Mmm, ik denk dat wanneer hij inderdaad gebeten zou zijn in zijn linkerbeen de kannibalen dit wel gezien hebben, bovendien werd Bob kopje onder getrokken door die Walker. Dus ik denk dat de wond elders zitquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:07 schreef betyar het volgende:
[..]
Aan zijn linkerbeen, zou wel tof zijn.
Gabriel had een foto van een blonde vrouw met bril en begon te bidden, 1 van die onderwater zombies had een zelfde bril op haar hoofd en hij werd spontaan bang en wilde wegrennen. Zal die zombie met bril niet dat blonde vrouwtje zijn?quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:30 schreef Remqo het volgende:
Spannend weer, met een aanloopje naar meer.
Gabriel lijkt me wel een prima snuiter, maar heeft nog wat te verbergen, maar wat?
Zijn pak zit netjes na X jaren apocalyps.
Wat Bob betreft, ze zouden hem eerst door de marinade halen en flamberen met wijn
Naja. Jaren. Vanaf moment dat een of ander slet bezwangert is tot er nu een baby van een maand of 6 is, denk ik dat er nu 1,5-2 jaar is voorbijgegaan sinds de start?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 01:46 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Of een dominee die al jaren ongeschonden in een kerkje leeft
Is dit een serieuze vraag?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:11 schreef GuRu_80 het volgende:
[..]
Gabriel had een foto van een blonde vrouw met bril en begon te bidden, 1 van die onderwater zombies had een zelfde bril op haar hoofd en hij werd spontaan bang en wilde wegrennen. Zal die zombie met bril niet dat blonde vrouwtje zijn?
Serieusquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:11 schreef GuRu_80 het volgende:
[..]
Gabriel had een foto van een blonde vrouw met bril en begon te bidden, 1 van die onderwater zombies had een zelfde bril op haar hoofd en hij werd spontaan bang en wilde wegrennen. Zal die zombie met bril niet dat blonde vrouwtje zijn?
Nee, dat staat helemaal los van elkaarquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:11 schreef GuRu_80 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 09:35 schreef betyar het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:20 schreef Drankster het volgende:
[..]Nee, en dat kan ook niet want ze die zijn binnen de kortste keren zombies omdat ze het vlees van Bob hebben gegetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 10:20 schreef Drankster het volgende:
[..]Lijkt me sterk. Meer een "I told you so" momentje voor Rick.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, want iedereen is al infected. Je gaat niet dood aan het virus, maar aan de beet van een rottend lijk + gebrek aan medische behandeling voor de daar op volgende infectie.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 07:10 schreef Skwish het volgende:
Wel een aardige aflvering. Zullen die lui van terminus nu langzaam ziek worden en dood gaan als het blijkt dat Bob gebeten was?
Dat is best een aanname die je daar maakt. Wie weet is het virus 'zwak' waardoor je niet meteen omvormt bij leven zeg maar maar zodra je een extra dosis binnenkrijgt ben je het bokje (of zo). Ik zou me bij deze serie niet verbazen als het ziek worden en zombie worden door geïnfecteerd vlees hun vernietiging wordt iig. Maar misschien heb je gewoon gelijk, dat heb je wel eens met aannamesquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:16 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee, want iedereen is al infected. Je gaat niet dood aan het virus, maar aan de beet van een rottend lijk + gebrek aan medische behandeling voor de daar op volgende infectie.
Niet helemaal mee eens maar ik zie je punt wel. De reden waarom er nog twijfel bestaat is omdat men niet durft te hopen dat het waar zou kunnen zijn maar die militair geeft ze wel een doel in een doelloos bestaan van enkel overleven en voedsel zoeken. Of die eugene het nou ook daadwerkelijk voor elkaar kan boksen is een tweede maar als ik na jarenlang doelloos rondzwerven een gevoel van richting kan krijgen door zoiets dan zou ik het ook doen, al is het alleen maar voor afleiding.quote:Ik vind het trouwens nu redelijk vervelend worden hoe stellig overtuigd die militair is van Eugene's verhaal en dat hij de hele handel wel even oplost als ze in DC aankomen. En dat verder niemand daar ook maar een moment aan lijkt te twijfelen of dat openlijk durft te zeggen.
Ook opmerkelijk trouwens dat, toen hij aan Eugene vroeg wat er in DC was, hij niet meer over een oplossing tegen het virus begon, maar over een plek waar ze veilig zouden zijn. Die gast zit zo ongelovelijk vol met bullshit joh
Hij begon wel over de oplossing hoor. Maar ze zeiden ook dat ze dus een goede plek hadden om te wonen totdat die oplossing gevonden was. En niet dat die schakelaar te midden van 10.000 zombies zat met geen etenquote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:16 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee, want iedereen is al infected. Je gaat niet dood aan het virus, maar aan de beet van een rottend lijk + gebrek aan medische behandeling voor de daar op volgende infectie.
Ik vind het trouwens nu redelijk vervelend worden hoe stellig overtuigd die militair is van Eugene's verhaal en dat hij de hele handel wel even oplost als ze in DC aankomen. En dat verder niemand daar ook maar een moment aan lijkt te twijfelen of dat openlijk durft te zeggen.
Ook opmerkelijk trouwens dat, toen hij aan Eugene vroeg wat er in DC was, hij niet meer over een oplossing tegen het virus begon, maar over een plek waar ze veilig zouden zijn. Die gast zit zo ongelovelijk vol met bullshit joh
De bedenker van The Walking Dead heeft bevestigd hoe het precies in elkaar steekt en ook aan het einde van seizoen 1 wordt dat bevestigd.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:55 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is best een aanname die je daar maakt. Wie weet is het virus 'zwak' waardoor je niet meteen omvormt bij leven zeg maar maar zodra je een extra dosis binnenkrijgt ben je het bokje (of zo). Ik zou me bij deze serie niet verbazen als het ziek worden en zombie worden door geïnfecteerd vlees hun vernietiging wordt iig. Maar misschien heb je gewoon gelijk, dat heb je wel eens met aannames.
Ah ok, dus oké iedereen heeft het virus maar als je gebeten wordt door een zombie dan lijkt het alsof je gebeten wordt door een Komodovaraan en ga je hoogstwaarschijnlijk dood aan vergiftiging.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:18 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
De bedenker van The Walking Dead heeft bevestigd hoe het precies in elkaar steekt en ook aan het einde van seizoen 1 wordt dat bevestigd.
"The rule is WHATEVER it is that causes the zombies, is something everyone already has. If you stub your toe, get an infection and die, you turn into a zombie, UNLESS your brain is damaged. If someone shoots you in the head and you die, you're dead. A zombie bite kills you because of infection, or blood loss, not because of the zombie "virus.""
—Robert Kirkman
Met antibiotica zou je het dus gewoon moeten kunnen overleven?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah ok, dus oké iedereen heeft het virus maar als je gebeten wordt door een zombie dan lijkt het alsof je gebeten wordt door een Komodovaraan en ga je hoogstwaarschijnlijk dood aan vergiftiging.
Juist, de vraag is dus, als Bob gebeten is, hoe de bacteriën/virussen via het eten van gekookt besmet vlees kunnen overspringen. In praktijk komt dat erop neer wat de scenarioschrijvers uitkomt.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 14:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah ok, dus oké iedereen heeft het virus maar als je gebeten wordt door een zombie dan lijkt het alsof je gebeten wordt door een Komodovaraan en ga je hoogstwaarschijnlijk dood aan vergiftiging.
Nee toch? Want Hershell zijn poot werd binnen enkele seconden afgehakt zodat het virus zich niet verspreidde in zijn lichaam.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:24 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Met antibiotica zou je het dus gewoon moeten kunnen overleven?
Tsja ze dachten misschien dat het zo werkte?quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nee toch? Want Hershell zijn poot werd binnen enkele seconden afgehakt zodat het virus zich niet verspreidde in zijn lichaam.
Dat werkt ook.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 15:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Nee toch? Want Hershell zijn poot werd binnen enkele seconden afgehakt zodat het virus zich niet verspreidde in zijn lichaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |