abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 oktober 2014 @ 16:54:20 #76
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_145739264
Waarom houden ze de baby nog.
Het is inderdaad een levende sirene.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 20 oktober 2014 @ 18:09:11 #77
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_145742146
Oei, arme Bob....

Dacht ook dat hij gebeten was door die onderwaterzombie...

En geen glimp van Morgan... :(
pi_145743116
Ben benieuwd wat de connectie is met Beth en die Gabriel en die auto met dat kruis

Wel een beetje goedkoop dat die kannibalen nu weer terug zijn
pi_145743546
Die lesbo chick trouwens O+ :9~
pi_145744899
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 16:48 schreef Tim86 het volgende:
Aardige opbouw ep met een veelbelovend einde :D

Carver van The Wire _O_
Bob('s) Burgers :D

En Tyrese heeft dus gelogen over het feit dat hij nu weer kon killen, want die gast leefde gewoon nog.

Wazige screenshot, maar het shot was zelf ook wazig omdat Bob net wakker werd :P
[ afbeelding ]
De acteur die Tyreese speelt vertelde na afloop in Talking Dead dat hij dacht dat Martin dood was of aan zijn wonden zou overlijden. Hij heeft hem niet bewust in leven gehouden.
pi_145745058
hoppa, the wire 2.0 hiero :P
pi_145747700
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 13:04 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Vraag maar aan Hershel. Hoewel ik wel vond dat Herschel beter omging met het verlies van zijn been dan met het verlies van zijn hoofd :P
_O-
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
  maandag 20 oktober 2014 @ 20:12:07 #83
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_145747828
er zitten wel veel negers in he.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_145748085
quote:
14s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
Het is ook niet voor niets dat er eentje opgegeten wordt :')
pi_145748179
Dat einde :o Bob's Burgers
  maandag 20 oktober 2014 @ 20:20:34 #86
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_145748236
Waarom schieten ze die priester niet gewoon dood en jatten ze al zijn voedsel, hup de auto in en met gierende banden richting Wosjington.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_145748589
quote:
Zo houd je (het zuiden van) de VS nog enigszins realistisch
pi_145750063
Leuke aflevering, maar dat einde pff.

Ik ben het echt beu dat ze telkens maar 1 vijand hebben en die vijand nooit in 1 keer wordt verslagen maar altijd moet terugkomen. Het lijkt dragonball Z wel. Hoe realistisch is dat nou komop zeg, ze lopen al dagen rond in het bos, dan kan je echt niet zomaar iemand weer vinden.
En het feit dat ze nog steeds geen "altijd met 2 man rondlopen" tactiek hebben is echt tergend irritant.

"We zijn net ontsnapt aan kannibalen en we komen een verdachte kerk tegen laten we allemaal binnen gaan zitten zonder iemand die op wacht staat. O ja bob je mag ook gewoon alleen naar buiten, is allemaal goed jonge, alle dagen feest" :')
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_145750455
quote:
Wel apart je zou verwachten dat ze niet de intelligentie hebben om zo lang te overleven.
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_145750713
quote:
10s.gif Op maandag 20 oktober 2014 20:52 schreef MouzurX het volgende:
Leuke aflevering, maar dat einde pff.

Ik ben het echt beu dat ze telkens maar 1 vijand hebben en die vijand nooit in 1 keer wordt verslagen maar altijd moet terugkomen. Het lijkt dragonball Z wel. Hoe realistisch is dat nou komop zeg, ze lopen al dagen rond in het bos, dan kan je echt niet zomaar iemand weer vinden.
En het feit dat ze nog steeds geen "altijd met 2 man rondlopen" tactiek hebben is echt tergend irritant.

"We zijn net ontsnapt aan kannibalen en we komen een verdachte kerk tegen laten we allemaal binnen gaan zitten zonder iemand die op wacht staat. O ja bob je mag ook gewoon alleen naar buiten, is allemaal goed jonge, alle dagen feest" :')
Dit inderdaad, word daar ook een beetje moe van

"IK LEEF NOG MUAHAHA"
pi_145750749
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 18:09 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Oei, arme Bob....

Dacht ook dat hij gebeten was door die onderwaterzombie...

Ik denk dat dat ook zo is. Hij leek wel afscheid te nemen van Sacha en was jankende toen ie gevangen werd genomen. Kijken of zijn vlees hard genoeg doorbakken is dat zijn eters niet geinfecteerd worden.
pi_145751146
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:04 schreef Stranger het volgende:

[..]

Ik denk dat dat ook zo is. Hij leek wel afscheid te nemen van Sacha en was jankende toen ie gevangen werd genomen. Kijken of zijn vlees hard genoeg doorbakken is dat zijn eters niet geinfecteerd worden.
Dat gevoel heb ik ook wel ja. In dat water reageerde hij ook al zo vaag en dat icm die scène erna met die "afscheidskus" maakte het wel af. Had eigenlijk verwacht dat hij zijn wond zou bekijken buiten, maar toen werd hij ineens gepakt :P
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 20 oktober 2014 @ 21:14:02 #93
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_145751341
Dat zal volgende week wel komen, die wond bekijken. Net als in die spoiler hierboven :)

Ik denk dat michionne haar zwaard ookmwel weer terug krijgt binnenkort,maar zal het been wel mee afgezet zijn.
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_145754029
Gaat Rick nou de hele tijd hees praten? Wat irritant.
pi_145754083
quote:
1s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef stinkie het volgende:
Dat zal volgende week wel komen, die wond bekijken. Net als in die spoiler hierboven :)

Ik denk dat michionne haar zwaard ookmwel weer terug krijgt binnenkort,maar zal het been wel mee afgezet zijn.
Is ze niet blij dat ze dat zwaard kwijt is? Omdat het haar herinnerde aan voordat ze bij de groep was?
pi_145755542
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 21:59 schreef Arth_NL het volgende:
Gaat Rick nou de hele tijd hees praten? Wat irritant.
extra street cred toch, jeweet, lekker hees alles
pi_145755625
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Is ze niet blij dat ze dat zwaard kwijt is? Omdat het haar herinnerde aan voordat ze bij de groep was?
Of ze er blij mee is of niet, dat zwaard hoort voor mij echt enorm bij haar character, en ik hoop dan ook dat ze het snel terug krijgt.

Verder weer een fijne aflevering. Als comiclezer vond ik dit stukje behoorlijk boeiend; zowel de Bob verhaallijn als die van Gabriel. Grappig ook dat ze op deze manier vanuit Terminus toch een stukje terug gaan naar het originele verhaal.

Stond Carol nou op het punt om er in haar eentje vandoor te gaan trouwens?
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 20 oktober 2014 @ 22:34:48 #98
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_145756049
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:

[..]

Nah, meer dat ze het niet erg vond volgens mij.
pi_145756812
Die Abraham en Rosita zijn ook wel erg shady, vooral aan het begin van de aflevering...
Op het moment dat Michione een walker doodt, zegt hij tegen zn chickie: "Thats why we're waiting for our moment"... wat zijn die nou weer van plan..??
pi_145758857
quote:
0s.gif Op maandag 20 oktober 2014 22:48 schreef BraveDribbel het volgende:
Die Abraham en Rosita zijn ook wel erg shady, vooral aan het begin van de aflevering...
Op het moment dat Michione een walker doodt, zegt hij tegen zn chickie: "Thats why we're waiting for our moment"... wat zijn die nou weer van plan..??
Misschien doelde hij op de irritatie waarmee Michione die walker sloeg, wachten tot ze geïrriteerd genoeg zijn om richting DC te gaan.

Best wel goede aflevering, wordt weer een basis neergezet voor het nieuwe seizoen. Alleen dat Daryl die achterlichten rustig kapot ging maken, zag er een beetje knullig uit.

Stoerder als ie met 1 klap het nog enkel werkende koplamp uit zou slaan en in die auto zou jumpen.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')