioschrijvers uitkomt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah ok, dus oké iedereen heeft het virus maar als je gebeten wordt door een zombie dan lijkt het alsof je gebeten wordt door een Komodovaraan en ga je hoogstwaarschijnlijk dood aan vergiftiging.
Nee toch? Want Hershell zijn poot werd binnen enkele seconden afgehakt zodat het virus zich niet verspreidde in zijn lichaam.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Met antibiotica zou je het dus gewoon moeten kunnen overleven?
Tsja ze dachten misschien dat het zo werkte?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nee toch? Want Hershell zijn poot werd binnen enkele seconden afgehakt zodat het virus zich niet verspreidde in zijn lichaam.
Dat werkt ook.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nee toch? Want Hershell zijn poot werd binnen enkele seconden afgehakt zodat het virus zich niet verspreidde in zijn lichaam.
Ik dacht dat zij er juist toen al van overtuigd waren dat het anders werkte, voor zij naar de gevangenis kwamen waren ze er geloof ik achter gekomen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tsja ze dachten misschien dat het zo werkte?
Ja oké, dat is zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:29 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat werkt ook.Medisch gezien zou je, als de doodsoorzaak echt infectie is, ook een kans maken met een behoorlijk stevige antibioticamix. Dat is misschien wel minder leuke tv.
Neh, het is gecombineerd met het superresistente ziekenhuisvirus of zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Met antibiotica zou je het dus gewoon moeten kunnen overleven?
Nee dat is een gedachtegang, waarom komt juist die zombie meerdere keren in beeld en precies bij haar krijg die priester het op zijn heupen. Die bril was wel heel opvallend in beeld gebracht, er is niets uitgelegd daarover en het viel mij wel op. Dus nee geen serieuze vraag, zoeken waar de lijn ligt met die foto welke hij in zijn hand had en begon te bidden. Dat i.c.m. al die teksten op de kerkmuur etc.quote:
Jij zit sowieso te trollenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:51 schreef GuRu_80 het volgende:
[..]
Nee dat is een gedachtegang, waarom komt juist die zombie meerdere keren in beeld en precies bij haar krijg die priester het op zijn heupen. Die bril was wel heel opvallend in beeld gebracht, er is niets uitgelegd daarover en het viel mij wel op. Dus nee geen serieuze vraag, zoeken waar de lijn ligt met die foto welke hij in zijn hand had en begon te bidden. Dat i.c.m. al die teksten op de kerkmuur etc.
Wat was daar eigenlijk het nut van?quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:30 schreef Fer het volgende:
Alleen dat Daryl die achterlichten rustig kapot ging maken, zag er een beetje knullig uit.
Dat de rode lampen niet gespot zouden worden of zo? Denk zoiets wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat was daar eigenlijk het nut van?
Ja, dat zal het wel zijn. Kun je de lichten niet gewoon uitlaten ofzo? Misschien werkt dat in de USA anders hoor, geen idee. Maar ik dacht: Zet dan gewoon geen lichten aan als je niet wil dat je gezien wordt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat de rode lampen niet gespot zouden worden of zo? Denk zoiets wel.
Als je het zo verteld slaat het inderdaad kant noch walquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, dat zal het wel zijn. Kun je de lichten niet gewoon uitlaten ofzo? Misschien werkt dat in de USA anders hoor, geen idee. Maar ik dacht: Zet dan gewoon geen lichten aan als je niet wil dat je gezien wordt?
Dan kun je nog denken: Ja, dan heeft ie geen achterlichten maar kan hij wel met de voorlichten op de weg kijken. Maar dat slaat ook nergens op want als je een andere auto achtervolgt zien die in hun spiegels je voorlichten en niet de achterlichten.
Vroeg ik me ook af. Kon alleen bedenken dat het misschien om de remlichten zou gaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, dat zal het wel zijn. Kun je de lichten niet gewoon uitlaten ofzo? Misschien werkt dat in de USA anders hoor, geen idee. Maar ik dacht: Zet dan gewoon geen lichten aan als je niet wil dat je gezien wordt?
Dan kun je nog denken: Ja, dan heeft ie geen achterlichten maar kan hij wel met de voorlichten op de weg kijken. Maar dat slaat ook nergens op want als je een andere auto achtervolgt zien die in hun spiegels je voorlichten en niet de achterlichten.
Want glasscherven zijn een heel goed referentiepuntquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:31 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Als je het zo verteld slaat het inderdaad kant noch wal
Edit: Of zodat er glasscherven zouden blijven liggen aan die rand van het bos zodat ze het makkelijker terug zouden vinden?
Heb je geen auto? Remlichten kun je niet uit zetten, voorlichten welquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jawel, dat lijkt inderdaad het meest logisch.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:48 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Heb je geen auto? Remlichten kun je niet uit zetten, voorlichten wel
Ze weten (nog) niet hoe het werkt. Op Mr. WetenschapMat na.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook (ongeveer).quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je ligt toch niet onder een auto, om een platte batterij te verhelpen? Maar denk dat het vrij uitgestorven is daar, je moet een zombie toch wel horen aankomen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:10 schreef sonnyspek het volgende:
Ik denk dat ik in zo'n zombieapocalypse enorm spastisch en achterdochtig overal op zou reageren. Bijvoorbeeld als ik een auto even moet maken. Hoe weet je dat als je onder die auto ligt er geen zombie aankomt die je pakt?
Dat gegorgel en geslof herken je zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:57 schreef Fer het volgende:
[..]
Je ligt toch niet onder een auto, om een platte batterij te verhelpen? Maar denk dat het vrij uitgestorven is daar, je moet een zombie toch wel horen aankomen.
Hoe wil je die platte batterij verhelpen.. Door hem weer op te blazen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:57 schreef Fer het volgende:
[..]
Je ligt toch niet onder een auto, om een platte batterij te verhelpen? Maar denk dat het vrij uitgestorven is daar, je moet een zombie toch wel horen aankomen.
Kan je die promo nog ergens vinden?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 03:04 schreef 2cv het volgende:
In sommige promo's ('reclame' voor een TV programma) voor seizoen 4 zag je hoe een wit busje gelanceerd werd. Maar dat heb ik nooit tijdens een aflevering gezien. Kan het zijn dat dat toch stiekum ergens in seizoen 5 gaat gebeuren ? Of heb ik het gemist ? Of ... ?
Pardon? En dat ligt denk ik gewoon aan jou. Als ik op mobiel zit staan spoilers niet automatisch op getoond.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En nogmaals bedankt voor alle spoilers in dit topic. Altijd fijn om die dingen te lezen terwijl je via mobiel op het forum zit, waar spoilers automatisch getoond worden.
En ik maar denken dat er speciaal topic was voor mensen die de comics al gelezen hadden.
En bedankt!
Niet op mijn mobiele layout op mijn ouderwetse Blackberry.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Pardon? En dat ligt denk ik gewoon aan jou. Als ik op mobiel zit staan spoilers niet automatisch op getoond.
Voor de mensen die het interessant vinden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Niet op mijn mobiele layout op mijn ouderwetse Blackberry.
Maar goed, die discussie zal hier al 80 keer gevoerd zijn. Ik snap dat soort figuren alleen nooit, die persé het restant van het verhaal in een serietopic willen neerplanten.
Maar ik hou mijn mond er wel verder over.
Het lijkt mij handiger om een apart topic te maken voor mensen die de volgende afleveringen al volledig willen weten zodat ze niet verrast worden, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:19 schreef Fylax het volgende:
Voor de mensen die het interessant vinden.
Ik vind het leuk om die spoilers te lezen, nu weet ik wat er misschien gaat komen, maar het kan ook anders zijn. Omdat ik het nu een beetje weet, ben ik nog nieuwsgieriger naar de nieuwe aflevering.
Misschien is het een tip voor je om dit topic niet te lezen als je op je oude Blackberry zit.
Dat zou je in de Feedback moeten vragen. Voor GoT is er wel een apart topic. Maar ik denk dat een apart topic al vaker gevraagd is. Je kunt het proberen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Het lijkt mij handiger om een apart topic te maken voor mensen die de volgende afleveringen al volledig willen weten zodat ze niet verrast worden, maar dat terzijde.
Of je kijkt of je dit kan veranderen op je mobiel, zodat de spoilers ook daadwerkelijk spoilers zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Het lijkt mij handiger om een apart topic te maken voor mensen die de volgende afleveringen al volledig willen weten zodat ze niet verrast worden, maar dat terzijde.
Koop een telefoon die wel bij de tijd is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Niet op mijn mobiele layout op mijn ouderwetse Blackberry.
Maar goed, die discussie zal hier al 80 keer gevoerd zijn. Ik snap dat soort figuren alleen nooit, die persé het restant van het verhaal in een serietopic willen neerplanten.
Maar ik hou mijn mond er wel verder over.
Eww, waarom? Als in, ze eet een stukje Bob?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:05 schreef Vlindur het volgende:
Ik hoop dat Beth de volgende aflevering aan bob komt, ik ben nieuwsgierig hoe het met haar gaat
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:07 schreef OMG het volgende:
[..]
Eww, waarom? Als in, ze eet een stukje Bob?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Beth ze eet. Maar dat ze ergens gevangen wordt gehouden.. Wellicht door die kerkgangers die met Gabriel te maken hebben.
Oh jezus. Aan BOD komt![]()
![]()
Mij lijkt het handiger als jij dit topic ontvolgt, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk niet dat Beth ze eet. Maar dat ze ergens gevangen wordt gehouden.. Wellicht door die kerkgangers die met Gabriel te maken hebben.
![]()
[..]
![]()
Helaas, kan het niet vinden. Maar toen zaten ze nog in de gevangenis. Ik vermoed (maar kan me best vergissen) dat het ook op de weg gebeurde naar de gevangenis toe.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Kan je die promo nog ergens vinden?
Ga ergens anders janken joh. Met je mobieltje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En nogmaals bedankt voor alle spoilers in dit topic. Altijd fijn om die dingen te lezen terwijl je via mobiel op het forum zit, waar spoilers automatisch getoond worden.
En ik maar denken dat er speciaal topic was voor mensen die de comics al gelezen hadden.
En bedankt!
Ja, want andere mensen moeten zich aan jou aanpassen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat dusquote:
Volgens Reddit zijn het hobo-signs. Die cirkel met dat kruis bij Morgan staat voor 'Good for a handout', die streep op de boom bij Bob staat voor 'Doubtfull'quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:16 schreef zolderraam het volgende:
Vorige keer zag je bij Morgan een teken in een boom gekrast. Bij Bob zag je op een gegeven moment ook een teken in de boom gekrast. Alleen was dat teken nog niet af en was het alleen nog maar een streep. Was dit dezelfde boom waar Morgan op een gegeven moment dus langs loopt? of is het sowieso een ander teken?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:07 schreef athlonkmf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een keer een wit busje gebruikt tijdens een aanval van kamp Governor op de gevangenis. Dat was niet de grote aanval, ook niet echt serieus, meer om aan kamp Rick te laten zien waartoe ze in staat waren en hoe kwetsbaar ze eigenlijk waren.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Helaas, kan het niet vinden. Maar toen zaten ze nog in de gevangenis. Ik vermoed (maar kan me best vergissen) dat het ook op de weg gebeurde naar de gevangenis toe.
Daar liepen toen toch allemaal Walkers uit?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Er is een keer een wit busje gebruikt tijdens een aanval van kamp Governor op de gevangenis. Dat was niet de grote aanval, ook niet echt serieus, meer om aan kamp Rick te laten zien waartoe ze in staat waren en hoe kwetsbaar ze eigenlijk waren.
Klopt, het busje ramde de hekken voor de gevangenis en kwam behoorlijk dicht bij de gevangenis. De bestuurder ging er van door, terwijl de walkers op de gevangenisbewoners af gingen. Met uiteraard andere walkers in hun kielzog, die profiteerden van de omvergereden hekken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Daar liepen toen toch allemaal Walkers uit?
I feel ya bro. (serieus)quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:20 schreef MouzurX het volgende:
Had een verkeerde post van je gequote, hier ben ik het dus mee eens. Na al die tijd, na al die doden en die situaties die de groep heeft overleefd mag je toch wel verwachten dat ze een reeks veiligheidsprotocollen hebben opgesteld inderdaad. Maakt niet uit wat, al stop je tijdens een overnachting in het bos iemand tien meter hoog een boom in, je doet tenminste wat.quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:52 schreef MouzurX het volgende:
Goed hoor.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:37 schreef MouzurX het volgende:
Je hoeft geen gehardende militair te zijn, of een beveiligingsexpert maar komop ik, jij, iedereen kan deze dingen bedenken maar toch doen zij het niet. Ben ik nou zo slim, of zijn zij zo dom?
Zelfde met dat hele kompas gedeelte om je positie te bepalen, ik zat laatst in een restaurant and kon aan de hand van een weerspiegeling in een raam aan de overkant van de straat plus de tijd, zien waar het noorden was
Nam dat busje toen ook 'vliegles' ?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Er is een keer een wit busje gebruikt tijdens een aanval van kamp Governor op de gevangenis. Dat was niet de grote aanval, ook niet echt serieus, meer om aan kamp Rick te laten zien waartoe ze in staat waren en hoe kwetsbaar ze eigenlijk waren.
Misschien dat als ze even rust hebben, ze van de rust genieten i.p.v. plannen opstellen. Ik kan me voorstellen dat je doodmoe wordt van al dat gedwongen gereis.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 18:37 schreef MouzurX het volgende:
Je hoeft geen gehardende militair te zijn, of een beveiligingsexpert maar komop ik, jij, iedereen kan deze dingen bedenken maar toch doen zij het niet. Ben ik nou zo slim, of zijn zij zo dom?
Wat maakt het uit hoe groot de kans is? T is een tv serie.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 03:19 schreef johnson555 het volgende:
Hoe groot is überhaupt de kans dat zo n apocalyptische scenario zich voordoet?
Tegenwoordig wordtalles plat gebombardeerd voordat je bij wijze van spreken uit je voordeur bent
Binnen hoeveel jaar en wat zijn de eisen ? Binnen 5 jaar zombies ? Of binnen 100 jaar 50+% van de wereldbevolking dood en de rest moet vechten om te overleven en de oorzaak is niet relevant ?quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 03:19 schreef johnson555 het volgende:
Hoe groot is überhaupt de kans dat zo n apocalyptische scenario zich voordoet?
Tegenwoordig wordtalles plat gebombardeerd voordat je bij wijze van spreken uit je voordeur bent
Men houdt hier hele discussies over hoe personages zouden moeten reageren vandaar dat ik t ff vroeg, chill mquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 03:27 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat maakt het uit hoe groot de kans is? T is een tv serie.
Laten we zeggen TWD scenarioquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 03:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Binnen hoeveel jaar en wat zijn de eisen ? Binnen 5 jaar zombies ? Of binnen 100 jaar 50+% van de wereldbevolking dood en de rest moet vechten om te overleven en de oorzaak is niet relevant ?
Ik denk dat dat laatste helemaal niet onrealistisch is. Geen zombies, maat stel dat er een virus of ebola-achtig iets zich over de mensheid verspreidt, waardoor tachtig procent van de mensheid sterft. Dan zou er zeker wel zo'n scenario als dat in TWD kunnen staan te wachten. Zonder zombies, maar wel het overleven en de mensen die tegenover elkaar komen te staan.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 03:28 schreef 2cv het volgende:
[..]
Binnen hoeveel jaar en wat zijn de eisen ? Binnen 5 jaar zombies ? Of binnen 100 jaar 50+% van de wereldbevolking dood en de rest moet vechten om te overleven en de oorzaak is niet relevant ?
Kan natuurlijk zijn dat het helemaal geen zin heeft om het aan leken uit te leggen omdat het maanden laboratoriumwerk vergt. Wat hadden ze dan verwacht, dat er een simpel paardemiddeltje was om de zombies weer mens te maken of te doden? Een kopje suikerwater, knoflook of vanillevla met een scheutje chocoladesaus?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:20 schreef MouzurX het volgende:
zoals ik al eerder zei, die twee plannen iets om er volgens mij vandoor te gaan omdat ze vinden dat de groep hen te langzaam isquote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:36 schreef sp3c het volgende:
de Rambo en de Latina weten ervan ... of het nu een scam is of niet
zitten de hele tijd te smoezelen
Wow.. jij bent heel... heel snel!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:40 schreef Ooku het volgende:
Vorige week donderdag begonnen met The Walking Dead S01E01. Nu wachten op S05E03. Topserie
quote:Op zondag 26 oktober 2014 19:32 schreef Berkery het volgende:
O ja, even het topic weer ontvolgen tot morgenavond.
Dat is bevestigd in de serie ? Ik volg n.l. alleen de versie met Nederlandse ondertiteling en loop dus ±24 uur achter.quote:Op maandag 27 oktober 2014 01:42 schreef johnson555 het volgende:
Bevestigd trouwens dat t geen droom Is van Rick ofsodeze hele apocalyptische serie dan
quote:Op maandag 27 oktober 2014 02:03 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat is bevestigd in de serie ? Ik volg n.l. alleen de versie met Nederlandse ondertiteling en loop dus ±24 uur achter.
Ik denk dat hij dit bedoeld http://www.businessinside(...)ot-in-a-coma-2014-10quote:Op maandag 27 oktober 2014 02:25 schreef OMG het volgende:
Geen idee waar 'ie het over heeft, want de aflevering is nog aan de gang.
Nou verraad je hetquote:Op maandag 27 oktober 2014 03:04 schreef OMG het volgende:
Fuck, die kerk scene. Gareth, je verdiende het.
En Bob, ik wist wel dat je gebeten was. Held. Tainted meeeat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
quote:Op maandag 27 oktober 2014 03:08 schreef 2cv het volgende:
[..]
Nou verraad je het
Dit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
In het filmpje legt Kirkman ook uit waarom het woord zombie niet gebruikt wordt in TWD.quote:Op maandag 27 oktober 2014 02:58 schreef Loserkid het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat hij dit bedoeld http://www.businessinside(...)ot-in-a-coma-2014-10
Ik ben allang afgehaakt terwijl ik aan het begin van de serie elke keer keek en het trouw volgde.quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:40 schreef Ooku het volgende:
Vorige week donderdag begonnen met The Walking Dead S01E01. Nu wachten op S05E03. Topserie
Ze zeggen dat het eten van besmet vlees je niet laat veranderen in een zombie tenzij je echt het rottend vlees zou eten. Maar Bob was nog redelijk vers gebeten dus nog geen besmettingsgevaar.quote:Op maandag 27 oktober 2014 08:25 schreef FoXje het volgende:
En waren die kannibalen toch wel dood gegaan door Bob's vlees?
Het was 10 minuutjes lopen, dus ik denk dat ze gewoon heen en terug zijn gegaan.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Heb ik iets gemist, of wordt er niet uitgelegd waarom Rick en co. plotseling terug zijn? De kannibalen voorspellen correct dat de vechtersbazen eropuit gaan en slaan dan toe, maar dan zijn ze toch terug?
Zelf het idee dat dat onderdeel van het plan was, doen of ze weg gaan, om Gareth etc te lokken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Heb ik iets gemist, of wordt er niet uitgelegd waarom Rick en co. plotseling terug zijn? De kannibalen voorspellen correct dat de vechtersbazen eropuit gaan en slaan dan toe, maar dan zijn ze toch terug?
Ik gok allebei.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:59 schreef Ties02 het volgende:
Wie komt er volgende week uit de struiken? Carol en beth? Of alleen Carol? Of alleen Beth?
Ik denk ook beide, volgende week zal wel een aflevering zijn waar Carol en Daryl en Beth bevrijden. Dus geen aflevering met de groep van Rick.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:59 schreef Ties02 het volgende:
Wie komt er volgende week uit de struiken? Carol en beth? Of alleen Carol? Of alleen Beth?
15 minuten om te besluipen en 5 minuten om terug te racen, klopt niet echt qua tijdlijn, leek me. Zal wel geen betere uitleg zijn, echter.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:58 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het was 10 minuutjes lopen, dus ik denk dat ze gewoon heen en terug zijn gegaan.
Niet echt het plan dat ze uitlegden: Rick had het idee dat de kannibaaltjes niet wisten dat zij wisten waar ze waren, ondanks dat ze Bob hadden terug gegeven.quote:Op maandag 27 oktober 2014 13:24 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Zelf het idee dat dat onderdeel van het plan was, doen of ze weg gaan, om Gareth etc te lokken.
[..]
Ik gok allebei.
Het wordt inderdaad niet zo uitgelegd, Rick zegt zelfs letterlijk dat ze nu weten waar die gasten zitten, en dus in het voordeel zijn. Geen idee waar het plan veranderd is dusquote:Op maandag 27 oktober 2014 13:38 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
15 minuten om te besluipen en 5 minuten om terug te racen, klopt niet echt qua tijdlijn, leek me. Zal wel geen betere uitleg zijn, echter.
[..]
Niet echt het plan dat ze uitlegden: Rick had het idee dat de kannibaaltjes niet wisten dat zij wisten waar ze waren, ondanks dat ze Bob hadden terug gegeven.
Maar goed, ik heb ook geen betere uitleg, dus het zal wel één van beiden zijn.
Ah, ok, dank je.quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:40 schreef Mythe87 het volgende:
Ik zal proberen mijn interpretatie van Rick's plan zo helder mogelijk uit te leggen.
Rick & Co weten dat ze in de gaten gehouden worden door the Hunters/Termites (bevestigt door Bob in deze aflevering en Daryl in aflevering 2). Gareth denkt te weten dat Rick naar de school vertrekt om ze te vermoorden. The Hunters/Termites gaan daarom naar de kerk zodat ze de 'zwakkelingen' die achter blijven in de kerk gevangen nemen of erger. Onze groep verlaat de kerk en gaat de bossen in, maar blijft daar wachten tot the hunters/termites in de kerk zijn. Hierdoor zitten Gareth en zijn vrienden opgesloten in de kerk en kunnen ze geen kant meer op. Einde verhaal voor ze.
De scene wordt gebracht op een manier dat je denkt dat ze naar het kamp van Gareth gaan. We krijgen het hele plan niet te horen in de scene. We denken alleen dat we het horen door de manier van hoe de scene op ons overkomt. Ik hoop dat als je de dialoog in de scene hoort of hieronder nog een keer leest dat mijn theorie dan enigzins duidelijk wordt.
Rick: "They think they're in control. We're in here and they could be anywhere, but we know exactly where they are." (Ze weten dat ze vlakbij zijn)
Abraham: "Plan's got stones. I give you that."
Glenn: "Make our move before they do."
Rick: "That's right! They're counting on us not thinking straight."
Rosita: "Are we? I'm just making sure. It's a big play."
Rick: "Remember what these people are capable of."
Ik vind Maggie trouwens een trut. Laat haar zus gewoon stikken.
Geen van beide denk ik.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:59 schreef Ties02 het volgende:
Ja dat is nu. Ik denk dat ze meer bedoelen dat ze sinds ze weg zijn uit de prison geen enkele poging heeft ondernomen voor haar zusje. Kan me niet eens herinneren dat ze de naam Beth een keer heeft uitegesproken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 15:55 schreef The_Playmaker het volgende:
Maggie moest mee met Abraham. Abraham zou de groep helpen en 12 uur wachten als Glenn en Maggie mee zouden gaan naar Washington. Rick was het hier niet mee eens maar Glenn zei meteen "It's not your call".
Dit was toch zo duidelijk als wat...quote:Op maandag 27 oktober 2014 14:40 schreef Mythe87 het volgende:
Ik zal proberen mijn interpretatie van Rick's plan zo helder mogelijk uit te leggen.
Rick & Co weten dat ze in de gaten gehouden worden door the Hunters/Termites (bevestigt door Bob in deze aflevering en Daryl in aflevering 2). Gareth denkt te weten dat Rick naar de school vertrekt om ze te vermoorden. The Hunters/Termites gaan daarom naar de kerk zodat ze de 'zwakkelingen' die achter blijven in de kerk gevangen nemen of erger. Onze groep verlaat de kerk en gaat de bossen in, maar blijft daar wachten tot the hunters/termites in de kerk zijn. Hierdoor zitten Gareth en zijn vrienden opgesloten in de kerk en kunnen ze geen kant meer op. Einde verhaal voor ze.
De scene wordt gebracht op een manier dat je denkt dat ze naar het kamp van Gareth gaan. We krijgen het hele plan niet te horen in de scene. We denken alleen dat we het horen door de manier van hoe de scene op ons overkomt. Ik hoop dat als je de dialoog in de scene hoort of hieronder nog een keer leest dat mijn theorie dan enigzins duidelijk wordt.
Rick: "They think they're in control. We're in here and they could be anywhere, but we know exactly where they are." (Ze weten dat ze vlakbij zijn)
Abraham: "Plan's got stones. I give you that."
Glenn: "Make our move before they do."
Rick: "That's right! They're counting on us not thinking straight."
Rosita: "Are we? I'm just making sure. It's a big play."
Rick: "Remember what these people are capable of."
Ik vind Maggie trouwens een trut. Laat haar zus gewoon stikken.
Kwam je het eerste deel van seizoen 2 wel door? Dat is echt vreselijk als je alles kort achter elkaar kijkt.quote:
Blijkbaar niet voor iedereen en ik snap de verwarring wel. Je moet iets verder kijken dan wat je zietquote:Op maandag 27 oktober 2014 16:18 schreef ChickenMan het volgende:
[..]
Dit was toch zo duidelijk als wat...Vermakelijke ep verder trouwens.
nee door de regisseur zelf, ik las t net . hij geeft aan dat t einde geen droom zal zijn waaruit Rick ontwaakt ofso (ik loop ook 24 uur achterquote:Op maandag 27 oktober 2014 02:03 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dat is bevestigd in de serie ? Ik volg n.l. alleen de versie met Nederlandse ondertiteling en loop dus ±24 uur achter.
Ik ben denk ik de enige, maar ik vond Andrea wel tofquote:Op maandag 27 oktober 2014 17:01 schreef tralalala het volgende:
Voor de start van dit seizoen een rewatch gedaan, daar ging ik toch wel wat makkelijker door seizoen 2 heen dan seizoen 3. The Governor en AndreaPfff, gelukkig zijn ze beide dood.
quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef stinkie het volgende:
Ik denk dat michionne haar zwaard ookmwel weer terug krijgt binnenkort,maar zal het been wel mee afgezet zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
De mijne ook, dus dat zal wel kloppen.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:14 schreef andreas612 het volgende:
deze ep eindigt gewoon zonder dat carol in beeld komt? of was mijn versie ingekort?
quote:Op maandag 27 oktober 2014 19:34 schreef stinkie het volgende:
Vor sommigen was er trouwens wel een MEGA SPOILER vannachtEigen schuld. Er staat duidelijk USA in de tt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk in ieder geval Beth. Carol ben ik wat minder zeker over.quote:Op maandag 27 oktober 2014 12:59 schreef Ties02 het volgende:
Christ!quote:Op zaterdag 25 oktober 2014 13:40 schreef Ooku het volgende:
zal d'r wel fucked up aan toe zijn in de volgende ep.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
De mijne ook, dus dat zal wel kloppen.
Misschien zelfs iemand heel anders. Carol zou het niet nodig hebben of achter te blijven zodat Daryl eerst kan zorgen dat het veilig is.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:34 schreef Deuce92 het volgende:
Ik vind dit seizoen echt geweldig tot nu toe.
[..]
Ik denk in ieder geval Beth. Carol ben ik wat minder zeker over.
Fingers crossed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat we wel weten is dat het maar een dag geduurd heeft, en dat Daryl niet lachte.... Verder moet er wel een reden zijn dat ze hier de aflevering stopte. Daarom denk ik niet dat het Carol is.
Over deze aflevering: Wat hadden die Terminus gasten dan gedacht toen ze die kerk binnen liepen? Ze weten dat de Rick-crew weten dat zij in de buurt zijn. Waarom zouden ze dan weg gaan? Hebben ze daar niet over nagedacht? En waarom liepen zij die kerk in? Strategisch klopt dat ook niet. Ze moeten immers door die deur. Feitelijk kun je die oneindig lang verdedigen met een minimaal aantal man. Dus dat ze achterin dat kamertje gingen zitten was ook niet logisch.
Kortom, zwak schrijfwerk m.i.Lijkt me net als Carol iemand die het niet nodig heeft dat Daryl het eerst even gaat checken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:55 schreef sterandje het volgende:
Kan het niet Morgan zijn die na Darryl uit het bos komt?Zou zomaar kunnen inderdaad. En dan op het eind weer terug naar current events, waarbij ze die persoon revealen, als dat niet al uit die flashback gebleken is. Of ze eindigen die flashback ook met een cliffhanger en laten vervolgens in de current tijd zien wie het gered heeft...quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:57 schreef sneakydesert het volgende:
Gezien het einde denk ik dat we volgende aflevering de belevenissen van Daryl gaan zien.WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
Misschien zelfs iemand heel anders. Carol zou het niet nodig hebben of achter te blijven zodat Daryl eerst kan zorgen dat het veilig is.
Maar, Talking Dead liet een sneak preview zien van een paar seconden zien waarinDie Terminus gasten zaten in de bosjes te wachten totdat Rick met de helf van de groep, met een heleboel wapens, naar de basisschool ging. Hij dacht de achterblijvers dus makkelijk uit te kunnen schakelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat we wel weten is dat het maar een dag geduurd heeft, en dat Daryl niet lachte.... Verder moet er wel een reden zijn dat ze hier de aflevering stopte. Daarom denk ik niet dat het Carol is.
Over deze aflevering: Wat hadden die Terminus gasten dan gedacht toen ze die kerk binnen liepen? Ze weten dat de Rick-crew weten dat zij in de buurt zijn. Waarom zouden ze dan weg gaan? Hebben ze daar niet over nagedacht? En waarom liepen zij die kerk in? Strategisch klopt dat ook niet. Ze moeten immers door die deur. Feitelijk kun je die oneindig lang verdedigen met een minimaal aantal man. Dus dat ze achterin dat kamertje gingen zitten was ook niet logisch.
Kortom, zwak schrijfwerk m.i.
Wel als Carol een gewonde Beth ondersteunt.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:02 schreef Kenju het volgende:
[..]
Misschien zelfs iemand heel anders. Carol zou het niet nodig hebben of achter te blijven zodat Daryl eerst kan zorgen dat het veilig is.
Ja, dat was het idee van de schrijvers inderdaad. Maar die Terminus gasten weten inmiddels toch wel dat het geen simpele zielen zijn?quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:03 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Die Terminus gasten zaten in de bosjes te wachten totdat Rick met de helf van de groep, met een heleboel wapens, naar de basisschool ging. Hij dacht de achterblijvers dus makkelijk uit te kunnen schakelen.
Ik zag het zelf ook al meteen aankomen. Als Rick niet terug was gekomen was de helft van de main cast doodgegaan. Zouden ze natuurlijk nooit kunnen maken.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:06 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ja, dat was het idee van de schrijvers inderdaad. Maar die Terminus gasten weten inmiddels toch wel dat het geen simpele zielen zijn?
Ik denk dat de schrijvers het zelf ook wel wisten hoe zwak het was, en dat ze daarom het hadden over dat de Terminus-mensen ervan uit gingen dat ze niet meer helder konden nadenken en dergelijke. Maar het was gewoon zwak. Zij konden ook iemand bij de deur plaatsen om de wacht te houden. Ze hebben niet zo lang overleefd door zelf zo impulsief te zijn en niet in hun rug te kijken.
quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:15 schreef Vlindur het volgende:
wat een superaflevering weer. Loopt lekker vlot door
Denk ook niet dat Carol of Beth de bosjes uitkomen. Eerder Morgan of een of ander oude bekenden.. Of een heel zwik aan nieuwe personages die ze hebben gevonden bij Beth.
Je kan eigenlijk alles wel verzinnen
Volgens mij was dat in de comic con trailer van dit seizoen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 03:04 schreef 2cv het volgende:
In sommige promo's ('reclame' voor een TV programma) voor seizoen 4 zag je hoe een wit busje gelanceerd werd. Maar dat heb ik nooit tijdens een aflevering gezien. Kan het zijn dat dat toch stiekum ergens in seizoen 5 gaat gebeuren ? Of heb ik het gemist ? Of ... ?
ik wed een een kwarktaart dat het niet Beth isquote:Op maandag 27 oktober 2014 20:34 schreef Deuce92 het volgende:
Ik vind dit seizoen echt geweldig tot nu toe.
[..]
Ik denk in ieder geval Beth. Carol ben ik wat minder zeker over.
Fingers crossed.
Ik wed een digitale kwarktaart. Let's do this!quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:55 schreef stinkie het volgende:
[..]
ik wed een een kwarktaart dat het niet Beth is
Hm, daar zitten meerdere stukjes in die spannend gaan zijn.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:47 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Volgens mij was dat in de comic con trailer van dit seizoen.
vanaf 2:12 ongeveer, of bedoel je een ander filmpje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
Huh? Vorig seizoen was er de herenigingsarc met de lesbienne op sleeptouw en zelfs deze aflevering, die voornamelijk om Bob, Sasha en Michonne gaat (en natuurlijk altijd Rick), was hij degene die tussen beiden sprong en Abraham beloofte mee te gaan als ze zouden wachten.quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:52 schreef stinkie het volgende:
Ja, dat come on out vond ik ook wat typisch. Carol heeft het niet nodig. Zelfs als ze achterblijft als Back-up zou ze komen zodra ze zien dat het michionne was.
Ik vraag me af of de 'they' die gareth noemde nog terug gaan komen of dat ze die allemaal vermoord en opgegeten hebben.
Hoe lang blijft Glenn nog leven? Die is steeds minder zichtbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |