Nu al een terugval?quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:39 schreef FANN het volgende:
[..]
En toch ga ik het wéér proberen... af en toe een terugval is geen ramp,
ik wil alleen niet aan medicijnen of pleister ofzo.. dus ik moet het met druiven doen.
Precies! Ze moet natuurlijk niet ons pleziertje af gaan nemen.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:39 schreef Piet_Piraat het volgende:
Daar zijn toch andere mensen voor om iemand af te zeiken?
Ja, valt nog mee toch?quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt een halve peuk gerookt? .... that's all?
Halve peukquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Half terugvallen bestaat niet.
Op die manier wordt het nooit wat.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:42 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Je hebt een halve peuk gerookt? .... that's all?
Ik doe een dansjequote:Op maandag 13 oktober 2014 23:45 schreef FANN het volgende:
nah... ander onderwerp ...anders ga ik weer aan peuken denken...
De rest van je leven 2 halve peuken per maand roken, lijkt me een prima deal.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
Op die manier wordt het nooit wat.
quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:45 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat noemen we geen terugval, maar een gezonde ontwikkeling!
Ja,Opa..quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je rookt wanneer het lekker is en met mate of je stopt er helemaal mee.
Half werkt niet.
Ah......... er zijn er nog een paar die roken volgens mij...quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Absoluut....ik voel me steeds eenzamer worden.
Vertel of DM me eerlijk OK Je stopt er nu mee ,, De Griek kan de pot op of hij doet meequote:Op maandag 13 oktober 2014 23:46 schreef FANN het volgende:
[..]volgens mij ben jij tégen stoppen...
Ik rook nooit alleen tabak.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:48 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah......... er zijn er nog een paar die roken volgens mij...
en ik geloof niet dat die plannen hebben om ooit te stoppen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |