Ik vertel het ook eerlijk, ik doe heel erg mijn bestquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Vertel of DM me eerlijk OK Je stopt er nu mee ,, De Griek kan de pot op of hij doet mee
Trusten Fann.. Ik ben weg .. tot morgen...quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:49 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt ook hélemaal gelijk, minderen werkt niet, dat weet ik uit ervaring
Truste Chuf!quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Trusten Fann.. Ik ben weg .. tot morgen...
Ga nou maar slapen Mopquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Kus schat ik ben nog wakker .. Doe rustig aan OK
Wat bedoel je eigenlijk met tabak roken? Rook je dan pijp?quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja, het tempo ligt een stuk lager.
In neem een rijstevloei, rol een kartonnetje als filter, daar gaat beetje Belgische tabak op, vervolgen de gedroogde bloemen van Japanse lupine, nog klein beetje tabak en dan draaien.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat bedoel je eigenlijk met tabak roken? Rook je dan pijp?
Dat is dus gewoon een joint... heb ik nooit leren draaien.. wel gerookt, niet veel en niet vaak,quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:03 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In neem een rijstevloei, rol een kartonnetje als filter, daar gaat beetje Belgische tabak op, vervolgen de gedroogde bloemen van Japanse lupine, nog klein beetje tabak en dan draaien.
Vervolgens steek je die aan en na paar trekjes vergeet je het ding en doet er aardig wat uren mee.
Ja, ik rookte nog alleen tabak op mijn werk en sinds 2005 alleen nog met.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:05 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat is dus gewoon een joint... heb ik nooit leren draaien.. wel gerookt, niet veel en niet vaak,
vond ik wel lekker eigenlijk, totdat ik een keer goed beroerd werd, toen durfde ik niet meer...
Gewoon honing nemen, heb je niet opgelet bij die honingdocu achtig iets met halve waarheden? Plastic zit letterlijk overal in, ook in water.quote:Op maandag 13 oktober 2014 19:45 schreef FANN het volgende:
[..]
mja, kan ik misschien wel een keer proberen, ik ben net iemand die normaal gesproken
whisky in huis heeft, maar klinkt niet slecht, ik heb wel Butterscotch in huis, want
nog niet zo lang geleden verzoop ik mijn pannenkoeken altijd in stroop met butterscotch
erdoorheen, maar tegenwoordig eet ik pannenkoeken met Honing, omdat ik dacht dat
dat gezonder was, maar jah... blijkt daar plastic in te zitten
Dus//////
Dat maakt niet uit hier.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:33 schreef drakin het volgende:
En intussen waren we alweer een topic verder
Nee inderdaad, voor mij niet zo als ik een weekendje weg ben, wat veel gebeurd. Dan zijn er zomaar 3 topics mijn neus voorbij gegaan, maar deze was volgens mij vanavond nog dicht voor ik het wist.quote:
Ben ook regelmatig weg en met teruglezen denk ik: Waarom?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:41 schreef drakin het volgende:
[..]
Nee inderdaad, voor mij niet zo als ik een weekendje weg ben, wat veel gebeurd. Dan zijn er zomaar 3 topics mijn neus voorbij gegaan, maar deze was volgens mij vanavond nog dicht voor ik het wist.
Teruglezen? Ja dat is idd een waarom of je hebt heel veel tijd over.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:46 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben ook regelmatig weg en met teruglezen denk ik: Waarom?
Ik denk dan even en besluit dan het maar niet te doen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:49 schreef drakin het volgende:
[..]
Teruglezen? Ja dat is idd een waarom of je hebt heel veel tijd over.
quote:
Ja, dat is ook wel weer waar...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:33 schreef drakin het volgende:
[..]
Gewoon honing nemen, heb je niet opgelet bij die honingdocu achtig iets met halve waarheden? Plastic zit letterlijk overal in, ook in water.
Wist je trouwens dat Tong sinds een week ook gestopt is met roken?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:20 schreef FANN het volgende:
effe spammen
40+ / Feliciteer hier tong80
Poll.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat Tong sinds een week ook gestopt is met roken?
Neequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wist je trouwens dat Tong sinds een week ook gestopt is met roken?
quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Vertel of DM me eerlijk OK Je stopt er nu mee ,, De Griek kan de pot op of hij doet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |