Ik weet het Deesquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat helpt wel, ik ben toen ook samen met gestopt en we hebben het volgehouden.
O ja, 2 weken geleden heb ik een sigaret opgestoken op een feestje, altijd lekker bij een glaasje wijn, dacht ik, maar eigenlijk vond ik er nog maar weinig aan.
Ik help mee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Seriously....kunnen jullie mss samen afkickverhalen gaan delen.
Gedeelde smart enzo.
Dan gaat het helemaal goedkomen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik help ze wel weer op het goede pad.
Wij zijn best wel een behulpzaam en sociaal duo.quote:
Ik heb weinig ervaring in de dienstensector, ben beter in de handel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij zijn best wel een behulpzaam en sociaal duo.
Die midlife-crisis dude hebben we ook al op het goede pad geholpen....ik stel voor dat we onze unieke diensten gaan verhuren.
Die was mod van KLB volgens mij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:31 schreef MadMaster het volgende:
Bij de 40'ers hier nog bekenden van Marie30?
KLB / Marie30 is overleden..
Juist, geen functie waar je oud mee wordt dus...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die was mod van KLB volgens mij.
[ afbeelding ]
Klopt. Al een tijdje afwezig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[ afbeelding ]
Nog nooit van gehoord?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:40 schreef Kingstown het volgende:
HaywoodJablome is de volgende waar je over een tijdje een dergelijk bericht van kan verwachten.
Ze zat 4 jaar op Fok! dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:01 schreef Deisyy het volgende:
Marie30 ken ik wel van hier en daar tegen komen, 34 jaar jong
Of zij of haar zoon is de 30e jarig, ze woont op nummer 30, 30 is haar geluksgetal, broekmaat 30. Het kan allemaal.quote:
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt. Al een tijdje afwezig.
HaywoodJablome is de volgende waar je over een tijdje een dergelijk bericht van kan verwachten.
Sinds midden 2010, dus idd 4 jaar.quote:
Dat weet ik niet, maar het kan en het zou me niet verbazen.quote:
Ik ken hem niet eens ...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:07 schreef sacha het volgende:
[..]
ik moest gisteren 'gewoon' aan je denken!
Ah arme Dees ... Nu maar hopen dat je niet moet plassen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:52 schreef Deisyy het volgende:
Om 17.00 vertrokken uit Rotterdam en nog steeds niet thuis, de brug wil niet meer naar beneden, al het verkeer staat hier vast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plastuitje bij je?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:52 schreef Deisyy het volgende:
Om 17.00 vertrokken uit Rotterdam en nog steeds niet thuis, de brug wil niet meer naar beneden, al het verkeer staat hier vast.
Kon je niet keren daar bij de Mac ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik moest inderdaad heel nodig plassen, ben gestopt bij McDonald's en heb meteen zo'n kleffe hamburger gegeten, zit hier te wachten tot het weer door rijdt.
Het geeft niets met Ocean of the Seas te maken, onze brug wil(de) niet meer naar beneden.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Piet is al zo'n 345 dagen per jaar wit. Gun hem ook eens een verzetje...
We gaan naar Opa!!quote:
Die heb ik niet meer.. Deze was meer om zwarte piet MM een beetje te pesten .. Stroopwafel smink .. Plakken doet het zekerquote:
Het is maar beter dat we elkaar niet IRL leren kennen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer.. Deze was meer om zwarte piet MM een beetje te pesten .. Stroopwafel smink .. Plakken doet het zeker
Vóórquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat voor of na het bombardement?
Ik zie regelmatig kale mannetjes met petjes in mijn buurt ...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is maar beter dat we elkaar niet IRL leren kennen...
Dat idee heb ik bij minimaal 99,9 % van de FOK!kers....quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Bij dezequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat idee heb ik bij minimaal 99,9 % van de FOK!kers....
En dan weer terug naar Rotterdam? Neh.quote:
Ik veroordeel je niet om je voorkeuren...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig kale mannetjes met petjes in mijn buurt ...
Shit was je er bij bij dat buurtfeest?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik veroordeel je niet om je voorkeuren...
[ afbeelding ]
Gelukkig maar weer ... daarom mijd ik ook altijd spitsuren ... Zelfs op de fietsquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan weer terug naar Rotterdam? Neh.
Maar ik ben nu eindelijk thuis.
Nee...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Shit was je er bij bij dat buurtfeest?
Is dat noodzakelijk? Ik ben niet van teruglezen en vanavond helemaal niet.quote:
Nee misschien beter niet om je verder nog op te winden..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is dat noodzakelijk? Ik ben niet van teruglezen en vanavond helemaal niet.
Deze post van jou triggerde mij natuurlijk om toch terug te lezen, maar ik zag niets waarover ik me ook maar een beetje op zou winden. Linkje?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee misschien beter niet om je verder nog op te winden..
Ik dacht dat jij hier elke dag met het stoom uit je oren en een rood aanlopend gezicht van woede de postings zat te lezen. Bummer.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:44 schreef Deisyy het volgende:
Deze post van jou triggerde mij natuurlijk om toch terug te lezen, maar ik zag niets waarover ik me ook maar een beetje op zou winden. Linkje?
Stroopwafel Pieten, R'dam en MM beetje mindfucken .. Verder niets ... Ik moet hem alleen niet meer tegenkomen op straat hiero schijnt...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Deze post van jou triggerde mij natuurlijk om toch terug te lezen, maar ik zag niets waarover ik me ook maar een beetje op zou winden. Linkje?
Met zweet op mijn bovenlip en trillende handen?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij hier elke dag met het stoom uit je oren en een rood aanlopend gezicht van woede de postings zat te lezen. Bummer.
Stroopwafelpieten en rotterdam doen me letterlijk helemaal niets.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Stroopwafel Pieten, R'dam en MM beetje mindfucken .. Verder niets ... Ik moet hem alleen niet meer tegenkomen op straat hiero schijnt...
Ik denk dat je met groffer geschut moet komen wil je Madmaster een beetje mindfucken.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Stroopwafel Pieten, R'dam en MM beetje mindfucken .. Verder niets ... Ik moet hem alleen niet meer tegenkomen op straat hiero schijnt...
Voor je het weet staat er een vreemd'ling zeker die niet verdwaald is zeker met een ouderwetse roe voor de deur...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk dat je met groffer geschut moet komen wil je Madmaster een beetje mindfucken.
Maar ik begrijp dat je inmiddels een beetje bang van hem bent?
Doet me niks ....quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je hoeft dan in ieder geval niet meer naar zijn naam te vragen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Voor je het weet staat er een vreemd'ling zeker die niet verdwaald is zeker met een ouderwetse roe voor de deur...
Wie zaait, zal oogsten...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:00 schreef chufi het volgende:
Ik plaats een plaatje voor de cynische gein en wie begint er te zeuren ... Laters
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wie zaait, zal oogsten...
Mazzels!
Nee....en witte kerst mag ook niet meer. Zullen we een FB-actie starten en dan heel boos daarover gaan doen?quote:
Ja doen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee....en witte kerst mag ook niet meer. Zullen we een FB-actie starten en dan heel boos daarover gaan doen?
Neuh, ik ben meer van de guerilla acties...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee....en witte kerst mag ook niet meer. Zullen we een FB-actie starten en dan heel boos daarover gaan doen?
Mijn FB begint net weer een beetje zwarte Piet-actieloos te wordenquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:19 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Mijn FB-acties bereiken jou toch niet.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
Mijn FB begint net weer een beetje zwarte Piet-actieloos te worden
Bij mij doet ie het niet meer, maar je blijft wel een mooie vrouw ..quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn FB begint net weer een beetje zwarte Piet-actieloos te worden
Ach Die ken ik wel op fok.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Je hoeft je nergens voor te schamen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij mij doet ie het niet meer, maar je blijft wel een mooie vrouw ..
tsss je weet niet wat je mistquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat idee heb ik bij minimaal 99,9 % van de FOK!kers....
een klap met de roequote:
Ik ben de gever hè, niet de ontvangerquote:
Gatenvulster .. Geen enkele associatiequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:11 schreef Leandra het volgende:
Grappig:
Een vriendin waarvan ik weet dat ze het momenteel erg slecht hebben had me al verteld dat ze met een zelfgemaakt cadeau zou komen op onze verjaardagen....
Ik zeg 1 woord: Muurvuller
Nee, geen foto's
visualiseren chuufquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 23:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Gatenvulster .. Geen enkele associatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |