Ik dacht dat zij er juist toen al van overtuigd waren dat het anders werkte, voor zij naar de gevangenis kwamen waren ze er geloof ik achter gekomen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tsja ze dachten misschien dat het zo werkte?
Ja oké, dat is zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:29 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Dat werkt ook.Medisch gezien zou je, als de doodsoorzaak echt infectie is, ook een kans maken met een behoorlijk stevige antibioticamix. Dat is misschien wel minder leuke tv.
Neh, het is gecombineerd met het superresistente ziekenhuisvirus of zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Met antibiotica zou je het dus gewoon moeten kunnen overleven?
Nee dat is een gedachtegang, waarom komt juist die zombie meerdere keren in beeld en precies bij haar krijg die priester het op zijn heupen. Die bril was wel heel opvallend in beeld gebracht, er is niets uitgelegd daarover en het viel mij wel op. Dus nee geen serieuze vraag, zoeken waar de lijn ligt met die foto welke hij in zijn hand had en begon te bidden. Dat i.c.m. al die teksten op de kerkmuur etc.quote:
Jij zit sowieso te trollenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:51 schreef GuRu_80 het volgende:
[..]
Nee dat is een gedachtegang, waarom komt juist die zombie meerdere keren in beeld en precies bij haar krijg die priester het op zijn heupen. Die bril was wel heel opvallend in beeld gebracht, er is niets uitgelegd daarover en het viel mij wel op. Dus nee geen serieuze vraag, zoeken waar de lijn ligt met die foto welke hij in zijn hand had en begon te bidden. Dat i.c.m. al die teksten op de kerkmuur etc.
Wat was daar eigenlijk het nut van?quote:Op maandag 20 oktober 2014 23:30 schreef Fer het volgende:
Alleen dat Daryl die achterlichten rustig kapot ging maken, zag er een beetje knullig uit.
Dat de rode lampen niet gespot zouden worden of zo? Denk zoiets wel.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:26 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Wat was daar eigenlijk het nut van?
Ja, dat zal het wel zijn. Kun je de lichten niet gewoon uitlaten ofzo? Misschien werkt dat in de USA anders hoor, geen idee. Maar ik dacht: Zet dan gewoon geen lichten aan als je niet wil dat je gezien wordt?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Dat de rode lampen niet gespot zouden worden of zo? Denk zoiets wel.
Als je het zo verteld slaat het inderdaad kant noch walquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, dat zal het wel zijn. Kun je de lichten niet gewoon uitlaten ofzo? Misschien werkt dat in de USA anders hoor, geen idee. Maar ik dacht: Zet dan gewoon geen lichten aan als je niet wil dat je gezien wordt?
Dan kun je nog denken: Ja, dan heeft ie geen achterlichten maar kan hij wel met de voorlichten op de weg kijken. Maar dat slaat ook nergens op want als je een andere auto achtervolgt zien die in hun spiegels je voorlichten en niet de achterlichten.
Vroeg ik me ook af. Kon alleen bedenken dat het misschien om de remlichten zou gaan.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, dat zal het wel zijn. Kun je de lichten niet gewoon uitlaten ofzo? Misschien werkt dat in de USA anders hoor, geen idee. Maar ik dacht: Zet dan gewoon geen lichten aan als je niet wil dat je gezien wordt?
Dan kun je nog denken: Ja, dan heeft ie geen achterlichten maar kan hij wel met de voorlichten op de weg kijken. Maar dat slaat ook nergens op want als je een andere auto achtervolgt zien die in hun spiegels je voorlichten en niet de achterlichten.
Want glasscherven zijn een heel goed referentiepuntquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:31 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Als je het zo verteld slaat het inderdaad kant noch wal
Edit: Of zodat er glasscherven zouden blijven liggen aan die rand van het bos zodat ze het makkelijker terug zouden vinden?
Heb je geen auto? Remlichten kun je niet uit zetten, voorlichten welquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Jawel, dat lijkt inderdaad het meest logisch.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:48 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Heb je geen auto? Remlichten kun je niet uit zetten, voorlichten wel
Ze weten (nog) niet hoe het werkt. Op Mr. WetenschapMat na.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nee toch? Want Hershell zijn poot werd binnen enkele seconden afgehakt zodat het virus zich niet verspreidde in zijn lichaam.
Zo dacht ik ook (ongeveer).quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 16:29 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Je ligt toch niet onder een auto, om een platte batterij te verhelpen? Maar denk dat het vrij uitgestorven is daar, je moet een zombie toch wel horen aankomen.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 20:10 schreef sonnyspek het volgende:
Ik denk dat ik in zo'n zombieapocalypse enorm spastisch en achterdochtig overal op zou reageren. Bijvoorbeeld als ik een auto even moet maken. Hoe weet je dat als je onder die auto ligt er geen zombie aankomt die je pakt?
Dat gegorgel en geslof herken je zo.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:57 schreef Fer het volgende:
[..]
Je ligt toch niet onder een auto, om een platte batterij te verhelpen? Maar denk dat het vrij uitgestorven is daar, je moet een zombie toch wel horen aankomen.
Hoe wil je die platte batterij verhelpen.. Door hem weer op te blazen?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 21:57 schreef Fer het volgende:
[..]
Je ligt toch niet onder een auto, om een platte batterij te verhelpen? Maar denk dat het vrij uitgestorven is daar, je moet een zombie toch wel horen aankomen.
Kan je die promo nog ergens vinden?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 03:04 schreef 2cv het volgende:
In sommige promo's ('reclame' voor een TV programma) voor seizoen 4 zag je hoe een wit busje gelanceerd werd. Maar dat heb ik nooit tijdens een aflevering gezien. Kan het zijn dat dat toch stiekum ergens in seizoen 5 gaat gebeuren ? Of heb ik het gemist ? Of ... ?
Pardon? En dat ligt denk ik gewoon aan jou. Als ik op mobiel zit staan spoilers niet automatisch op getoond.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En nogmaals bedankt voor alle spoilers in dit topic. Altijd fijn om die dingen te lezen terwijl je via mobiel op het forum zit, waar spoilers automatisch getoond worden.
En ik maar denken dat er speciaal topic was voor mensen die de comics al gelezen hadden.
En bedankt!
Niet op mijn mobiele layout op mijn ouderwetse Blackberry.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Pardon? En dat ligt denk ik gewoon aan jou. Als ik op mobiel zit staan spoilers niet automatisch op getoond.
Voor de mensen die het interessant vinden.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Niet op mijn mobiele layout op mijn ouderwetse Blackberry.
Maar goed, die discussie zal hier al 80 keer gevoerd zijn. Ik snap dat soort figuren alleen nooit, die persé het restant van het verhaal in een serietopic willen neerplanten.
Maar ik hou mijn mond er wel verder over.
Het lijkt mij handiger om een apart topic te maken voor mensen die de volgende afleveringen al volledig willen weten zodat ze niet verrast worden, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:19 schreef Fylax het volgende:
Voor de mensen die het interessant vinden.
Ik vind het leuk om die spoilers te lezen, nu weet ik wat er misschien gaat komen, maar het kan ook anders zijn. Omdat ik het nu een beetje weet, ben ik nog nieuwsgieriger naar de nieuwe aflevering.
Misschien is het een tip voor je om dit topic niet te lezen als je op je oude Blackberry zit.
Dat zou je in de Feedback moeten vragen. Voor GoT is er wel een apart topic. Maar ik denk dat een apart topic al vaker gevraagd is. Je kunt het proberen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Het lijkt mij handiger om een apart topic te maken voor mensen die de volgende afleveringen al volledig willen weten zodat ze niet verrast worden, maar dat terzijde.
Of je kijkt of je dit kan veranderen op je mobiel, zodat de spoilers ook daadwerkelijk spoilers zijn.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Het lijkt mij handiger om een apart topic te maken voor mensen die de volgende afleveringen al volledig willen weten zodat ze niet verrast worden, maar dat terzijde.
Koop een telefoon die wel bij de tijd is.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:18 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Niet op mijn mobiele layout op mijn ouderwetse Blackberry.
Maar goed, die discussie zal hier al 80 keer gevoerd zijn. Ik snap dat soort figuren alleen nooit, die persé het restant van het verhaal in een serietopic willen neerplanten.
Maar ik hou mijn mond er wel verder over.
Eww, waarom? Als in, ze eet een stukje Bob?quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:05 schreef Vlindur het volgende:
Ik hoop dat Beth de volgende aflevering aan bob komt, ik ben nieuwsgierig hoe het met haar gaat
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:07 schreef OMG het volgende:
[..]
Eww, waarom? Als in, ze eet een stukje Bob?
quote:Op woensdag 22 oktober 2014 17:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Beth ze eet. Maar dat ze ergens gevangen wordt gehouden.. Wellicht door die kerkgangers die met Gabriel te maken hebben.
Oh jezus. Aan BOD komt![]()
![]()
Mij lijkt het handiger als jij dit topic ontvolgt, maar dat terzijde.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
[..]
Ik denk niet dat Beth ze eet. Maar dat ze ergens gevangen wordt gehouden.. Wellicht door die kerkgangers die met Gabriel te maken hebben.
![]()
[..]
![]()
Helaas, kan het niet vinden. Maar toen zaten ze nog in de gevangenis. Ik vermoed (maar kan me best vergissen) dat het ook op de weg gebeurde naar de gevangenis toe.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:01 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Kan je die promo nog ergens vinden?
Ga ergens anders janken joh. Met je mobieltje.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
En nogmaals bedankt voor alle spoilers in dit topic. Altijd fijn om die dingen te lezen terwijl je via mobiel op het forum zit, waar spoilers automatisch getoond worden.
En ik maar denken dat er speciaal topic was voor mensen die de comics al gelezen hadden.
En bedankt!
Ja, want andere mensen moeten zich aan jou aanpassen.quote:Op woensdag 22 oktober 2014 14:20 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Dat dusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |