Dat is wel waar, Tong was hier vroeger actiever en we hadden leuke topics zoal van die Poëziealbums enzo, maar ja op een gegeven moment heb je alles wel gehad en ga je weerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar zijn ook een hoop topics voor twintigers die herinneringen ophalen aan toen ze hun eerste mobieltje kregen. Punt van 40+ is dat de users hier amper tot geen topics openen op hun eigen subforum.
zitten leuke topics tussenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:55 schreef FANN het volgende:
Alleen de muziektopics zijn nog een béétje actief hier, en de SC toch ook wel soms...
voor de rest kan je beter hier iets openen geloof ik
Memory Lane
Ja, ik kom daar eigenlijk ook niet veel, ik zap altijd maar een beetje in de rondte enquote:
Ik post er incidenteel, omdat er soms een overlap met 40+ inzit, maar echt heel interessant vind ik het meestal niet. Overigens wordt daar nog minder gepost als hier.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:31 schreef FANN het volgende:
Ja, ik kom daar eigenlijk ook niet veel, ik zap altijd maar een beetje in de rondte en
meestal kom je dan bij de ''actieve topics'' terecht, ik kijk wel altijd even in CUL en in LIF.
Vandaar dat er ook zelden een topic van daaro bij Actieve Topics staatquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik post er incidenteel, omdat er soms een overlap met 40+ inzit, maar echt heel interessant vind ik het meestal niet. Overigens wordt daar nog minder gepost als hier.
True, maar ik kijk er weleens....zoals jij wrs bij CUL en LIF doe waar ik dan (bijna) nooit kijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:35 schreef FANN het volgende:
Vandaar dat er ook zelden een topic van daaro bij Actieve Topics staat
Opaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
True, maar ik kijk er weleens....zoals jij wrs bij CUL en LIF doe waar ik dan (bijna) nooit kijk.
Zover ik weet niet, maar ik sluit het nog steeds niet uit.quote:
Begin jij ook al?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zover ik weet niet, maar ik sluit het nog steeds niet uit.
Overigens kijk ik ook nooit bij Active Topics, maar wel vaak bij nieuwe topics.
Met snorren en op buikschuiversquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:43 schreef FANN het volgende:
Nozemshoe kom ik nou weer aan zo'n oudbollige term?
Zal wel van mijn grootje komen ofzo...
Ik weet iig zeker dat ik niet met Chufi rondgeneukt heb.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:42 schreef FANN het volgende:
Begin jij ook al?Chuf weet het ook nog steeds niet zeker...
Stelletje rondneukende nozems waren jullie zeker?
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet iig zeker dat ik niet met Chufi rondgeneukt heb.
ontkenningsfase?quote:
Die heb ik ook overgeslagen!quote:
Als je echt een man bent is dat zelfs een feitquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet iig zeker dat ik niet met Chufi rondgeneukt heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |