Je hebt vast een kloonquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:11 schreef Leandra het volgende:
Grappig:
Een vriendin waarvan ik weet dat ze het momenteel erg slecht hebben had me al verteld dat ze met een zelfgemaakt cadeau zou komen opn onze verjaardagen....
Ik zeg 1 woord: Muurvuller
Nee, geen foto's
Want als ik dat zonder mn ogen dicht doe zie je er opeens anders uit?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:16 schreef just me het volgende:
[..]
dan doe je NU je ogen dicht en ga je visualiseren
Ik zie haar creaties voorbij komen iddquote:
Maar vast met een goed hart gegeven door Fann...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:11 schreef Leandra het volgende:
Grappig:
Een vriendin waarvan ik weet dat ze het momenteel erg slecht hebben had me al verteld dat ze met een zelfgemaakt cadeau zou komen op onze verjaardagen....
Ik zeg 1 woord: Muurvuller![]()
Nee, geen foto's
Fann maakt mooiere dingen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar vast met een goed hart gegeven door Fann...
hoezo?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:40 schreef chufi het volgende:
Wie wil er een weekje Fann over de vloer?
Nee.quote:
Goeie vraag. Ze moet wel aan het vlees.quote:
Waarom aan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:49 schreef just me het volgende:
Lekker dom, vergeten de verwarming naar beneden te zetten
omdat ik koud en rillerig benquote:
Spoor je wel?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:49 schreef chufi het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op dinsdag 14 oktober 2014 23:40 schreef chufi het volgende:
Wie wil er een weekje Fann over de vloer?
[/quoteI
Ik twijfel .. Soms is ze een beest ... Soms een lieve schat
In mn ogen te lief en in mn dromen......
chuuf is nog aan het visualiserenquote:
Ik vergeet dat ook vaak als het wat kouder word. Dan doe ik een briefje op mijn slaapkamer deur CV en dat hangt er dus ook de hele zomer al.quote:
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype) ??quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:59 schreef Kingstown het volgende:
Iemand nog op zoek naar geld?
http://forum.fok.nl/topic/2159632
Gone.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:59 schreef Kingstown het volgende:
Ik zquote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:01 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype) ??
Ik las het nog netquote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:01 schreef just me het volgende:
[..]
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken. (list_messages:canviewtopictype) ??
Tekst bewaard.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:01 schreef just me het volgende:
[..]
quote:Hey!
Ik verkoop nepbiljetten, alleen 50 euro biljetten omdat hier het meeste vraag naar is.
We drukken de biljetten op papier dat op basis van katoenresten is gemaakt, net zoals de echte. Daarnaast zitten ook alle veiligheidskenmerken erop, zoals het hologram, watermerk en veiligheidsdraad.
Biljetten zijn 11,50 per stuk en worden per Post NL verzonden. Wegens drukte is de minimale afname 5 stuks, bij meer dan 20 biljetten krijg je een goedkopere prijs!
Mail me maar:
Te laat even besteldquote:
Ontvang geen 450¤quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:05 schreef sacha het volgende:
permban, ga niet langs start maar direct door naar de gevangenis
Kost je wel 50 euro he?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:05 schreef sacha het volgende:
permban, ga niet langs start maar direct door naar de gevangenis
Daar is toch geen ruk aanquote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:08 schreef sacha het volgende:
[..]
dan verkoop je de Kalverstraat maar
Meuhhhhh..quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:13 schreef sacha het volgende:
[..]
pas op, straks is sjoef nog wakker
insert ruk smiley
Een computer-bug of de Server heeft de hik.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 00:01 schreef just me het volgende:
[..]
Waarschijnlijk een rechten student.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:59 schreef Kingstown het volgende:
Ah... de naam zei me eigenlijk niks, maar die Ava herken ik wel...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die was mod van KLB volgens mij.
[ afbeelding ]
Daar zijn ook een hoop topics voor twintigers die herinneringen ophalen aan toen ze hun eerste mobieltje kregen. Punt van 40+ is dat de users hier amper tot geen topics openen op hun eigen subforum.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:45 schreef FANN het volgende:
Best raar dat ze daar geen SC hebben, we zouden zķ daar naar toe kunnen verhuizen ,
hier komt toch geen hond
Dat is wel waar, Tong was hier vroeger actiever en we hadden leuke topics zoal van die Poëziealbums enzo, maar ja op een gegeven moment heb je alles wel gehad en ga je weerquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:49 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar zijn ook een hoop topics voor twintigers die herinneringen ophalen aan toen ze hun eerste mobieltje kregen. Punt van 40+ is dat de users hier amper tot geen topics openen op hun eigen subforum.
zitten leuke topics tussenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 15:55 schreef FANN het volgende:
Alleen de muziektopics zijn nog een béétje actief hier, en de SC toch ook wel soms...
voor de rest kan je beter hier iets openen geloof ik
Memory Lane
Ja, ik kom daar eigenlijk ook niet veel, ik zap altijd maar een beetje in de rondte enquote:
Ik post er incidenteel, omdat er soms een overlap met 40+ inzit, maar echt heel interessant vind ik het meestal niet. Overigens wordt daar nog minder gepost als hier.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:31 schreef FANN het volgende:
Ja, ik kom daar eigenlijk ook niet veel, ik zap altijd maar een beetje in de rondte en
meestal kom je dan bij de ''actieve topics'' terecht, ik kijk wel altijd even in CUL en in LIF.
Vandaar dat er ook zelden een topic van daaro bij Actieve Topics staatquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik post er incidenteel, omdat er soms een overlap met 40+ inzit, maar echt heel interessant vind ik het meestal niet. Overigens wordt daar nog minder gepost als hier.
True, maar ik kijk er weleens....zoals jij wrs bij CUL en LIF doe waar ik dan (bijna) nooit kijk.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:35 schreef FANN het volgende:
Vandaar dat er ook zelden een topic van daaro bij Actieve Topics staat
Opaquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
True, maar ik kijk er weleens....zoals jij wrs bij CUL en LIF doe waar ik dan (bijna) nooit kijk.
Zover ik weet niet, maar ik sluit het nog steeds niet uit.quote:
Begin jij ook al?quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Zover ik weet niet, maar ik sluit het nog steeds niet uit.
Overigens kijk ik ook nooit bij Active Topics, maar wel vaak bij nieuwe topics.
Met snorren en op buikschuiversquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:43 schreef FANN het volgende:
Nozemshoe kom ik nou weer aan zo'n oudbollige term?
Zal wel van mijn grootje komen ofzo...
Ik weet iig zeker dat ik niet met Chufi rondgeneukt heb.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:42 schreef FANN het volgende:
Begin jij ook al?Chuf weet het ook nog steeds niet zeker...
Stelletje rondneukende nozems waren jullie zeker?
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet iig zeker dat ik niet met Chufi rondgeneukt heb.
ontkenningsfase?quote:
Die heb ik ook overgeslagen!quote:
Als je echt een man bent is dat zelfs een feitquote:Op woensdag 15 oktober 2014 16:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik weet iig zeker dat ik niet met Chufi rondgeneukt heb.
Net even gecheckt en die 3 centimeter hangt nog steeds tussen m'n benen!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:02 schreef chufi het volgende:
Als je echt een man bent is dat zelfs een feit
Tja... je kén het nog halen als je opschietquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:03 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ach ja....ik heb de "ik ben 20 jaar samen met 1 iemand fase" gemist.
True en jij kan je rondneukfase nog halen....no problem.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:04 schreef FANN het volgende:
Tja... je kén het nog halen als je opschiet
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
True en jij kan je rondneukfase nog halen....no problem.
Dan klopt het!!! Ik heb nog nooit iets met een man gedaan op sexgebied danquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Net even gecheckt en die 3 centimeter hangt nog steeds tussen m'n benen!
quote:
Er is best een markt voor oudere vrouwen.quote:
Dat bestond toen ik studeerde nog niet echt .....quote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
In mijn studententijd hadden we dat AIDS-dingetje wat best wel lastig was.
NEENquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:08 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Er is best een markt voor oudere vrouwen.
Als jij te lui bent, dan wil ik wel even een topic voor je aanmaken in KPD hoor....zo sociaal ben ik wel!
en wanhopig!quote:
Gewoon onder een kloon en dan samen alle DM's en PM's lezen....lijkt me wel gezellig eigenlijk.quote:
NEEquote:Op woensdag 15 oktober 2014 17:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Gewoon onder een kloon en dan samen alle DM's en PM's lezen....lijkt me wel gezellig eigenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |