SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Note: voor de comiclezers en degene die de tallgames spelen.
Wat er in de spellen, comics of in de serie afspeelt, het wijkt allemaal af, maar bepaalde elementen komen terug.
Het gaat hier om de serie, dus wat er in andere media speelt, zet het gaarne in een spoiler.
Plausible.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:20 schreef MouzurX het volgende:
Nog niks over gelezen trouwens:
Wat vinden we van het verhaal wat onze redneck wetenschapper vertelde?
Klonk gewoon als slap gelul. Het probleem is echter dat in series 'wetenschappelijke verklaringen' bijna altijd als slap gelul klinken als je ook maar enige kennis van zaken hebt.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:20 schreef MouzurX het volgende:
Dan heb ik geen kennis van zakenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Klonk gewoon als slap gelul. Het probleem is echter dat in series 'wetenschappelijke verklaringen' bijna altijd als slap gelul klinken als je ook maar enige kennis van zaken hebt.
De mooiste 'cop-out' is altijd de quantumfysica.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dan heb ik geen kennis van zakenEn ja, dat meen ik echt
![]()
*want een wetenschapper praat altijd zo idioot.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:20 schreef MouzurX het volgende:
Mensen die Fallon grappig vindenquote:
daar zal het wel op uitdraaien ja. Al zou het ook wel fijn zijn als er een glimpje hoop is waar het verhaal naartoe kan gaan ipv het eindeloos rondtoeren om maar te overleven.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 23:26 schreef 2cv het volgende:
[..]
Plausible.
Idee: die wetenschapper is gewoon iemand die goed kan lullen, niet kan rennen, niet met wapens om kan gaan en alles behalve een wetenschapper is. En daar komen ze achter Washington, wanneer hij de groep bedankt voor de rit.
De aflevering begon tijdens IJsland - Nederland.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:56 schreef Evertjan het volgende:
ik zie net dat er 89.000 mensen hebben gekeken naar de seizoensopening van TWD op Fox in NL. Wat is er mis met dit land
Dit, en Fox is nog relatief nieuw in het Nederlandse TV-landschap, mensen moeten het ook weten te vinden (en het zal je verbazen hoeveel er simpelweg nooit buiten de standaard-zenders komen)... Ik gok, dat als het op een standaard-zender was geweest, het er minimaal 2 maal zoveel zouden zijn geweestquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
De aflevering begon tijdens IJsland - Nederland.
Precies. Ik heb FOX niet in mijn basispakket zitten. Als ik dat wel had dan had ik er zeker naar gekeken, nu moet ik het van downloads hebben.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:20 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dit, en Fox is nog relatief nieuw in het Nederlandse TV-landschap, mensen moeten het ook weten te vinden (en het zal je verbazen hoeveel er simpelweg nooit buiten de standaard-zenders komen)... Ik gok, dat als het op een standaard-zender was geweest, het er minimaal 2 maal zoveel zouden zijn geweest
ik wist niet dat ik Fox had en ook niet dat TWD daar te zien zou zijnquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:20 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Dit, en Fox is nog relatief nieuw in het Nederlandse TV-landschap, mensen moeten het ook weten te vinden (en het zal je verbazen hoeveel er simpelweg nooit buiten de standaard-zenders komen)... Ik gok, dat als het op een standaard-zender was geweest, het er minimaal 2 maal zoveel zouden zijn geweest
Mijns inziens gebruik jij veel te vaak de woorden 'mijns insziens'.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 19:26 schreef Eufonie het volgende:
Vond het behoorlijk tegenvallen eigenlijk. Het is nogal jammer dat er in het vorige seizoen continu naar het concept "Terminus" toegewerkt werd waarna het vervolgens in een enkele aflevering weer een (althans, zo komt het over) afgesloten stuk wordt met hoofdzakelijk vragen omtrent de geschiedenis ervan in plaats van de huidige situatie. Hoewel het tweede seizoen zelf nogal tegenviel mijns inziens werd het wel weer prima afgesloten doordat de boerderij en diens omgevingen bekend waren en er rustig naar het einde toegewerkt werd. Nu kwam het allemaal heel plots en afgeraffeld over, alsof men per se een spannende en vlotte eerste aflevering van het nieuwe seizoen wilde hebben zonder rekening te houden met een zekere mate van continuïteit qua onder andere snelheid en afwerking van de verhaallijnen.
Daarbij een mijns inziens te grote mate van toevalligheden. De tweemaal dat Glenn bijna dood ging was tot daar aan toe maar dat Carol net op tijd Terminus vond, er toevallig een tank vol propaan stond, de vuurpijl in een enkele keer de juiste richting op vloog, dus alles zodat de protagonisten konden overleven... op zo'n moment wordt het allemaal te onzinnig mijns inziens. Idem met dat Carol en Tyreese toevallig iemand tegenkomen die dermate z'n best doet 'gemeen' over te komen (houding, kauwgom kauwen ook tijdens het spreken) dat het opeens "allemaal duidelijk wordt". Het wordt allemaal iets te makkelijk.
Nu was het qua spanning wel prima, en het werd opzich prima in beeld gebracht, maar verder beloofd het mijns inziens weinigs goeds met deze mate van clichés en geforceerde toevalligheden :/
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:18 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Mijns inziens gebruik jij veel te vaak de woorden 'mijns insziens'.
Daar heb je absoluut gelijk in, ik heb vaker last van (irriterende) herhaling van dergelijke woorden.quote:
quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 09:13 schreef byah het volgende:
Shirtje van Maggie is tijdens de onderbreking ook wat meer ingesneden
Amerikaanse series slaan ook zelden aan in Nederland. Ook omdat het gewoon de kans niet krijgt. Breaking Bad, Sopranos, Dexter,Walking Dead worden weggestopt op onmogelijke tijdstippen op zenders die sowieso al nauwelijks bekeken worden. Als ze het gewoon plannen om 9uur s' avonds op RTL4 dan geven mensen het wel een kans lijkt mij.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:56 schreef Evertjan het volgende:
ik zie net dat er 89.000 mensen hebben gekeken naar de seizoensopening van TWD op Fox in NL. Wat is er mis met dit land
22:00 is mij ook te laat hoorquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:13 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Amerikaanse series slaan ook zelden aan in Nederland. Ook omdat het gewoon de kans niet krijgt. Breaking Bad, Sopranos, Dexter,Walking Dead worden weggestopt op onmogelijke tijdstippen op zenders die sowieso al nauwelijks bekeken worden. Als ze het gewoon plannen om 9uur s' avonds op RTL4 dan geven mensen het wel een kans lijkt mij.
Zit Fox ongecodeerd in het ziggo basispakket?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 06:44 schreef _Dido_ het volgende:
[..]
ik wist niet dat ik Fox had en ook niet dat TWD daar te zien zou zijnpuur toeval dat ik erachter kwam!
Serie is ook een fictie he.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:44 schreef Eufonie het volgende:
[..]
Daar heb je absoluut gelijk in, ik heb vaker last van (irriterende) herhaling van dergelijke woorden.
Yepz. Kanaal 11.quote:Op zondag 19 oktober 2014 00:02 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zit Fox ongecodeerd in het ziggo basispakket?
daarom piratebayquote:Op zaterdag 18 oktober 2014 22:13 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Amerikaanse series slaan ook zelden aan in Nederland. Ook omdat het gewoon de kans niet krijgt. Breaking Bad, Sopranos, Dexter,Walking Dead worden weggestopt op onmogelijke tijdstippen op zenders die sowieso al nauwelijks bekeken worden. Als ze het gewoon plannen om 9uur s' avonds op RTL4 dan geven mensen het wel een kans lijkt mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |