SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Note: voor de comiclezers en degene die de tallgames spelen.
Wat er in de spellen, comics of in de serie afspeelt, het wijkt allemaal af, maar bepaalde elementen komen terug.
Het gaat hier om de serie, dus wat er in andere media speelt, zet het gaarne in een spoiler.
Plausible.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:20 schreef MouzurX het volgende:
Nog niks over gelezen trouwens:
Wat vinden we van het verhaal wat onze redneck wetenschapper vertelde?
Klonk gewoon als slap gelul. Het probleem is echter dat in series 'wetenschappelijke verklaringen' bijna altijd als slap gelul klinken als je ook maar enige kennis van zaken hebt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:20 schreef MouzurX het volgende:
Dan heb ik geen kennis van zakenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klonk gewoon als slap gelul. Het probleem is echter dat in series 'wetenschappelijke verklaringen' bijna altijd als slap gelul klinken als je ook maar enige kennis van zaken hebt.
De mooiste 'cop-out' is altijd de quantumfysica.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan heb ik geen kennis van zakenEn ja, dat meen ik echt
![]()
*want een wetenschapper praat altijd zo idioot.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:20 schreef MouzurX het volgende:
Mensen die Fallon grappig vindenquote:
daar zal het wel op uitdraaien ja. Al zou het ook wel fijn zijn als er een glimpje hoop is waar het verhaal naartoe kan gaan ipv het eindeloos rondtoeren om maar te overleven.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Plausible.
Idee: die wetenschapper is gewoon iemand die goed kan lullen, niet kan rennen, niet met wapens om kan gaan en alles behalve een wetenschapper is. En daar komen ze achter Washington, wanneer hij de groep bedankt voor de rit.
De aflevering begon tijdens IJsland - Nederland.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:56 schreef Evertjan het volgende:
ik zie net dat er 89.000 mensen hebben gekeken naar de seizoensopening van TWD op Fox in NL. Wat is er mis met dit land
Dit, en Fox is nog relatief nieuw in het Nederlandse TV-landschap, mensen moeten het ook weten te vinden (en het zal je verbazen hoeveel er simpelweg nooit buiten de standaard-zenders komen)... Ik gok, dat als het op een standaard-zender was geweest, het er minimaal 2 maal zoveel zouden zijn geweestquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
De aflevering begon tijdens IJsland - Nederland.
Precies. Ik heb FOX niet in mijn basispakket zitten. Als ik dat wel had dan had ik er zeker naar gekeken, nu moet ik het van downloads hebben.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:20 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dit, en Fox is nog relatief nieuw in het Nederlandse TV-landschap, mensen moeten het ook weten te vinden (en het zal je verbazen hoeveel er simpelweg nooit buiten de standaard-zenders komen)... Ik gok, dat als het op een standaard-zender was geweest, het er minimaal 2 maal zoveel zouden zijn geweest
ik wist niet dat ik Fox had en ook niet dat TWD daar te zien zou zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:20 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dit, en Fox is nog relatief nieuw in het Nederlandse TV-landschap, mensen moeten het ook weten te vinden (en het zal je verbazen hoeveel er simpelweg nooit buiten de standaard-zenders komen)... Ik gok, dat als het op een standaard-zender was geweest, het er minimaal 2 maal zoveel zouden zijn geweest
Mijns inziens gebruik jij veel te vaak de woorden 'mijns insziens'.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:26 schreef Eufonie het volgende:
Vond het behoorlijk tegenvallen eigenlijk. Het is nogal jammer dat er in het vorige seizoen continu naar het concept "Terminus" toegewerkt werd waarna het vervolgens in een enkele aflevering weer een (althans, zo komt het over) afgesloten stuk wordt met hoofdzakelijk vragen omtrent de geschiedenis ervan in plaats van de huidige situatie. Hoewel het tweede seizoen zelf nogal tegenviel mijns inziens werd het wel weer prima afgesloten doordat de boerderij en diens omgevingen bekend waren en er rustig naar het einde toegewerkt werd. Nu kwam het allemaal heel plots en afgeraffeld over, alsof men per se een spannende en vlotte eerste aflevering van het nieuwe seizoen wilde hebben zonder rekening te houden met een zekere mate van continuīteit qua onder andere snelheid en afwerking van de verhaallijnen.
Daarbij een mijns inziens te grote mate van toevalligheden. De tweemaal dat Glenn bijna dood ging was tot daar aan toe maar dat Carol net op tijd Terminus vond, er toevallig een tank vol propaan stond, de vuurpijl in een enkele keer de juiste richting op vloog, dus alles zodat de protagonisten konden overleven... op zo'n moment wordt het allemaal te onzinnig mijns inziens. Idem met dat Carol en Tyreese toevallig iemand tegenkomen die dermate z'n best doet 'gemeen' over te komen (houding, kauwgom kauwen ook tijdens het spreken) dat het opeens "allemaal duidelijk wordt". Het wordt allemaal iets te makkelijk.
Nu was het qua spanning wel prima, en het werd opzich prima in beeld gebracht, maar verder beloofd het mijns inziens weinigs goeds met deze mate van clichés en geforceerde toevalligheden :/
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Mijns inziens gebruik jij veel te vaak de woorden 'mijns insziens'.
Daar heb je absoluut gelijk in, ik heb vaker last van (irriterende) herhaling van dergelijke woorden.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:13 schreef byah het volgende:
Shirtje van Maggie is tijdens de onderbreking ook wat meer ingesneden
Amerikaanse series slaan ook zelden aan in Nederland. Ook omdat het gewoon de kans niet krijgt. Breaking Bad, Sopranos, Dexter,Walking Dead worden weggestopt op onmogelijke tijdstippen op zenders die sowieso al nauwelijks bekeken worden. Als ze het gewoon plannen om 9uur s' avonds op RTL4 dan geven mensen het wel een kans lijkt mij.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:56 schreef Evertjan het volgende:
ik zie net dat er 89.000 mensen hebben gekeken naar de seizoensopening van TWD op Fox in NL. Wat is er mis met dit land
22:00 is mij ook te laat hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:13 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Amerikaanse series slaan ook zelden aan in Nederland. Ook omdat het gewoon de kans niet krijgt. Breaking Bad, Sopranos, Dexter,Walking Dead worden weggestopt op onmogelijke tijdstippen op zenders die sowieso al nauwelijks bekeken worden. Als ze het gewoon plannen om 9uur s' avonds op RTL4 dan geven mensen het wel een kans lijkt mij.
Zit Fox ongecodeerd in het ziggo basispakket?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 06:44 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik wist niet dat ik Fox had en ook niet dat TWD daar te zien zou zijnpuur toeval dat ik erachter kwam!
Serie is ook een fictie he.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:44 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Daar heb je absoluut gelijk in, ik heb vaker last van (irriterende) herhaling van dergelijke woorden.
Yepz. Kanaal 11.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zit Fox ongecodeerd in het ziggo basispakket?
daarom piratebayquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:13 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Amerikaanse series slaan ook zelden aan in Nederland. Ook omdat het gewoon de kans niet krijgt. Breaking Bad, Sopranos, Dexter,Walking Dead worden weggestopt op onmogelijke tijdstippen op zenders die sowieso al nauwelijks bekeken worden. Als ze het gewoon plannen om 9uur s' avonds op RTL4 dan geven mensen het wel een kans lijkt mij.
De serie-kijkende-Nederlander gebruikt ook gewoon piratebay/streams.quote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:13 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ik merk dat ik zelf echt de TV nooit meer aanzet behalve als er voetbal op isquote:Op zondag 19 oktober 2014 17:01 schreef MouzurX het volgende:
[..]
De serie-kijkende-Nederlander gebruikt ook gewoon piratebay/streams.
In de VS heb je nog een heel scala aan tv zenders, hier is het alleen maar rotzooi tegenwoordig dus je zet de TV in zijn algemeen gewoon niet meer aan.
Nice. Hoef ik de piratenbaai niet meer aan te zwengelen.quote:
Komt dat zien TV / Z Nation - nieuwe zombieseriequote:
En "The last ship" is ook een nieuwe serie over zombies toch?quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:20 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Nice. Hoef ik de piratenbaai niet meer aan te zwengelen.
[..]
Komt dat zien TV / Z Nation - nieuwe zombieserie
Geen zombies, wel een virus dat de mensheid uitroeit.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:38 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
En "The last ship" is ook een nieuwe serie over zombies toch?
Ah oke,quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:40 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Geen zombies, wel een virus dat de mensheid uitroeit.
er komt ook een spinoff.quote:Op zondag 19 oktober 2014 18:42 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Ah oke,
ze hadden beter een spinn of van the walking dead kunnen maken, van een groep mensen aan de andere kant van de wereld ofzo
Serieus? wanneer en hoe gaat die heten?quote:
Het is ook nooit goed!quote:Op zondag 19 oktober 2014 21:47 schreef TC03 het volgende:
Aardige eerste aflevering, maar wordt het nu weer een heel seizoen door de bossen wandelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door The_Playmaker op 20-10-2014 06:35:29 ]
Ik dacht inderdaad ook dat Bob gebeten was door een zombie. Verkeerd gedacht dus.quote:Op maandag 20 oktober 2014 11:43 schreef GimmeGore het volgende:
Ik dacht eigenlijk dat Bob gebeten was door die onderwaterzombie. Dat hij daarom zo emotioneel was en zich af ging zonderen van de groep.
Maar ze hebben in ieder geval weer een vijand én een doel.Toen ze alleen maar naar Terminus aan het sjokken waren was dat natuurlijk beduidend minder spannend dan toen ze het bijv ook tegen de Governor op moesten nemen.
Ik was idd ook benieuwd naar Beth, want ik dacht dat zij alleen weg was gereden van dat huis (bij die begrafenisondernemer) maar dat bleek vorige aflevering al niet te kloppen. Kennelijk is ze opgepikt door een kinderlokker ofzo.
Sowieso, hoe lang geleden is het geleden dat de pandemie uitbrak? Ik vind dat best moeilijk in te schatten, omdat het ook altijd lekker weer lijkt te zijn daar. Amper/nooit regen en al helemaal geen winterweer gezien.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:30 schreef Remqo het volgende:
Zijn pak zit netjes na X jaren apocalyps.
Vraag maar aan Hershel. Hoewel ik wel vond dat Herschel beter omging met het verlies van zijn been dan met het verlies van zijn hoofdquote:Op maandag 20 oktober 2014 13:01 schreef SteveBudin het volgende:
Black man down.
Al kan je wel met 1 been leven
Dat dacht ik ook, hij leek ook afscheid van Sascha te nemen.quote:Op maandag 20 oktober 2014 12:17 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Edit: Of Bob is wél gebeten en de sicko's van Terminus worden nu ook ziek?
They'll come back to bite you in the ass leg!quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Goed dat de groep niet naar Rick heeft geluisterd. Alles staat in brand en het zit vol walkers, die zien we nooit meer terug...
De acteur die Tyreese speelt vertelde na afloop in Talking Dead dat hij dacht dat Martin dood was of aan zijn wonden zou overlijden. Hij heeft hem niet bewust in leven gehouden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 16:48 schreef Tim86 het volgende:
Aardige opbouw ep met een veelbelovend einde
Carver van The Wire
Bob('s) Burgers
En Tyrese heeft dus gelogen over het feit dat hij nu weer kon killen, want die gast leefde gewoon nog.
Wazige screenshot, maar het shot was zelf ook wazig omdat Bob net wakker werd
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 20 oktober 2014 13:04 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Vraag maar aan Hershel. Hoewel ik wel vond dat Herschel beter omging met het verlies van zijn been dan met het verlies van zijn hoofd
Wel apart je zou verwachten dat ze niet de intelligentie hebben om zo lang te overleven.quote:
Dit inderdaad, word daar ook een beetje moe vanquote:Op maandag 20 oktober 2014 20:52 schreef MouzurX het volgende:
Leuke aflevering, maar dat einde pff.
Ik ben het echt beu dat ze telkens maar 1 vijand hebben en die vijand nooit in 1 keer wordt verslagen maar altijd moet terugkomen. Het lijkt dragonball Z wel. Hoe realistisch is dat nou komop zeg, ze lopen al dagen rond in het bos, dan kan je echt niet zomaar iemand weer vinden.
En het feit dat ze nog steeds geen "altijd met 2 man rondlopen" tactiek hebben is echt tergend irritant.
"We zijn net ontsnapt aan kannibalen en we komen een verdachte kerk tegen laten we allemaal binnen gaan zitten zonder iemand die op wacht staat. O ja bob je mag ook gewoon alleen naar buiten, is allemaal goed jonge, alle dagen feest"![]()
Ik denk dat dat ook zo is. Hij leek wel afscheid te nemen van Sacha en was jankende toen ie gevangen werd genomen. Kijken of zijn vlees hard genoeg doorbakken is dat zijn eters niet geinfecteerd worden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:09 schreef Zonnetje1981 het volgende:
Oei, arme Bob....
Dacht ook dat hij gebeten was door die onderwaterzombie...
Dat gevoel heb ik ook wel ja. In dat water reageerde hij ook al zo vaag en dat icm die scčne erna met die "afscheidskus" maakte het wel af. Had eigenlijk verwacht dat hij zijn wond zou bekijken buiten, maar toen werd hij ineens gepaktquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:04 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook zo is. Hij leek wel afscheid te nemen van Sacha en was jankende toen ie gevangen werd genomen. Kijken of zijn vlees hard genoeg doorbakken is dat zijn eters niet geinfecteerd worden.
Is ze niet blij dat ze dat zwaard kwijt is? Omdat het haar herinnerde aan voordat ze bij de groep was?quote:Op maandag 20 oktober 2014 21:14 schreef stinkie het volgende:
Dat zal volgende week wel komen, die wond bekijken. Net als in die spoiler hierboven
Ik denk dat michionne haar zwaard ookmwel weer terug krijgt binnenkort,maar zal het been wel mee afgezet zijn.
extra street cred toch, jeweet, lekker hees allesquote:Op maandag 20 oktober 2014 21:59 schreef Arth_NL het volgende:
Gaat Rick nou de hele tijd hees praten? Wat irritant.
Of ze er blij mee is of niet, dat zwaard hoort voor mij echt enorm bij haar character, en ik hoop dan ook dat ze het snel terug krijgt.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Is ze niet blij dat ze dat zwaard kwijt is? Omdat het haar herinnerde aan voordat ze bij de groep was?
Nah, meer dat ze het niet erg vond volgens mij.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:00 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Is ze niet blij dat ze dat zwaard kwijt is? Omdat het haar herinnerde aan voordat ze bij de groep was?
Misschien doelde hij op de irritatie waarmee Michione die walker sloeg, wachten tot ze geīrriteerd genoeg zijn om richting DC te gaan.quote:Op maandag 20 oktober 2014 22:48 schreef BraveDribbel het volgende:
Die Abraham en Rosita zijn ook wel erg shady, vooral aan het begin van de aflevering...
Op het moment dat Michione een walker doodt, zegt hij tegen zn chickie: "Thats why we're waiting for our moment"... wat zijn die nou weer van plan..??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |