Voor de mensen die het interessant vinden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Niet op mijn mobiele layout op mijn ouderwetse Blackberry.
Maar goed, die discussie zal hier al 80 keer gevoerd zijn. Ik snap dat soort figuren alleen nooit, die persé het restant van het verhaal in een serietopic willen neerplanten.
Maar ik hou mijn mond er wel verder over.
Het lijkt mij handiger om een apart topic te maken voor mensen die de volgende afleveringen al volledig willen weten zodat ze niet verrast worden, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:19 schreef Fylax het volgende:
Voor de mensen die het interessant vinden.
Ik vind het leuk om die spoilers te lezen, nu weet ik wat er misschien gaat komen, maar het kan ook anders zijn. Omdat ik het nu een beetje weet, ben ik nog nieuwsgieriger naar de nieuwe aflevering.
Misschien is het een tip voor je om dit topic niet te lezen als je op je oude Blackberry zit.
Dat zou je in de Feedback moeten vragen. Voor GoT is er wel een apart topic. Maar ik denk dat een apart topic al vaker gevraagd is. Je kunt het proberen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Het lijkt mij handiger om een apart topic te maken voor mensen die de volgende afleveringen al volledig willen weten zodat ze niet verrast worden, maar dat terzijde.
Of je kijkt of je dit kan veranderen op je mobiel, zodat de spoilers ook daadwerkelijk spoilers zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Het lijkt mij handiger om een apart topic te maken voor mensen die de volgende afleveringen al volledig willen weten zodat ze niet verrast worden, maar dat terzijde.
Koop een telefoon die wel bij de tijd is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Niet op mijn mobiele layout op mijn ouderwetse Blackberry.
Maar goed, die discussie zal hier al 80 keer gevoerd zijn. Ik snap dat soort figuren alleen nooit, die persé het restant van het verhaal in een serietopic willen neerplanten.
Maar ik hou mijn mond er wel verder over.
Eww, waarom? Als in, ze eet een stukje Bob?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:05 schreef Vlindur het volgende:
Ik hoop dat Beth de volgende aflevering aan bob komt, ik ben nieuwsgierig hoe het met haar gaat
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:07 schreef OMG het volgende:
[..]
Eww, waarom? Als in, ze eet een stukje Bob?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Beth ze eet. Maar dat ze ergens gevangen wordt gehouden.. Wellicht door die kerkgangers die met Gabriel te maken hebben.
Oh jezus. Aan BOD komt![]()
![]()
Mij lijkt het handiger als jij dit topic ontvolgt, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk niet dat Beth ze eet. Maar dat ze ergens gevangen wordt gehouden.. Wellicht door die kerkgangers die met Gabriel te maken hebben.
![]()
[..]
![]()
Helaas, kan het niet vinden. Maar toen zaten ze nog in de gevangenis. Ik vermoed (maar kan me best vergissen) dat het ook op de weg gebeurde naar de gevangenis toe.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Kan je die promo nog ergens vinden?
Ga ergens anders janken joh. Met je mobieltje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En nogmaals bedankt voor alle spoilers in dit topic. Altijd fijn om die dingen te lezen terwijl je via mobiel op het forum zit, waar spoilers automatisch getoond worden.
En ik maar denken dat er speciaal topic was voor mensen die de comics al gelezen hadden.
En bedankt!
Ja, want andere mensen moeten zich aan jou aanpassen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat dusquote:
Volgens Reddit zijn het hobo-signs. Die cirkel met dat kruis bij Morgan staat voor 'Good for a handout', die streep op de boom bij Bob staat voor 'Doubtfull'quote:Op donderdag 23 oktober 2014 10:16 schreef zolderraam het volgende:
Vorige keer zag je bij Morgan een teken in een boom gekrast. Bij Bob zag je op een gegeven moment ook een teken in de boom gekrast. Alleen was dat teken nog niet af en was het alleen nog maar een streep. Was dit dezelfde boom waar Morgan op een gegeven moment dus langs loopt? of is het sowieso een ander teken?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:07 schreef athlonkmf het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er is een keer een wit busje gebruikt tijdens een aanval van kamp Governor op de gevangenis. Dat was niet de grote aanval, ook niet echt serieus, meer om aan kamp Rick te laten zien waartoe ze in staat waren en hoe kwetsbaar ze eigenlijk waren.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 00:20 schreef 2cv het volgende:
[..]
Helaas, kan het niet vinden. Maar toen zaten ze nog in de gevangenis. Ik vermoed (maar kan me best vergissen) dat het ook op de weg gebeurde naar de gevangenis toe.
Daar liepen toen toch allemaal Walkers uit?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:04 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Er is een keer een wit busje gebruikt tijdens een aanval van kamp Governor op de gevangenis. Dat was niet de grote aanval, ook niet echt serieus, meer om aan kamp Rick te laten zien waartoe ze in staat waren en hoe kwetsbaar ze eigenlijk waren.
Klopt, het busje ramde de hekken voor de gevangenis en kwam behoorlijk dicht bij de gevangenis. De bestuurder ging er van door, terwijl de walkers op de gevangenisbewoners af gingen. Met uiteraard andere walkers in hun kielzog, die profiteerden van de omvergereden hekken.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 14:30 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Daar liepen toen toch allemaal Walkers uit?
I feel ya bro. (serieus)quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:20 schreef MouzurX het volgende:
Nog niks over gelezen trouwens:
Wat vinden we van het verhaal wat onze redneck wetenschapper vertelde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |