En weer een spoiler ontspoilerdquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef stinkie het volgende:
Dat zal volgende week wel komen, die wond bekijken. Net als in die spoiler hierboven
quote:Ik denk dat michionne haar zwaard ookmwel weer terug krijgt binnenkort,maar zal het been wel mee afgezet zijn.
Met die 'oude vent' bedoel je waarschijnlijk Hershel, die een been kwijtraakte (maar daarbij zelf niet geïnfecteerd is geraakt)quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:57 schreef athlonkmf het volgende:
Het lijkt me duidelijk dat die vent dus gebeten is door de walkers en weg wilt. en dus infected is.
Maar was deze plot al niet eerder gebruikt? Bij die oude vent? Dat zijn been is opgegeten terwijl ie infected is?
(of ben ik nu in de war met de comics.... ik kan de serie en de comics niet meer uit elkaar houden na zoveel jaar)
Er werd al een linkje gelegd naar de comics in een eerdere post, wel in spoilers:quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:41 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
En weer een spoiler ontspoilerd
[..]
[..]
Met die 'oude vent' bedoel je waarschijnlijk Hershel, die een been kwijtraakte (maar daarbij zelf niet geïnfecteerd is geraakt)
Jouw post, samen met de anti-spoiler van die andere pipo (stinkie), vertelt echter alweer genoeg wat Bob betreft...
Wat is er mis met een beetje BarBobCuen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:57 schreef havanagila het volgende:
Proberen ze dit seizoen iedere aflevering goedkoop te scoren met wat extra gore, of lijkt dat maar zo? Jammer.
Niks tegen een beetje bloed, maar kom op. Die hamburger....
Daar is ook weinig mis mee, al heeft ook dat al niet mijn voorkeur (juist omdat die spoilers, zoals ik al eens eerder aan heb gegeven hier, vaak alsnog (deels) naar buiten 'lekken' via gebruikers die er niet mee om kunnen gaan).quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:55 schreef Remqo het volgende:
[..]
Er werd al een linkje gelegd naar de comics in een eerdere post, wel in spoilers:
TV / [USA] The Walking Dead #57
Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:57 schreef havanagila het volgende:
Proberen ze dit seizoen iedere aflevering goedkoop te scoren met wat extra gore, of lijkt dat maar zo? Jammer.
Niks tegen een beetje bloed, maar kom op. Die hamburger....
Gezopen he. Daarbij is zon bos nou eenmaal goed donker, dus met twee man had je ook niks gedaan. "Ik moet ff pissen" -" pas je wel op?!" -"jaja"quote:Op maandag 20 oktober 2014 20:52 schreef MouzurX het volgende:
Leuke aflevering, maar dat einde pff.
Ik ben het echt beu dat ze telkens maar 1 vijand hebben en die vijand nooit in 1 keer wordt verslagen maar altijd moet terugkomen. Het lijkt dragonball Z wel. Hoe realistisch is dat nou komop zeg, ze lopen al dagen rond in het bos, dan kan je echt niet zomaar iemand weer vinden.
En het feit dat ze nog steeds geen "altijd met 2 man rondlopen" tactiek hebben is echt tergend irritant.
"We zijn net ontsnapt aan kannibalen en we komen een verdachte kerk tegen laten we allemaal binnen gaan zitten zonder iemand die op wacht staat. O ja bob je mag ook gewoon alleen naar buiten, is allemaal goed jonge, alle dagen feest"![]()
Daar ben ik het mee eens, de comics heb ik dan niet gelezen, maar weet wel dat serie er wel op gebaseerd is en het op een losse manier de comics volgt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:59 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Daar is ook weinig mis mee, al heeft ook dat al niet mijn voorkeur (juist omdat die spoilers, zoals ik al eens eerder aan heb gegeven hier, vaak alsnog (deels) naar buiten 'lekken' via gebruikers die er niet mee om kunnen gaan).
Zolang het maar -binnen- die spoilers blijft, daar zijn spoilers namelijk voor
Ik denk dat Abraham wat gefrustreerd is omdat de groep achter Rick aanhobbelt, terwijl hij een man met een missie is.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:19 schreef johnson555 het volgende:
Ik denk de reden dat die militaire man zegt van dat ze wachten op t juiste moment is denk ik omdat ze er vandoor willen naar DC zonder Rick en de groep.
Just my two cents
Ik denk dat Ambraham sommige ook als zwakellingen ziet eerlijk gezegd. Bv baby, carol,de priester nu etc.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:23 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik denk dat Abraham wat gefrustreerd is omdat de groep achter Rick aanhobbelt, terwijl hij een man met een missie is.
Aan de andere kant kan hij ook wel mensen gebruiken die hun mannetje staan.
Hij was onder de indruk van Michonne en later de rest van de club, gezien zijn speach.
Daar zie ik hem ook voor aan, hij is overtuigd van zijn missie, maar niet iedereen zal die visie delen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:34 schreef johnson555 het volgende:
[..]
Ik denk dat Ambraham sommige ook als zwakellingen ziet eerlijk gezegd. Bv baby, carol,de priester nu etc.
Hij is ze liever kwijt dan rijk en zou me niet verbazen als hij probeert sommige over te halen om van de groep te splitsen.
Ja zo doe je nu, niet in een wereld met zombies/moordernaars om iedere hoek.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gezopen he. Daarbij is zon bos nou eenmaal goed donker, dus met twee man had je ook niks gedaan. "Ik moet ff pissen" -" pas je wel op?!" -"jaja"
In een net gestreken pakquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Of een dominee die al jaren ongeschonden in een kerkje leeft
Bob's Burgers!quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 00:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Wat is er mis met een beetje BarBobCuen?
Volgens mij mis jij de tijdlijn een beetje. Jarenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:46 schreef MouzurX het volgende:
Dat is niet vastgesteld maar sommige kijkers (waaronder ik) denken dat Bob gebeten is onder water toen zij voedsel gingen halen bij die voedselbank.quote:
Aan zijn linkerbeen, zou wel tof zijn.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:07 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat is niet vastgesteld maar sommige kijkers (waaronder ik) denken dat Bob gebeten is onder water toen zij voedsel gingen halen bij die voedselbank.
Mmm, ik denk dat wanneer hij inderdaad gebeten zou zijn in zijn linkerbeen de kannibalen dit wel gezien hebben, bovendien werd Bob kopje onder getrokken door die Walker. Dus ik denk dat de wond elders zitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Aan zijn linkerbeen, zou wel tof zijn.
Gabriel had een foto van een blonde vrouw met bril en begon te bidden, 1 van die onderwater zombies had een zelfde bril op haar hoofd en hij werd spontaan bang en wilde wegrennen. Zal die zombie met bril niet dat blonde vrouwtje zijn?quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:30 schreef Remqo het volgende:
Spannend weer, met een aanloopje naar meer.
Gabriel lijkt me wel een prima snuiter, maar heeft nog wat te verbergen, maar wat?
Zijn pak zit netjes na X jaren apocalyps.
Wat Bob betreft, ze zouden hem eerst door de marinade halen en flamberen met wijn
Naja. Jaren. Vanaf moment dat een of ander slet bezwangert is tot er nu een baby van een maand of 6 is, denk ik dat er nu 1,5-2 jaar is voorbijgegaan sinds de start?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Is dit een serieuze vraag?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:11 schreef GuRu_80 het volgende:
[..]
Gabriel had een foto van een blonde vrouw met bril en begon te bidden, 1 van die onderwater zombies had een zelfde bril op haar hoofd en hij werd spontaan bang en wilde wegrennen. Zal die zombie met bril niet dat blonde vrouwtje zijn?
Serieusquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:11 schreef GuRu_80 het volgende:
[..]
Gabriel had een foto van een blonde vrouw met bril en begon te bidden, 1 van die onderwater zombies had een zelfde bril op haar hoofd en hij werd spontaan bang en wilde wegrennen. Zal die zombie met bril niet dat blonde vrouwtje zijn?
Nee, dat staat helemaal los van elkaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:11 schreef GuRu_80 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:35 schreef betyar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:20 schreef Drankster het volgende:
[..]Nee, en dat kan ook niet want ze die zijn binnen de kortste keren zombies omdat ze het vlees van Bob hebben gegetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:20 schreef Drankster het volgende:
[..]Lijkt me sterk. Meer een "I told you so" momentje voor Rick.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, want iedereen is al infected. Je gaat niet dood aan het virus, maar aan de beet van een rottend lijk + gebrek aan medische behandeling voor de daar op volgende infectie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:10 schreef Skwish het volgende:
Wel een aardige aflvering. Zullen die lui van terminus nu langzaam ziek worden en dood gaan als het blijkt dat Bob gebeten was?
Dat is best een aanname die je daar maakt. Wie weet is het virus 'zwak' waardoor je niet meteen omvormt bij leven zeg maar maar zodra je een extra dosis binnenkrijgt ben je het bokje (of zo). Ik zou me bij deze serie niet verbazen als het ziek worden en zombie worden door geïnfecteerd vlees hun vernietiging wordt iig. Maar misschien heb je gewoon gelijk, dat heb je wel eens met aannamesquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:16 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee, want iedereen is al infected. Je gaat niet dood aan het virus, maar aan de beet van een rottend lijk + gebrek aan medische behandeling voor de daar op volgende infectie.
Niet helemaal mee eens maar ik zie je punt wel. De reden waarom er nog twijfel bestaat is omdat men niet durft te hopen dat het waar zou kunnen zijn maar die militair geeft ze wel een doel in een doelloos bestaan van enkel overleven en voedsel zoeken. Of die eugene het nou ook daadwerkelijk voor elkaar kan boksen is een tweede maar als ik na jarenlang doelloos rondzwerven een gevoel van richting kan krijgen door zoiets dan zou ik het ook doen, al is het alleen maar voor afleiding.quote:Ik vind het trouwens nu redelijk vervelend worden hoe stellig overtuigd die militair is van Eugene's verhaal en dat hij de hele handel wel even oplost als ze in DC aankomen. En dat verder niemand daar ook maar een moment aan lijkt te twijfelen of dat openlijk durft te zeggen.
Ook opmerkelijk trouwens dat, toen hij aan Eugene vroeg wat er in DC was, hij niet meer over een oplossing tegen het virus begon, maar over een plek waar ze veilig zouden zijn. Die gast zit zo ongelovelijk vol met bullshit joh
Hij begon wel over de oplossing hoor. Maar ze zeiden ook dat ze dus een goede plek hadden om te wonen totdat die oplossing gevonden was. En niet dat die schakelaar te midden van 10.000 zombies zat met geen etenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:16 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee, want iedereen is al infected. Je gaat niet dood aan het virus, maar aan de beet van een rottend lijk + gebrek aan medische behandeling voor de daar op volgende infectie.
Ik vind het trouwens nu redelijk vervelend worden hoe stellig overtuigd die militair is van Eugene's verhaal en dat hij de hele handel wel even oplost als ze in DC aankomen. En dat verder niemand daar ook maar een moment aan lijkt te twijfelen of dat openlijk durft te zeggen.
Ook opmerkelijk trouwens dat, toen hij aan Eugene vroeg wat er in DC was, hij niet meer over een oplossing tegen het virus begon, maar over een plek waar ze veilig zouden zijn. Die gast zit zo ongelovelijk vol met bullshit joh
De bedenker van The Walking Dead heeft bevestigd hoe het precies in elkaar steekt en ook aan het einde van seizoen 1 wordt dat bevestigd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is best een aanname die je daar maakt. Wie weet is het virus 'zwak' waardoor je niet meteen omvormt bij leven zeg maar maar zodra je een extra dosis binnenkrijgt ben je het bokje (of zo). Ik zou me bij deze serie niet verbazen als het ziek worden en zombie worden door geïnfecteerd vlees hun vernietiging wordt iig. Maar misschien heb je gewoon gelijk, dat heb je wel eens met aannames.
Ah ok, dus oké iedereen heeft het virus maar als je gebeten wordt door een zombie dan lijkt het alsof je gebeten wordt door een Komodovaraan en ga je hoogstwaarschijnlijk dood aan vergiftiging.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:18 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
De bedenker van The Walking Dead heeft bevestigd hoe het precies in elkaar steekt en ook aan het einde van seizoen 1 wordt dat bevestigd.
"The rule is WHATEVER it is that causes the zombies, is something everyone already has. If you stub your toe, get an infection and die, you turn into a zombie, UNLESS your brain is damaged. If someone shoots you in the head and you die, you're dead. A zombie bite kills you because of infection, or blood loss, not because of the zombie "virus.""
—Robert Kirkman
Met antibiotica zou je het dus gewoon moeten kunnen overleven?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah ok, dus oké iedereen heeft het virus maar als je gebeten wordt door een zombie dan lijkt het alsof je gebeten wordt door een Komodovaraan en ga je hoogstwaarschijnlijk dood aan vergiftiging.
Juist, de vraag is dus, als Bob gebeten is, hoe de bacteriën/virussen via het eten van gekookt besmet vlees kunnen overspringen. In praktijk komt dat erop neer wat de scenarioschrijvers uitkomt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah ok, dus oké iedereen heeft het virus maar als je gebeten wordt door een zombie dan lijkt het alsof je gebeten wordt door een Komodovaraan en ga je hoogstwaarschijnlijk dood aan vergiftiging.
Nee toch? Want Hershell zijn poot werd binnen enkele seconden afgehakt zodat het virus zich niet verspreidde in zijn lichaam.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Met antibiotica zou je het dus gewoon moeten kunnen overleven?
Tsja ze dachten misschien dat het zo werkte?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nee toch? Want Hershell zijn poot werd binnen enkele seconden afgehakt zodat het virus zich niet verspreidde in zijn lichaam.
Dat werkt ook.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nee toch? Want Hershell zijn poot werd binnen enkele seconden afgehakt zodat het virus zich niet verspreidde in zijn lichaam.
Ik dacht dat zij er juist toen al van overtuigd waren dat het anders werkte, voor zij naar de gevangenis kwamen waren ze er geloof ik achter gekomen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tsja ze dachten misschien dat het zo werkte?
Ja oké, dat is zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:29 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat werkt ook.Medisch gezien zou je, als de doodsoorzaak echt infectie is, ook een kans maken met een behoorlijk stevige antibioticamix. Dat is misschien wel minder leuke tv.
Neh, het is gecombineerd met het superresistente ziekenhuisvirus of zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Met antibiotica zou je het dus gewoon moeten kunnen overleven?
Nee dat is een gedachtegang, waarom komt juist die zombie meerdere keren in beeld en precies bij haar krijg die priester het op zijn heupen. Die bril was wel heel opvallend in beeld gebracht, er is niets uitgelegd daarover en het viel mij wel op. Dus nee geen serieuze vraag, zoeken waar de lijn ligt met die foto welke hij in zijn hand had en begon te bidden. Dat i.c.m. al die teksten op de kerkmuur etc.quote:
Jij zit sowieso te trollenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:51 schreef GuRu_80 het volgende:
[..]
Nee dat is een gedachtegang, waarom komt juist die zombie meerdere keren in beeld en precies bij haar krijg die priester het op zijn heupen. Die bril was wel heel opvallend in beeld gebracht, er is niets uitgelegd daarover en het viel mij wel op. Dus nee geen serieuze vraag, zoeken waar de lijn ligt met die foto welke hij in zijn hand had en begon te bidden. Dat i.c.m. al die teksten op de kerkmuur etc.
Wat was daar eigenlijk het nut van?quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:30 schreef Fer het volgende:
Alleen dat Daryl die achterlichten rustig kapot ging maken, zag er een beetje knullig uit.
Dat de rode lampen niet gespot zouden worden of zo? Denk zoiets wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat was daar eigenlijk het nut van?
Ja, dat zal het wel zijn. Kun je de lichten niet gewoon uitlaten ofzo? Misschien werkt dat in de USA anders hoor, geen idee. Maar ik dacht: Zet dan gewoon geen lichten aan als je niet wil dat je gezien wordt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat de rode lampen niet gespot zouden worden of zo? Denk zoiets wel.
Als je het zo verteld slaat het inderdaad kant noch walquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, dat zal het wel zijn. Kun je de lichten niet gewoon uitlaten ofzo? Misschien werkt dat in de USA anders hoor, geen idee. Maar ik dacht: Zet dan gewoon geen lichten aan als je niet wil dat je gezien wordt?
Dan kun je nog denken: Ja, dan heeft ie geen achterlichten maar kan hij wel met de voorlichten op de weg kijken. Maar dat slaat ook nergens op want als je een andere auto achtervolgt zien die in hun spiegels je voorlichten en niet de achterlichten.
Vroeg ik me ook af. Kon alleen bedenken dat het misschien om de remlichten zou gaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, dat zal het wel zijn. Kun je de lichten niet gewoon uitlaten ofzo? Misschien werkt dat in de USA anders hoor, geen idee. Maar ik dacht: Zet dan gewoon geen lichten aan als je niet wil dat je gezien wordt?
Dan kun je nog denken: Ja, dan heeft ie geen achterlichten maar kan hij wel met de voorlichten op de weg kijken. Maar dat slaat ook nergens op want als je een andere auto achtervolgt zien die in hun spiegels je voorlichten en niet de achterlichten.
Want glasscherven zijn een heel goed referentiepuntquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:31 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Als je het zo verteld slaat het inderdaad kant noch wal
Edit: Of zodat er glasscherven zouden blijven liggen aan die rand van het bos zodat ze het makkelijker terug zouden vinden?
Heb je geen auto? Remlichten kun je niet uit zetten, voorlichten welquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jawel, dat lijkt inderdaad het meest logisch.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:48 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Heb je geen auto? Remlichten kun je niet uit zetten, voorlichten wel
Ze weten (nog) niet hoe het werkt. Op Mr. WetenschapMat na.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook (ongeveer).quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je ligt toch niet onder een auto, om een platte batterij te verhelpen? Maar denk dat het vrij uitgestorven is daar, je moet een zombie toch wel horen aankomen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:10 schreef sonnyspek het volgende:
Ik denk dat ik in zo'n zombieapocalypse enorm spastisch en achterdochtig overal op zou reageren. Bijvoorbeeld als ik een auto even moet maken. Hoe weet je dat als je onder die auto ligt er geen zombie aankomt die je pakt?
Dat gegorgel en geslof herken je zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:57 schreef Fer het volgende:
[..]
Je ligt toch niet onder een auto, om een platte batterij te verhelpen? Maar denk dat het vrij uitgestorven is daar, je moet een zombie toch wel horen aankomen.
Hoe wil je die platte batterij verhelpen.. Door hem weer op te blazen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:57 schreef Fer het volgende:
[..]
Je ligt toch niet onder een auto, om een platte batterij te verhelpen? Maar denk dat het vrij uitgestorven is daar, je moet een zombie toch wel horen aankomen.
Kan je die promo nog ergens vinden?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 03:04 schreef 2cv het volgende:
In sommige promo's ('reclame' voor een TV programma) voor seizoen 4 zag je hoe een wit busje gelanceerd werd. Maar dat heb ik nooit tijdens een aflevering gezien. Kan het zijn dat dat toch stiekum ergens in seizoen 5 gaat gebeuren ? Of heb ik het gemist ? Of ... ?
Pardon? En dat ligt denk ik gewoon aan jou. Als ik op mobiel zit staan spoilers niet automatisch op getoond.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En nogmaals bedankt voor alle spoilers in dit topic. Altijd fijn om die dingen te lezen terwijl je via mobiel op het forum zit, waar spoilers automatisch getoond worden.
En ik maar denken dat er speciaal topic was voor mensen die de comics al gelezen hadden.
En bedankt!
Niet op mijn mobiele layout op mijn ouderwetse Blackberry.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Pardon? En dat ligt denk ik gewoon aan jou. Als ik op mobiel zit staan spoilers niet automatisch op getoond.
Voor de mensen die het interessant vinden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Niet op mijn mobiele layout op mijn ouderwetse Blackberry.
Maar goed, die discussie zal hier al 80 keer gevoerd zijn. Ik snap dat soort figuren alleen nooit, die persé het restant van het verhaal in een serietopic willen neerplanten.
Maar ik hou mijn mond er wel verder over.
Het lijkt mij handiger om een apart topic te maken voor mensen die de volgende afleveringen al volledig willen weten zodat ze niet verrast worden, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:19 schreef Fylax het volgende:
Voor de mensen die het interessant vinden.
Ik vind het leuk om die spoilers te lezen, nu weet ik wat er misschien gaat komen, maar het kan ook anders zijn. Omdat ik het nu een beetje weet, ben ik nog nieuwsgieriger naar de nieuwe aflevering.
Misschien is het een tip voor je om dit topic niet te lezen als je op je oude Blackberry zit.
Dat zou je in de Feedback moeten vragen. Voor GoT is er wel een apart topic. Maar ik denk dat een apart topic al vaker gevraagd is. Je kunt het proberen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Het lijkt mij handiger om een apart topic te maken voor mensen die de volgende afleveringen al volledig willen weten zodat ze niet verrast worden, maar dat terzijde.
Of je kijkt of je dit kan veranderen op je mobiel, zodat de spoilers ook daadwerkelijk spoilers zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Het lijkt mij handiger om een apart topic te maken voor mensen die de volgende afleveringen al volledig willen weten zodat ze niet verrast worden, maar dat terzijde.
Koop een telefoon die wel bij de tijd is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Niet op mijn mobiele layout op mijn ouderwetse Blackberry.
Maar goed, die discussie zal hier al 80 keer gevoerd zijn. Ik snap dat soort figuren alleen nooit, die persé het restant van het verhaal in een serietopic willen neerplanten.
Maar ik hou mijn mond er wel verder over.
Eww, waarom? Als in, ze eet een stukje Bob?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:05 schreef Vlindur het volgende:
Ik hoop dat Beth de volgende aflevering aan bob komt, ik ben nieuwsgierig hoe het met haar gaat
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:07 schreef OMG het volgende:
[..]
Eww, waarom? Als in, ze eet een stukje Bob?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Beth ze eet. Maar dat ze ergens gevangen wordt gehouden.. Wellicht door die kerkgangers die met Gabriel te maken hebben.
Oh jezus. Aan BOD komt![]()
![]()
Mij lijkt het handiger als jij dit topic ontvolgt, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk niet dat Beth ze eet. Maar dat ze ergens gevangen wordt gehouden.. Wellicht door die kerkgangers die met Gabriel te maken hebben.
![]()
[..]
![]()
Helaas, kan het niet vinden. Maar toen zaten ze nog in de gevangenis. Ik vermoed (maar kan me best vergissen) dat het ook op de weg gebeurde naar de gevangenis toe.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Kan je die promo nog ergens vinden?
Ga ergens anders janken joh. Met je mobieltje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En nogmaals bedankt voor alle spoilers in dit topic. Altijd fijn om die dingen te lezen terwijl je via mobiel op het forum zit, waar spoilers automatisch getoond worden.
En ik maar denken dat er speciaal topic was voor mensen die de comics al gelezen hadden.
En bedankt!
Ja, want andere mensen moeten zich aan jou aanpassen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat dusquote:
Volgens Reddit zijn het hobo-signs. Die cirkel met dat kruis bij Morgan staat voor 'Good for a handout', die streep op de boom bij Bob staat voor 'Doubtfull'quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:16 schreef zolderraam het volgende:
Vorige keer zag je bij Morgan een teken in een boom gekrast. Bij Bob zag je op een gegeven moment ook een teken in de boom gekrast. Alleen was dat teken nog niet af en was het alleen nog maar een streep. Was dit dezelfde boom waar Morgan op een gegeven moment dus langs loopt? of is het sowieso een ander teken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |