Ah arme Dees ... Nu maar hopen dat je niet moet plassen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:52 schreef Deisyy het volgende:
Om 17.00 vertrokken uit Rotterdam en nog steeds niet thuis, de brug wil niet meer naar beneden, al het verkeer staat hier vast.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plastuitje bij je?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 19:52 schreef Deisyy het volgende:
Om 17.00 vertrokken uit Rotterdam en nog steeds niet thuis, de brug wil niet meer naar beneden, al het verkeer staat hier vast.
Kon je niet keren daar bij de Mac ?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:07 schreef Deisyy het volgende:
Ik moest inderdaad heel nodig plassen, ben gestopt bij McDonald's en heb meteen zo'n kleffe hamburger gegeten, zit hier te wachten tot het weer door rijdt.
Het geeft niets met Ocean of the Seas te maken, onze brug wil(de) niet meer naar beneden.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:42 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Piet is al zo'n 345 dagen per jaar wit. Gun hem ook eens een verzetje...
We gaan naar Opa!!quote:
Die heb ik niet meer.. Deze was meer om zwarte piet MM een beetje te pesten .. Stroopwafel smink .. Plakken doet het zekerquote:
Het is maar beter dat we elkaar niet IRL leren kennen...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik niet meer.. Deze was meer om zwarte piet MM een beetje te pesten .. Stroopwafel smink .. Plakken doet het zeker
Vķķrquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Is dat voor of na het bombardement?
Ik zie regelmatig kale mannetjes met petjes in mijn buurt ...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is maar beter dat we elkaar niet IRL leren kennen...
Dat idee heb ik bij minimaal 99,9 % van de FOK!kers....quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 20:53 schreef MadMaster het volgende:
Het is maar beter dat we elkaar niet IRL leren kennen...
Bij dezequote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat idee heb ik bij minimaal 99,9 % van de FOK!kers....
En dan weer terug naar Rotterdam? Neh.quote:
Ik veroordeel je niet om je voorkeuren...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig kale mannetjes met petjes in mijn buurt ...
Shit was je er bij bij dat buurtfeest?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik veroordeel je niet om je voorkeuren...
[ afbeelding ]
Gelukkig maar weer ... daarom mijd ik ook altijd spitsuren ... Zelfs op de fietsquote:Op dinsdag 14 oktober 2014 21:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan weer terug naar Rotterdam? Neh.
Maar ik ben nu eindelijk thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |