Ik heb wel al een een jaar of 2 misschien wel langer niks geschilderd hoor Chufquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Fann .. Stel ik vind een leuk plaatje . .. Zou je daar dan een gekopieerde versie van kunnen maken? Tuurlijk iets in de trend van wat je al deed en zo ..
Ik heb je ook nog geen opdracht gestuurd toch >quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik heb wel al een een jaar of 2 misschien wel langer niks geschilderd hoor Chuf
Tja eh... ik heb mijn best gedaanquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:29 schreef MadMaster het volgende:
Als je dan toch zaken namaakt, doe het dan goed...
Sorry, maar ik heb een grafische achtergrond en was nooit tevreden over mijn werk.
Nee,niet dat ik weet...quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb je ook nog geen opfracht gestuurd toch >
Ik pest je maar wat...quote:
quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:30 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Integendeel....ik ben juist trots op je.
Even het polltopic opzoeken.
Is moeilijk hoor die letters exact namaken, vond ik soms nog het moeilijkste van allesquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik pest je maar wat...
Maar KT heeft wel gelijk, ik ben een perfectionist en zie dat soort dingen meteen...
Kijk goed naar het origineel en leer je zelf het lettertype en de typografie stijl aan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Is moeilijk hoor die letters exact namaken, vond ik soms nog het moeilijkste van alles
Ik heb het zelf ook bij dingen die voor mij belangrijk zijn. Bij andere zaken ben ik dan weer extreem laks.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:31 schreef MadMaster het volgende:
Ik pest je maar wat...
Maar KT heeft wel gelijk, ik ben een perfectionist en zie dat soort dingen meteen...
Kom op Fannquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Is moeilijk hoor die letters exact namaken, vond ik soms nog het moeilijkste van alles
En het is pas maandag ..quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:34 schreef MadMaster het volgende:
Maar goed, genoeg voor dit weekend...
Wie is Harm?quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom op Fann
Die gasten zeiken eerst en kijen daarna pas .. Harm is doen... Maar laat je niet gelijk op fukken OK
Nee hoor Chuf, ik ben er best een beetje trots op, al zijn ze niet perfectquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Kom op Fann
Die gasten zeiken eerst en kijen daarna pas .. Harm is doen... Maar laat je niet gelijk op fukken OK
Meh....geen reden om jezelf zo afzeiken Je probeert het en als het niet lukt jammer dan.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:31 schreef FANN het volgende:
doe nou nieeeeeeeeeeeet ik ben helemaal niet trots op mezelf, ik ben een falert
Dat hopen ze elke dag weer kijkend in de spiegelquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee hoor Chuf, ik ben er best een beetje trots op, al zijn ze niet perfect
Daar zijn toch andere mensen voor om iemand af te zeiken?quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meh....geen reden om jezelf zo afzeiken Je probeert het en als het niet lukt jammer dan.
Zou er zelf niet aan moeten denken om überhaupt een poging te wagen.
En toch ga ik het wéér proberen... af en toe een terugval is geen ramp,quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Meh....geen reden om jezelf zo afzeiken Je probeert het en als het niet lukt jammer dan.
Zou er zelf niet aan moeten denken om überhaupt een poging te wagen.
Nu al een terugval?quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
En toch ga ik het wéér proberen... af en toe een terugval is geen ramp,
ik wil alleen niet aan medicijnen of pleister ofzo.. dus ik moet het met druiven doen.
Precies! Ze moet natuurlijk niet ons pleziertje af gaan nemen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Daar zijn toch andere mensen voor om iemand af te zeiken?
Ja, valt nog mee toch?quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt een halve peuk gerookt? .... that's all?
Halve peukquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Half terugvallen bestaat niet.
Op die manier wordt het nooit wat.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt een halve peuk gerookt? .... that's all?
Ik doe een dansjequote:Op maandag 13 oktober 2014 23:45 schreef FANN het volgende:
nah... ander onderwerp ...anders ga ik weer aan peuken denken...
De rest van je leven 2 halve peuken per maand roken, lijkt me een prima deal.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op die manier wordt het nooit wat.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat noemen we geen terugval, maar een gezonde ontwikkeling!
Ja,Opa..quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je rookt wanneer het lekker is en met mate of je stopt er helemaal mee.
Half werkt niet.
Ah......... er zijn er nog een paar die roken volgens mij...quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Absoluut....ik voel me steeds eenzamer worden.
Vertel of DM me eerlijk OK Je stopt er nu mee ,, De Griek kan de pot op of hij doet meequote:Op maandag 13 oktober 2014 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]volgens mij ben jij tégen stoppen...
Ik rook nooit alleen tabak.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah......... er zijn er nog een paar die roken volgens mij...
en ik geloof niet dat die plannen hebben om ooit te stoppen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |