Ik heb wel al een een jaar of 2 misschien wel langer niks geschilderd hoor Chufquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann .. Stel ik vind een leuk plaatje . .. Zou je daar dan een gekopieerde versie van kunnen maken? Tuurlijk iets in de trend van wat je al deed en zo ..
Ik heb je ook nog geen opdracht gestuurd toch >quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb wel al een een jaar of 2 misschien wel langer niks geschilderd hoor Chuf
Tja eh... ik heb mijn best gedaanquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Als je dan toch zaken namaakt, doe het dan goed...
Sorry, maar ik heb een grafische achtergrond en was nooit tevreden over mijn werk.
Nee,niet dat ik weet...quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb je ook nog geen opfracht gestuurd toch >
Ik pest je maar wat...quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Integendeel....ik ben juist trots op je.
Even het polltopic opzoeken.
Is moeilijk hoor die letters exact namaken, vond ik soms nog het moeilijkste van allesquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik pest je maar wat...
Maar KT heeft wel gelijk, ik ben een perfectionist en zie dat soort dingen meteen...
Kijk goed naar het origineel en leer je zelf het lettertype en de typografie stijl aan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Is moeilijk hoor die letters exact namaken, vond ik soms nog het moeilijkste van alles
Ik heb het zelf ook bij dingen die voor mij belangrijk zijn. Bij andere zaken ben ik dan weer extreem laks.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik pest je maar wat...
Maar KT heeft wel gelijk, ik ben een perfectionist en zie dat soort dingen meteen...
Kom op Fannquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Is moeilijk hoor die letters exact namaken, vond ik soms nog het moeilijkste van alles
En het is pas maandag ..quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, genoeg voor dit weekend...
Wie is Harm?quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom op Fann
Die gasten zeiken eerst en kijen daarna pas .. Harm is doen... Maar laat je niet gelijk op fukken OK
Nee hoor Chuf, ik ben er best een beetje trots op, al zijn ze niet perfectquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom op Fann
Die gasten zeiken eerst en kijen daarna pas .. Harm is doen... Maar laat je niet gelijk op fukken OK
Meh....geen reden om jezelf zo afzeiken Je probeert het en als het niet lukt jammer dan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:31 schreef FANN het volgende:
doe nou nieeeeeeeeeeeet ik ben helemaal niet trots op mezelf, ik ben een falert
Dat hopen ze elke dag weer kijkend in de spiegelquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor Chuf, ik ben er best een beetje trots op, al zijn ze niet perfect
Daar zijn toch andere mensen voor om iemand af te zeiken?quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meh....geen reden om jezelf zo afzeiken Je probeert het en als het niet lukt jammer dan.
Zou er zelf niet aan moeten denken om überhaupt een poging te wagen.
En toch ga ik het wéér proberen... af en toe een terugval is geen ramp,quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meh....geen reden om jezelf zo afzeiken Je probeert het en als het niet lukt jammer dan.
Zou er zelf niet aan moeten denken om überhaupt een poging te wagen.
Nu al een terugval?quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
En toch ga ik het wéér proberen... af en toe een terugval is geen ramp,
ik wil alleen niet aan medicijnen of pleister ofzo.. dus ik moet het met druiven doen.
Precies! Ze moet natuurlijk niet ons pleziertje af gaan nemen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Daar zijn toch andere mensen voor om iemand af te zeiken?
Ja, valt nog mee toch?quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt een halve peuk gerookt? .... that's all?
Halve peukquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Half terugvallen bestaat niet.
Op die manier wordt het nooit wat.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt een halve peuk gerookt? .... that's all?
Ik doe een dansjequote:Op maandag 13 oktober 2014 23:45 schreef FANN het volgende:
nah... ander onderwerp ...anders ga ik weer aan peuken denken...
De rest van je leven 2 halve peuken per maand roken, lijkt me een prima deal.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op die manier wordt het nooit wat.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat noemen we geen terugval, maar een gezonde ontwikkeling!
Ja,Opa..quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je rookt wanneer het lekker is en met mate of je stopt er helemaal mee.
Half werkt niet.
Ah......... er zijn er nog een paar die roken volgens mij...quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Absoluut....ik voel me steeds eenzamer worden.
Vertel of DM me eerlijk OK Je stopt er nu mee ,, De Griek kan de pot op of hij doet meequote:Op maandag 13 oktober 2014 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]volgens mij ben jij tégen stoppen...
Ik rook nooit alleen tabak.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah......... er zijn er nog een paar die roken volgens mij...
en ik geloof niet dat die plannen hebben om ooit te stoppen...
Ik vertel het ook eerlijk, ik doe heel erg mijn bestquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Vertel of DM me eerlijk OK Je stopt er nu mee ,, De Griek kan de pot op of hij doet mee
Trusten Fann.. Ik ben weg .. tot morgen...quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt ook hélemaal gelijk, minderen werkt niet, dat weet ik uit ervaring
Truste Chuf!quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten Fann.. Ik ben weg .. tot morgen...
Ga nou maar slapen Mopquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Kus schat ik ben nog wakker .. Doe rustig aan OK
Wat bedoel je eigenlijk met tabak roken? Rook je dan pijp?quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, het tempo ligt een stuk lager.
In neem een rijstevloei, rol een kartonnetje als filter, daar gaat beetje Belgische tabak op, vervolgen de gedroogde bloemen van Japanse lupine, nog klein beetje tabak en dan draaien.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk met tabak roken? Rook je dan pijp?
Dat is dus gewoon een joint... heb ik nooit leren draaien.. wel gerookt, niet veel en niet vaak,quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In neem een rijstevloei, rol een kartonnetje als filter, daar gaat beetje Belgische tabak op, vervolgen de gedroogde bloemen van Japanse lupine, nog klein beetje tabak en dan draaien.
Vervolgens steek je die aan en na paar trekjes vergeet je het ding en doet er aardig wat uren mee.
Ja, ik rookte nog alleen tabak op mijn werk en sinds 2005 alleen nog met.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon een joint... heb ik nooit leren draaien.. wel gerookt, niet veel en niet vaak,
vond ik wel lekker eigenlijk, totdat ik een keer goed beroerd werd, toen durfde ik niet meer...
Gewoon honing nemen, heb je niet opgelet bij die honingdocu achtig iets met halve waarheden? Plastic zit letterlijk overal in, ook in water.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
mja, kan ik misschien wel een keer proberen, ik ben net iemand die normaal gesproken
whisky in huis heeft, maar klinkt niet slecht, ik heb wel Butterscotch in huis, want
nog niet zo lang geleden verzoop ik mijn pannenkoeken altijd in stroop met butterscotch
erdoorheen, maar tegenwoordig eet ik pannenkoeken met Honing, omdat ik dacht dat
dat gezonder was, maar jah... blijkt daar plastic in te zitten
Dus//////
Dat maakt niet uit hier.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:33 schreef drakin het volgende:
En intussen waren we alweer een topic verder
Nee inderdaad, voor mij niet zo als ik een weekendje weg ben, wat veel gebeurd. Dan zijn er zomaar 3 topics mijn neus voorbij gegaan, maar deze was volgens mij vanavond nog dicht voor ik het wist.quote:
Ben ook regelmatig weg en met teruglezen denk ik: Waarom?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee inderdaad, voor mij niet zo als ik een weekendje weg ben, wat veel gebeurd. Dan zijn er zomaar 3 topics mijn neus voorbij gegaan, maar deze was volgens mij vanavond nog dicht voor ik het wist.
Teruglezen? Ja dat is idd een waarom of je hebt heel veel tijd over.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben ook regelmatig weg en met teruglezen denk ik: Waarom?
Ik denk dan even en besluit dan het maar niet te doen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Teruglezen? Ja dat is idd een waarom of je hebt heel veel tijd over.
quote:
Ja, dat is ook wel weer waar...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon honing nemen, heb je niet opgelet bij die honingdocu achtig iets met halve waarheden? Plastic zit letterlijk overal in, ook in water.
Wist je trouwens dat Tong sinds een week ook gestopt is met roken?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:20 schreef FANN het volgende:
effe spammen
40+ / Feliciteer hier tong80
Poll.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat Tong sinds een week ook gestopt is met roken?
Neequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat Tong sinds een week ook gestopt is met roken?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Vertel of DM me eerlijk OK Je stopt er nu mee ,, De Griek kan de pot op of hij doet mee
Dat helpt wel, ik ben toen ook samen met gestopt en we hebben het volgehouden.quote:
Ik weet het Deesquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat helpt wel, ik ben toen ook samen met gestopt en we hebben het volgehouden.
O ja, 2 weken geleden heb ik een sigaret opgestoken op een feestje, altijd lekker bij een glaasje wijn, dacht ik, maar eigenlijk vond ik er nog maar weinig aan.
Ik help mee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Seriously....kunnen jullie mss samen afkickverhalen gaan delen.
Gedeelde smart enzo.
Dan gaat het helemaal goedkomen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik help ze wel weer op het goede pad.
Wij zijn best wel een behulpzaam en sociaal duo.quote:
Ik heb weinig ervaring in de dienstensector, ben beter in de handel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij zijn best wel een behulpzaam en sociaal duo.
Die midlife-crisis dude hebben we ook al op het goede pad geholpen....ik stel voor dat we onze unieke diensten gaan verhuren.
Die was mod van KLB volgens mij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:31 schreef MadMaster het volgende:
Bij de 40'ers hier nog bekenden van Marie30?
KLB / Marie30 is overleden..
Juist, geen functie waar je oud mee wordt dus...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die was mod van KLB volgens mij.
[ afbeelding ]
Klopt. Al een tijdje afwezig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[ afbeelding ]
Nog nooit van gehoord?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:40 schreef Kingstown het volgende:
HaywoodJablome is de volgende waar je over een tijdje een dergelijk bericht van kan verwachten.
Ze zat 4 jaar op Fok! dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:01 schreef Deisyy het volgende:
Marie30 ken ik wel van hier en daar tegen komen, 34 jaar jong
Of zij of haar zoon is de 30e jarig, ze woont op nummer 30, 30 is haar geluksgetal, broekmaat 30. Het kan allemaal.quote:
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt. Al een tijdje afwezig.
HaywoodJablome is de volgende waar je over een tijdje een dergelijk bericht van kan verwachten.
Sinds midden 2010, dus idd 4 jaar.quote:
Dat weet ik niet, maar het kan en het zou me niet verbazen.quote:
Ik ken hem niet eens ...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:07 schreef sacha het volgende:
[..]
ik moest gisteren 'gewoon' aan je denken!
Ah arme Dees ... Nu maar hopen dat je niet moet plassen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:52 schreef Deisyy het volgende:
Om 17.00 vertrokken uit Rotterdam en nog steeds niet thuis, de brug wil niet meer naar beneden, al het verkeer staat hier vast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plastuitje bij je?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:52 schreef Deisyy het volgende:
Om 17.00 vertrokken uit Rotterdam en nog steeds niet thuis, de brug wil niet meer naar beneden, al het verkeer staat hier vast.
Kon je niet keren daar bij de Mac ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik moest inderdaad heel nodig plassen, ben gestopt bij McDonald's en heb meteen zo'n kleffe hamburger gegeten, zit hier te wachten tot het weer door rijdt.
Het geeft niets met Ocean of the Seas te maken, onze brug wil(de) niet meer naar beneden.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Piet is al zo'n 345 dagen per jaar wit. Gun hem ook eens een verzetje...
We gaan naar Opa!!quote:
Die heb ik niet meer.. Deze was meer om zwarte piet MM een beetje te pesten .. Stroopwafel smink .. Plakken doet het zekerquote:
Het is maar beter dat we elkaar niet IRL leren kennen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer.. Deze was meer om zwarte piet MM een beetje te pesten .. Stroopwafel smink .. Plakken doet het zeker
Vķķrquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat voor of na het bombardement?
Ik zie regelmatig kale mannetjes met petjes in mijn buurt ...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is maar beter dat we elkaar niet IRL leren kennen...
Dat idee heb ik bij minimaal 99,9 % van de FOK!kers....quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Bij dezequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat idee heb ik bij minimaal 99,9 % van de FOK!kers....
En dan weer terug naar Rotterdam? Neh.quote:
Ik veroordeel je niet om je voorkeuren...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig kale mannetjes met petjes in mijn buurt ...
Shit was je er bij bij dat buurtfeest?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik veroordeel je niet om je voorkeuren...
[ afbeelding ]
Gelukkig maar weer ... daarom mijd ik ook altijd spitsuren ... Zelfs op de fietsquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan weer terug naar Rotterdam? Neh.
Maar ik ben nu eindelijk thuis.
Nee...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Shit was je er bij bij dat buurtfeest?
Is dat noodzakelijk? Ik ben niet van teruglezen en vanavond helemaal niet.quote:
Nee misschien beter niet om je verder nog op te winden..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat noodzakelijk? Ik ben niet van teruglezen en vanavond helemaal niet.
Deze post van jou triggerde mij natuurlijk om toch terug te lezen, maar ik zag niets waarover ik me ook maar een beetje op zou winden. Linkje?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee misschien beter niet om je verder nog op te winden..
Ik dacht dat jij hier elke dag met het stoom uit je oren en een rood aanlopend gezicht van woede de postings zat te lezen. Bummer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:44 schreef Deisyy het volgende:
Deze post van jou triggerde mij natuurlijk om toch terug te lezen, maar ik zag niets waarover ik me ook maar een beetje op zou winden. Linkje?
Stroopwafel Pieten, R'dam en MM beetje mindfucken .. Verder niets ... Ik moet hem alleen niet meer tegenkomen op straat hiero schijnt...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze post van jou triggerde mij natuurlijk om toch terug te lezen, maar ik zag niets waarover ik me ook maar een beetje op zou winden. Linkje?
Met zweet op mijn bovenlip en trillende handen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij hier elke dag met het stoom uit je oren en een rood aanlopend gezicht van woede de postings zat te lezen. Bummer.
Stroopwafelpieten en rotterdam doen me letterlijk helemaal niets.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Stroopwafel Pieten, R'dam en MM beetje mindfucken .. Verder niets ... Ik moet hem alleen niet meer tegenkomen op straat hiero schijnt...
Ik denk dat je met groffer geschut moet komen wil je Madmaster een beetje mindfucken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Stroopwafel Pieten, R'dam en MM beetje mindfucken .. Verder niets ... Ik moet hem alleen niet meer tegenkomen op straat hiero schijnt...
Voor je het weet staat er een vreemd'ling zeker die niet verdwaald is zeker met een ouderwetse roe voor de deur...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je met groffer geschut moet komen wil je Madmaster een beetje mindfucken.
Maar ik begrijp dat je inmiddels een beetje bang van hem bent?
Doet me niks ....quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft dan in ieder geval niet meer naar zijn naam te vragen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor je het weet staat er een vreemd'ling zeker die niet verdwaald is zeker met een ouderwetse roe voor de deur...
Wie zaait, zal oogsten...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:00 schreef chufi het volgende:
Ik plaats een plaatje voor de cynische gein en wie begint er te zeuren ... Laters
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie zaait, zal oogsten...
Mazzels!
Nee....en witte kerst mag ook niet meer. Zullen we een FB-actie starten en dan heel boos daarover gaan doen?quote:
Ja doen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee....en witte kerst mag ook niet meer. Zullen we een FB-actie starten en dan heel boos daarover gaan doen?
Neuh, ik ben meer van de guerilla acties...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee....en witte kerst mag ook niet meer. Zullen we een FB-actie starten en dan heel boos daarover gaan doen?
Mijn FB begint net weer een beetje zwarte Piet-actieloos te wordenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn FB-acties bereiken jou toch niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Mijn FB begint net weer een beetje zwarte Piet-actieloos te worden
Bij mij doet ie het niet meer, maar je blijft wel een mooie vrouw ..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn FB begint net weer een beetje zwarte Piet-actieloos te worden
Ach Die ken ik wel op fok.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hoeft je nergens voor te schamen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het niet meer, maar je blijft wel een mooie vrouw ..
tsss je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat idee heb ik bij minimaal 99,9 % van de FOK!kers....
een klap met de roequote:
Ik ben de gever hč, niet de ontvangerquote:
Gatenvulster .. Geen enkele associatiequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:11 schreef Leandra het volgende:
Grappig:
Een vriendin waarvan ik weet dat ze het momenteel erg slecht hebben had me al verteld dat ze met een zelfgemaakt cadeau zou komen op onze verjaardagen....
Ik zeg 1 woord: Muurvuller
Nee, geen foto's
visualiseren chuufquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Gatenvulster .. Geen enkele associatie
dan doe je NU je ogen dicht en ga je visualiserenquote:
Je hebt vast een kloonquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:11 schreef Leandra het volgende:
Grappig:
Een vriendin waarvan ik weet dat ze het momenteel erg slecht hebben had me al verteld dat ze met een zelfgemaakt cadeau zou komen opn onze verjaardagen....
Ik zeg 1 woord: Muurvuller
Nee, geen foto's
Want als ik dat zonder mn ogen dicht doe zie je er opeens anders uit?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
dan doe je NU je ogen dicht en ga je visualiseren
Ik zie haar creaties voorbij komen iddquote:
Maar vast met een goed hart gegeven door Fann...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:11 schreef Leandra het volgende:
Grappig:
Een vriendin waarvan ik weet dat ze het momenteel erg slecht hebben had me al verteld dat ze met een zelfgemaakt cadeau zou komen op onze verjaardagen....
Ik zeg 1 woord: Muurvuller![]()
Nee, geen foto's
Fann maakt mooiere dingen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar vast met een goed hart gegeven door Fann...
hoezo?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:40 schreef chufi het volgende:
Wie wil er een weekje Fann over de vloer?
Nee.quote:
Goeie vraag. Ze moet wel aan het vlees.quote:
Waarom aan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:49 schreef just me het volgende:
Lekker dom, vergeten de verwarming naar beneden te zetten
omdat ik koud en rillerig benquote:
Spoor je wel?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:49 schreef chufi het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 14 oktober 2014 23:40 schreef chufi het volgende:
Wie wil er een weekje Fann over de vloer?
[/quoteI
Ik twijfel .. Soms is ze een beest ... Soms een lieve schat
In mn ogen te lief en in mn dromen......
chuuf is nog aan het visualiserenquote:
Ik vergeet dat ook vaak als het wat kouder word. Dan doe ik een briefje op mijn slaapkamer deur CV en dat hangt er dus ook de hele zomer al.quote:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype) ??quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:59 schreef Kingstown het volgende:
Iemand nog op zoek naar geld?
http://forum.fok.nl/topic/2159632
Gone.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:59 schreef Kingstown het volgende:
Ik zquote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:01 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype) ??
Ik las het nog netquote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:01 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype) ??
Tekst bewaard.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:01 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Hey!
Ik verkoop nepbiljetten, alleen 50 euro biljetten omdat hier het meeste vraag naar is.
We drukken de biljetten op papier dat op basis van katoenresten is gemaakt, net zoals de echte. Daarnaast zitten ook alle veiligheidskenmerken erop, zoals het hologram, watermerk en veiligheidsdraad.
Biljetten zijn 11,50 per stuk en worden per Post NL verzonden. Wegens drukte is de minimale afname 5 stuks, bij meer dan 20 biljetten krijg je een goedkopere prijs!
Mail me maar:
Te laat even besteldquote:
Ontvang geen 450¤quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:05 schreef sacha het volgende:
permban, ga niet langs start maar direct door naar de gevangenis
Kost je wel 50 euro he?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:05 schreef sacha het volgende:
permban, ga niet langs start maar direct door naar de gevangenis
Daar is toch geen ruk aanquote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:08 schreef sacha het volgende:
[..]
dan verkoop je de Kalverstraat maar
Meuhhhhh..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:13 schreef sacha het volgende:
[..]
pas op, straks is sjoef nog wakker
insert ruk smiley
Een computer-bug of de Server heeft de hik.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:01 schreef just me het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een rechten student.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:59 schreef Kingstown het volgende:
Ah... de naam zei me eigenlijk niks, maar die Ava herken ik wel...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar zijn ook een hoop topics voor twintigers die herinneringen ophalen aan toen ze hun eerste mobieltje kregen. Punt van 40+ is dat de users hier amper tot geen topics openen op hun eigen subforum.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:45 schreef FANN het volgende:
Best raar dat ze daar geen SC hebben, we zouden zķ daar naar toe kunnen verhuizen ,
hier komt toch geen hond
Dat is wel waar, Tong was hier vroeger actiever en we hadden leuke topics zoal van die Poëziealbums enzo, maar ja op een gegeven moment heb je alles wel gehad en ga je weerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar zijn ook een hoop topics voor twintigers die herinneringen ophalen aan toen ze hun eerste mobieltje kregen. Punt van 40+ is dat de users hier amper tot geen topics openen op hun eigen subforum.
zitten leuke topics tussenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:55 schreef FANN het volgende:
Alleen de muziektopics zijn nog een béétje actief hier, en de SC toch ook wel soms...
voor de rest kan je beter hier iets openen geloof ik
Memory Lane
Ja, ik kom daar eigenlijk ook niet veel, ik zap altijd maar een beetje in de rondte enquote:
Ik post er incidenteel, omdat er soms een overlap met 40+ inzit, maar echt heel interessant vind ik het meestal niet. Overigens wordt daar nog minder gepost als hier.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:31 schreef FANN het volgende:
Ja, ik kom daar eigenlijk ook niet veel, ik zap altijd maar een beetje in de rondte en
meestal kom je dan bij de ''actieve topics'' terecht, ik kijk wel altijd even in CUL en in LIF.
Vandaar dat er ook zelden een topic van daaro bij Actieve Topics staatquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik post er incidenteel, omdat er soms een overlap met 40+ inzit, maar echt heel interessant vind ik het meestal niet. Overigens wordt daar nog minder gepost als hier.
True, maar ik kijk er weleens....zoals jij wrs bij CUL en LIF doe waar ik dan (bijna) nooit kijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:35 schreef FANN het volgende:
Vandaar dat er ook zelden een topic van daaro bij Actieve Topics staat
Opaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
True, maar ik kijk er weleens....zoals jij wrs bij CUL en LIF doe waar ik dan (bijna) nooit kijk.
Zover ik weet niet, maar ik sluit het nog steeds niet uit.quote:
Begin jij ook al?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zover ik weet niet, maar ik sluit het nog steeds niet uit.
Overigens kijk ik ook nooit bij Active Topics, maar wel vaak bij nieuwe topics.
Met snorren en op buikschuiversquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:43 schreef FANN het volgende:
Nozemshoe kom ik nou weer aan zo'n oudbollige term?
Zal wel van mijn grootje komen ofzo...
Ik weet iig zeker dat ik niet met Chufi rondgeneukt heb.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:42 schreef FANN het volgende:
Begin jij ook al?Chuf weet het ook nog steeds niet zeker...
Stelletje rondneukende nozems waren jullie zeker?
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet iig zeker dat ik niet met Chufi rondgeneukt heb.
ontkenningsfase?quote:
Die heb ik ook overgeslagen!quote:
Als je echt een man bent is dat zelfs een feitquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet iig zeker dat ik niet met Chufi rondgeneukt heb.
Net even gecheckt en die 3 centimeter hangt nog steeds tussen m'n benen!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:02 schreef chufi het volgende:
Als je echt een man bent is dat zelfs een feit
Tja... je kén het nog halen als je opschietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach ja....ik heb de "ik ben 20 jaar samen met 1 iemand fase" gemist.
True en jij kan je rondneukfase nog halen....no problem.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:04 schreef FANN het volgende:
Tja... je kén het nog halen als je opschiet
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
True en jij kan je rondneukfase nog halen....no problem.
Dan klopt het!!! Ik heb nog nooit iets met een man gedaan op sexgebied danquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Net even gecheckt en die 3 centimeter hangt nog steeds tussen m'n benen!
quote:
Er is best een markt voor oudere vrouwen.quote:
Dat bestond toen ik studeerde nog niet echt .....quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In mijn studententijd hadden we dat AIDS-dingetje wat best wel lastig was.
NEENquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is best een markt voor oudere vrouwen.
Als jij te lui bent, dan wil ik wel even een topic voor je aanmaken in KPD hoor....zo sociaal ben ik wel!
en wanhopig!quote:
Gewoon onder een kloon en dan samen alle DM's en PM's lezen....lijkt me wel gezellig eigenlijk.quote:
NEEquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon onder een kloon en dan samen alle DM's en PM's lezen....lijkt me wel gezellig eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |