Ah oke,quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:40 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Geen zombies, wel een virus dat de mensheid uitroeit.
er komt ook een spinoff.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ah oke,
ze hadden beter een spinn of van the walking dead kunnen maken, van een groep mensen aan de andere kant van de wereld ofzo
Serieus? wanneer en hoe gaat die heten?quote:
Het is ook nooit goed!quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:47 schreef TC03 het volgende:
Aardige eerste aflevering, maar wordt het nu weer een heel seizoen door de bossen wandelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door The_Playmaker op 20-10-2014 06:35:29 ]
Ik dacht inderdaad ook dat Bob gebeten was door een zombie. Verkeerd gedacht dus.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:43 schreef GimmeGore het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Bob gebeten was door die onderwaterzombie. Dat hij daarom zo emotioneel was en zich af ging zonderen van de groep.
Maar ze hebben in ieder geval weer een vijand én een doel.Toen ze alleen maar naar Terminus aan het sjokken waren was dat natuurlijk beduidend minder spannend dan toen ze het bijv ook tegen de Governor op moesten nemen.
Ik was idd ook benieuwd naar Beth, want ik dacht dat zij alleen weg was gereden van dat huis (bij die begrafenisondernemer) maar dat bleek vorige aflevering al niet te kloppen. Kennelijk is ze opgepikt door een kinderlokker ofzo.
Sowieso, hoe lang geleden is het geleden dat de pandemie uitbrak? Ik vind dat best moeilijk in te schatten, omdat het ook altijd lekker weer lijkt te zijn daar. Amper/nooit regen en al helemaal geen winterweer gezien.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:30 schreef Remqo het volgende:
Zijn pak zit netjes na X jaren apocalyps.
Vraag maar aan Hershel. Hoewel ik wel vond dat Herschel beter omging met het verlies van zijn been dan met het verlies van zijn hoofdquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:01 schreef SteveBudin het volgende:
Black man down.
Al kan je wel met 1 been leven
Dat dacht ik ook, hij leek ook afscheid van Sascha te nemen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:17 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Edit: Of Bob is wél gebeten en de sicko's van Terminus worden nu ook ziek?
They'll come back to bite you in the ass leg!quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Goed dat de groep niet naar Rick heeft geluisterd. Alles staat in brand en het zit vol walkers, die zien we nooit meer terug...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |