De acteur die Tyreese speelt vertelde na afloop in Talking Dead dat hij dacht dat Martin dood was of aan zijn wonden zou overlijden. Hij heeft hem niet bewust in leven gehouden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:48 schreef Tim86 het volgende:
Aardige opbouw ep met een veelbelovend einde
Carver van The Wire
Bob('s) Burgers
En Tyrese heeft dus gelogen over het feit dat hij nu weer kon killen, want die gast leefde gewoon nog.
Wazige screenshot, maar het shot was zelf ook wazig omdat Bob net wakker werd
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:04 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Vraag maar aan Hershel. Hoewel ik wel vond dat Herschel beter omging met het verlies van zijn been dan met het verlies van zijn hoofd
Wel apart je zou verwachten dat ze niet de intelligentie hebben om zo lang te overleven.quote:
Dit inderdaad, word daar ook een beetje moe vanquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:52 schreef MouzurX het volgende:
Leuke aflevering, maar dat einde pff.
Ik ben het echt beu dat ze telkens maar 1 vijand hebben en die vijand nooit in 1 keer wordt verslagen maar altijd moet terugkomen. Het lijkt dragonball Z wel. Hoe realistisch is dat nou komop zeg, ze lopen al dagen rond in het bos, dan kan je echt niet zomaar iemand weer vinden.
En het feit dat ze nog steeds geen "altijd met 2 man rondlopen" tactiek hebben is echt tergend irritant.
"We zijn net ontsnapt aan kannibalen en we komen een verdachte kerk tegen laten we allemaal binnen gaan zitten zonder iemand die op wacht staat. O ja bob je mag ook gewoon alleen naar buiten, is allemaal goed jonge, alle dagen feest"![]()
Ik denk dat dat ook zo is. Hij leek wel afscheid te nemen van Sacha en was jankende toen ie gevangen werd genomen. Kijken of zijn vlees hard genoeg doorbakken is dat zijn eters niet geinfecteerd worden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:09 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Oei, arme Bob....
Dacht ook dat hij gebeten was door die onderwaterzombie...
Dat gevoel heb ik ook wel ja. In dat water reageerde hij ook al zo vaag en dat icm die scène erna met die "afscheidskus" maakte het wel af. Had eigenlijk verwacht dat hij zijn wond zou bekijken buiten, maar toen werd hij ineens gepaktquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook zo is. Hij leek wel afscheid te nemen van Sacha en was jankende toen ie gevangen werd genomen. Kijken of zijn vlees hard genoeg doorbakken is dat zijn eters niet geinfecteerd worden.
Is ze niet blij dat ze dat zwaard kwijt is? Omdat het haar herinnerde aan voordat ze bij de groep was?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef stinkie het volgende:
Dat zal volgende week wel komen, die wond bekijken. Net als in die spoiler hierboven
Ik denk dat michionne haar zwaard ookmwel weer terug krijgt binnenkort,maar zal het been wel mee afgezet zijn.
extra street cred toch, jeweet, lekker hees allesquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:59 schreef Arth_NL het volgende:
Gaat Rick nou de hele tijd hees praten? Wat irritant.
Of ze er blij mee is of niet, dat zwaard hoort voor mij echt enorm bij haar character, en ik hoop dan ook dat ze het snel terug krijgt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Is ze niet blij dat ze dat zwaard kwijt is? Omdat het haar herinnerde aan voordat ze bij de groep was?
Nah, meer dat ze het niet erg vond volgens mij.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Is ze niet blij dat ze dat zwaard kwijt is? Omdat het haar herinnerde aan voordat ze bij de groep was?
Misschien doelde hij op de irritatie waarmee Michione die walker sloeg, wachten tot ze geïrriteerd genoeg zijn om richting DC te gaan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:48 schreef BraveDribbel het volgende:
Die Abraham en Rosita zijn ook wel erg shady, vooral aan het begin van de aflevering...
Op het moment dat Michione een walker doodt, zegt hij tegen zn chickie: "Thats why we're waiting for our moment"... wat zijn die nou weer van plan..??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |