Ik weet het Deesquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat helpt wel, ik ben toen ook samen met gestopt en we hebben het volgehouden.
O ja, 2 weken geleden heb ik een sigaret opgestoken op een feestje, altijd lekker bij een glaasje wijn, dacht ik, maar eigenlijk vond ik er nog maar weinig aan.
Ik help mee.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:32 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Seriously....kunnen jullie mss samen afkickverhalen gaan delen.
Gedeelde smart enzo.
Dan gaat het helemaal goedkomen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik help ze wel weer op het goede pad.
Wij zijn best wel een behulpzaam en sociaal duo.quote:
Ik heb weinig ervaring in de dienstensector, ben beter in de handel.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:14 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij zijn best wel een behulpzaam en sociaal duo.
Die midlife-crisis dude hebben we ook al op het goede pad geholpen....ik stel voor dat we onze unieke diensten gaan verhuren.
Die was mod van KLB volgens mij.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:31 schreef MadMaster het volgende:
Bij de 40'ers hier nog bekenden van Marie30?
KLB / Marie30 is overleden..
Juist, geen functie waar je oud mee wordt dus...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die was mod van KLB volgens mij.
[ afbeelding ]
Klopt. Al een tijdje afwezig.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Die was mod van KLB volgens mij.
[ afbeelding ]
Nog nooit van gehoord?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:40 schreef Kingstown het volgende:
HaywoodJablome is de volgende waar je over een tijdje een dergelijk bericht van kan verwachten.
Ze zat 4 jaar op Fok! dan?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 15:01 schreef Deisyy het volgende:
Marie30 ken ik wel van hier en daar tegen komen, 34 jaar jong
Of zij of haar zoon is de 30e jarig, ze woont op nummer 30, 30 is haar geluksgetal, broekmaat 30. Het kan allemaal.quote:
Hoe weet je dat?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 14:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Klopt. Al een tijdje afwezig.
HaywoodJablome is de volgende waar je over een tijdje een dergelijk bericht van kan verwachten.
Sinds midden 2010, dus idd 4 jaar.quote:
Dat weet ik niet, maar het kan en het zou me niet verbazen.quote:
Ik ken hem niet eens ...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:07 schreef sacha het volgende:
[..]
ik moest gisteren 'gewoon' aan je denken!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |